macy gray ja
Fossiili pahoittelut tädin saapumisesta!! :hug: Tsemppiä uuteen kiertoon ja hienoa, että olette kuitenkin positiivisella mielellä liikkeellä. Tällä hetkellä jännitän itsekin onko menkat tuloillaan alavatsakipuilujen perusteella. Ja pettymys tulee olemaan sen mukainen. Vaikka yritystä on vielä suht vähän takana, tämä hemskutin pco tietysti vaivaa jatkuvasti mieltä ja vaikuttaa aika ajoin mielialaan.
Niin ja
macy graylle myöhäiset onnittelut
Nancy kiitos mielettömästi ajatuksia herättävästä blogi-linkistä, en oo ikinä kuullutkaan siitä! Minäkin luin sen läpi ja itkeä tihrustin sille. Näytin ukollekin sitä ja kyllä se jotenkin tajus, miten paljon minä välillä mietin mahdollista lapsettomuutta tai ainakin niitä hoitoja, mitä siihen liittyy. Pelottaa välillä hirveesti, vaikka paljon on kuiteskin tehtävissä lopulliseen raskautumiseen(ainakin tämän hetkisillä tiedoilla).
Miehen tutkimisesta meillä ei oo vielä tutkittu muuta kuin minua pco:n löydön yhteydessä ja siinäkin vaan ultrattu. Gyne sanoi, että viimeistään vuoden kuluessa jatkotutkimuksiin, jos terot ei auta mitään. Sillon siis mieskin testataan. Itse oon ajatellut, että ihan vuotta en ala odottelee, vaan jos syksyyn mennessä ei oo kierrot luomusti alkanut tasaantumaan enkä ole raskautunut, niin otan yhteyttä lääkäriin ja pyydän jo jotain lisätutkimuksia, hormoniarvoja jne.
Namppis minulle voipi laittaa
dpo8, kait se on sinne päin ainakin
Kiitos päivityksistä!
ON: Mahaa nippailee koko ajan, mutta todennäköisesti kehittelen asian itse. Posti toi uusia testejä(ovis- ja r), joten jos muutaman päivän päästä testais r-testillä, niin pääsee sitten testaamaan taas uuteen kiertoon ovisteillä
Niitä nimittäin hurautin tilata aikamoisen kasan...