Kristiina84 Hyvin voisi ollakin sitä kuuluisaa kiinnittymisvuotoa! Löysitkö hyviä sivuja googlettamalla? Menkkamainen olotila voi juurikin viitata raskauteen!! Nyt toivotaan, ettei tätiä näy :heart: Niin ja sama homma täälläkin, että ovisplussa ja ultrassa näkynyt follikkeli sai nyt toiveet ja odotukset tosi korkealle... pilvilinnoissa elelen!
Rae89 Olet lämpimästi tervetullut joukkoomme jorisemaan ja ihmettelemään tätä naisen ihmeellistä elämää :wave: Tuosta sinun esikoisen yrittämisestä sen verran, että meillä alkoi nyt toukokuussa yrityskerta 19 eli se 1,5v tuli jo täyteen. Mainitsit, että sulla on PCO, niin oliko sulla esikoista yrittäessä mitään apukeinoja käytössä? Mulla terolutit on aiheuttaneet finnejä muuallekin kuin vain kasvoihin eli rinnuksiin, tissien seudulle, kanaloiden lähelle ja niskaan / yläselkään
. Koskaan aiemmin ei noihin paikkoihin oo tullu finnin finniä. Yhdessä terolut-kierrossa (nyt menossa neljäs) oli lievää huonovointisuutta. Oisko kahdessa neljästä terolut-kierrossa ilmennyt kutinaa munasarjojen kohdalla ja navan seudulla, ihan kuin joku kutittaisi sisältäpäin ja tekee sitten mieli ihan raapia. Muita oireita ei mulle oo tullu, onneksi =)
Hömelö Tuo sinun turvotus kuulostaa niiiiiin hyvältä oireelta :heart: Mulla meinaan tammikuussa oli ihan karmea turvotus. Se oli niin paha, että yötäpäivää turvotti ja oli tosi hankala olla, kaikki housut toppahousuja lukuunottamatta ahdisti ja kiristi! Ei puhettakaan, että oisin saanu farkut tungettua jalkaan... jouduin ostamaan ihan äippäfarkut sitä varten
Siitäpä meni enää sit pari päivää, kun meni kesken... mutta nyt ois kaapissa odottamassa äippäfarkut, ei tartte ostaa! Ja se turvotus erosi "normiturvotuksesta" siten, ettei turvotukseen liittynyt etovaa oloa, pahoinvointia tai ripulia mikä normaalisti muuten ois ihan perussettiä mulle turvotuksen yhteydessä. Mullahan siis turvotus on ollut kiusana jo teinistä lähtien :kieh: Onko sulla nyt turvotuksen yhteydessä huonoa oloa tai ripulia? Entä onko turvotus yötäpäivää? Onko tissit tai nännit arat? Niin toivoa passaa, että nää mun vihlaisut ois sitä toivottua tulosta... en vielä uskalla vaan uskoa sitä. Toivottavasti tissit aristuisivat, niin se ois varma merkki, ei nimittäin oo mulle normaalia tissikipuilut ollenkaan!
Namppis88 Vois olla hyvä idea tehdä tuollainen "jännäilypäivät-lista"
Mulla ainakin on jännät päivät, tää viikko. Sit ens viikon tiistaina ois eka testipäivä! Mulle voi päivittää tuohon normilistaan kp25 ja YK19.
macy gray Mä ymmärrän sua! Mulla on tällä hetkellä kaveripiirissä, naapurustossa, tuttavissa jne. yhteensä noin 15 raskaana olevaa! Ihan älyttömän paljon. Ja sit yks on jo kakkosta yrittämässä, ei vielä raskaana. Mun kaveri tuli muuten raskaaksi samoihin aikoihin kuin minä joulukuussa ja mä jäin sitten "nuolemaan näppejäni" keskenmenon kanssa ja kaveri on edelleenkin onnellisesti raskaana. Minäkin olen iloinen ja onnellinen tuollaisista uutisista, mutta välillä saa kyllä itkua pidätellä ja vetää iloista roolia. Syvältä satuttaa todella paljon etenkin, jos hyvä ystävä ilmoittaa raskaudestaan tai on raskaana jo pidemmällä menossa nyt. Sitä väistämättä miettii, miksi minulle ei voida suoda sitä samaa onnea näin pitkään yrittäneenä ja mun ympärillä tuntuu kaikki muut raskautuvan tuosta vaan melkeinpä jo miehen kalsarit nähdessään. Satuttaa, itkettää, raivostuttaa se epävääryys omalla kohdalla. Tuosta raskaana olemisesta kyselemisestä vielä sen verran, etten ainakaan minä tarkoittanut, että täytyy hyssytellä ja ystävien kesken voi puhua asioista. Mutta jos ei tiedä toisten suunnitelmista tai ei tunne kovin hyvin toista ja menee vaan töksäyttämään, että oletko raskaana, se voi satuttaa ja siinö mun mielestä täytyy miettiä sanavlintojaan tarkkaan.