Terolut mimmit

Heippa moi vkl jälkeen :)

Macy Graylle on edelleen peukut pystyssä josko kaikkien iloksi näytät esimerkkiä ja plussaisit :D. Ja hyvää äitienpäivää :flower:

Tellervolle myös hyvää äitienpäivää :flower:

Kovasti ollu touhua koko vkl, pihan laittoa jne, vie kyllä kieltämättä ajatuksia muualle jännittämisen sijaan... Tosin palstakin tais olla pienellä tauolla :)
Mulla on nyt parina päivänä mahasta nippaillu sillai aaltoilevasti, enteileekö sitten tätiä vai mitä :( !?! Aikasemmin on vaan sinä päivänä mahaan hiukan sattunu, ku on kurvannu paikalle. Ota tästä kropasta sitten selvää :D. Minä mietin tuota testaus päivää, että millonkahan sitä jo uskaltais kokeilla, nythän siis on kp25, ku en tosiaan oo varma siitä ovulaatio päivästä vai että oliko sitä ollenkaan? Ja millonka tätiä pitää ruveta oottaa jos on tullakseen?

Muille myös kovasti plussatuulia :heart:

Fossiili Mullahan ne nyt on pillereiden lopettamisen jälkeen venähtänyt. Tänään on kp 72 ja äsken vessassa käydessä paperiin jäi vähän verta :) Aion laskea nyt tämän päivän kuitenkin kierron ensimmäiseksi päiväksi :) Mitkään fyysiset oireet eivät tätä ennakoineet, paitsi ehkä väsymys? Ei kuitenkaan mitään alavatsan nippailua tms. Sinähän voit ekan kerran testailla esim. kp 30, jos et ole varma mahdollisesta ovulaation ajankohdasta? Toivotaan, että sullekin plussa pärähtäis testiin :)

Hennu86 Ja oliko näin, että eka luomukierto oli sen 72pv ja toka luomukierto huiteli jo kp60, jolloin aloit syödä terolutteja heti, jotta kierto saadaan katkaistua eli nyt menossa eka satsi teroja, joista nyt eka terovuotokin näyttäisi alkavan?

Fossiili Mä oon kans sitä mieltä, että kp30 voisit ekaa testiä laittaa kehiin. Nyt oikein plussapuhurit tuulemaan :whistle: Pihahommissa ajan saa kulumaan hyvin ja samalla saa vähän taukoa näistä vauva-asioistakin. Mekin alotettiin grillailukausi eilen ja kylläpä teki hyvää!

Mä ajattelin, että 17.5. ois eka testauspäivä. Sinne saakka piinailuviikko, huh huh! Mutta toisaalta mulla on jotenkin helpottunut olo ja voin rentoutua. Mieskin lähtee huomenna reissuun, niin saadaan laatuaikaa vietellä koiran kanssa :heart: Onneks on tollanen karvaturri, jota saa rakastaa ja hoivata, ja se kyllä pitää huolen siitä, ettei päivät pääse käymään tylsiksi - joka päivä saa nauraa sen jutuille :D

kuumeilija Juurikin noin. Eka luomukierto oli 72 päivää, jonka päätteeksi oli viisi päivää kestävät menkat. Tällä tokalla kierrolla sain terot käyttöön ja aloitin ne heti gynekäynnin jälkeen kp 60 eli 26.4. Nyt torstaina 5.5. otin viimoisen nappulan ja täti kurvailee kylään :) Helpottunut olo, että ainakin noi terot sai vuodon alkamaan! :) Seuraavaksi sitten aletaan jännäämään, että ovuloiko tämä leidi ollenkaan...

Heippa, onpas tänne tullut hurjasti tekstiä :) Muutaman päivän kun on poissa, niin menee aikaa että saa taas kaikki kiiinni.

Tsemppiä kaikille piinailijoille, plussatuulia!! :)

Pahoittelen, että tämä on nyt omanapailua... Nimittäin menossa kp17 ja tänään tuli ihan pienesti sellaista rusehtavan punaista vuotoa, siis tällä hetkellä sitä on tullut vaan ja ainoastaan vessakäynnillä. Tällä hetkellä vuotoa ei tuu. Myös alavatsaa juilii ihan pienesti. Siis what??? Alkaako mulla nyt menkat. Huomasin tämän asian kun oltiin äitienpäivä visiitillä ja kyllä kieltämättä meni täysin ruokahalu. Minä en ymmärrä:| Tasan viikko sitten sain ovistestiin tod.näköisesti plussan ja nytkö ne menkat jo kuiteskin alkaa.

Nyt on pakko sanoa, että hermoja koetellaan, koska minä niin iloitsin siitä hiton ovisplussasta ja kuiteskin tämä homma alkaa mennä ihan päälaelleen, jos täti on oikeasti tulossa. Ensin odotat menkkoja 3kk ja nyt kierto meneekin aivan liian lyhyeksi. Kyllä voidaan ainakin tällä menolla odotaa raskautumista pitkään.

Anteeksi, mua vaan suututtaa ihan tajuttomasti, kun ei tästä hommasta taida oikeasti tulla yhtään mitään :(

Kristiina84 Minä en kyllä osaa sanoa mistä voisi johtua pienoinen vuoto sulla. Joku mua viisaampi tässä ketjussa osaa varmaankin jonkinlaista arvailua heittää kehiin :). Omakin kroppa tuottaa päänvaivaa, ku en osaa lukee noita kipuiluja niinkö ollenkaan :D, minkäänlaista vuotoa ei onnex ole *sormet ristissä*. Eikä tarvii pyytää mitään anteeksi, tänne on hyvä purkaa suuttumustaan (mua on ainakin helpottanu ku on saanu suoltaa pahan olon näppiksiltä teille kanssasisarille :) ). Meistä ihan jokaista suututtaa yhtä paljon ja tuntuu siltä että homma kusee ja pahasti :hug:

Kristiina84 sullahan voi olla kiinnittymisvuotoa, näin minullakin oli silloin kun luomusti raskauduin, mutta valitettavasti se meni sitten kesken minulla.. toivotaan että sulla siellä pieni on kiinnittymässä lujaa! :)

MAcyGray toivottavasti plussaa :)

ON kp 11 menossa, eilen oviksen tikuttelun aloitin, eilen jo hieman viivaa väräytti tikussa, samoin tänään.. talletuksia tehty kp 8 jälkeen joka päivä ;) tänään tuntui vasemmalla alamahassa pienet nipistelyt, jospa kohta olis ovis vahva plussa. Terolut on vaikuttanut muhun todella positiivisesti, koska mitään välivuotoja ei ole tullut, eikä jälkivuotoja vaan täti loppui tasan kp6 ja normaalisti luomukiertoina jälkivuotoa on ollut välillä kp6-kp11 !!! joten, olen hyvin onnellinen näistä teroista.. torstaina sitten uusi ihmelääkekäyntiin ja toivoa sopii, että ei tarvi clomeja koskaan edes aloittaa!!

Tärppionnea.. kohtahan se kalastuskausi on parhaimmillaan!!

p.s. kaveripariskunta lähtee ensiviikolla hakemaan oman pienokaisen kolumbiasta, joten myös muita mahdollisuuksia on.. Näin meilläkin tullaan tekemään jos omaa ei kuulu aikanaan!! :)

Hei ihanaiset :heart: Pää meinasi hajota kun en päässyt koko viikonloppuna lukemaan tuon perkuleen huoltokatkosen takia. :kieh: Hömelö ja muutkin Davidin ovistestejä epäilevät, oma kokemukseni on huomattavasti positiivisempi niistä kuin sofi one stepeistä. Paukautin nimittäin lauantaiaamuna tällaiset davidiin...

Ja testiviiva tummui vielä aivan selkeästi kuvan ottamisen jälkeen. Ihan vain uteliaisuuttani testasin samasta pissistä sofi onestepin ja se näytti myös kahta viivaa mut testiviiva oli selkästi heikompi. Täällä on nyt talleteltu ahkeraan jo keskiviikosta tai torstaista ja toivon että nyt napsahtais. Tää on nimittäin ensimmäin ovis minkä onnistun bongaamaan sitten ensimmäisen pillerivapaan kiertoni jälkeen ja siitä on yli PUOLI VUOTTA!! :O Ollaan yritetty siis 8kk ja eletään yk5... perkuleen pco ja pitkät kierrot. Toivon nyt että sieltä olis lähteny munis liikkeelle kun oli noin hieno plussa. Testasin sit vielä lauantai-iltana niin jo se oli haalistumaan päin ja tänään jo ihan selkeästi vaaleampi. Mut harjoituksia jatketaan. ;) Ai niin, testasin myös raskaustestillä varmuuden vuoksi ja se oli selkee nega niin kuin jo tiesinkin...

Miten muuten ootte mieltä, meillä olis mun serkun häät ensi lauantaina ja sillon olis sitten dpo6-7 niin voisiko herkkä testi näyttää jo jotain? Mietin vaan että jos oon juomatta niin noi sukulaiset on kyl semmosia kyyliä että...

Anteeksi omanapailu, oon vaan niin intona tosta ovisplussasta että :D

Kristiina84 hei, toi oli varmasti sitä kuuluisaa :)D) kiinnittymisvuotoa!!!!! Mä oon niiiin varma et plussaat!:heart:sehä tulee just viikon päästä hedelmöittymisestä! :) ittekki salaisesti tota mahdollista kiinttymisvuotoa oottanu...:ashamed: menkka tyylisiä oireita, lievempiä kuitenkin, ollut tihentyvästi parin pv ajan ja nyt kuitenkin vasti kp 18.. (turvotus alamahalla!!!finnit, rintojen jomottelu, suonet pinnassa, alamahan menkkamaiset tuntemukset, enenmäkin muistuttaa itsestään kuin kipeetä kävis)

Hennu86 onnittelut tädistä :flower: katokki että tää on vipa kerta ku sua tädistä onnitellaan :D ;)

LadyBlue Onnea oviksen metsästämiseen! :)

kuumeilija Meillä on sama testipäivä :heart:

Fossiili mikä tilanne, koska meinaat testata ? :)

Terolut-mimmien toivelista

Macy gray.....kp33/30-35....30v.......2.lapsi....yk17....1.clomifen-kierto
Namppis88....kp32/28-60.....22v......1.lapsi.....yk5.....tero-tauko
Ambrosia85...kp25/26-?.....26v........1.lapsi....yk6......4.tero-kierto
Fossiili..........kp25/??..........31v.......2.lapsi.....yk1.....1.tero-kierto
"Kuumeilija"...kp24/??.........26v.......1.lapsi.....yk18...4.tero-kierto
Ninni-Ilona.....kp22/26-46.....25v......1.lapsi....yk5......3.tero-kierto
Tellervo.........kp22/32-?.....35v........2.lapsi....yk4.....3.tero-kierto
SenSen.........kp20/26-32.....25v......1.lapsi....yk11....3.tero-kierto
Hömelö..........kp18/27-34.....23v.....1.lapsi....yk10.....tero-tauko
Kristiina84.....k17/25-35.....26v........1.lapsi.....yk5.....tero-tauko
Nancy...........kp17/25-55.....23v........1.lapsi....yk ?.....1.tero-kierto
LadyBlue.......kp10/24-42.....28v........1.lapsi....yk9......1.tero-kierto

Plussanneet: :heart:
Saasa...16.4. ....kp35/37-68....27-v....1.lapsi....yk11....2.terolut-kierto
Chrisu...5.5.......kp32/28-95.....28v......1.lapsi....yk 1....3.tero-kierto

Listalle haluavat, ilmoittanutukaa allekirjoittaneelle ja laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut tai clomikuuri menossa. :)

Viimeksi muokattu:
Namppis88 Kyllä on komee ovisplussa, onnea siitä :heart: ja seuraava plussa sitten r-testiin :heart: . Ja oli kieltämättä hiukka hankalaa olla vkl, ku ei päässy tänne "avautuu", mutta onnex piha ja kaikki ne työt vähän autto pahimpiin vierotusoireisiin :D

Hömelö Jos mä testailen tossa kp30 hujakoilla, jos sinne asti pääsen ilman tädin kyläilyä. Mutta miten mä kestän sinne asti olla pissimättä tikkuun :D ?

Kristiina84 Heti tuli viisaammilta varsin järkevää selitystä vuotoon :)

Fossiili Tiedän, se on vaikeea oottaa varsinkin jos testit koko ajan valmiina laatikossa :D Onko sulla hajuu mikä dpo..? En muista olitko bongannu oviksen, katoo päästä niin helposti nää palstan jutut ja en viitti selailemalla ettiä...:ashamed: itte meinasin tonne kp 27 ja sitten dippaan herkän testin.. Tärppionnea hirmuna sulle!!!!!

Pakko fiilistellä vielä että ompa ihana tunnustella näitä omia "oireita" ku ei oo terot nyt tekemässä piruuksiaan :D Jotenkin tuli tänään sellainen varovainen onnellisuuden tunne plussasta..:heart: toivottavasti ei tartte katua tämän ääneen sanomista.. :ashamed:

Namppis88, onnea ovisplussasta! :heart::flower: Nyt sitten alkaakin todellinen piinailu!

Macy Gray, jokos oot testaillut uudestaan?

ON: täälläkin viikonloppu meni puutarhahommissa, ja kukkien/yrttien siemeniä istuttaessa. Vitsailin jo miehelle että katsotaan vaan niin en saa niitäkään itämään... Huoh, täällä alkaa olla usko mennyt plussaamiseen tässä kierrossa. Ei sitten minkäänlaisia tuntemuksia mihinkään suuntaan! Aamulämmöt on edelleen 37,1:ssä, mutta muuten olo on ihan normaali. Keskiviikkona viimeinen tero naamaan, ja torstaina tai perjantaina pitäisi sitten taas täti punaisen tulla käymään.

Auringonlämmittämiä plussatuulia kaikille! *PUUUUUHH*

Huomenta! Täällä surkee yö takana, 3-4tuntia tuli unta haettua..en tajuu miten en saanu unta:O Viime yöstä lähtien alamaha kipua enenemissä määrin, yskäistessä vihlaisee. :confused: ja kipeitä finnejä aust, en näköjään päässyt niistä eroon vaikka terotauko:kieh:

Mäkin huhuilen macy grayta ..?

SenSen plussatuulia sullekin oireettomuudesta huolimatta :D

Namppis88 Moni on haukkunut sitä Davidin testiä ihan paskaksi, mutta testit käyttäytyy eri ihmisillä niin omalla tavallaan. Ja oli merkki sitten mikä hyvänsä, niin testiviiva on se, mihin kannattaa luottaa. Eli sulla nähtävästi toimii tuo David paremmin kuin Sofia! Mä ainakin uskon, että se oli ihan selvä ovisplussa :heart: Niin ja myös esim. pissan oma "pitoisuus", pissan pidättämisaika ja ilma (liekö se on se ilman kosteus :confused:) vaikuttavat testeihin. Kiva kuulla myös positiivista sanottavaa Davidista :)

Hömelö Voi jukura, meillä on sama testauspäivä!! Ihanaa, että jollakin mennään samoilla päivillä ja voidaan sit yhdessä nyt jännäillä. Onko sulla sellanen olo, että maltata odottaa ens viikon tiistaihin asti?

Namppis88 Mulle voi päivittää listaan kp25 ja YK19 (nyt toukokuussa lähti yk19 käyntiin). Voithan sä testata jo tuolloin dpo 6-7, mutta se ei välttämättä vielä tuolloin näy. Mä kyllä uskon siihen, että vaikka ottaisitkin muutaman alkoholipitoisen juoman (kuitenkaan kännejä vetämättä), ei ole haittaa noin aikaisessa vaiheessa. Kun hedelmöittymisestä vai oliko jopa itse kiinnittymisestä menee vielä se 2-3vkoa ennen kuin sikiö alkaa ottamaan ravinteita äidin verenkierrosta, ennen sitä sikiö ei saa äidistä mitään ravinteita vaan se elää jollakin muulla (en muista millä). Näin sanottiin jollakin sivustolla, jossa alkuhetket oli kuvailtu tekstein ja kuvin viikko viikolta. Joten nou hätä!

Yhteistyössä