Onnea
chrisu!! Nyt paljon tarrasukkia, että maha-asukki pysyy kyydissä!
Ihanaa tietää, että meillä ongelmatapauksillakin voi olla toivoa
Täälläkin on
kiukuttanut ja
väsyttänyt koko viikon. Myös lievää
masista ollut ilmassa ja naamaan on ilmestynyt muutamia pieniä
finnejä. Ja ihmiset
ärsyttää! Töissä oli hetkittäin aika vaikeaa pitää tunteensa kurissa, koska ei se työkavereiden vika ole, että tässä jotain hormoneja napsitaan. Kuitenkin terojen piikkiin pistän kaikki tämän viikon kiukuttelut ym.
Itsekin olen jo luonteeltani äkkipikainen ja hermoheikko ihminen. Jotenkin kuitenkin tuntuu, että pillereiden lopettamisen jälkeen olen kuitenkin ollut tasaisempi. En räjähtele niin kuin ennen. Tosin elämäkin on tasoittunut monella saralla.
Joku kyseli
kiertojeni pituudesta. Ensimmäinen luomukierto oli sen 72 päivää. Viime viikolla, kun kävin gynellä, oli kp tuolloin 60. Gyne määräsi terolutit ja käski aloittamaan ne heti, jotta saataisiin vuoto alkamaan. Kohdun limakalvolle kun ei ole hyväksi, jos menkat tulevat esim. 3-4 kertaa vuodessa. Riski kohtusyöpään kasvaa, kun kohtu ei pääse ns. "puhdistautumaan". Tänään tosiaan kp 70 ja eilen otin viimeisen teron. Toivottavasti ne menkat nyt alkaisi viikon sisällä
Tuli tänään myös kutsu papa-kontrolliin 2.8. Toivotaan, että solumuutokset ovat pysyneet poissa!
Namppis88 Ihan selvästi näyttää siltä, että ovisplussa on hyvinkin lähellä!
kuumeilija Minä olen tilannut netistä raskaus- sekä ovistestit. Sieltä saa halvalla ja on myös nopea toimitus. Itse olen tilannut halpatesti.fi ja mammaksi.fi sivuilta. Raskaustestejä olen tilannut sekä digi- että liuskatestejä. Yksi digi tuolla vielä odottaa. Olen päättänyt, että sillä varmistelen sitten aikaan, jos liuskatestit näyttää yhtään plussaan viittaavaa
Ovista alan tikuttamaan heti kun tulevat menkat joskus loppuvat. Voi olla, että joudun tikuttamaan monta viikkoa, mutta ei haittaa...