Hömelö Kiitos, nyt ei voi muuta kuin vain toivoa, että munis tajuaisi myös irrota. Mä niin vihaan terolutteja, jos sen takia ei irtois... Mutta mutta, ens viikolla alkaa siis piinailuviikko! On se vaan jännää aikaa. Sullakin niin jännät paikat siellä muru :heart: Kyllä mä uskaltaisin testailla jo dpo14!
Fossiili Eiköhän me hyödynnetä tämä ihana tämänpäiväinen tieto. Huomenna, lauantaina ja vielä sunnuntaina laitetaan simpat uiskentelemaan. Luulis olevan varma tärppi, kun syötetään kädestä, jos vaan kaikki muu sujuu hyvin :heart: On se vaan niin ihmeellinen tapahtuma tuo hedelmöittyminen ja niin monesta seikasta kiinni. Mutta toivoa ei heitetä menemään hyvät naiset! Jokainen meistä vuorollaan sen plussan saa, uskon siihen!
Kiitos tasapuolisesti teille kaikille tsempeistä ja kannustuksesta :heart: Etenkin nyt tuon terolutin vaikutuksesta ovikseen tarvitsen äärettömästi tukea... Tänään ei oo ollu kipuilua juurikaan ja aattelin jo, että terolutit alkaa estää muniksen loppukasvua (koska kipuilu loppui just sopivasti ekana terolutpäivänä eli eilen...), mutta nyt pikkasen tuntuu jotakin tuolla munasarjan kohdalla. Apua, mä niin toivon... odotukset ja toiveet nyt myös sen mukaiset. Pitää vaan koettaa olla ajattelematta asiaa, ettei stressi ole haitaksi!
Hennu86 Sormet ja varpaat on tiukasti ristissä! Ei saa tulla enää YK20, eiköhän tämä YK19 jo kuitenkin olisi tarpeeksi pitkä taival keskenmenoineen.... Puhutteko nyt Clearbluen ovistesteistä vai minkämerkkisistä? Minä jatkossa luotan noihin Pregchekin testeihin, kun sain eilen sillä plussan ja tänään todettiin, että kyllä se liuska vaan oikeessa oli. Digit on kyllä kuulemani mukaan tositosi luotettavia, eikä tartte arpoo viivojen tummuuksia
Siis onko sulla teroluteista huolimatta kierrot noin pitkiä? :O Tuo on muuten niin totta, laatu korvaa määrän seksissä! Ja jos molemmille on ok, että seksiä on vähemmän kuin kerran viikossa, niin sehän on loistava juttu! Monesti menee just ristiin, että toinen olisi aktiivisempi kuin toinen. Mutta teillä kuulostaa ihanalta, että ootte löytäny yhteisen sävelen tuohon!!! Meillä tämä on yksi kitkan aihe :kieh:
Kristiina84 Pillerit on kyllä jännä, miten ne vie seksihaluja! Monilla nimen omaan pillerti tappaa halut. Ja pillereiden aikana ainakin minä olin tosi kuiva, jouduttiin käyttämään liukastetta. Pillereiden lopettamisen jälkeen ei liukastetta kyllä tarvita, olipa kierto menossa missä kohtaa vaan ja halujakin löytyy ihan eri tavalla
On se vaan hyvä tehdä vauvaa, kun mäkin saan nyt paaaaaaljon enemmän läheisyyttä ja seksiä! Meillä kun tuo mies ei niin kovin seksuaalinen ole, murrrr :stick: Mutta sitä se parisuhde on, kompromisseja kompromisseja!!