SenSen voi surku! Tuo tädin tuleminen on aina pettymys.. sitä vaan aina jaksaa toivoa, että nyt on tärpännyt ja oma elimistö vielä tekee mahdollisia "vale" oireita :/ paljon tsemppiä ja jaksamista uuteen kiertoon!!
Kristiina niinhän se on, että vaikka kuinka täysjärkinen ihminen olisi, niin kyllä nämä asiat saa mielen ja ajatukset ihan päälaelleen, vaikka kuinka ajattelisi toisten raskautumisista positiivisesti, niin silti se tuntuu pahalle.. Itsellä on itkut tullut, kun oma sisko ilmoitti raskautuneensa ja kyllä oli ihan eka kierrosta.. Sisko vieläpä soittelee usein raskausoloja mulle ja mun on ollut pakko sanoa sille, että
en jaksa kuunnella!!! tuntuu, niin kauheelta kuunnella toisen valitusta kun närästää ja vaikka mitä ja itse kokoajan toivoo, että saisi "kärsiä" noista oireista. Minä en myöskään kyennyt vauvan potkuja tunnustelemaan, kun muut vain ihastelivat ja tunnustelivat siskon mahaa!! oli pakko poistua itkemään vessaan.
Kuumeilija Niin, minäkin ajattelin, että minua asialta suojelevat.. mutta on silti tyhmää piilotella asiaa tuolla tavalla.. sanoisivat vaan suoraan niinkuin muillekin..!! mutta ehkä tässä vaan on itse jo niin loppu tämän asian kanssa, että kaikki uutiset vauvoista tuntuvut pahalta.. kateus on kai pahinta mitä tässä voi tuntea! Miehen kanssa just puhuttiin, että miksi lapsen saaminen voi olla näin vaikeaa.. jotkut kun tulevat tosiaan raskaaksi ihan vaan kertarysäyksellä! tai jopa vahingossa!!!
MacyGray oikeassa olit sen kiertohomman suhteen, vissiin aika sekasin täällä laskeskellaan... eli tosiaan tätiä odotellessa, niin pääsee kierto 2 alkamaan! Sullahan oli jotain pistoshoitoja myös samalla.. mulla on gyne ekassa clomikierrossa ja gyne puhu mahdollisesta pistoksen lisäämisestä.. onko pistäminen vaikeaa? oliskohan se ollut se pregnyl tai vastaava?
ON nyt olis sitten dpo 3-4?? ehkä se neljä.. jos nyt siis oikein lasken.. vai miten se nyt on.. jos 11.5 oli plussaa ovistestistä..
sanokaapa viisaat?! eilen oli tosi jännä tunne mahassa.. nippaili ja kuumotteli masua, olisiko sittenkin vasta nyt irronut munis? no siellä on simppoja vastassa
Mä oon eka terosta itkenyt joka päivä vaikka mille.. mies raukka yrittää lohduttaa ja katsoo vieressa epätoivoisena, kun minä nyyhkytän tiskiaineen loppumiselle.. taitaa nuo terot olla mulle aika voimakkaita.. saapa nähdä mitä ne clomit ja muut sit tekee.. tietenkin toivon, että ei niitä tarvi edes aloittaa vaan tärppäis nyt hyvin vähillä keinoilla..
Ja lopuksi hyviä uutisia.. Pääsemme kunnalliseen hoitoja suunnittelemaan heti elokuussa!!
eli siihen asti mennään yksityisen kanssa näissä asioissa eteenpäin.. eli terot+ clomit ja mahd. jokin pistoslääke vielä.. en nyt varmuudella siitä vielä tiedä, mutta kesäkuussa aika taas yksityisellä ja silloin katsotaan tilanne uusiksi!!
Tsemppiä kaikille ja plussia, isoja plussia!!!