Minnij
Mie oon täällä taustalla ollut ja lueskellut teidän juttujanne Ei oo mitään uutta kerrottavaa, teroja söin 10 pv kuurin ja viimeisen pillerin otin 1.3., mutta eipä ole menkkoja vieläkään kuulunut :headwall: Huomenna on soittoaika gynelle ni kysäisen, että mitäs tehdään. Että voihan mulle päivittää listaan, että tauko teroista.
Päätettiin miehen kanssa, että ei yrittämällä yritetä vauvaa vaan tulee jos on tullakseen. Olin ehkä itse vähän liian hanakka vauvan yrittämisessä, niin miehelle tuli paineita koko touhusta.. Eli suht pitkä tauko oli puuhailusta, mutta jospa se tästä taas piristyisi, kun jatketaan vähän rennommalla asenteella. Ja mä olin pitkään aikamoinen hormoonihirviö mikä ei ainakaan yhtään auttanut asiaa Nyt alkaa vähän jo helpottamaan
Ja loppuun piti vielä lisätä, että plussatuulia paljon itse kullekin!!
Päätettiin miehen kanssa, että ei yrittämällä yritetä vauvaa vaan tulee jos on tullakseen. Olin ehkä itse vähän liian hanakka vauvan yrittämisessä, niin miehelle tuli paineita koko touhusta.. Eli suht pitkä tauko oli puuhailusta, mutta jospa se tästä taas piristyisi, kun jatketaan vähän rennommalla asenteella. Ja mä olin pitkään aikamoinen hormoonihirviö mikä ei ainakaan yhtään auttanut asiaa Nyt alkaa vähän jo helpottamaan
Ja loppuun piti vielä lisätä, että plussatuulia paljon itse kullekin!!
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen: