Terolut mimmit

Surya Onnea tuhannesti :heart: Olipa muuten hoitajalta hölmöä, että sinua ehti pelotella ja nostaa stressiä aivan turhaan! Onneksi pieni piti lujaa kiinni :)

Jännälistalaisille tsemppiä, toivotaan toivotaan!! Nyt paljon plussia meidän pinoon :heart:
Onko NaksuP jo testannut herkällä? :)

ON: Täällä on bongattu tänään OVISPLUSSA! Juhuu! :) Oon niin iloinen, että ehkä tää kroppa toimii sittenkin. Ja ollaan aika ahkeraan nyt sitten viime päivät talleteltu, että nyt vaan tärppitoivossa ollaan. Tuntemuksina on ollut paineen tuntua alavatsalla, mutta ei ainakaan vielä kipuiluja oo tuntunut ja lisäksi on hirveesti finnejä naamassa (plaah). Mut voi siis lisää jännälistalle ja lisäksi laittaa 4. tero :D
 
macy grayn Fossiilille ehdottama hemmottelupäivä kuulostaa hyvältä. Suosittelen minäkin. :)
Hennulla hyvän kuuloiset oireet! Tai vähäoireisuus, niinkuin sanoit.
Laola en olekaan testannut. Odottelen jos pääsen tiistaihin, eli dpo10 asti, sitten voi jo jotain toiveita alkaa elättelemään jos ei täti liian aikaisin saavu.

Ja macy gray tuosta oviksen ajankohdan päättelin sillä että kp 16 tuli tasavahvat viivat pregcheckin ovistikkuun, ja kp 17 jo ihan silmille hyppäävä tumma viiva. Kun edellisessä kierrossa kävin ultrassa kp 18, ja ovis oli kp 19, niin ei gyne ainakaan silloin mitään pahaa limakalvosta sanonut, päinvastoin sanoi että se on oikein hyvän näköinen.

Vaihteleekohan limakalvon tilanne kierrosta toiseen, vai kasvaako se suurinpiirtein samanlaiseksi aina? Ihmetyttää kovasti, mutta ei kai se auta kuin toivoa parasta.

muoks. Niin ja Laola ovisonnittelut!!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä alkaa oleen vähän tukkoinen olo. Flunssako tulossa, lämpö 37.1. Mutta toisaalta olen aika matalalämpöinen ihminen, ja yleensä jos lämpö nousee 37 asti, niin olen sitten oikeasti sairas. Eihän tässä flunssaa ole ollut kuin vuosi sitten viimeksi! Tuliski sairaaksi, torstaina olisi juurihoito; ehkä ei tarvitsisi mennä! :D

macy gray kirjoteltiin samaan aikaan! Kiitos lohduttavista sanoista. Toivotaan että panikoin tässä turhaan. :) kyllä kai se gyne tietää mitä tekee, kun sanoi että seuraavaan kiertoon tarvittaessa luget. Kaikkea sitä vaan ehtii omassa päässään spekuloimaan. :p

Ymmärrän tuon sun tunteen että epätietoisuus tilanteesta on raskainta. :hug:
 
Viimeksi muokattu:
NaksuP > Luultavasti tuo ovisplussa oli sitten oikea. Jos gyne on sanonut limistä hyväksi oviksen aikoihin, niin luottaisin siihen. En tiedä mikä on jo liian paksu, mutta gyne olisi varmasti maininnut asiasta.

Limakalvon kasvu vaihtelee eri kierroissa. Siihenkin vaikuttaa esim. mitä syöt ja juot. Greipistä on jotkut saaneet vahvistusta ja joitakin muitakin vippaskonsteja taitaa olla. Aikalailla omaa elämäänsä tuo keho silti elelee. Joskus onnistuu itse tukemaan kehon toimintaa ja joskus ei. Sulla ei ainakaan ole ongelma se, että limiksessä ei olisi tarpeeksi mihin kiinnittyä. :)

Se onkin sitten eri asia vanheneeko limis liian aikaisin kiinnittymisen kannalta eli pysyykö rakenne hyvänä tarpeeksi kauan vai alkaako se muuttua jo ennen kiinittymistä. Lyhyt luteaalivaihe voi olla ongelma, varsinkin jos hedelmöittymisestä kiinnittymiseen menee vaikka viikonkin verran. En tiedä auttaako Luget siihen, mutta ainakin pitentävät luteaaliaikaa keinotekoisesti. Sen kun tietäisikin mistä kiikastaa ja mitä asialle voi tehdä. Itselläni juuri se epätietoisuus on raskainta. Tsemppiä ja plussatuulta!
 
Terolut-mimmien toivelista 26.3.2012

Nimim.......................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Nezzie80.............145/26?........32v........1.........2......... 1.tero
Minnij.................105/28...........25v....... 1.........1..........1.tero
another...............80/28-?........25v.......1.........4. .........4.tero
Vici.....................78/?.............24v.......1..........1.........terot

Tilli84.................36/?..............27v........2.........5........3.tero
Fossiili................31/?..............32v........2.........8.........tauko
Hennu86.............29/33-37......26v........1........11.........tauko
NaksuP...............26/??............28v........2.........2..........1.clomi

Ansku83.............25/31............28v........1........13......2.clomi
Haidippiduu.........22/28...........27v.........1........5.........terot
lumihiutale92......20/29............19v.........1.........3.......2.tero/2.clomi
minnams...........18/32.............25v.........3........11........1.tero

Laola................18/28-41........23v..........1........3.........3.tero
Omppuf............14/23-36.........22v........2........12........tauko
Ambrosia85.......9/26-30........26v..........1........15.........terot
jenni_noora.......8/28?............27v.........1.........3.........tauko
macy gray.........3/30-34........31v.........2........28........OI9


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue....22.1........29/?...... ...... 29v......1.lapsi......yk16.... ..2.IUI
nellinu........27.1........30/28-42...... 23v.... .2.lapsi......yk5.... ...2.tero
Surya.........9.3.......30/23-77........27v......1.lapsi.....yk12.......2. Femar


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Fossiili dpo 10
Hennu86 dpo 8-10
NaksuP dpo 9
Ansku83 dpo 7
lumihiutale92 dpo 3
Laola dpo 0


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
tänään vihdoin: another...............1/28-?........25v.......1.........5. .........1.clomi

eli kyllä mie nyt laskisin että tuo vuodon määrä täyttäisi kp1-vaatimukset :D sitä mie tuolla toisella palstalla eilen tarkkaan pohdin kun en oikein tiennyt että oliko oikee kp1 jo eilen vai vasta tänään...

jos sopii niin jatkan palstailuu täällä teidän terolut mimmeissä, vaikkei mulla enää teroja käytössä olekaan, ellen niitä lisää saa sitten jos nuo clomit ei ala toimia oikein ja menkat käynnistetään taas lääkkeillä.
 
Viimeksi muokattu:
Minnij
minnams ja vici mulle tuli teroista tissit hirmu kipeeks ja sit mielialat heitteli aika laidasta laitaan, päällimmäisenä oli kuitenkin aika paska fiilis. Onneks olo tasoittui, kun kuuri loppui. Ei kiva olotila ollut, en toivo kellekään samanlaista..

Surya Onnea kovasti! :heart:

Hennu86 Peukut pystyssä täälläkin!!

Itselle ei mitään uutta, menkkoja odotellessa... Alkaisivat nyt ni sais tilanteen nollattua! Alkaa olla kärsivällisyys jo koetuksella, pitäis vielä ootella toukokuun alkuun niinku gyne ehdotti :p Ja näin maanantain kunniaksi iski joku tulehduskin vielä, että se siitä puuhailusta sitten :stick: Syytä olla ohi sunnuntaihin mennessä, kun olis reissuun lähtö edessä silloin..
 
hmmm, nämä terolutit ovat todella outoja, perjantaina otin ensimmäisen, rupesin käymään kierroksil, kävin koko viikonlopun kierroksil ku höyryjuna. Rinnat kipeytyi lauantain ja oli viel sunnuntainkin kipeen. Luulen et ovuloin la-su aikan. Seksihalut olivat ihan hurjat, mieskin oli hätää kärsimäs :LOL: mut nyt sit olo on tooosi väsy, vois vaan nukkuu lasten kans ja tänää on neljäs päivä teroja. Mietiskelinkin täs, et ei taida tän kk ovulaatiost olla paljon hyötyä kun alotin jo terot ennen sitä?? Kellää mitään vinkkiä tai tietoa siitä? :( plussa tuulia muille
 
macy gray ja muut pitkään yrittäneet Mulla tulee välillä niin surkea olo teidän puolesta kun lukee ettei taaskaan tärpänny :( Ette arvaakaan! Oon seurannu täällä kaksplussassa näitä keskusteluja jo kauan enne ku uskalsin ite kirjotta ja oon seurannu kuukaudesta toiseen ku ei plussia näy. Mä en halua nyt tällä kirjotuksellani mitenkään sääliä teitä tai mitään! Haluan vaan kertoa että täällä ollaan ja toivotaan teidän puolesta plussaa teille! :) Tsemppiä kevääseen!!

Kannatetaan hemmottelupäivää Fossiilille! :)

Minnams Jospa se oli oikeesti ovulaatio ja nyt tärppäis heti ekasta terosta! Mulla oli taas koko viikon semmonen olo että ei kiitos, ei koskaan :D Eilen vähän velvollisuuden tunnosta sit "innostuin" kun olin ollu niin tylsä koko viikon. Ehkä se haluttomuus johtu flunssastaki.

Ootan nyt innolla menkkojaaaa!! Taas tänään kuultu vauvauutisia: serkku saa syksyllä vauvan. Pieni kateuden pistos tuli kun kuulin. niillä on 9kk ikänen vauva jo kotona ni tuli semmonen hölmö olo että "niillähän on jo vauva" Tiiättekö? Semmonen että "hheeeeeiiii!! Haikaraaaa, meillä ja noilla mun kavereilla ei oo vauvaa ni älä sinne serkulle vielä toista vie" :D No joo nyt lähti vähän sivuraiteelle :D
 
vici kiitos tsempistä, toivon todella että olisi ollut ovulaatio ja ois tärppi käynyt, mut... Usko on tainnu mennä koht ollaa vuos yritetty ja ei näy eikä kuulu. :( tiedän et toisilla ei ole ensimmäistäkään, mutta samalla tavalla itselläni on kaipuu siihen vauvaan kuin esikoista yrittäjil. Tiedän tunteen kun muut pamahtaa paksuks pelkästä katseesta, itsekin olin sellanen. Mutta en nähätäväst enää, huoh masentaa:'(
 
voi NaksuP pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta!
kaikilla se ei ollut yhtä iloinen asia kuin minulla nyt tässä viime päivinä ;)

vici on se kyllä harmillista välillä kuulla noita vauvauutisii ystäväpiiristä! vaikka tietysti ne vauvat on hyvä asia, mutta itse tässä tilanteessaan on välillä vaikea heti tuntee iloa muiden puolesta kun itse kärsii lapsettomuudesta. jospa teidänkin vuoronne oisi kuitenkin pian ja haikara olisi jo sinne teillekin matkalla!

voi minnij harmillisii tuommoset tulehdukset! jospa se ohi menis tosiaan ennen reissuanne! ootteko kauemmaksikin menossa?

lumihiutale jospa tuo oli tissikipuilu oisi hyvä merkki :) vielä siulla ois hetkinen aikaa piinailua ennen testailua!
 
NaksuP voi ei :(

ON täällä ehkä nyt hieman tissit kipeet, mutta hyvin vähän. Testata en oo vielä uskaltanu, tokko siinä testissä mitään ees näkyis. Mulla kun ei oo mitään herkkiä testejä, vaan haen ihan cittarista liuskat :D
Ehkäpä sitä pitäis hemmotella itteesä jotensakki, nii sais vähän tuota alakuloa ylöspäin.

Jotain ihanaakin :), mies oli varannu syksylle meille matkan samaan paikkaan, tosin eri hotelliin, missä oltiin häämatkallakin :heart:
 
Viimeksi muokattu:
eikä! ihanaa fossiili, aivan ihana mies sinulla :heart:
syksyyn on vielä matkaa, mutta sieltä se päivä päivältä lähestyy ;) onpahan mitä oottaa ;) :heart:
voih, päästäppä itsekin ulkomaille!
toivotaan nyt että testailu toisi siulle mukavan lisäyksen kesän viettoon ;D
 
Fossiili Todellakin ihana mies sulla, kun tuollaisia yllätyksiä tekee ! :)

Another Jospa olisikin! Mulla oli kyllä viime kierrossakin samaan aikaan tuota tissikipuilua, johtuneeko sitten teroista.. Mutta vielä on toivoa :) En oikeen tiedä millon kannattaisi aikaisintaan testata..
 
another, toki jäät tähän pinoon vielä siksi aikaa että näet toimiiko sulla clomit niin että vuotokin tulis :)
Mä itse oon aika skeptinen, ja epäilenpä näin että tällä 1tabletin clomi-annoksella ei vielä ihmeitä tapahdu, vaan saan terojakin ottaa kaveriksi :)
 
another Onnea menkoista! :D Toivotaan, että clomit tuottais tulosta :) Ja ilman muuta saat jäädä tänne meidän kanssa :)

NaksuP Voooooi eeeeeiiii!!! :hug: Pahoitteluni!

Fossiili Surufiilis alkaa olla täälläkin käsillä. Selvä PMS-oire... Onneks miehes varas ton matkan!! :)

Laolalle onnittelut ovisplussasta!! Nyt toivotaan tärppiä :) Onhan täällä hienosti vuosi alkanut, kun on kerta peräti 3 plussannutta :)

ON: Tänään herkällä testillä nega. Vaikka sitä plussaa toivoo, niin testiä tehdessä sen vain tietää, mikä on tulos... Lämmöt kuitenkin ylhäällä vielä, mutta PMS-oireet nostaa päätään; väsyttää, turvottaa, hiukset rasvottuu, vähä masisfiilis... Oon siis luonut katseeni jo kohti uutta kiertoa! Tällä hetkellä myös sellainen tunne, että menkat eivät monen päivän päässä ole.

Tästä kierrosta voi kuitenkin sanoa hyvää sen verran, että ovis tuli kohtuullisella kiertopäivällä ja menkkoja edeltävä, viikon kestävä tuhruvuoto on pysynyt poissa. Näinkö on keltarauhasen toimintaan tullut jotain parannusta?
 
Mulle vois päivittää tällaisen rivin: kp 1/20-36?, 28, 2, 5 ja tauko Päivitin myös yrityskertoja kun joulukuussa jäi menkat kokonaan tulematta.

Tästä tulikin suht. pitkä kierto (36), kun aloitin terot tarkoituksella myöhään. Mulla alkoi tiputtelulla eilen, joka oli myös viimeinen Tero-päivä. Huoh, onneksi 3 kk:n kuuri teroja nyt syöty, ne ei kyllä sovellu mulle ollenkaan!! Tosin jos seuraava kierto venyy, niin onhan niitä taas alettava syömään :/
 
Terolut-mimmien toivelista 27.3.2012

Nimim.......................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Nezzie80.............146/26?........32v........1.........2......... 1.tero
Minnij.................106/28...........25v....... 1.........1..........1.tero
Vici.....................79/?.............24v.......1..........1.........terot
Fossiili................32/?..............32v........2.........8.........tauko

Hennu86.............30/33-37......26v........1........11.........tauko
Ansku83.............26/31............28v........1........13......2.clomi
Haidippiduu.........23/28...........27v.........1........5.........terot
lumihiutale92......21/29............19v.........1.........3.......2.tero/2.clomi

minnams...........19/32.............25v.........3........11........1.tero
Laola................19/28-41........23v..........1........3.........3.tero
Omppuf............15/23-36.........22v........2........12........tauko
Ambrosia85.......10/26-30........26v.........1.......15.......terot

jenni_noora.......9/28?............27v.........1.........3.........tauko
macy gray.........4/30-34........31v.........2........28........OI9
another.............2/28-?.........25v..........1.........5. ......1.clomi
NaksuP.............1/??.............28v.........2.........3..........?
Tilli84...............1/20-36?.......27v........2.........5........tauko


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue....22.1........29/?...... ...... 29v......1.lapsi......yk16.... ..2.IUI
nellinu........27.1........30/28-42...... 23v.... .2.lapsi......yk5.... ...2.tero
Surya.........9.3.......30/23-77........27v......1.lapsi.....yk12.......2. Femar


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Fossiili dpo 11
Hennu86 dpo 9-11
Ansku83 dpo 8
lumihiutale92 dpo 4
Laola dpo 1


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Viimeksi muokattu:
Kieltämättä mies on kyllä ihana, kun vaan aina muistais sen :D. Onko nuo apteekin testit kuinka herkkiä? Jos mä sellasen käyn tänään ostamassa. Ei oo muuten yhtään menkkaoloja, ei turvotakkaan yhtään niinku yleensä ennen menkkoja. Tietääkö tuo sitten hyvää, nii se selviää tänään...
 
  • Tykkää
Reactions: Hennu86
Fossiili Onks apteekin testit jotain 20-25 mIU/ml? Toivottavasti sulle haamulainen pärähtäis :) Veikkaan, että toi ei-turvotus vois tietää hyvää :)

Mulla itelläni surufiilis sen kuin kasvaa, mut ei auta... Vast on alkanu kroppa jotenkin pelittämään, niin voiko tässä vielä mitään ihmeitä edes odottaa....
 

Yhteistyössä