Terolut mimmit

Vici ja Minnij ei mulla ainakaan menkkaoireita tuu terotkuurin aikana. Normisti mulla menee se 3-4vuorokautta vikasta terosta ennenku vuoto alkaa ja päivää ennen alkaa aikasintaan vatsassa tuntumaan. Joten teilläkun vielä kuuri kesken niin elkää stressatko :kiss:
 
Yhdyn Ambron kommenttiin noista menkkaoireista Terolut-kuurien aikana.

Mullakin vuoto alkaa yleensä 3-4 päivää vikan teron ottamisen jälkeen ja monesti voisi sanoa, että alka niin sanotusti "puskista" eli juurikaan ei tunnu alavatsalla mitään ennakkovaroituksia.

Vici Eli aamulämpöjä tyrkkäilen tuonne Login - Fertility Friend OnLine ja tuonne Kuukautisp.
Lisäksi jälkimmäiseen (suomalainen) lisäilen ja kommentoin muitakin oloja kierron aikana.

Pääsee aina vertailemaan, että mitkä oireet toistuu kierrosta toiseen ja mitkä on uusia.
 
Jännäklubiin paljon terkkuja kaikille, että plussapuhureita! :) Toivotaan, että nyt tärppi kävisi mahdollisimman monella. Toisten plussat tuo myös itselle toivoa, että vielä joku päivä mekin onnistutaan. :)

Lumihiutaleelle onnittelut ovisplussasta! Tuun sinua muutaman päivän takana kp:ssa, toivotaan että myös ovisplussassa :D

ON: Oon täällä alkukierron taustaillut, kun ei oo ollut oikein mitään kerrottavaa ja yrittänyt saada itseäni rauhoittumaan. Ovista oon taas alkanut tikuttaa, mutta haaleaa on... Niinkuin ollut muutkin kierrot. Vielä en oo kertaakaan ovisplussaan törmännyt. En tiedä luottaako noihin david testeihin, tasaiseen tahtiin kuitenkin peittoa heilutetaan.

Tuntuu, että pitkän projektin edessä tässä on, mutta silti alkuvaiheen panikointi ja stressi on tasaantunut ja nyt on ihan ok mieli tän pco:n ja raskautumisen suhteen.
 
Jännäklubiin paljon terkkuja kaikille, että plussapuhureita! :) Toivotaan, että nyt tärppi kävisi mahdollisimman monella. Toisten plussat tuo myös itselle toivoa, että vielä joku päivä mekin onnistutaan. :)

Lumihiutaleelle onnittelut ovisplussasta! Tuun sinua muutaman päivän takana kp:ssa, toivotaan että myös ovisplussassa :D

ON: Oon täällä alkukierron taustaillut, kun ei oo ollut oikein mitään kerrottavaa ja yrittänyt saada itseäni rauhoittumaan. Ovista oon taas alkanut tikuttaa, mutta haaleaa on... Niinkuin ollut muutkin kierrot. Vielä en oo kertaakaan ovisplussaan törmännyt. En tiedä luottaako noihin david testeihin, tasaiseen tahtiin kuitenkin peittoa heilutetaan.

Tuntuu, että pitkän projektin edessä tässä on, mutta silti alkuvaiheen panikointi ja stressi on tasaantunut ja nyt on ihan ok mieli tän pco:n ja raskautumisen suhteen.
 
Kiitokset kaikille plussaa puhalleille! :flower: Hcg-testi oli kuitenkin valitettavasti nega. Osasin sitä odottaa, joten nyt koitan Lugeilla kikkailla seuraavan kierron aikataulut niin, ettei pääsiäinen häiritsisi hoitoa. Vähän pelottaa jääkö johtofolleja hieman pienemmät harmiksi möllöttämään. Toivottavasti ei. Fiilis on ihan ok työviikon stressiä lukuun ottamatta. Onneksi viikko on lopuillaan.

Toivottavasti jaksan kommentoida lähipäivinä. Nyt on taas aivoton olo, kun keskittyminen ei meinaa onnistua. Väsyttää aika kovasti. Ilmeisesti nuo Luget vie voimia pienemmälläkin annoksella, sillä uni on maistunut tällä viikolla. Onneksi ne nyt loppuu tämän kierron osalta ja pääsen aloittelemaan uutta. Jospa pian onnistaisi.

Tsemppejä ja plussapuhureita!
 
Onnea lumihiutale ovisplussasta! :)

macy gray Pahoittelut negasta :( Olin jo niin varma, että NYT teillä tärppää :(

Laola Monet ovat kironneet noita Davidin testejä, kun niillä ei saa näkyviin oikeaoppista plussaa, vaikka ovis olisikin käsillä. Ootko harkinnu esim digitestin ostamista? Itselläni digi, Pregcheckit ja Wondfon testit toimii.

Minnij Aika kauan ne pistää sinut odottamaan : / Varmasti todella turhauttavaa. Toivotaan, että vuoto nyt alkaisi itsekseen, viimeistään huhtikuun aikana :)

ON: Täällä ei lämpöjen eikä oireiden perusteella voi sanoa oikein mitään. FF antaa tän päivän mittauksen perusteella ovispäiväks kp 21 eli sunnuntain. Mennää nyt siis dpo 5-7. Tisseissä tuntuu ihan pientä arkuutta, mutta ei muuta.
 
Viimeksi muokattu:
Terolut-mimmien toivelista 23.3.2012

Nimim.......................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Nezzie80.............142/26?........32v........1.........2......... 1.tero
Minnij.................102/28...........25v....... 1.........1..........1.tero
another...............77/28-?........25v.......1.........4. .........4.tero
Vici.....................75/?.............24v.......1..........1.........terot

Tilli84.................33/?..............27v........2.........5........3.tero
macy gray...........29/30-34.......31v.........2........27........OI8
Fossiili................28/?..............32v........2.........8.........tauko
Hennu86.............26/33-37......26v........1........11.........tauko

NaksuP...............23/??............28v........2.........2..........1.clomi
Ansku83.............22/31............28v........1........13......2.clomi
Haidippiduu.........19/28...........27v.........1........5.........terot
lumihiutale92......17/29............19v.........1.........3.......2.tero/2.clomi

Laola................15/28-41........23v..........1........3.........3.tero
Omppuf............11/23-36.........22v..........2........12........tauko
Ambrosia85.......6/26-30........26v..........1........15.........terot
jenni_noora.......5/28?...........27v..........1.........3.........tauko


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue....22.1........29/?...... ...... 29v......1.lapsi......yk16.... ..2.IUI
nellinu........27.1........30/28-42...... 23v.... .2.lapsi......yk5.... ...2.tero
Surya.........9.3.......30/23-77........27v......1.lapsi.....yk12.......2. Femar


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Fossiili dpo 7
Hennu86 dpo 5-7
NaksuP dpo 6
Ansku83 dpo 4
lumihiutale92 dpo 0


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
MG pahoittelut negasta :hug:

Täältäkin hirmuisesti PLUSSApuhuria kaikille jännäklubilaisille

ON 2. verikokeen tulokset näytti että hcg on lähteny hyvään nousuun ja hoitajan (sama joka 5 päivää aiemmin sanoi, että "ei näe raskaudelle mahdollisuutta jatkua pidemmälle") sanat olivat: "onneksi olkoon, olet tukevasti raskaana". En usko tätä todeksi vieläkään, ensi viikolla on varhaisultra jossa ehkä näkisi jotain lisävarmuutta. Varovaisen onnellinen fiilis <3 Tänään siis rv 5+4.

Jättäydyn tästä ketjusta vähän taaemmas teitä seuraamaan ja tsemppailemaan!
 
hei täällä olisi uusi tulokas mukaan jos mahtuu. Viikko sitten perjantaina minulla todettiin monirakkulaiset munasarjat, terveelliset elämäntavat kuulemma auttaa siihen. Sain samalla terolut kuurin 2tblx 10pv ajan 3kk kerrallaan. Tänään otin ensimmäisen terolutin ja jännitän ettei tule migreeneitä. Olen kärsinyt tosi pahoista migreeni kohtauksista. Minulla on ennestään kaksi lasta vanhin on 2.1vuotias ja ovat saanut alkunsa ihan luomust. Meillä olisi kolmas lapsi toiveissa ja yritys kertoja takana jo 10 ja nyt on käynnistynyt jo 11kerta. Gynekologi sanoi että terot pitäisi auttaa 3kk mutta jos ei auta niin kesäkuussa uudestaan ja ultrataan munasarjat et ovuloinko. Jos en niin clomit tulee. Olen käynyt yksityisel. Tuntuu vaan että masentaa hirveesti vaikka minulla on kaksi lasta ennestään, niin on vaan niin tyhjä olo. Kolmas olisi todella tervetullut. Olipas tosi sekava viesti mut toivottavast saitte selkoo :stick:
 
onnea surya :heart:
ehtipä turhan takia sinut säikäyttämään se edellinen hoitajan luona käynti! nyt onnea matkaan ekaan ultraan ja ei kun nauttimaan massuasukin kasvusta :heart:

tervetuloa mukaan minnams :wave:

on:

no en mie osaa päättää mitä mie oikeesti teen noitten terojen kanssa, kun nyt pari päivää ollut vähän rusehtavaa valkovuotoa, eli se voisi enteillä sitä tyhjennysvuotoa varmaan vaikka ei tuommosta ennen oo kyllä mulla ollu.
saattaa se olla että se malttamattomuus kuitenkin iskee ja haluan ne terot lopettaa jo nyt sunnuntaina ens torstain sijaan ;)
tässä on valitettavasti sunnuntaihin asti tosiaan aikaa miettiä kaikki vaihtoehdot uudelleen läpi :(..

mutta hei tytskyt, tänään on perjantaiiii, eli mukavaa ja plussarikasta viikonloppua kaikille :)
 
huhhahhei onks kellään muulla tullut teroluteista oireena hurjaa hikoiluu : / jo pelkästään lasten pukemisest mulle tuli hurja hiki. Kävelylenkin jälkee olin ku märkä rätti, otin ekat terot vast aikasee aamul ja jo nyt oireilee. Alaselkä on ihan sairaan kipeen myöski, taitaa luulosairaus iskee :headwall:
 
hmm nyt kun mietin niin ehkä mulla on ollut terojen aikana vähän semmoista kylmää hikee eli nihkee iho.. liekkö se sitten oikeesti teroista johtuisi vai jostain muusta :D

toivotaan nyt minnams että siulla nuo oireilut niin ois hyvä asia!
(elleivät tosiaan ole luulosairautta, heh.. liikaa kun itseään analysoi niin niinkin voi käydä :D)
 
Onnea lumihiutale ovisplussasta!! Ja Surya huippua että sait hyviä uutisia! :) Tervetuloa minnams.
Mulla eiliset menkkavihlonnat loppuneet, ja sain jopa hyvin nukuttua viime yön. Kaapissa kummittelee erittäin herkkiä raskaustestejä, ehkä niitä pitää alkaa huomisesta lähtien käyttämään että ehtisi mahdollisesti jonkun roskishaamun nähdä ja saada itsensä taas hermoraunioksi. :kieh:

Piinaavimmat pari päivää edessä, jos vanhat merkit pitää paikkaansa niin täti kurvaa paikalle viimeistään maanantaina. Toivottavasti sen yli päästään ainakin! Jännittää.
 
Mä laitoin tän kysymyksen jo tonne toiseen ketjuun, mutta tietäiskös joku teistä? Jos mulla oli clomien folliultrassa kp 9 limakalvo 6.8cm, ja ovis kp 17, niin onko tämä kierto siis ihan tuhoon tuomittu? Mulla on ollut tuota 8 päivän luteaalivaihetta, niin voiko johtua liian paksusta limakalvosta?

Ehkä tuo voi olla jokseenkin tyhmä kysymys, mutta jostain luin että jos limis kasvaa 1-2mm/vrk, niin mullahan se olisi jo ihan liian paksu ovulaation aikaan?

Minä täällä pelkään että hanat aukeaa taas (tänään dpo8). Ensi kiertoon saisin sitten Luget. Nyt vaan tuntuu että miksen voinut niitä jo nyt saada. :(
 
NaksuP En valitettavasti osaa vastata tohon limiskysymykseen :( Toivotaan kuitenkin, ettei vuoto vielä ala!!!

minnams Tervetuloa mukaan :) Laittaisitko tietosi, niin saadaan sinut listalle? Toivottavast sulla noi Terolutit auttais säännöllistämään kiertoa ja sitä mukaa toisi sen plussan raskaustestiin :)

ON: Täällä eletään jännittäviä aikoja.

Lämmöt. Torstaisen lämpödippauksen jälkeen lämmöt ovat taas hienosti lievässä nousussa :) Eilen päivälämpö jopa 36.7, mitä en yleensä ole bongannut! (vaikkei noilla päivälämmöillä olekaan väliä)

Ovistestit. Ne ovat puhtaita negoja (siis tulee vain ihan haalea viiva). Yleensä se kunnon negatiivisuus kestää pari päivää, kunnes lähtevät taas vahvistumaan kohti loppukiertoa, mikä on yleensä antan toivoa mahdollisesta raskaudesta.

Kuiva kausi. Kestänyt kohta viikon, kun yleensä sekin kestää vaan tosi lyhyen ajan (yleensä sitä ei kerkeä edes sisäistämään), kunnes alkaa taas valkkaria lorahtelemaan.

Tissit. Ne alkavat nyt vasta kipeytyä enemmän ja ovat kuumat (tätä tosin ollut ennenkin).

Tuhruvuoto. Sitä ei ole näkynyt, onneksi. Yleensä näillä päivillä se on jo alkanut. Dpo 6-7 on ollut se alkamispäivä yleensä...

Nippailut. Yleensä kaikenmaailman nippailua tuntuu oviksen jälkeen ja ne ovatkin nostaneet toivoa, kunnes on tultu ryminällä alas. Nytkin ON nippailuja, mutta huomattavasti vähemmän kuin yleensä.

Eli, nyt on siis paljon oireettomampaa verrattuna muihin kiertoihin... Ryminällä tullaan alas nytkin.

*muoks* Pitää vielä lisätä, että lisäksi on närästänyt jostain keskiviikosta asti sillee, et päivittäin saa syödä ainakin yhden ellei kaksikin Rennietä. Yleensä mulla närästys liittyy krapulaan, mut eipä tässä nyt oo viittä päivää krapulassa oltu :D :D
 
Viimeksi muokattu:
Terolut-mimmien toivelista 25.3.2012

Nimim.......................KP.............Ikä......Mones?...YK......Hoito?

Nezzie80.............144/26?........32v........1.........2......... 1.tero
Minnij.................104/28...........25v....... 1.........1..........1.tero
another...............79/28-?........25v.......1.........4. .........4.tero
Vici.....................77/?.............24v.......1..........1.........terot

Tilli84.................35/?..............27v........2.........5........3.tero
macy gray...........31/30-34.......31v.........2........27........OI8
Fossiili................30/?..............32v........2.........8.........tauko
Hennu86.............28/33-37......26v........1........11.........tauko

NaksuP...............25/??............28v........2.........2..........1.clomi
Ansku83.............24/31............28v........1........13......2.clomi
Haidippiduu.........21/28...........27v.........1........5.........terot
lumihiutale92......19/29............19v.........1.........3.......2.tero/2.clomi

Laola................17/28-41........23v..........1........3.........3.tero
Omppuf............13/23-36.........22v..........2........12........tauko
Ambrosia85.......8/26-30........26v..........1........15.........terot
jenni_noora.......7/28?...........27v..........1.........3.........tauko


Plussanneet vuonna 2012: :heart:

LadyBlue....22.1........29/?...... ...... 29v......1.lapsi......yk16.... ..2.IUI
nellinu........27.1........30/28-42...... 23v.... .2.lapsi......yk5.... ...2.tero
Surya.........9.3.......30/23-77........27v......1.lapsi.....yk12.......2. Femar


Plussanneet vuonna 2011: :heart:

Anni776.......11.5..................................................................
Saasa..........16.4........kp35/37-68.. .27-v....1.lapsi....yk 11.....2.tero
Chrisu..........5.5.........kp32/28-95....28v......1.lapsi....yk 1......3.tero
SenSen.......16.5........kp29/26-32....25v......1.lapsi....yk 11......3.tero
Namppis88...20.5........kp43/28-54....22v......1.lapsi....yk 5.......tauko
Ninni-Ilona...10.6..................................................................
"Kuumeilija".20.6..........kp33/36........26v......1.lapsi....yk 20......5.tero
Lilli88...........6.7.........kp72/?..........23v......1.lapsi.....yk 7................
Hömelö........15.7... ....kp44/42........23v.... .1.lapsi.....yk 11.............
syysmyrsky...6.8.........?.................22v......1.lapsi.....yk 4...............
Kristiina84....10.8........kp30/35-46.. .27v.....1.lapsi.....yk 7.......tauko
Matte07.......8.10.......kp45/40?...... 27v.....2.lapsi.....yk 9.......2.tero
-pansku-......27.11......kp27/27.........24v.....1.lapsi.....yk 6.......3.tero
rae89.............?..........?/29...... .. ...22v..... .2.lapsi.....yk.9.......tauko


.

Jännä-klubi :confused: :popcorn:

Fossiili dpo 9
Hennu86 dpo 7-9
NaksuP dpo 8
Ansku83 dpo 6
lumihiutale92 dpo 2


Hengessä mukana :wave:
AnniMu
Aadami
MoonBride
Tellervo
SL
P12


Kadonneet :| :

kultakimpale2, marica30, miraaz


Listalle haluavat: laittakaa kp/kierto, ikä, monesko lapsi, yrityskerta ja monesko terolut- tai clomikuuri tai muu hoito menossa. :)

Jännä-klubille haluavat: ilmoittakaa, mikä dpo menossa (jos se on tiedossa :))
 
Onnea Surya! <3

minnams Mulla ei oo ollu mitään oireita noista teroista, nyt viimestä päivää viedään. Saapa nähä tuleeko menkat! En oo eläissäni toivonu menkkoja näin kovasti! :D

Hennu86 Peukut pystyssä täällä! Hyvältä kuulostaa! Aina saa toivoa vaikka tultaiski ryminällä alas. Sieltä pääsee aina ylös taas. Mut oikeesti nyt kuulostaa tosi jännältä! Milloin ois testauspäivä?

Mua nyt oikeesti harmittaa ku ei oo mitään oireita noista teroista. Lääkärissä ja varsinki apteekissa ne oikeen korosti että varsinki rinnat tulee kipeeksi. Luulis että jossain olis jotain tuntunu ku oon kaks kertaa päivässä kuitenki nappaillu teroja...Höh. Ottaa oikeesti päähän jos ei menkat ala! Ja nyt ku siitä stressaan ni ne ei varmasti ala!
 
surya mahtavaa että hcg oli lähteny nousuun ja onnea varhaisultraan.

minnams tervetuloa joukkoon :)

Hennu peukkuja pidän sulle.

ON Jotenkin ollu todella surullinen olo viime päivät :(.
Ja sitten oloista: rintoja kuumottaa, mutta eipä juuri ole kipiät. Pikkasia nippailuja ollu vasemmalla puolella. Ei oo yhtään olo että alkais menkat, mutta siltikään ei nyt uskoo löydy, että se plussa sieltä tulis...
 
Vici En tiedä, uskaltaisko ens jo ens viikon alkupuolella ottaa herkät testit käyttöön? :D Saa taas niitä negoja ja viivanpaikkoja tuijotella...

Mulla tuli ensimmäisillä tero-kierroilla vähän arkuutta tisseihin + monenlaisia muitakin oireita... Viimeisimmät tero-kierrot on menneet aika kivuttomasti. Toivottavasti sulla vuoto alkais :)

Fossiili Mikäs sulle on surufiiliksen saanu? :(
 
Hennu Niinku tossa aikasemmin laitoin, nii jotenkin en usko plussaan tässä kierrossa, kun ei ole sellasia oloja :( ja muutenkin oon tosi väsyny olo oikeestaan kaikkeen :(. Työt ei kiinnostais pätkääkään.
Vaikka meillä ei yrittämistä toisaalta ole kauaa aikaa takana (reilu 2v), nii ei jaksais pelkkiä pettymyksiä koko ajan :(.
 
Kp2/30-34, yk28 ja OI9. ja uusi femar-kuuri alkaa illalla. Toivottavasti pistelyvaihe ei veny pitkäksi ja ehdin tuikata irroituspiikin ennen pääsiäisreissua. Mökkiolosuhteissa on hieman hankala nimittäin saada ampulli pidettyä viileässä ilman, että muut näkevät paketin. Olen varautunut myös hoidon keskeytymiseen kystan vuoksi, mutta ihme kyllä ajatus ei enemmälti ahdista. "Projektin" eteneminen tuntuu pysähtyneeltä, joten ajatukset on omaan hyvinvointiin ja raskautumista vaikeuttaviin asioihin liittyvissä asioissa.

Fossiili > :hug: Mulla on myös välillä tuollaisia surupäiviä. Silloin kannattaa ottaa rennosti, lepäillä ja purkaa pahaa mieltä. Hemmotteluitakin kannattaa harrastaa mahdollisuuksien mukaan. Aika usein tuollaisia tulee kierron lopulla, joten liittynee hormoneihin. Kai niillä sitten on joku tehtäväkin vaikka pääasiassa ärsyttäviltä tuntuvatkin. Surustelu vie aika paljon energiaa, mutta rennosti ottamalla ja itseään hemmottelemalla pääsee kyllä voiton puolelle. Onhan tämä aika raskasta, joten aina ei jaksa olla ilomielellä eikä tarvitsekaan. Tsemppiä!

NaksuP > Onko tuo oviksen ajankohta ihan 100%:n varma? Folli kasvaa 1-2mm/vrk, mutta kasvaako limiskin? Muistelisin, että ei ihan tuota kahta kasvaisi, mutta en ole varma muistanko oikein. Paksuuden lisäksi rakenteella on oleellinen merkitys. Oviksen jälkeenhän limis ei juurikaan kasva, joten paksuus olisi hyvä saada mitattua mahdollisimman vähän ennen ovista. Mainitsemiesi tietojen perusteella en osaa sanoa onko kierto tuhoon tuomittu, mutta uskoisin mahdollisuuksia onnistumiseen olevan.
 

Yhteistyössä