Tekstipaidoista, kun toiset tykkää ja toiset ei niin kysyn:

...
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Mulle sopis hyvin toi "aina saa hävetä ja kärsiä" :D Pitää vielä joku päivä se hankkia.
Miehellä t-paita " Täydellinen pää ei hiuksia kaipaa"
Mulla ikuisuuden vanha "äiti on vähän väsynyt" ja " blond with brain"
Pojalle ostin just pikkuveli- paidan
Mistä tollasia saa?!? Toi täydellinen pää juttu
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Mulle sopis hyvin toi "aina saa hävetä ja kärsiä" :D Pitää vielä joku päivä se hankkia.
Miehellä t-paita " Täydellinen pää ei hiuksia kaipaa"
Mulla ikuisuuden vanha "äiti on vähän väsynyt" ja " blond with brain"
Pojalle ostin just pikkuveli- paidan
Mistä tollasia saa?!? Toi täydellinen pää juttu
löytyiskös täältä:
http://www.mentalwear.fi/web/index.php?shop_show_product_list=1&limit=16&id=41
 
mulla on isolla good in bed ja alla pienellä can sleep for days.. 2 kertaa pitäny.. ja lassi ja leevi t-paita jossa lukee olen oikein pahalla tuulella, joten kenenkään ei kannata tänään tulla selittämään minulle mitään!! Käytän joskus kotona vinkkinä miehelle.. :kieh:
 
Mulla : Maailman paras äiti (sain tänä vuonna äitienpäivälahjaksi)

Miehellä : UHMAIKÄ (ostin tasan vuosi sitten 27v lahjaksi)

Ai niin.. onhan mulla ikivanha lassi ja leevi paita yöppärinä, siinä lukee "kaipaan hellyyttä".

Pojalla : Pikku Isäntä
Kyllä sitä oppii, kun tarpeeksi harjootteloo!

Tytöllä : Pikku Emäntä
 
lisse
Alkuperäinen kirjoittaja nintzu81:
pojalla on pikkuveli ja isin kulta -bodyt, tytöllä on isosisko. ite en laittais tekstipaitaa, en kyl tiä miks. :)


kyllä minä tuota lahjaksi saamaani paitaa kotosalla voin ajatella pitää , mutta en sitten muualla.
 
Mulla on yks t-paita missä lukee "Let´s go lehmät, sonnilla seisoo" ja toinen t-paita missä lukee "Varoitus, tämä narttu puree".

Miehellä on t-paita "Hoidon tarpeessa" ja toinen mis lukee "Mä oon vitun hyvä". Niin se kyllä onkin :D

Tytsyllä on sitte bodeja, mm. isin kulta, ilopilleri jne.

 
tekstissä pitää olla "jotakin" ja kun tuollaista itselle sopivaa ei ole löytynyt niin ei ole sitten mitään.
Perheen blondilta löytyy ainakin kaksi blondiaiheista "natural blonde" ja "I'm blonde, please speak slowly" (molemmat minun ostamia). Ja huumoria riitti niin paljon että oli myös vaihtarivuonna Jenkeissä mukana ja käytössäkin
 

Yhteistyössä