Tekstipaidoista, kun toiset tykkää ja toiset ei niin kysyn:

Mulla on 2 t-paitaa.Toisessa lukee:"Älä ota sitä vakavasti",ja toisessa:"Minä olen lihava,sinä olet ruma,minä voin laihduttaa".
Miehellä on:"Nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla" ja "Olen isäntä talossa(on vaimon lupa sanoa niin)".
Ai niin ja nuorimmalla tytöllä on 2 paitaa:"Isin tyttö" ja "Minäkö söpö,näkisitpä vanhempani" jotenki noin muistaakseni meni.
 
Meiltä löytyy tällaisia tekstejä:

Always right, Paskan möivät, Hevillä ei hävitä, Ope on kiva, Ope on maailman napa, Intensiivistä preesensiä (part.), Siunaa ittes, pohojalaanen tuloo, Pohojalaanen, Luonnostaan makee, Älä komenna tai muutan mummolaan
 
Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:
"Pystyraita hoikentaa", siihen alle sitten yksi pystyraita :D Tuollaisen hommaan joku päivä. Tällä hetkellä löytyy yksi pipo, jossa "väärä lääkitys"
mulla on just tuo pystyraita hoikentaa -paita!! :D
ja sitten "rajatapaus" ja "kaikki liha tottelee kuria"
miehellä on paljonkin, "minä olen isäntä talossa, ja minulla on vaimon lupa sanoa niin", "panic attack", "avohoidossa", "pyromaani", "kaikki liha tottelee kuria", "pakkopaita"...
lapsilla ei tekstipaitoja olekaan, heillä tykkään erilaisista jutuista, enkä kyllä itsekään noita paitojani ole montaa kertaa käyttänyt =)
 
Salama McQueen
Esikoisella on "Pikkuauton asentaja"
Kuopuksella "Älä komenna minua tai muutan mummolaan"

Eivät ole meidän ostamia, saivat ne tuliaiseksi. Mä en oikein ole tiennyt, mitä niistä ajatella. Nuo nyt on ihan söpöjä ja hauskoja, muuten en ole innostunut.
 
Niin huono ja kulunut tuo "äiti on vähän väsynyt" ja "senttikin lähemmäs niin läsähtää".
En kuunaan pukisi moisia mukahauskoja puujalka huumoria sisältäviä paitoja päälleni.

Likalle (koira ) harkitsin kyllä paitaa "I`m with stupid"... :LOL:
 
Meidän perheessä ei mene mitkään tekstit, jos mä jotain inhoan niin noita ns. hupipaitoja.
Mentalwearin paidoissa on tietty se hyvä puoli, että niillä tuetaan mielenterveystyötä, mutta en mä silti niitä päälleni pukis, enkä lapsilleni ostais. Noissa torilta ostetuissa ei oo mitään hyvää, ne on mun mielestä yksinkertaisesti mauttomuuden huippu.
 
...
Alkuperäinen kirjoittaja Shamandalie:
Alkuperäinen kirjoittaja lisse:
sain äitienpäivänä lapsenlapseltani lahjaksi t.paidan jossa luki mamman kulta.
en ollut tuonlaista tekstiä ennen nähnyt/kuulut,mutta kiva
Mä suunnittelin miehelle paitaa jossa lukee "olen isäntä talossa (ja minulla on vaimoni lupa sanoa niin)". :D
aivan mahtava idis.sopis meijän isukille just eikä melkein
 

Yhteistyössä