Tekstipaidoista, kun toiset tykkää ja toiset ei niin kysyn:

jotkut paidat on kivoja joo.. mutta näkee sellasiakin mitkä on todella mauttomia paitoja.. kaikki väärät lääkitykset ja gynekologi hommat on mun mielestä just niitä.. en ikinä antais oman miehen kulkee sellasessa.. mutta joo pahempiakin on nähty. ja niitä v*tun hullu tekstillä olevia en kanssa ymmärrä jotkut antaa jopa lastensa pistää sellasen päällensä :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tänään ostin Kuopion museon museokaupasta T-Paidan missä on teksti:
" Minä vähät välitän siitä, mitä ihmiset sanovat. - Minna Canth-
Kuulostaa just sellaiselta t-paidalta jollaisen ostaisin heti jos tulis vastaan :) Pitääkö tästä lähteä Kuopioon vaateostoksille...

 
stranger
Juniorilla Meidän perheen tuttisuu ja Älä komenna tai muutan mummolaan, mulla Brainwashed, miehellä Maan mainio mies, esikoisella Epäjärjestysmies ja Komiat pärjää aina... Nämä muistan nyt
 
Vieras ap
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tänään ostin Kuopion museon museokaupasta T-Paidan missä on teksti:
" Minä vähät välitän siitä, mitä ihmiset sanovat. - Minna Canth-
Kuulostaa just sellaiselta t-paidalta jollaisen ostaisin heti jos tulis vastaan :) Pitääkö tästä lähteä Kuopioon vaateostoksille...
Tervetuloa :D :D

 
Matma
Tekstipaidat ei oo oikeen mun tyyliä, mutta jos olis, huolisin ehkä samanlaisen, jonka näin kaupassa kahden lapsen äidillä. Siinä luki "äitiä väsyttää ja isi ei osaa".

Kovasti nauratti paita, jonka edessä luki "Jesus is coming". Ajattelin, että taas näitä. Takana luki kuitenkin "Jesus is going". Tuosta toki voi joku ottaa herneen nenään...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Tänään ostin Kuopion museon museokaupasta T-Paidan missä on teksti:
" Minä vähät välitän siitä, mitä ihmiset sanovat. - Minna Canth-
Tämä olis sellainen jota voisin ajatella, tai muuta samantyylistä. Mitään b-rapuntalkkareita, v*tun prinsessoja tai gynekologeja ei tähän perheeseen, kiitos.
 
Fleur de la Cour
Mä haluisin sen kiroilevan siilin paidan joka meni jotenkin, että vittu en oo vihanen.. miehelle sanon aina kun se peräpukamavoidemainos tulee missä äijällä on päällä paita jossa lukee peräsuoliongelmat, että sellasen mä hankin sulle! Meidän parilla kaverilla on paita jossa lukee, että olen Raton kestotilaaja.. saivat 30-vuotislahjaksi, sillä sitä kelpaa mennä hakemaan sunnuntaiaamuna postilaatikolta lehteä..
 

Yhteistyössä