Tekstipaidoista, kun toiset tykkää ja toiset ei niin kysyn:

Miehellä on: Onko pakko jos ei taho? ja mun pikkuveljellä "pikkuveli", laitoin nuo joululaihjaksi ;) mun velikään kun ei oo mikään pieni mies. Toinen vaihtoehto olis hälle ollut "kummisetä", sillähän on myös kaksi merkitystä :whistle:

Ittelle en oo vielä löytänyt, nuokin tilasin omalla tekstillä kun en siihen hätään mistään löytänyt!

Tai hei, tekstipaita kai se tämäkin, mulla on opiskelijapaita missä lukee "I dig graves", senkinhän voi kahdella tapaa ymmärtää... (ja takana Meteli Ry, Oulun yliopiston arkeologian opiskelijat).
 
Miehellä on mm. Ei lujaa mutta täysillä ,Fuck the fuel economy, Vittu että muakin vituttaa!, kesäkolli, nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla jne en muista kaikkia

Minulla on EI SE SATU!, jätkä on eläin sekä pipo missä lukee ÄIPPÄ

Esikoisella on EMÄNTÄ sekä älä komenna tai muutan mummolaan - paidat :D
 
Tyhmä
Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä:
MItä se B-Rapun talkkari sitten oikeen tarkottaa? Tuolla joku sanoi sairasta... mä en ymmärrä siitä mitään muuta kuin sen mitä siinä lukeekin
No B-rappu on se sun kakkosreikä alapäässä.

Siis peppu vai? Otetaanko laskuihin siis kuitenkin pissireikä;) MIes sai jostain tollasen paidan ja mietin että mitä se ny sitten julistaa.

 
Mulla on paidat, joissa tekstit:
PAKKOPAITA
RAJATAPAUS
VITUN PÄIVÄNSÄDE
VITTUILE VAAN, SAUNAN TAKANA ON VIELÄ TILAA

Ja pipossa lukee
KÄVELEVÄ KATASTROFI

Pojan bodyssä lukee:
PRESIDENTTIAINESTA

Ja pipossa
JOHTAJA
 
Mulla on sellainen vaaleanpunainen tyköistuva t-paita, jossa kaunolla teksti Telaketjufeministi :p Ei kyllä kovin usein tule pidettyä ihmisten ilmoilla, kun sitä tekstiä saa usein selitellä joka suuntaan...

Nii ja tytöllä on sellainen Pikku emäntä-paita
 
salaiho
mulla on teksti t-paitoja 2 toisessa lukee rajataus ja toisessa lukee ryppyyleksää ja on kiroilevan siilin kuva. miehellä on ulkoruokinnassa tekstillä ja sitte sellasella tekstillä: eksää tierä kuka mää oon ja on siilin kuvalla se paita
 
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Miehellä on mm. Ei lujaa mutta täysillä ,Fuck the fuel economy, Vittu että muakin vituttaa!, kesäkolli, nälkä lähtee syömällä ja vaimo juomalla jne en muista kaikkia

Minulla on EI SE SATU!, jätkä on eläin sekä pipo missä lukee ÄIPPÄ

Esikoisella on EMÄNTÄ sekä älä komenna tai muutan mummolaan - paidat :D
Tuli kauhia tarve tilata tuommonen yhelle miehen kaverille
:whistle: :whistle:
 
Meidän tytöllä oli vauvana potkupuku jossa luki "my daddy is stronger than your daddy" :D

Muita tekstijuttuja ei taida meillä ollakaan, ei vaan ole tullu hankittua vaikkei mitään niitä vastaan olekaan.
 

Yhteistyössä