Tekstipaidoista, kun toiset tykkää ja toiset ei niin kysyn:

Minkälaiset teksti menee teidän perheessä??

Meillä:
Miehellä uusimmat: En ole gynekologi, mutta voin vilkaista
ja
Hyvin vakuutettu on puoliksi poltettu.
Muksuilla ei ole, eiku toisella on Kävelevä katastrofi
Mulla esim:
Aina saa hävetä ja kärsiä[/b]
 
Mulle sopis hyvin toi "aina saa hävetä ja kärsiä" :D Pitää vielä joku päivä se hankkia.
Miehellä t-paita " Täydellinen pää ei hiuksia kaipaa"
Mulla ikuisuuden vanha "äiti on vähän väsynyt" ja " blond with brain"
Pojalle ostin just pikkuveli- paidan
 
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Mulle sopis hyvin toi "aina saa hävetä ja kärsiä" :D Pitää vielä joku päivä se hankkia.
Miehellä t-paita " Täydellinen pää ei hiuksia kaipaa"
Mulla ikuisuuden vanha "äiti on vähän väsynyt"
Pojalle ostin just pikkuveli- paidan
Hyvä Hyvä, pitänee tilata miehelle muutaman vuoden päästä kans toi täydellinen pää paita
:LOL:
 
Olen miehelle ostanut isänpäivälahjaksi Mentalwearin Ahistaa, ahistaa... paidan ja isä on todella väsynyt -paidan. Ei mies kehtaa pitää niitä muuten kuin puseron alla. Itse käytin tuota miehen Ahistaa -paitaa koulussa liikuntatunneilla nyt viime talvena :)

Paljon on mukavia tekstipaitoja, mutta paljon on myös sellaisia, joista en tykkää.
 
Mulla on yks, siinä likee "rumat meikkaa" mut periaatteessa mä inhoan niitä ja ylikaiken mä inhoan sitä "äiti on vähän väsynyt" paitaa. Miksi ei niitä ole tehty kun äideille? Opettajille, lastenhoitajille, lääkäreille, terveydennhoitajille, kaivinkoneenkuljettajille, poliiseille, palomiehille, serkiolle, kummeiille, veljille, sikoille, ystäville, kavereille ja nnpureille...kaikille pitöäis sit tehdä samanlaisia jos on oleellista alleviivata miksi juuri tänään on väsynyt.
 
mulla on:käynks mä usein täällä, prinsessa, pappa betalar, (unipaitana) äiti on vähän väsyny,prinsessa ja puolet asunnosta, vähäks oon ihana,Aina saa hävetä ja kärsiä ..
miehellä on kans tosi monta,esim:senttiki lähemmäks nii läsähtää, pidä huolta muististas,muita sen en ny muistakkaan..
ja lapsilla esim: äitin pikku apulainen, termiitti, sottapytty yms...
 
Mä kerran voitin arpajaisista "Pieni ja pyöree" -paidan. Joku näkkäri -mainospaita siis. Mutta mä en kehannu sitä pitää, mut mun kaveri (mua pienempi ja pyöreempi otti sen naurusuin vastaan, oli sellanen tyyppi =) )

Tyttären poikaystävällä on "paha poika" -paita ja siskoni miehen 35v.- pojalla tosi paljon tekstipaitoja, jotka sopii sille tosi hyvin, varsinki ku tietää vähän sen ajatusmaailmaa.
Elikkä teksti-paitojen pitäjät kantaa ne ylpeydellä ja se on hienoa! =)
 

Yhteistyössä