**Tammivauvat2008**vol.6

HeMa: Siin kunto-ohjelmassa jos se on se litteä vatsa 15 viikossa, niin se eka liike toistetaan 2-3 kertaa (jäänyt viiva välistä)..eli koko ohjelmaan menee aikaa n. 20-30min muistaakseni =) Minäkin sitä jonkun viikon jaksoin tehhä...

Saaru: 25 päivä on eka neuvola..mutta luultavastihan siellä ei mitään vielä silloin selviä..joten piinaavia viikkoja vielä tiedossa, ja monta (viikot nyt 7+2)
jaksuja sulle, ei oo helppoo sielläkään :hug:
 
Moikka pitkästä aikaa. Katja mua kaipailikin ja Saarukin on huhuillut :hug: Ihanaa, jos joku oikeesti kaipaa mua ja meidän kuulumisia. Ei oo jaksanut tulla tänne kirjotteleen, aika vähän oon teijän juttujakin lueskellut. Tuntuu että on aina muka niin törkee kiire päällänsä. :ashamed: Mulla kans työt alkoi, ei oo mitään mukavaa kyllä :( Mielummin oisin kotona ton pikkulikan kanssa. Tosin, oon tässä nyt sairastellut ihan urakalla, että en oo töissä paljoo kerennyt aikaa kuluttamaan. En tiä pääsenkö vielä tälläkään viikolla töihin.

Meillä tyttö on kasvanut hirmusesti, sitä tässä miettii, että missä meijän vauva oikein on. Parturissakin ollaan jo käyty, kun tukka tuli jo ihan silmille :heart: Tyttö muuttui hirmusesti hiuksien leikkuun jälkeen, jotenkin vanheni silmissä kun vauvatukka leikattiin pois :)
Tyttö ei ryömi vieläkään, menee omalla tyylillään eteenpäin. Istuen ja välillä kierien. Tukia vasten on alkanut nyt nousemaan, kovasti tykkää kun kävelytetään. Mitäs vielä...Hampaita on vasta 2 alhaalla, nyt pukkaa molempia ylähampaita, toinen taitaa olla jo ikenistä läpi.

Ja tavallista maitoo ollaan juotu jo hetken aikaa, mitään oireita ei oo tullut. Oon kans miettinyt että vois antaa pikkuhiljaa tytölle omaa lusikkaa kans käteen, vois opetella itekseen jo syömään. Sanoja tulee paljon, myös ymmärtää ihan hirmusesti mitä hälle puhutaan. Jos sanon että meetkö suihkuun, niin likka ottaa kädestä kiinni ja sit kävellään kohti vessaa ja suihkua :D Ihana pieni akka... :heart:

Pottu on edelleen kovassa käytössä, kakat saalistetaan päivittäin siihen ja aina pissat.

Yöt menee nukkuessa, joskus saattaa herätä 02-03 kalkatteleen hetkeksi mutta sammahtaa aika pian. :D

Mitäs vielä...vointeja kaikille sairastaville, ihanaa raskausaikaa masunkasvattajille, ja isot voimahalit teille jotka ootte kovasti saaneet kiloja karisemaan! Nostan hattua!! =)

Koitan kirjotella vähän useemmin... :whistle:

carla :wave:
 
Hema, joo.. Siin on tapahtunu pikkunen kirjotusvire :LOL: Kaveriki kauhistelin sitä, raasu oli alkanu niitä tekemäänkin ja lapulle merkinny kerrat et pysyy perässä laskuissa. Sitten oli alkanu miettiin et miten on mahollista et mä sanoin et homman hoitaan noin 20min.. :LOL: Sitten siellä tarkemmissa viikko ohjeissa se on oikein. Eka vko 2 kertaa ja 2-3vkoilla 3 toistoa.
Mukaan vaa!
 
Saaru ja Piku: NO hyvä mä jo ajattelin et 23 kertaa :LOL: Arvatkaa kun mä täällä mietin et Saarukin aamulla jo 7 jälkeen oli homman tehny niin on ollu urakka
:LOL:
Kiva kuulla Carla teidänkin kuulumiset, niinhän se on että jos töissä on niin ei siinä ihan usein koneelle ehdi.

Mä aloitin eilen Ellille hapanmaitotuotteet.laitoin vauvajogurtin sekaan lusikallisen luonnonjugua ja tänään2.Pikkuhiljaa lisään ja sit loppuviikosta syödään jo koko välipala tavallista jugua,jos ei mitään tule.Ellillä on pikkasen kummallinen ollut uo maha siitä masutaudista lähtein ja tuntuu että moniviljapuurossa joku vähän ärsyttää kun neiti lemuaa aikas pahalle välillä!
Pitää vaan seurata.
 
Onnea 10kk-päivää viettäviä. :flower:

Mitä tarkoittaa väkevä pissan haju? :attn: Pissa on aamustaalkaen haissut tosi väkevälle. Pissaaminen ei ilmeisesti satu??

Meilläkin ollaan alottamassa tavallisen maidonjuontia, mut ei ole vielä ostettu pluttanaa. Sitä kun ei meillä muuten käytetä ollenkaan :x Täksi viikoksi olin suunnitellut maistelua, mut se saa nyt siirtyä ensi viikkoon. On niin paljon nyt muuta puuhaa :snotty:

Oon nyt pakkaillut muutamaan laatikon, kauheesti on vielä tavaraa irrallaan. Ärsyttää, kun tää pakkaaminen on taas jäänyt mun kontolle :headwall: Ei ukko pakannut viimekskään oikein mitään ja nyt on taas sama juttu näemmä. Se on nyt mennyt siine uuteen kotiin yöksi notta voi purkaa laattoja iltapuhteeksi.
Mut joo, meen ottamaan noita munkkeja pakkasesta, kun mutero tulee kylään.. Täällä on menossa pakkasen tyhjennys muutenkin. Eilen pistin fisun uuniin ja nyt on vuorossa spagettisoosin vääntö. Eipä pakkasessa olekaan sitten enää värkkiä muuhun kuin yhteen lihasoosiin ja katkarapuja pizzaan.. :D Niin ja niitä keittojuureksia, joita rohmuttiin kassillinen, kun ne oli Citymarketin avajaistarjouksena silloin.. :snotty:
 
Kylläpäs mamit on täällä ahkeroinut kiloja lähtee ja masut kiinteytyy :) Mulla kiloja jäljellä enää 4, mutta tuo maha sitkeesti möllöttää ja vatsalihastreeni..joo sitä päivää odotellessa.

Kaiholla luen raskautuneiden tuntemuksista. Mä taidan olla ikuinen vauvakuumeilija, mutta nyt tarttee keskittyä näihin kolmeen ja iloita muiden raskauksista.

Valtsulle pukkaa kai hampaita tai jotain. On ollut kuumetta, nyt maha sekasin (tuli hirveet kurakakat) ja yöt on mitä on. Vielä ei oo kutsua unikouluun tullut, mutta onhan tuo hoitotakuu että viimeistään puolen vuoden kuluessa kai sinne päästään :LOL:

Mitäs muuten, ootteko joulun viettoa jo pohtineet. Me taidetaan olla kotona ihan perheen kesken. Kuusi tarttee käydä merkkaamassa metsästä kun esikoinen parturoi puutarha saksilla jo valitun kuusen. Meinas että on helpompi viedä sisään kun ei oksat ota kiinni ovenkarmeihin :LOL: :LOL: Unohti vaan raukka parka että mihis ne pallot sitten laitetaan killumaan jos kuusessa ei ole yhtään oksaa, on nuo lasten järkeilyt ihania :D

 
Meillä on nyt Emil tehnyt lakon puuron kanssa, ei meinaa upota ei sitten millään. Varsinkaan aamupuuro..Mistäköhän voisi johtua, onko muilla ollut samaa? Eihän tuo ole ikinä puuroa hyvin syönyt, mutta nyt ei tahtois syödä sitä enää ollenkaan..Maitoon ja korvikkeeseen kokeilin välillä myös tehdä, mutta ne uppoaa vielä huonommin kuin veteen keitetty, eli en enää maitoon yritä puuroa ollenkaan laittaa. Kuitenkaan öisin ei enää syödä, joten luulisi että aamulla olisi nälkä? No, toivottavasti tää on joku ohimenevä kausi taas.. :whistle: Alkaa vaan hiukan turhauttaa heittää puuro pois joka kerta kun ei herra sitä suostu syömään.

Tänään on taas jumpassa käyty, teki hyvää ja vei vähän ajatuksia muualle ja kumma kyllä jopa helpotti pahaa oloa. :D Fruitya tässä just juon, on ihanan raikasta ja kans helpottaa hetkellisesti kuvotusta. =)

Joulua vietetään varmaan miehen siskon luona, meillä pitää tää asunto olla tyhjä 15.pv mennessä, joten tuleva asunto on sitten varmaan aikalailla täynnä muuttolaatikoita. Toisaalta eipä tartte tänä vuonna sitten kotiin pahemmin joulua laittaa, jospa sitten ensi vuonna taas kun on toivottavasti se pysyvämpi koti löytynyt. :heart:
 
Iidukka:esikoinen teki lakon puuron kanssa vuoden iässä ja ei sitä sit sen koommin syönyt juurikaan.sai sit jogurttia ja leipää.
mitäs jos kokeilet hetken jotain muuta ja sit pikkuhiljaa kokeilet uudelleen ja annat vaikka sit kerran päivässä vaan puuroo ja toisen jotain muuta?

Tulin juts salilta ja nyt saunaan :wave:
 
Huomenia.Täällä hiljaista :)
Taitaa miehellä ja mullakin tulla päälle tuo tauti joka tytöillä on ollut viikon päivät.Miehellä särki aamulla lihakset ja mulla "painava" olo.Tytöt räkii edelleen :/ en tiedä pitäiskö Ellin korvat käydä näyttämässä kun kitisee niin paljon päivällä ja nukkuu ennemmän päiväunia.Mut tavallinen flunssakin riittää siihen että kitisyttää kun o varmaan kenkku olo.

Joulunvietosta:me varmaa olla aatto kotona oman porukan kanssa ja sit joulupäivänä ja tapanina käydään isovanhemmilla.Voihan se olla et aattona mun isä käy täällä aamusella puurolla.
Viime vuonna appivanhemmat oli täällä aattona syömässä ja sit mun isä tuli joulupukkina illalla.Ja kas kummaa äitipuoli oli löytänyt pukin ja tuonut sen meille.esikoinen ei onneksi osannut epäillä että on se kumma kun vaari ei tullut ollenkaan :LOL: tänä vuonna se ei enää menis läpi.Oli viime vuonna jo hilkulla ettei tunnistanut äänestä..

Päivänjatkoja kaikille :wave:
 
Gothaur: Valtsulla kanssa haisee pissa tosi pahalle. Haistaa kyllä heti kun pissat tullut. Neukka lääkäri ja lääkäri päivystyksessä (käytiin kuumeilun takia sunnuntaina) ei ottanut siihen mitään kantaa. Meinasivat että ei ole vakavaa. Mua kyllä vähän mietityttää, ajattelin puhua siitä sitten unikouluun mennessä ettei se vaan vaikuta tai ole oire jostakin. Aina välillä pidän Valtsua ilman vaippaa ja kattelen kun kaveri pisuttelee ja ei mun mielestä reagoi mitenkään että sattuis.

Valtsu sanoo jo välillä äiti :heart: Kyllä tuo äiti sanan kuuleminen vaan saa aina sydämen sulamaan.
 
Huomenta

Iidukka: Meillähän myös on Jasu lakkoillut ton puuronkin kanssa, ja milloin minkäkin kanssa..Meillä tuohon aamupuuro lakkoiluun auttoi se että annettiin puuro ensin aamulla, eli siis aamumaito jätettiin pois. Annatko eka Emilille maidon aamusella, jos niin kokeilepas antaa puuro ja sit vasta myöhemmin maitoa. Me ollaan nyt jouduttu alkaan antaan maitoa taas ensin kun herätään ja sit tunnin päästä puuro, koska maito tuntuu nyt uppoovan sen verran huonosti/hitaasti että kun annan sen aamulla ekka, niin vetasee suht nopeesti sen..saa nähhä nyt sit koska puuro alkaa taas tökkiin...

Tänään Jasu meinas heräillä jo seittemän jälkeen, ja väsynyt äitee vaan sängyssä makas ja ootti, että sälli nukahtaa uudelleen, no kerran kävin tutin laittaan ja sit poitsu nukahti uudelleen..Sit herättiin 9 aikaan tai mun piti vähän "meluta" että poitsu heräis, ettei kovin mee koko päivä nukkumiseksi :ashamed:

Oon muuten unohtanut kertoa, että meillä Jasu sittn tossa vajaan 2vk sitten lähti konttaamaan, eli aiemminhan satunnaisesti konttas muutaman "askeleen", mutta nyt sit konttaa suurimmaksi osaksi...

Joulusta: Meillä on aina ollut tapana viettää jouluaatto miehen mummun ja enon luona isommalle joukolla, mut nyt siis silloin tää mummu kuoli, mut luulisin että perinnettä jatketaan ja koko poppoo kokoontuu taas sinne enolle..Mut täytyy kai se kotiinkin kaittaa kuusi ja muutenkin joulua...

Gothaur jaksuja muutto rumbaan ja kyllä meilläkin aina pakkaus/purkaus jäi melkeen mun kontolle, mut meillä mies sitten kantaa kaikki kavereiden kanssa ja siivoo yleensä ainakin entisen asunnon :D

Juu mut nyt ulkoileen :wave:
 
Piku: Kiitos vinkistä. Tosiaan on saanut aamulla ensin maidon kun sillä usein saa vähän unia pitkitettyä..Tänään pidettiin kunnon väli maidon ja puuron välillä ja söi jopa koko annoksen. Mutta tosin vain raejuuston avulla, eli sitä sormin pöydältä ja lappasin samalla puuroa suuhun. :whistle: Siltikin välillä käänsi päätä pois ja kädellä puurolusikkaa myöskin työnsi pois useaan kertaan, eli varmaan kohta tosiaan luovutan ja aletaan miettiä muita vaihtoehtoja.

HeMa kiitos myös vinkistä, täytyykin katsoa kaupasta kun taitaa olla niitä valmiita lastenruokia missä lukee "iltaruoka" että jos vaikka iltapuuron korvaisi jollain tuhdimmalla aterialla. Mieskin eilen kommentoi, että on poika isäänsä tullut kun ei syö puuroa. :LOL:

Pissasta sen verran, että täälläkin Emilin pissa haisee tosi voimakkaalle ja pahalle. :x Mutta ei olla asiasta sen ihmeemmin murehdittu kun ei oo mitään vaivaa muuten ollut.

Meillä nukuttiin viime yönä ensimmäistä kertaa putkella aamuun saakka ilman mitään kitinöitä! =) Viideltä Emil heräsi, ja silloinkin vain sen takia että Hesarin jakaja taas kunnon ryminällä tunki lehden luukusta sisään (vanha talo ja postiluukut aivan onnettoman pienet), joten siihen havahtui sitten. :kieh: Mutta ihan uskomattoman ihana olo kun on saanut nukkua yli 6h putkella! B) Enemmänkin ois saanut jos ois malttanut mennä ajoissa nukkumaan.. :ashamed: Mutta tosiaan, tää on meille tosi isoa edistystä eli tyytyväisiä ollaan. =) Pahoinvointikin on toistaiseksi pysynyt poissa kun on saanut levättyä. Syön tässä taas justiin mansikkajätskiä ja pakastemarjoja, ai että on hyvää ja raikasta. :p
 
Puurosta: Meillä puuro taitaa olla ainut minkä kohdalla ei oo lakkoo tehty. Mä oon nyt parina iltana antanu kyllä iltapalaksi leivän ja banaanin ni saa vähän vaihtelua, hyvinmaitto ja unet normit, eli riittävästi täytti ilmeisesti.

Nyt on tullu annettua ihan tavallista kotiruokaa, sitä samaa mitä on ite syöty ni pojalle kans ja haarukalla vaan vähän pienentäny, esim kinkkukiusaus ja peruna&lihapullat uppoo muuten hyvin, ei paljon palat haittaa =) keitetyt porkkanakuutiot on ihan pop, niitä on pakastimessa ja sulattelen sieltä sitten aina ruoan kanssa.

Me oltiin juur tänä aamuna leikkimässä taas sen pojan tulevan hoitajan kanssa ulkona, ja tietysti muiden hoitolasten, poika kyllä viihtyy hyvin ja väläyttelee kymyjä tuon tuosta, vaikka onhan se äidin syli tietysti paras paikka. =) Luulempa että hyvin tulee alkamaan sitten kun alkaa säännöllisemmin. Ens viikolla mennnään sisälle leikkiin sitten. Kiva kun saa tällai tutustumalla aloittaa ettei tule mitään shokkia että yhtäkkiä pitäs mennäkin vieraalle hoitoon ja nukkuakin viä siellä.

Lunta odotellaan, josko se vihdoin huomenna saapuisi tänne Tampereellekin. Me käydäänkin huomenna ostamassa tarvikkeita joulukortteihin ja niiden jälkeen vois miettiä vähän muita koristusjuttuja, hahtuvaisesta vois jotain kivaa värkätä, ja on tua kaapissa jotani huopajuttujakin.. Sitten itelle ois kiva tehdä joku kaunis huivi, josko jo osais.

Joululahjoja tässä vähän oon pohtinu, mithän sitä keksis niin.. Joulu me ollaan kotona, tai siis aatto ainakin, joulupäivänä ehkä ajellaan isomummoilla, aattona isovanhemmat saattaa tulla meille syömään, mutta mahdolisimman rauhallisesti kuitenkin ois kiva viettää kotosalla.

-c-
 
MOi!

Me oltiin koko aamupäivä kylillä, mutta nyt jo kotiuduttu.

HeMan poppoolle pikaista paranemista:)

Kiitos Cattie yv:stä mun täytyy vielä pohtia, mitä teen tuon huomisen kanssa, kun olis taas kaikenlaista menoa. Mut mä ilmottelen =)

Meille ei mitään ihmeempiä, viiliä olen nyt antanut eilen ja tänään pojalle (aloitin siis tasan 10kk ikäisenä nuo maistelut ;) ) No joo tarttui viilipurkit kaupasta matkaan niin ajattelin koittaa ja hyvin on nuo makuannokset maistuneet, kiva kiva =) Sais taas vähän laajennettua tuota makurepertuaaria =)

Olipa Iidukka kiva lukea, että teillä on alettu nukkumaan paremmin!!!! Varmaan tekee sulle kutaa tuossa vaiheessa raskautta =)


Joulunviettoa mekin ollaan pähkäilty ja mennään varmaan aatoksi mun perheen vanhempien luokse, jonne muukin lähisuku kokoontuu ja sit joulupäivänä tai tapanina lähdetään miehen kotiin jouluilemaan. Kovasti olen jouluihmisiä ja ihan meidän omaa kotiakin aion kyllä jouluiseksi laittaa. Mutta joulukuusi taidetaan jättää metsään tänä vuonna, kun tuo yksi olisi varmaan koko ajan sen kimpussa/repis koristeita/nousis sitä vasten pystyyn jne jne... :eek:

Ellille ja Tyttösen pojalle myöhästyneet 10kk onnittelut :flower: Ja onnea toki kaikille muillekin lähipäivinä täyttäneille/täyttäville =)

Nyt pitäis mennä pyykkien kimpuun :headwall:

Heipati hei :wave:

Kide
 
Moi!

En oo kerenny taas kirjoittelemaan, eilen oli kaveri käymässä jolla samanikäinen poika kuin Albert, koko päivä meni sitten touhutessa ja illalla vielä käytiin Albertin isomummoin luona. Tänä aamuna perhekerhossa, ja äsken kävi Albertin kummitäti kylässä, ohjelmaa on siis ollut riittämiin :)

Juttua on taas tullut paljon, enkä nyt yhtään muista että mitä mun piti kommentoida :ashamed: Mulla on tää äitiys-dementia taas päässyt valloilleen. Ainiin, carlalta piti kysyä että onko tyttö päiväkodissa vaiko perhepäivähoitajalla, onko kuinka viihtynyt?

Meillä on kaapissa 7prk vielä korviketta jäljellä, ja sitä menee nyt n.1prk päivässä kun puolet laitan sekaan tavallista maitoa. Ajattelin että en osta enää korviketta, pian Albert siis alkaa saamaan pelkästään tavallista maitoa.

Hyvin on pysytty kiinni tässä yksien unien rytmissä, ei oo mitään tarvettakaan ollu toisille unille laittaa, nyt on ollu hereillä n.4½h aamulla ja sit nukkuu sen n. 1½h.. Ja hyvin on menny illatkin ettei oo väsy kiukuttanut.

Kämppä on kuin pommiräjähdyksen jäljiltä, Albert on tyhjentänyt taas kaikki kaapit ja laatikot :wave:
 
Meillä on aloitettu hapanmaitotuotteet kans ja hyvin on masu kestänyt.tänään sai jo liki desin vauvajogurtin seassa.olen antanut maustamatonta jogurttia ja sit seuraavaksi vois antaa viiliä

Kide:meillä oli joulukuusi kun esikoinen oli 10kk ja hyvoin anoti kuusen olla rauhassa.Muutaman kerran kokeili sitä ja totesi et ikävästi pistelee jos koskee :)

Iidukka:hyvältä kuulostaa teidän yöt jo, hienoa että tuloksia tullut.Mitenhän sitä itse sais niskasta kiinni ja alkais lopettelee yösyömiset :/

Mutta nyt iltapalalle :wave:
 
HeMa: On tässä muutama viikko kitisty aamuyöt, joten hienoa että vihdoin yksi nukuttu yö takana. B) Täähän on tosiaan toinen putkella nukuttu yö 10kk aikana, yhden yön nukkui kerran ihan pienenä vauvana putkella. Kyllä sullekin vielä se viimeinen niitti tulee joku päivä ja sit on motivaatiota unikouluttaa. Mitä sitä turhaan ennen sitä, kaikki aikanaan. :D Mulle se viimeinen niitti oli alkuraskauden väsymys ja paha olo, muuten meillä todennäköisesti edelleenkin kukuttaisiin öisin. Tai kukutaan nytkin enempi/vähempi, muttei enää syömisen takia vaan sit hampaat jne vaivaa. Mutta kaikkea ei voi saada. :whistle:

Mulla ollut tänään koko päivän tosi pirteä ja ihana ja hyvä olo! =) Mutta nyt sitten heti huolestuttaakin että onkohan kaikki ok masuasukilla kun itellä on näin huippuhyvä olo.. :| Mutta täytyy nyt nauttia tästä, huomenna voi taas olla toinen ääni kellossa! :D

Ultrakutsukin tuli viimein, ensi viikon torstaina päästään katsomaan onko masussa elämää. :heart: Tiedän ettei varmaan voi olla mahdollista, mutta tunsin tänään ekan liikkeen! :eek: Tilanne oli sellainen, että menin äkkiä kontalle lattialle Emilin perässä ja ihan selkeästi tuntui hentoinen potku sisäelimissä, ja ei tosiaan ollut ilmavaivoja tms. Eli jos en ihan ole sekoamassa niin eiköhän siellä joku pikkuinen asustele. :heart: Toivotaan ainakin näin!

Iidukka & Emil 10kk + pikkukakkonen rv 9+6
 
Hellurei!
Taas aamusta hetki aikaa rustata tännekin. Kiirettä meinaa pitää. Eilenkin oltiin pienempien kaa kaupungilla syndejuttuja hakemassa. Tänää sitten pitäs pyhittää alustavaan siivouksee. Eilen palo totaalisesti käämit ku tuli kotiin, täällä oli ku pommin jäliltä, vaikka koko viikon koittanu järkkäillä ja siivoilla et ois sitten pe tai la aamuna viimestää helppo siivota vieraita varten :kieh:

Joulusta..Meillon otettu perinteeksi et aatonaattona mennää anoppilaan yöksi et ollaan siellä sitten valmiina joulupuurolle. Sit siellä pojat aukaseen ensimmäiset lahjat. Sieltä mennään sitten mun vanhemmille syömään ja viime vuonna pukkikin tuli sinne. Tästä vuodesta en vielä tiä, tuleeko kotiin vaikko sinne. Sitten loppu ilta rauhoitutaan kotiin.

Iidukalla, tsemppii ja onnee ultraan. Son aina sitten niin ihanaa nähdä pieni ihme siellä kasvavan :heart: Täälläkin mun sisko odottaa ja miehen siskoki päräytti plussa tässä hetki sitten. Mä nauroinki et ihanaa et tulee vauvaja ja kiva ku välillä joku muukin tekee :LOL:

Mut nyt puurolle.. :wave:
 
Iidukka:kiva kun pääsette masuasukkia katselemaan, onhan se aina jännä paikka ja jotenkin sen raskaudenkin tajuaa paremmin kun näkee pikkuisen molskivan siellä masussa :heart: Eikä nyt siitä kannata olla huolissaan jos olo paranee,aaltoilevaa mulla ainakin on ollut molemmissa raskauksissa.Kaikilla ei edes ole etovaa oloa ja silti kaikki hyvin =)

Meillä tuo Ellin iltahilluminen ja nukahtamisvaikeudet on jatkuneet :/ Illalla piti kapaloida vähäksi aikaa ja sit napakasti pitää neitiä masullaan ja siihen sit nukahti mut 24 aikaan alkoi se pelaaminen ja valvottiin yli 2 tuntia kun hän touhus ja oli levoton. |O loppuyön sit taas nukkui aamuun asti.Vissiin vähän masuvaivoja oli ja epäilen sitä jogurttia jota annoin eilen, pitää kai vähän pienempiä annoksia antaa ja hitaammin totuttaa...

Tännekin sit vihdoin tuli ensi lumi =) mutta nyt paistamaan vuoden eka satsi joulutorttuja kun kaveri tulee kylään :wave:
 
Saarulle tsemppiä siivoukseen. =) Mäkin olin eilen pitkästä aikaa niin energinen, että jopa siivoilin täällä pahimpia sotkuja pois.

Viime yönä oli taas levotonta, ja aamu ollut yhtä kitinää. Olisi taas kiva kun tietäisi mikä vialla. Mutta nyt onneksi poitsu unilla. Joko hampaat vaivaa tai sitten maha sekaisin, söi eilen suht paljon raejuustoa ja pullaakin sai maistaa kylässä, joten voi olla että se sitten kostautui.

Täällä huippuhyvä olo jatkuu, nyt sitten ihmettelen että mitä sitä tekisi. HopLoppiin piti lähteä, mutta jäi reissu väliin kun ei autossa talvirenkaita vielä alla..Jospa ne nyt sitten piakkoin saisi vaihdettua. :whistle:
 
Heissan!

Ajattelin nyt taas vaihteeksi tulla kirjottelemaan kun en hetkeen oo mitään raapustanu.. Meille ei kovin kummosta kuulu aika samalla tavalla mennään. Roopella iski tossa flunssaa ja huomenna ois se korvakontrolli ja sithän se selvii josko taas on korviin asti iskeny kun eilen illalla oli aika levotonta toi nukkuminen ja hiukan hiero toista korvaa mut saapi nähä sit, täytyy toivoa vaan ettei olis.

Miehän tossa noin viikko sit kerroin kun mulla kävi se nolo tilanne kaupassa, no kyllä juu menkat alko mut kesti vaan sen perjantain ja oli tosi vähästä vuotoa, no siinä vkonlopun niitä odottelin mut ei kuulunu. Tiistaina sitten tei r-testin noin synttäreiden kunniaks ja niin se plussaa näytti eli kuulunpa Pikun ja Iidukan kanssa samaan kerhoon :LOL:

Ja tsemppiä vaan Iidukalle ja Pikulle sinne ja kovasti jaksuja. Ja toivotaan että tuo Iidukan hyvä olo jatkuu :hug:

Hemalle Jaksuja sinne tytön kanssa. Kyllä olis sunkin aika saada jo nukkua kunnon
unet :hug:

Saarulle tsemppiä sinne synttäreitten järkkäykseen. Kyllä sä oot oikein supermamma kun noin jaksat touhuta! :D

Nyt en sit muista että mitä tässä piti kommentoida mutta ainakin jaksuja kovasti ja voimia niille jotka sitä kaipaa :hug:

Nyt täytyy vissiin lähtee syömään jotain jos vaik maistuis jo.. :wave:

Niin ja onnea kaikille 10kk täyttäneille ja täyttäville :flower: :heart:
 

Yhteistyössä