**Tammivauvat2008**vol.6

Joo Katja 30 paukahtaa täyteen :D

Meillä kans poika nukkui johonkin seitsemän kuukauden ikäiseksi vaan puolen tunnin unia päivisin. No siis joskus kuukauden ikäisenä ehkä joo vähän pidempäänkin joskus, mut ei kyl kovin pitkään silloinkaan. Mut sitten kun lähti konttaan ja nousi seisomaan 6,5kk ikäisenä niin unet alkoi pitenemään ihan itsestäään päivisin. Mä olen saanut kyllä niin paljon ihmettelyjä pojan lyhyistä unista, että olen jo ihan täynnä niitä!!!! Yks mun kaverin äiti oli paras, kun sanoi ihan suoraan, että on se nyt kumma, kun et saa lastasi nukkumaan! Onneksi tajusin pitää pääni kiinni siinä tilanteessa ja nauraa sieltä lähdettyäni :eek: Mutta siis joidenkin ihmisten on ihan sairaan vaikea tajuta, että kaikki vauvat ei nuku kolmen tunnin päiväunia. Taitaa ollaa niin, että niiden omat lapset ollut hyviä nukkujia. Ja sit voi hyvää päivää kaikkia neuvoja, tyyliin "ootko koittanut nukuttaa vaunuissa ulkona?" Joskus on tehnyt mieli sanoa, että kato kun ei ole tullut mieleen, ihanko totta, voiko vauvoja nukuttaa ulkonakin :headwall: :LOL:

No joo, hyvää ne kai vaan on tarkottanut, kai, ehkä.... ;)

Pikkumies nukahti helposti nyt yöunille, kohta vois mennä itse perässä. Huomenaamulla olis 10kk neukka, me tavataan uus terkkamme. Mielenkiintoista ja tosi kiva, että vaihtuu, huonommaksi ei ainkaan voi mennä :kieh:

Hyvät yöt :wave:

Kide ja uinuva poika
 
Oih!
Onnea Kide!


Täältä tullaan ens vuonna perässä ;)

Onneksi on perjantai, on taas vaihteeksi ollu niin kiire ja raskas viikko. Tänäänkin normit eskarit,kerhot sekä lenkit, mut nämä aamut alkaa menee jo aika rutiinilla täällä ja on niin hyvä et on semmonen tietty rytmi ja hommat joka päivälle. Jos ei ois mitään, niin varmasti olisin vielä väsyneempi ku tuli vaa völlättyä.

Joo, täällä on sitte Lucaki alkanu yökukkumaan
ei todellakaa jaksa ku tulee n puol 11 kotiin niin eka alkaa hyssyttelee poikaa unille! Tänään saa ukko kyl nukuttaa Lucan takas unille jostaas herääpi. Olkoo sitte vaikka 2h tuolla nukuttamassa, mut alasei tuo poikaa. Mies heltyy liian helpolla!
Sitten vielä esikko heräili itkustaan yöllä et sattuu jalkoihin. Nyt pari kertaa valittanu tuollaista. Taitaa raasulla olla kasvukipuja. Olihan toi poika venähtäny 5cm elokuusta. Iso miäs!

Mut palaillaan taas ip:llä, nyt puurolle :wave:
 
Onnea Kide pyöreistä vuosista :flower:

Meilläkin on ilmeisesti alkamassa joku yökukkumisjuttu?! Eilisehtoosti taas ei suostunut nukkumaan vaan karjui sängyssään vaan. No puoli kymmeneltä otin sitten Sampon meitin kanssa kattomaan Housen lääkärileikkejä. Ukko rupesi antamaan uudestaan maitoa, mut eihän siitä mitään tullut. Mun sitte tartti mennä, kun ei ukolla ole oikeaa "tatsii" siihen hommaan. Sain jäpikän nukkumaan nsyötön jälkeen. Kait se sitten vaan tarttee mun aina pistää herra yöpuulle vaan jatkossakin.. olin kyl siirtänyt sen homman ukolle, mut kait se pesti on sitten tarkotettu vaan mulle, höh! :snotty:

Ei mut nyt herätteleen Samppista.. meillä on kohta se neuvola-aika, joka piti siis olla viikko sitten.. Ääh, tulee tosi kiire.. taas :ashamed:
 
Saatiin sitten ostotarjous asunnosta ja hyväksyttiin se. :D Ennen joulua pitäisi muuttaa, ja ei ole tietoakaan vielä uudesta asunnosta. :D Todennäköisesti siis ensin väliaikaiskämppään ja sitten etsitään lopullista kotia. Vielä tosin vaikea uskoa todeksi, kaupanteko vasta 28.11 - menisipä aika nopeasti!

Huhtikuusta lähtien on meillä ollut asunto myynnissä, joten voitte uskoa että välillä on ollut usko lopussa kaikkien näyttöjen ja siivoamisien jne kanssa! Koirasta kun lähtee tuota karvaa ja vaunut tuo kilokaupalla hiekkaa jne...Ihanaa siis että asia vihdoin etenee. B)

Harmi vaan että neuvola vaihtuu, täytyy toivoa että uudessa paikassa olisi yhtä mukavat terveydenhoitajat kuin mitä täällä on ollut. Just mietin että voisin meidän omaa th:ta muistaa ja laittaa vaikka joulukortin missä kuva Emilistä kun ei sitten enää tuonne keritäkään kun seuraava aika olisi vasta 1-vuotiskäynti.

Oon menossa Emilin kanssa mun äidin luona käymään tänään, ja mietin tässä että paljastaisinko raskausuutisen. Viikoilla 9+1 mennään...En vaan yhtään osaa sanoa onko sen reaktio millainen. Anoppihan tietää jo ja kummallakin kerralla kysyi että onko "vahinko".. :LOL: Ihme kyllä en edes loukkaantunut, parempi että kysyy suoraan niin ei jää mietityttämään. :D Toisin kuin oma äitini, ei kysy mitään suoraan, mutta oon saanut sen kuvan että olettaa poitsun olevan "vahinko"..Ja lähinnä sillä perusteella että meillä on ollut miehen kanssa aika nopeata toimintaa. No, toivottuja ja suunniteltuja ovat kumpainenkin. :heart: Ärsyttää vaan kun oon niin kontrollifriikki, että luulisi oman äidin tajuavan että kun stressaan kaikesta ja mietin hirveästi aina etukäteen ja suunnittelen niin tottakai sama juttu lasten suhteen, että kyllä ollaan tarkkaan mietitty ja harkittu ennen ehkäisyn poisjättämistä.
 
Kiteelle Onnea! Esikoisen kanssa aikoinaan sain noita samoja vastauksia neuvolasta kun kysyin että miten tää lapsi nukkuis niin sanottiin vaan että kyllä lapset yleensä nukkuu ulkona pitkiä unia...
Joopa joo.
Iidukalle myös onnea asuntokaupoista, mahtaa olla ihana fiilis!!

Katja:sairaanhoitajan töitä teen ja menen nyt edelliseen työpaikkaani keikalle jossa olin töissä ennen esikoista.sieltä mun työura aikoinaan alkoi.ensi vuonna sit varmaan haen tuosta viimosesta työpaikasta keikkaa koska sinne varmaan palaan 2010 alussa jos töitä riittää.

Meillä on molemmilla tytöillä nuha ja Elli sit itkeskeli iltasella ja 24 aikaa vähän aikaa mutta rauhoittui sit lopulta ja ihan hyvin meni yö kumminkin.
Meillä minä olen nukuttanut lapset aina vauvana ja nyt mies nukuttaa esikoista ja mä Ellin.Mutta 2 vkon päästä miehellä on sit edessä molempien yöpuulle laitto kun mä olen juhlimassa ja tanssimassa B) iahn varmaan nää mukulat sairastuu oikeen kunnolla tms. kun tätä on 3kk suunniteltu.

Mutta nyt ulkoilemaan ja rauhoittelemaan tuota känkkistä jolla tänään näköjään kamala päivä tulossa ja just kun olen iltaan asti yksin näiden kanssa
:kieh:
 
Kide onnea!!! :) Tulehan kertoilemaan sit neuvolakuulumiset!!
Samoin Gorthaur tulehan Samppiksen uusimmat mitat kertomaan sit neuvolan jälkeen! Se voi olla, että kun Sampokin on nyt liikkelle lähtenyt, niin ei sit malttais niin helpolla nukahtaa illalla.
Iidukka: Sano äidilles tälleen, että "meidän haaveet on käymässä toteen, toinen lapsi on nyt tuloillaan" tai jotain sinnepäin :D

Täällä kans räkä valuu pojalla, ja mies on kamalassa flunssassa kans, toivottavasti ei itelleni tuu..
Jätkä sit vetäsi taas 12.5h yöunet :)

Nyt siivoamaan :wave:
 
Hei taas!
Ei oo koneelle ehtinyt kun noi tytöt on sairastanut kilpaa... Esikoisella ollut tosi korkea kuume ja Emmalla kauhea räkätauti. :(
KATJA: voi kuinka ihanaa kun teillä on mennyt yöt noin hyvin ja ne eiliset päikkärit! OOn niin onnellinen teidän puolesta! :hug: Paranemisia AApelle!
KIDE: ONNEA!!! :flower:
IIDUKKA: mahtava juttu, kun saitte tarjouksen! Onnea uuden kodin metsästykseen! :flower:
Gorthaur: toivottavasti on joku ohimenevä vaihe! :hug:
SAARU: ootte kyllä ansainnut kylpylälomanne! Jaksuja siihen asti! :hug:
Tytöt kaipailee, joten :wave:
 
Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan, paljon onnea Kide, paljon onnea vaan! :flower:

Iidukalle onnea asuntokaupoista. Meillä oli sillon aikanaan oma myynnissä yhtä pitkään kuin tuo teidän ja muistan vielä hyvin sen näyttörumban. Onneksi teiltäkin se on nyt ohi!

Täällä on yksi erittäin väsynyt mamma. En ole tuntia pidempää yhtenäistä pätkää viimeyönä nukkunut. Ekaks heräili Irene alkuyöstä muutamaan otteeseen ja kun sen sai asettumaan niin alotti esikoinen ja jatko ihan aamuyölle asti, jonka jälkeen Irene sit olikin jo tulossa aamutissille ja "jälkiunille" mun kainaloon. Kaikenlisäks miehellä on töissä inventaario ja tulee töistä vasta tyttöjen nukkumaanmenon jälkeen. No sumppia vaan naamariin niin eiköhän tää tästä.

Irenellä oli tänään eka "hammaslääkäri". Ja reikiä nolla :LOL: ! Jännää oli, että ihan erilaista ohjeistusta saatiin kun sillon esikoiselle 1,5 vuotta sitten. Pääsyy taitaa olla kyllä paikkakuntakohtaset erot. Meille annettiin purkillinen fluoritabletteja, joita sitten pitäis syöttää kunnes alotetaan hammastahnan käyttö n. kaksvuotiaana. (esikoisen ohjeistus oli, että vaan vesipesu kunnes ekat poskihampaat puhkee, niin sitten tahna. Fluoritableteista ei puhuttu mitään.) Xylitolin syönti aterioiden jälkeen kehotettiin alottamaan noin vuoden iässä. Tutinsyönnistä sanottiin, ettei ole haittaa kaks vuotiaaseen asti.

Kävin tänään viemässä sen työhakemuksen perhepäivähoitajaks. Kotiin päin tullessani muistin yhtäkkiä, että olin unohtanut allekirjottaa sen. Taitaa antaa aika hyvän kuvan tästä hoitajasta... :ashamed:

Mies soitti just, että Irenen kummitäti oli joutunut kolariin. Voi kauhistus sentään!

Nyt kahvinkeittoon ja välipalan jakoon.
 
shakki:me saatiin vaan harjausohjeistus ja ei fluoritabletteja.eli kun poskihampaat tulee niin sit aloitetaan hammastahna ja xylitol heti kun tajuaa miten sitä pikkupurkkaa tai tablettia syödään.

Hiukan jännittää seuraava yö kun pitää herätä jo 5 maissa töihin ja jos lapsoset kovin herättää niin oujee :whistle: Mutta jännitys varmaan pitää skarppina.Onhan se vuoden tauko pitkä aika...
Kiva kyllä mennä vähän haistelemaan työelämää
:D
Sitä pitää kai lähtee päivällistä tarjoilemaan joten :wave:
 
heissulivei!

Päätinpä tulla taasen kattomaan että mitä tänne.. Meille ei kovinkaan mitään erikoista kuulu, nyt on meilläkin nuo yöt alkanu hyvin rauhottumaan ja usein mennään yhellä yösyötöllä toisinaan sitte kahella mut eipä tuo haittaa. Tänään pitäs viel iltasella lähtee moikkaa isää kun sillä synttärit ja yksiksee tulla maalla asustelee niin jos lähtis sinne sen seuraks ja huomenna sit varmaan kotosalla ollaan ja siivoillaan..

Kyllä kävi taas meikäläiselle oikee nolo juttu kun roopenkaa kauppaa mentiin.. Olen meinaan odotellu taas tänkuun naisten vaivoja ja eikä oo kuulunu, no sitte kaupassa huomasin että nyt tuntuu housuissa aikas märältä ja perkele menkat alko, :ashamed: no ei muutaku jätin puolet tavaroista ostamatta ja äkkiä kassalle ja juoksulla kotiin kyllä vitutti suoraan sanottuna :LOL: :kieh:

Saarulle vaan hyviä kylpylälomia sitten joulukuussa!! Olette sen todellaki ansainneet!! :heart:

Kiteelle hyyyyyväää synttäriä!!! :flower:

Hemalle vaan tsemppiä huomiseen työpäivään, ja varmasti jänskättää!! Hyvin se menee :D

Niin ja tsemppiä teillekki Katja!! Hienosti on aape unet vetässy kun miettii sitä ettei pitkiä päikkyjä nuku, toivotaan että menis noin jatkossakin :flower:

Nyt lyö pää tyhjää en muista mitä muuta piti kommentoida, mut palailen..

Niin Iidukalle vielä onnea asunnon myynnistä!! :flower:
 
mievaa:no oli sulla tuuri :whistle:

täällä neidot taistelee keskenään ja odotan vaan että saan nää nukkumaan :kieh: ei tolle 3v mene millään perille ettei Elli halua että sen vaatteissa roikutaan kun se konttaa tms...
käytiin äsken ulkona ja luulin että se auttaa mutta ei.....
 
Ihan pikakäynti nyt vaan. Ollaan kohta lähdössä sutimaan seiniä..

Neuvolassa meidät otti th-opiskelija vastaan, oli ihan mukava tytteli. Pituutta oli 75cm ja painoa 9880g, lakki 47cm. Kuulemma menee justiis keskikäyrällä ja on niin hienosti kehittynyt ja ja ja.. Sanoi, et saa aloittaa maidon juottamisenkin jo. Se olikin Sampon viiminen neuvolakäynti täällä, seuraava onkin sitten siellä uudessa kylässä.

Iidukka. Onnea asuntokaupoista :flower:

Ääh.. pakko lopettaa nyt heti. Hyvät viikonloput kaikille naisille ja vauvoille
 
Hei,

Kiteelle myöhästyneet onnittelut syntymäpäivistä :flower:

Iidukalle onne asuntokaupoista :flower: meilläkin hyvin muistissa toi myynti homma ja siivous/esittelyrumba (mehän muutettiin elokuussa)...oli kyllä tuskaa ootta että tehhään paperitkin, jotenkin pelotti, että entä jos jostain syystä peruuntuiskin...No nyt se on teilläkin sitten uuden kodin kattelu =) juu ja meillähän oli myös silloin myynnin aikaankin koira, josta todellakin lähti karvoja (sakemannin ja kultiksen sekoitus) niin oli sitten aina siivottava ja kunnolla ennen esittelyä.

Saaru: ihan että pääsette vähän nollaamaan kiireitä joulukuussa, ootte kyllä taatusti sen ansainneet :hug: koita nyt vaan jaksaa siihen saakka...

Katja : olipas Allu vetässsyt hienot unet, ja parantunut ilmeisesti päikkäreiden kesto, kiva!

Neammalle
ja hemalle jaksuja sairaiden kanssa :hug:


Meillä mennään sitä samaa rataa, paitti että maidon juonti on nyt entisestään huonontunut..hädintuskin 3dl saa menemään päivässä, olen nyt sitten tehnyt vielä noi puurotkin maitoon, mut tuntuu ettei poitsu tykkää siittä niin päljon..No jospa se tästä. Eilen mies toi kaupasta nan1 et koitetaan sitä (Jasulla ennenkin tökkinyt 2:nen) saas nähdä miten käy...Taitaa meillä olla sääntö että jos ruoka menee niin maito ei mee ja jos maito menee niin ruoka takkuaa :ashamed: tätähän se on..Tosin maito alkoi tällä kertaa tökkimään jo ennen kuin sain ruuan taas maistumaan..
Mie oon nyt suosiolla antanut sileetä sosetta lounaalla ja päivälliseksi sotekettuna sileetä ja 8kk mössöä, ja oon haarukalla hienontanut ihan hienoksi ( muutaman ml paloja) niin on kelvannut...

Mut nyt on taas mentävä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piku81:
Katja: juu on alettu totuttelemaan näin aluksi viilillä, mitäs jugurtteja sitä vois kokeilla kanssa?
Mie oon antanu nyt alkuun ihan maustamattomia jugurtteja, ingmannilla on ainakin semmoisia pikkupurkkeja maustamatonta luonnongurttia, niitä oon antanu ja sit hedelmäsosetta sekaan. Piimähän on kans hapanmaitotuote, Albert tykkää mukista hörppiä piimää :) Meillä menee helposti parikin desiä jugurttia päivässä, kun annan välipalalla ja sit iltapuuron lisäks saa kans vähän jugurttia aina. Kun puuro ei enää mee alas, niin jugurtilla jatketaan :D
 
Tänään Albert nukkui 1½h päiväunet. Kotona jos oltais ilta, niin laitettais Albert seiskan jälkeen jo unille, mutta kun meinattiin mennä illaksi mummolaan (matkaa 20km) niin Albert varmasti torkahtaa autossa, ja toivottavasti tosiaan nukahtaa, niin jaksaa sitten illan valvoa siellä..varmaan tulee ainakin yhdeksään oltua, niin ei jaksais näillä unilla sinne asti.

Meinasin muutes nyt aloitella laittamaan korvikkeen sekaan tavallista maitoa, pienillä määrillä aloitellaan. Meinasin että jos silleen että kun Albert täyttää 11kk niin oltais siinä vaiheessa sit siirrytty jo kokonaan tavalliseen maitoon.. (Me ollaan kaikissa kiinteissä taidettu aloitella suurinpiirtein kuukausi ennen suosituksia, niin "pitäähän" se tässäkin asiassa :D )
 
Lauantaita!
Täällä aamulla ois kyö nukuttanu, mut poikia ei. Herättiinkin sitten hiukan ennen 7 ja reippaana laiton kaffet tippuu ja tein vatsalihasreenin. Luca ku oli vielä unilla niin sai rauhassa jumppailla.

Meillei kyl oo onkelmaa maidon suhtee, hyvin maistuu Lucalle nan3 pullosta. Välipaloina syödään kans viiliä ja jugua, rahka on varmaa jotennin niin hapanta tai jotain ku ei millää meinaa kelvata vai kui laittas sosetta sekaan.

Onnea Iidukalle asunto kaupoista!

Ja ompa kiva et Aapelle maistuu nyt hyvin unet. Vaihteeksi näin sitten :saint:

Lucakin nukku eilen jo hyvinni ku tulin ja koko yön aikas hyvin meni. Muutamat tutitukset ja aamuyöstä hetkeksi viereen.
Meillä on tuolla kaapissa tuota "vierotusnannia" päälle laatikollinen, kattoopi sitten joskos alkais totutteleen tavis maitoo tai jotain..Ku vaa sais aikaseee :ashamed:

Mut joo, nyt lähenki testaa miehen uutta sykemittaria naapurin kanssa sauvakävelylle. Mukavaa lauantain jatkoja.

**illalla sitten koitetaan kyttiä, joskos Bauhaussin avajaisraketit näkys tänne saakka**
 
Lämmin kiitos kaikille onnitteluista :heart:

Mitään suurempia kemuja en järjestänyt, omat vanhemmat ja sisarukset perheineen ja mummu tietty oli kahvittelemassa ja istuttiin siinä sitten iltaa rappakaljan (siis sen pelin:) )merkeissä osan porukan kanssa. Ja mukavaa oli =) Poika ensin vähän vierasti, kun päiväunien aikaan oli talo täyttynyt vieraista, mutta aikasta pikaisesti sitten lähti serkkulikkojen kanssa touhuamaan ja oli ihan elementissään. Hyvin kävi sitten yöpuullekin ja antoi meidän juhlia rauhassa, hyvä niin!

Tänään on ollut sit vähän hidassoutunen päivä, vaikka en edes paljon alkoa ottanut. Huomenna olis vielä tiedossa hautajaiset, joten ei kovin hilpeällä mielellä huomistakaan vietetä. No tämä on elämää.

Eilisaamuna käytiin neuvolassa ja pojan tuoreet mitat ovat nyt 9090g ja 72cm. Eli ihan hyvin kasvaa, pikkasen o-käyrän alapuolella, mut kuiteskin ihan tasaista vauhtia. Saatiin ohjelappunen tavlliseen maitoon siirtymisestä ja siitä vähän keskuteltiin. Josko alottelis viilillä tai jugurtilla ja katsois, mitä pojan masu sanoo. Tänään annoin aamulla pojalle tuttipullon, jossa oli tuttelia, vielä suoraan jääkaapista, ja sehän vetäs siitä 50ml! Siis kun ei yleensä tuttipullosta suostu mitään juomaan. Siis mä imetän vielä kolme kertaa päivässä, mutta se alkaa kyllä jo selkeesti hiipumaan, poika imee, ottaa nännistä kiinni ja vetää, välillä puree sit taas imee.... Niin pikkuhiljaa tässä vois alkaa utuota imetystä kokonaan lopetteen. Jos nyt tottuis tuohon tuttelin makuun niin, että jois sitä sitten kohta jo nokkiksesta niin olisin tyytyväinen. No mutta katsellaan =)
Tiistaina meillä olis edessä eka hammaslääkärillä käynti, mielenkiintoista!

Iidukalle onnittelut talokaupoista :flower:
Mä en ole koskaan myynyt omaa asuntoani, mutta voin kuvitella, mitä tuo näyttörumba pitää sisällään :eek:

Toivottavasti HeMa sun työpäiväsi meni muavasti =)

Mutta nyt vois mennä dekkarin pariin, kun poika nukkuu vielä, katotaan vaan kun saan kirjan käteen niin mitä tapahtuu!!!

No mutta, voikaahan hyvin :wave:
 
no niin eka työkeikka takan vuoden jälkeen ja hyvin meni vanhasta muistista.ihan kun olisin kotiini mennyt :D mukavaa vaihtelua mutta kyllä sit loppupäivästä oli jo kova ikävä tyttöjä.
Isi oli pärjännyt hienosti ja päivä oli mennyt ok.Huomenna sitten taas töihin.

Nyt leikkimään tyttöjen kanssa ja iskä lähit hakemaan herkut työ raskaan raatajalle :p
Illanjatkoja kaikille :wave:
 
Hei vaan
Käytin sitten Emmaa eilen päivystyksessä, korvatulehdus ja kurkku punainen. Eli lääkekuuri taas saatiin! :|
Äsken haettiin uus kissanpentu, pitkäkarvainen musta! :heart: Nyt pitäis totuttaa se meitin vanhoihin kisuihin ja koiraan!
Hauskaa lauantaita! :wave:
 
Sunnuntaita!
Täällä sitten eilen Luca kukkusi ties monee asti, ei millää asettu :kieh: Onkohan jotenni koksannu et ku isot menee nukkumaan ja ite jos ei ala nukkumaan niin saa rauhassa leekata..En tiä!

Hema, olipa kiva et töihinpaluu sujui noin hyvin. Mulla kans ku menin takaisin tuntu ettei ois pois ollutkaa. Paljon vaan oli meilläkin porukkaa vaihtunut, mut nopsaa sitä tutustuupi. Loppuihin sitten pikkujouluissa ;)

Eilen testasin miehen sykemittariin ja samalla mittasin matkan tuosta lenkistä mikä normisti ti-pe käyn heittää. Nyt vaa matka alko meiän ovelta suoraa lenkiin ja palas kotiin, eskari- ja kerhomatkat siis jää pois tuosta mun normista tähän verrattuna. Matkaa tuli 8km..Uijuijui!! Sauvat vain viuhu ja loppumatka juostii keveesti.
Tänään aatelinkin käydä uudelleen taas katteleen kunnon ulkoilupukuja. Jos nyt ostaa hiukan naftin niin ei liian isoksi sitten käy ku vielä ois tavoitteena -4kg (ainakin), eka kunnon tavoite on saavutettu.

Joo, meni taas mun kuntoilu höpinäksi :ashamed:

Miten teillä muksu, meillä Lucalla tullu kauhiaa tahtoa lisää. Kauhia huuto ja vinkuminen jos muut jotain syö yms. niin haluaa sekin. Ihan heittäytyy muka pitkin pituuttaan lattialla ja ulisee. Eilenkin mies erehty tekee itelle leipää ku Luca oli syömässä |O
Suurimmaksi osaksi meillä jo kävellää, kontataankin vielä jos kiire tulee yms. Mut koittaa myös tohkeissaa ns juosta. Uhkarohkeen näköistä.

Miten Gorthaur:lla, etenikö remppa? Toivottavasti hiukan paremmin kuin vko sitten :xmas:

Paranemisia Emmalla :heart:

Jaiks nyt täällä haissoo..*hyh hyh*
 

Yhteistyössä