**Tammivauvat2008**vol.6

Pikakäynti taas :D

Neamma. Paranemisia pikkuiselle :hug:

Tahdosta. Onhan sitä tahtoa tullut lisää, varsinkin nyt kun sampo hokasi vihdoin ryömimisen ihanuuden. Sälli on ihan villiintynyt lattiann moppaamisen takia :LOL: Mun pikkuveljee ajaa takaa hullunkiilto silmissä ja keittiönlaatikot on niiiin mielenkiintoset ja hänen omat kengät. Jos ei anna sorkkia joka juttua niin sitten huudetaan ja vedetään kaarelle. Onneksi Samppis ei ole perinyt äitinsä keuhkoja, muuten ois desibelit terveydelle haitallisella tasolla :LOL:

Moon tässä lähdössä anoppikokelaan kanssa Tampereen käsityömessuille. On pakattu Novitan etukupongit ja klubi-kortti mukaan niin saadaan alennusta :D Sampo on mun äiteellä hoidossa vieläkin. Ukko menee tekeen remppaa loppuun ja siivoomaan paikkoja muuttoa varten isänsä kanssa. Mut nyt on pakko lopettaa :wave:
 
Moi!
Joo, meil on Albertilla aina ollu aika tempperamenttinen, ja nyt on alkanut vielä enemmän osoittaa mieltänsä kaikesta!
Jokos teillä muutes muksut yrittää syödä itse? Meillä on niin että on ihan pakko antaa Aapelle oma lusikka käteen, kun se kiskoo muuten mun lusikan kädestä ja sit ruoat lentää joka paikkaan, nyt oon sit antanu lautasen Albertin nenän eteen että se voi siitä itse syödä samalla kun syötän sille, aika sotkuista puuhaa se on, mutta aika hyvin jätkä saa ite ruokaakin sinne suuhun jo kauhottua!!

Juu mulla ihan unohtui eilen mainita, että kiva kun Hemalla meni mukavasti eka työpäivä mammiksen jälkeen, ja hyvä kun isikin oli pärjänny tyttöjen kanssa kotona :)

Mies lähti just Albertin kanssa ulkoilemaan, tännekin oli viimeyön aikana satanut ensilumi :attn: Ihanaa kun sain ihan rauhassa täällä kotosalla kerrankin olla hetken yksikseen, hiljaisuuskin on nykyisin luxusta! Kohta lähden kaverin kanssa lastenkirppikselle! Kahtoo mitä kaikkee krääsää taas Albertille löydän. :)

Ei näyttäis mitään oireita tulevan Albertille tavallisesta maidosta, eilen laiton kaikkiin kolmaan maitoannokseen mitä se tuttipullosta juo (aamuyöllä, päiväunille mennessä+yö unille mennessä ) niin puolet tavallista maitoa ja puolet korviketta, eli 60ml/60ml. Näin meinasin nyt jonkin aikaa juotella, ei ihan vielä kehtaa kokonaan siirtyä tavalliseen maitoon.

Mukavaa sunnuntaita kaikille :wave:
 
Iidukalle onnittelut talokaupoista :flower: . Meillä oli sama rumba noin vuosi sitten syksyllä kun oma asunto oli myynnissä. Ainakin oli silloin paikat puhtaana oikeastaan reilu 3kk putkeen :D

Kiteelle myöhäiset synttärionnittelut :flower: . Teitkö mutakakkua??

Hema: kiva että eka päivä meni hyvin. Mulla ois sama edessä huomenna :| . Tosin nyt edessä uusi paikka, eli en palaa entiseen. Mutta eiköhän tuo hoitotyö ole aikalailla samanlaista osastolla kuin osastolla :wave:

Emmalle ja muille pikkupotilaille pikasita paranemista. Meillä on vielä yskää ja nuhaa jäljellä. Onneksi ei ollut korvatulehdusta vaikka oikeaa korvaansa aika paljon ronkkiikin.

Saaru sie se jaksat olla reipas. 4kg ei oo kyllä enää paha pudottaa, vaikka yleensähän ne vikat kilot on aika tiukassa.

Tänään on sitten virallisesti viimeinen päivä kotiäitinä :( . Huomenna ois tarkoitus aloittaa aamuvuorolla töissä. Eihän noita työpäiviä paljoa tule kuukaudessa, mutta kyllä se silti on pois yhteisestä ajasta. Ihan haikea mieli on, varmasti tulee vielä tänään itkut viimeistään illalla :snotty: . Miehellä alkaa huomenna isäkuukausi, joten onneksi tulee pehmeä lasku näin alkuun.

Afu ja R
 
TSAU!!!

Täällä on reissusta kotiuduttu, tai osa on :LOL: mies on viä ties missä ja miten myöhään mahtaakin tulla |O Hyvin meni, poju viihty oikein mainiosti laivallakin, ainoastaan hytissä meinas vähän itkustaa ku yläsänkyä laskettiin ukille, mutta muuten erinomaisesti.. minäkin tuliaisiks itelle uuden laukun sain :ashamed: =) kyllä nyt kelpaa :D Sitten oltiin viä se yks yö tossa mun vanhemmilla ja juur ajeltiin kotio, ruokakaupalle tarttee vissiin viä lähtee.
Flunssa iski kyllä myös meihin, poikaan ei pahasti ainakaan viä, minä aika rapakunnossa :( mitäs viä, niin pari hammasta tohon alas keskelle nyt puhjennu, ainakin siis yks läpi, mut vissiin se toinenkin, se on niin vaikeeta kattoon ku ei tuo jätkä oikein anna pidellä suutaan..

Onniteltavia oli, ainakin Kiteelle myöhäset synttäri onnittelut :flower: ja iidukalle talokaupoista onnittelut.

Pienille potilaille paljon parantumisen tuulia :hug: ja mameille jaksuja.

Tahtoa on täälläkin, on aika temperamenttinen luonne myös täällä pojalla.. Nyt erityisesti tuo syömisjuttu juur, kun hokaa et mami jotain syö ni on heti kintussa kii että hälle kans. Mä oon antanu kans lusikkaa käteen ja lautasta eteen, mut sit oon tehny niinkin että laitan ite siihen pojan lusikkaan ja hän sen suuhun, tulee oikein iso hymy kun saa ite laitettua =) MAidon maistelut alkaa täällä ens viikolla.

Mäpäs tässä rupeen vaähän uutisia selaan ja sit kaupalle :wave:

-c-
 
Heippa!
Huh, kun aika lentää pikkupotilaan ja uuden kisun kanssa! Aivan ihan tapaus toi meidän uusi pentu, niin kiltti ja ihan hassuna lapsiin! :heart:
Emma on alkanut nukkuun toosi pitkiä yöunia... Tällä viikolla mennyt noin 22.00 nukkuun, ja herännyt klo. 11-13!!!! Siis yhteen asti päivällä nukkunut yöunia ihan umpiunessa! Taitaa ottaa kiinni 10 kk:n univelkoja! :LOL: Mutta päikkärit edelleen nukutaan huonosti...
Joo, ja omaa tahtoa löytyy kun pienestä kylästä... :D
AFU: Onnea ja jaksuja työelämän alkuun! :flower:
Nyt taas täytyy mennä :wave:
 
Neamma: Meillä kans Albert nukkuu yössä n.13h. Päiväunia ei sit nukukaan kuin n.1½h on nyt nukkunu useampana päivänä. Viimeviikolla täällä olikin juttua päivärytmeistä, ja me sit heti siirryttiinkin seuraavana päivänä yksiin päikkyihin, eli kertoilen nyt meidän uudet päivärytmit :D Päiväunien mitta kyl vähä vaihtelee, mut keskimäärin taitaa olla tuo 1½h..
Elikkäs meil on nyt menny päivät kutakuinkin näin:
8-9 aikaan herää ->aamupuuro -> ulos tai kerhoilemaan
11-11.30 Ruoka
12.00 Päiväunille (ja nukkuu n.1½h)
14.30 välipala
16.00 Ruoka
18.45 iltapuuro
19.15 nukkumaan

Ja jos näin menis jatkossakin, niin tää rytmi on kyllä oikee unelma, illat ihania kun saa omia juttuja touhuilla rauhassa, ja vielä aamustakin nukkua pitkään :D (koputtaa puuta :whistle: )
 
Huomenta!

Nostelen vaan meidän pinoa..minne kaikki on taas hävinneet :attn:
Missä on muuten carla ja MaijaM ei ole aikoihin heistä kuulunut mitään? Jos lueskelette täällä juttuja, niin tulkaa kertoilemaan kuulumisia!

Albert vetäsi taas kevyet yöunet, eilen meni nukkumaan jo klo.18.50, ja just äsken heräsi. (klo.8.15)..eli mitäs siitä tuleekaan, yli 13h :) Nyt puuron keittoon :wave:
 
Hohhoijaa millaista on ollut kahtena iltana nää nukutushommat.Saaru tuolla sanoi että Luca ei asetu millään ja meillä ei Elli asetu millään.1-2 tuntia menny tähän nukutuspuljaamiseen ja voi että on tuntunut rankalta kun ei sit yhtään saa olla illalla kun puljata tuon yhden kanssa :kieh:
Ellillä edelleen nuhaa mut vaikka on väsynyt ja vien oikeeseen aikaan nukkumaan niin kampee ylös ja huutaa anna anna ja vaikka annan vettä ja maitoo niin ei kun taas uudelleen.Eilen sit huudatinkin sitä mutta lopulta nukahti kun laitoin eka kapaloon ja kävelin ja sit tassutin napakasti niin nukahti.yöllä sit söi 2 kertaa ja aamulla vielä kerran että jopa puol 7 nukuttiin :eek:

Työpäivien päälle tällaiset illat niin olen nukahtanut ihan suorilta ja en edes kissaa jaksa sanoo.Ei olis musta vielä töihin..rankkaa olis.

Omaa tahtoa Elliltä löytyy RIITTÄVÄSTI ja haluaa itse kokeilla syömistä.Mutta täytyypä palailla myöhemmin.Käydään vähän ulkona kun Elli nukkuu ja ei sada :wave:
 
MOIKKA PITKÄSTÄ AIKAA :wave:

Onnea IIDUKALLE talokaupoista ja GOUTHARILLE tsemppiä remonttiin ja ONNEA myös pudonneesta kilosta :flower:
Jaksamisia kaikille sairastelijoille :hug:

Meillä pojalla ollut kanssa räkätautia, ollaan käyty näyttämässä korvia lääkärissä, mutta ei niissä mitää ole ollut. Pelkkää virusta vaan sitten, mutta kyllä on sitkeää. Yskä alkaa pikku hiljaa helpottamaan.

Me käytiiin lauantaina miehen ja ystävä pariskunnan kanssa leffassa katsomassa uusi BOND ja sitten syömään. Poika oli mun vanhemmilla yökylässä ja hyvin oli mennyt.

Mitäs muuta, pojalla on kyllä omaa tahtoa, mutta ei meillä kyllä vielä yritetä itse syödä. Maitopullon kyllä juo itse, jos annan tässä. Sanoja ei tule, äänteitä vain, no kyllä sitä ehtii vielä. Tukea vasten kävellään ja luulen että on alkanut treenaamaan ilman tukea seisomista, pikku hiljaa :) Yöt meillä nukutaan heräämättä, vetelee 8 asti unta ja illalla menee nukkumaan siinä 20-20.30 aikaan.

Mä kävin perjantaina sovittamassa hääpukua ja taas otettiin pienempi koko esille, se ompelija laittoi myös sivuun yhden koon pienemmänkin varmuuden vuoksi :whistle:
Katsotaan kuinka tässä käy, mutta luulen että tämä koko mikä nyt oli tosi hyvä riittää, tuskin mä niin paljoa enää 2 kuukaudessa laihdun, että pääsisin siihen seuraavaan...Eli mulla hääpuku pienentynyt nyt 2 kokoa, ja saa nähdä pieneneekö tosiaan vielä tohon minkä se laittoi sivuun..
Mulla siis kanssa vielä tavoite 4 kiloa, oon saanut hyviä tuloksia PT:n kanssa ja rasva% tippunut ja lähtenyt just rasvaa, eikä lihasta. :)

KITEELLE onnittelut myös täältä :heart:

Me tästä aletaan tekemään lähtöä muskariin... :wave:
 
tyttönen:hienoja tulokisia olet saanut,onnittelut =)
Todella kylmä viima oli ulkona ja itselläkin olis saanut olla kunnon toppapuku päällä mutta kivahan siellä oli hetki olla ja rupatella naapurin kanssa.Hänellä kans 2 lasta ja meidän isommat tytöt leikkii hienosti keskenään.

Lämmittelen just lounasta koko porukalle ja sit toiveissa olis päästä tänään päiväunille..vähän kyllä otti työkeikat voimille B)
 
tyttönen: Onnea kilojen karistamisen johdosta :flower:

HeMa: Meilläkin oli tuota nukahtamis ongelmaa silloin kun Albert nukkui vielä kahdet päiväunet. Toisille päikyille nukahtaminen, ja etenkin yöunille nukahtaminen alkoi mennä ihan mahdottomaksi. Ongelmaa ei oo sen jälkeen tässä asiassa ollut kun siirryttiin yksiin päiväuniin, Albert nukahtaa maitopullollisen juotuaan n.30sekunnin sisällä.

Nyt kaffeeta keittämään, ja jos sit itekin vähän lepäilemään. Mulla meni viimeyönä jonnekin puol kahteen ennen kun sain unen päästä kiinni, nyt vähä väsyttää :/
 
Katja:meillä ei kyllä mahdollista vielä tuo 1 uniin siirtyminen kun Elli kumminkin nukkuu aamupäivälläkin 1.5-2h.illalla on uniaikaan väsynyt mutta nyt taitaa flunssa tehdä tehtäväänsä ja oliskohan nyt sit levotonta siksikin että vauhti kaikenkaikkiaan lisääntynyt ja ei sitten osaa rauhoittua.
nyt alkaa sit olla yösyömistenkin kanssa lähtölaskenta käynnissä..
 
Moi!

Kiitti onnitttelijoille :flower:

Ja Afu tein sitä mutakakkua ja se oli kyl ihan yli hyvää taas =) Kiitti vaan reseptistä, sille tulee jatkossakin oleen käyttöä aivan varmasti! Ja voimia töihin:)

Onpas Albertilla ihana rytmi, onnittelut Katjalle siitä!

Meillä poika vetäs viime yönä 11,5h tunnin unet, tais olla toiset nyt viikon aikana!!!! Josko ne meilläkin nuo yöunet alkais piteneen. Saa nähdä kuin nyt sitten päivä menee, nyt nukkui 1h 45min päiväunia ja nyt touhuaa ihan innossaan tuossa lattialla. Eilen muuten otti taas askeleita, pari viikkoa meni ilman easkeleen askelta, mutta saapa nähdä kuin nyt sitten.

Eilen oltiin hautajaisissa ja poka oli tosi mallikaasti. Kirkossakin oli ihan "nätistä" ja muistotilaisuudessa kiljuriemusta, kun sai serkkutyttöjen kanssa leikkiä :D No eipä tainnut kukaan pahastua kuitenkaan.

Tyttöselle onnittelut painonpudotuksesta!!!!!! Olitteko muuten siellä Hoplopissa? Miltä vaikutti, ajattelitteko ottaa joskus uusiksi? Tai siis joskus varmaan, mutta että lähiaikoina?

Oma tahto alkaa täälläkin nostaan kovasti päätään, mutta syömiseen ei ole kyllä vielä tullut "itte minä" vaihetta, jäämme onnolla odottamaan.... Varmasti entistä puhtaampaa touhua tuo syöminen sen jälkeen;)

Meillä alkoi tänään taas "arki" kun mies palasi isäkuukaudelta töihin. Oli kyl kiva viettää yhdessä aikaa, neljä viikkoa meni ihan sikanopeesti :eek:

Mitens Iidukka ja Piku, onko pahoinvointia puskenut päälle? Ei sillä, että sitä teille toivoisin, kiinnostaa vaan muuten. Kovasti jaksuja teille:)

Nyt leikkiin pikkumiehen kans, joten heipati hei :wave:

Kide ja poika päivää vaille 10kk
 
Kiitos kaikille onnitteluista. :flower:

Täällä "oma aika" tällä hetkellä kortilla, nukun lähes kaiken sen ajan mitä Emil nukkuu, en yksinkertaisesti vaan pysy hereillä. :LOL: Koti on kuin pommin jäljiltä. Mies lähti poitsun ja koiran kanssa lenkille, nyt pitäis kasata itsensä ja laittaa kämppä kuntoon ennen kuin tulevat takaisin.

Olotila on ollut viime päivinä semmoinen, että oon sanonut etten enää koskaan halua olla raskaana uudestaan.. :ashamed: Ja silti ruoka pysyy edelleen sisällä, mutta tää väsymys ja etominen vie voimat. :x Emilillä taas energiaa riittää ja tuntuu että ei-sana on vähän liikaakin käytössä, jatkuvasti saisi olla kieltämässä.

Hävettää kun tänne taas omaa napaa avaudun vaikka kaikki on kuitenkin hyvin ja monilla paljon isompia ongelmia. :ashamed: Meillä kuitenkin ihana lapsi ja toinen tuloillaan. :heart: Ehkä sitä sitten keskiraskaudessa osaa enempi nauttia. :whistle: Onneksi mies on aivan ihana ja auttaa kaikessa, en tiedä miten selviäisin muuten. :heart:

Nyt siivous kutsuu, kirjoittelen enempi paremmalla ajalla. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille. :wave:
 
Afu:en usko että se töihin lähtö on missään vaiheessa sen helpompaa, oli lapsi "pieni" tai iso.samat tunteet siinä käy läpi mutta aika nopeaan siihen sopeutuu.Esikoinen oli 2 kun lähdin töihin ja silti sitä nieleskeli kun ajatteli että olisko sittenkin pitänyt olla vielä puoli vuotta tai vuosi kotona..Tsemppiä vaan ja lohduttaudu sillä että sinä kumminkin saat olla R:n kanssa aika monta päivää kuukaudessa :hug:
Monta päivää sä muuten teet ja millaista työaikaa ja mitä vuoroja?
Itse yritän saada sit aikanaan 2 vuorotyötä, 3 vuoroa en tee niin kauna kun tytöt pieniä jos siis vaan mahdollista.

Iidukka:kyllä sitä omaa napaa saa tänne kuule kirjoittaa, jokainenhan sitä tekee =) musta on kiva lukea miten raskaus kehittyy :flower:

Mutta nyt painelen lapsosten kanssa kylpyyn,oli taas sellaista ininää että parempi laittaa ne uimaan tuonne saunalle niin viihtyvät.se on niiden lempipuuhaa iltaisin.Kokeilen Ellin laittaa ajoissa nukkumaan jos nukutus menis paremmin.On ollu jotenkin niin kamalan raskasta taas...kipeästi kaipaan omaa aikaa, enää alle 2 vkoa ja pääsen kavereiden kanssa ulos syömään ja juhlimaan.
 
Iltaa!
Oih, olipa taas maanantai päivä *huh huh*

Onnee kaikille täysiä täyttäville :heart: Kohta siis oikeesti pitää alkaa kattelee paikkaa tuolta taaperopuolelta. Tää aika vaan menee niin nopsaa.
Mulla onkin aika taas niin kortilla, tätä normi arkee ja taas hiukan pitempaa työvuoroa tämä viikko ja sitten pitäs jossain välin leipoo ja siivota huusholli, ku keskimmäisen pojan syndejä juhlitaan lauantaina. Onneksi sain perjantain vapaaksi niin saa sinne aikas paljon jättää touhuamista.
Mullakin se eka painotavoite nyt saavutettuna (tai 100g, vielä :D ) elikkäs -14kg takana, farkkukaupoille saisin nyt lähtee, mut eipä tuota näytä aikaa olevan/löytyvän.
Joskos samalla jotain vaatetta kattelis jos tässä kerkiäis joku pvä pikkujoulutaminetta kahteleen.
Onkos muuten muilla luvassa pikkujouluja??

Nii ja tyttösen kaa aloitettiin se vatsalihasreeni yhtiskää, pystytää tsemppaa toisiamme! Muutama muukin mun työkamu on mukana. Yks ehdottikin et ton 15vko jälkee aloitetaan 12vko rantakuntoo-reeni..

Hema on vissii lähdössä kans yhtä aikaa kuin minä pippaloimaan, minäki oota sitä päivää ku kuuta nousevaa. Ku vain sain levättyä kunnolla ennen sitä et sitten jaksais kunnolla ja pitkään!

meillä kans mennää aikalai 2 jopa joskus 3 päikkäreillä. Ei vaa saa poikaa pysyy hereillä ku matkataan niin paljon rattailla, siellä uni tulee silmää niin helposti. Tänään koitin venyttää unia niin et eskarista hakumatka tehtiin pulkan kyytissä ja olihan Lucasta hauskaa..

plaa, plaa, plaa..nyt ajatus jumii, väsyttää ihan sikana. Ei auta kuin lähtee nukkumaan. Huomenna perussettii ja lenkille meno..

**saikohan tästä mitää selkoo, koko tekstistä.. :LOL: **

:wave:
 
Iltaa naiset...

ei oo taas kokopäivänä kerinnyt koneelle, jospa nyt muutaman rivin rustais =)

Kide juu pahoinvointi jyllää päällä jo, oksentamaan en ole vielä joutunut, mutta ei kyllä ole välillä kaukana ollut. Aamulla noin vartti kun on herännyt alkaa kuvotus, ja sitä yleensä kestää sinne iltapäivään saakka, aaltoillen. Ja mie kanssa otan päiväunet Jasun kaa, jo ihan ton pahoinvoinnin takiakin, ja tietty väsymys painaa myös...mutta edelleenkään en valita :saint:

Täällä kanssa pojalla löytyy omaa tahtoa ja kauhee kiukku tulee päälle jos ei esim. pääse jonnekkin kiellettyyn tai vaaralliseen leikkipaikkaan..ja silloin kyllä näytetään että tympii..Rokailussa on meillä nyt rauhallisempi vaihe ja omaa tahtoa ei kovin vielä itse syömään ole.

Tuosta raskaudesta muuten..mää oon alkanut näkeen kauheasti unia siittä, tässä taannoin näin unta että alkoi vuotaa verta ja sain km , ja sit toissayönä synnytin ennenaikaisesti rv.28 tunnatukkaisen tyttövauvan joka painoi 2111g ja sit viimeyön unta en tarkkaan muista, mutta siitä syöpyi mieleen lause, että se vauva oli vaik käymässä täällä elämässä..en siis muista oliko se siinä jo syntynyt vai vielä mahassa..mut tuo karmiva lause vain muistuu...et ihania nää mun unet..enkä siis kauheasti koe stressaavani tätä asiaa, mutta kai se sitten ilmeneee kuiten ja tulee uniin...en tiiä

Mitä sitä muuta..

no ainakin jaksuja töihin palaaville ja sairastelijoille
 
Reipas huomen!
Täällä istutaan koneella kaffen kanssa ja vatsalihasreeni takana. Ihanaa ku saa heti aamusta sen tehtyy niin muistaa. Ja Lucakin nukkuu vielä niin saa lattialla rauhan. Hupasaa oli yks ilta tuossa jumpata ku siin meinas pörrätä useempi apulainen sitten kimpussa.

Pikulle jaksuja, kuin myös iidukalle. Minä kyl muistan noi raskauksien alkuajat. Lucasta ei niinkää pahoinvointia ollu, mut noista isommista oli senkin edestä. Mä siis oksensin 24/7.
Pikulle myös jaksuja unien kanssa. Totta kai se pelko alitajussa jyllää ja sieltä tekee kepposia. Mut toivotaan paras :heart: Milloins sullon eka neuvola?

Mut nyt ei auta ku alkaaa lähettelee kutsuja keskimmäisen syndeille ja sitten puurolle et taas kerkiääpi tälle aamuu liikenteesee. Muksaa ja reipasta päivää kaikille! :wave:
 
Saaru,mistä olet ohjeet ottanut?onko se kuntoplussan treeniohje mitä teet?

Meillä illalla jouduttiin ottaa kapalo käyttöön Ellille kun ei millään rauhoittunut nukkumaan.Kapalossa sit oli jonkin aikaa ja siihen nukahti ja sit laitoin sänkyyn.Ihme vaihe taas menossa :/

Mulla on tänään "vapaapäivä" kun esikoinen hoidossa.Täytyy vissiin aloitella joulukorttien kirjoittelua jo ja sit siivoilla ja laittaa ruokaa.Kaikkea ei taas ehdi tehä vaikka kuinka yrittäis.Ei oo oikein puhtiakaan.

Illalla meinaan mennä salille,alkaa olla nuupahtanut olo kun viikon tauko taas takana.
Mutta nyt
:wave:
 
Huomenia!
Hui ulkona on kylmä, lumi vain puuttuu..

Hema: juu kuntoplussan treeni on, http://www.iform.se/polopoly.jsp?d=1360&a=8122
Mä tuossa laskeskelin kanssa noita tiputettuja kiloja, niin 24 kiloa on lähtenyt yhteensä siitä mitä oon synnyttään lähtenyt..järjetön määrä..Niin kuin myös toi Saarun 14 kiloa HUH...Raskas taakka :LOL:


Jotenkin on puhti pois mullakin, toivottavasti ei hiivi flunssa.
Otettiin viikonloppuna pojasta kuvat ja pitäs niistä väsätä joulukortit sitten. Loppui sitten muste tosta valokuvatulostimesta :kieh: PRKL!! Mies tilas jostain ja kuinkakohan kauan niissäkin kestää,huoh.. Tekisi niin mieli askarrella..

Mitäs muuta, mulla tää viikko nyt sitten kevyttä pientä treeniä, aivot narikkaan. Ja sit taas ensi viikolla kovaa salitreeniä yms.

ONNEA KITEEN POJALLE JA ELLILLE :heart: Toivottaa täältä myös 10 kuukauden rajapyykin saavuttanut pikkuMIES.. :)

KIDE: Käytiin me siellä Hoplopissa joo, ihan kivaa oli. Täytyy mennä joku kerta toistekin, niin pääset mukaan.

Voi PRKL, että mua ärsyttää, en voi mitään, mun kaverin mies...Se on niin olevinaan vähän parempi kuin muut..katsoo nenän varttaan pitkin, hyvä että tervehtii. Mua sitten ottaa niin päähän, tollaset ukot, ihaN samalla viivalla ollaan, ammatit yms. Mutta kumminkin..
Sorry,pakko purkaa..

Häihin on sitten tasan 2kk :eek: vielä olisi muutamia juttuja tekemättä, mutta eiköhän ne tuossa joulun välipäivinä valmistu viimestään, onneksi ei ole suuria juttuja.
 
Joo, täällön taas reippaat fiilikset kaukana. Kirraa ja pahasti :kieh: on eskarissa oltu, kerhoiltu ja lenkkeilty, mut kerhosta kotimatka apteekin kautta ihan kauhiaa marmatusta ja marinaa yms. Sitten niiiiiiiin hidasta palvelua siellä apoteekissa |O Lucalla nälkä ja kuuma ja toinen juoksee ties missä ja kolmattapitäs olla jo menossa hakee. Kauhia nälkä ja jysäri iski sitte vielä kaikien hyvän lisäksi päälle...joskus ei oo helppoo ei..

Joo, nii ku tyttönen jo tuossa kirjoitteliki, niin sillä kunto-ohjelmalla vedetään. Ja tyttöselläki tosiaan hulppeet tulokset laiharissa sekä muutenkin kuntoillessa. Sieltä minäkin välillä saan lisäpuhtia hommaan. On niin kiva kun on tuollainen tsemppikaverikin :heart:
Tosiaan, jos laskee siitä painosta mitä painoin ku laitokselle menin niin tuleehan mullakin yhteensä jotain n.-23kg, mut noi lukemat alkaa siitä mihin sitten synnytyksen jälkee jumi paino.

Mutta nyt syömää, ku vihdoin sapuska on valmista :p
 
Mä kävin katselemassa sitä masutreeniä ja heti alussa hirtti kiinni kun jotain piti tehdä 1min ja sit 30s tauko ja yhteensä 23 kertaa eli ihan hirveesti menee aikaa kyllä tuohon koko treeniin kun yks liike kestää jo kauan!
Mut ehkä mä jaksan jossain vaiheessa aloittaa...

Onkyllä niin väsynyt olo että en tiedä mistä tää nyt johtuu.Ihan kun olis 100kg paino harteilla ja vireys 0.kai sitä tässä itse saa kohta tyttöjen taudin :kieh: johan ne on tuossa viikon kohta räkineet ja yskääkin vähän on.Ellikin jaksoi olla vaan tunnin hereillä päikkyjen välissä ja karseeta kätinää koko aja...eipä ole siis mullakaan ollut mitenkään rattoisa vp.
Ja nyt nappasin välipalaa ja sit hakemaan eskoista tuolta myrskyn silmästä.Täällä on niin kalsa ilma ja karmee tuuli ja räntäpisaroita lentää :kieh: :eek: ei kiva
 

Yhteistyössä