Neamma. Tais se tohtori olla vaan osaamaton, ei osannut katsoa sitä ja pisti karvojen syyksi.. Niitä korvapusikkoja tapaa vain joillakin eläkeläisillä
Mulle on jäänyt noista tökeröistä tohtoreista vaan mieleen se kätilö, kun soitin äitiyspoliklinikalle paria päivää ennen kuin sälli syntyi. Kerroin sille asiani ja se muija kysyi olenko mä raskaana?! En mä tietenkään raskaana ollut, tykkään vaan soitella pilapuheluita :xmas:
Mullakin täällä heiluu kutimet. Työn alla on nyt villatakki, taas
Takakappale onkin jo valmis ja ranteet hellinä. Kävin kurkkimassa uusia ohjeita ja kivan piponkin löysin. Tarttis kait Sampolle semmonen tehdä, oli niin söpö
Jotain vähän haastavaa sukkamallia kans oon etsiskellyt ja löysinkin. Kirjastosta vois sen kirjan hakea, hintaa kun sillä oli 45?.
Enpä olekaan nyt vähään aikaan kertonut mitään meidän asuntohommeleista. Ollaan nyt käyty katsomassa niitä lisää ja vielä tarttis käydä siinä pikkukaupungissa kattelees missä ukko on töissä.
Sieltä mistä ollaan nyt katsottu kämppiä ensin niin siellä oli hyvänkokonen ja muutenkin kiva koti. Ukkokin tykkäsi. Tiilitalo rehevine puutarhoineen. 3mh, oh, s, keittiö, vaatehuone jne. Olis just passeli. oli viä ihan ok hintanen. Öljylämmityksen sais helposti vaihdettua maalämpöön. Just semmonen aataminaikanenkin vähän, jossa voisi hyvällä omatunnolla repiä vanhat tapetit ja laatat irti.
Ois sääli alkaa tehdä uutta pintaremonttia juuri remontoituun kämppään. Siellä ei kävisi sääliksi. No kunhan on käyty tsekkaamassa ne muutkin kämpät niin vois sitten laittaa tarjouksen siitä.
Täällä ei olla testailtu mitään ja toivottavasti ei tarttekaan. Luotan noihin spärdäreihin sen verran.. No aikasintaan vois testailla 2010 jos sillonkaan :ashamed: