****Tammivauvat2008****vol.4

Meille tuli nyt kutsu sinne sairaalaan, se maitoaltistus on 2.-3.9 Eli sinne pitää jäädä yöksi :eek: Mie luulin että se on joku muutaman tunnin juttu :eek:
Mie jo ihan paniikissa olin, että pitääkö mun jättää Albert sinne "yksinään", mut sit lueskelin lisäohjeita, ja niissä oli että sinne voi (ellei oo kamala ruuhka osastolla) jäädä itekin yöks. :)
 
Katja: mä ainakin VAATISIN että saan jäädä sairaalaan yöksi. Jos sanoisivat että on ruuhkaa, istuisin vaikka keinutuolissa lapseni sängyn vieressä yön. En kyllä pystyisi sairaalaan yksin jättämään :/ Voimia teille siihen asti ja tietty sairaalaankin :hug:
 
carla: Joo, kyl mie aion sinne jäädä yöksi. Albert oli sairaalassa myös viikon verran silloin ihan pienenä 9-16vrk:n ikäisenä, silloin olin vaan päivät sairaalassa, en öitä. Mut se oli vielä silloin niin pieni, ettei sillä tavalla osannu äitiä kaivata ja sinne lastenteholle eristyshuoneeseen ei olis ees voinut jäädä yöksi. Ja näin jälkeen päin ajateltuna olikin hyvä,että olin yöt kotona niin sain kerättyä voimia..
 
Katja:hyvä että asiat etenee.tsemppiä vaan!

Täällä ollu tänään ihan kaamee ilma ja ei ole paljon viittiny nenäänsä ulos laittaa.Mutta en tiedä kun koko ajan kuumottaa vaikka ulkona viileä.

Miten teillä muilla,hikoiluttaako teitä jotka vielä imetätte tai sama kai se?kun mua on alkanut askarruttaa kun mulla koko ajan hirvee hiki vaikka en tee mitään ja siis ihan kuumottaa niin paljon että oloaika tuskainenkin välillä...voisikohan mulla kilpirauhanen tehä jotain...liikatoimintaa?
 
HeMa: Minä kun lopetin imettämisen, ja monta päivää maito pakkautu kunnolla tisseihin, niin mulla oli koko ajan kamala hiki päällä :eek: Vaikka ei ees ollu kuuma muuten, enkä touhuillu mitään erikoista, niin pakko oli ihan vaihtaa kuivat vaatteetkin välillä päälle, kun ihan hiestä märkä olin.. Mut se meni ohi :)
 
Päivää!

Meillä viimeyö meni taas pikkasen paremmin, kymmenen pintaan nukahti, neljältä ja puol yheksältä maitoa ja 11.30 ylös. Kerran alkuyöstä huusi, mutta vartissa rauhottu. Puol ysiltä ku syömään heräs olin ihan varma et nousee jo ylös, mutta jatkokin unia kun sai maitoa mahaan.

Nyt sitten ihan riiviö päällä kun on hyvin nukuttu, johdot, lehdet ja cd-levyt saa kyytiä. Kokoajan ollaan kiipeämässä joka paikkaan. Hetkekskään ei selkäänsä voi tuolle kääntää. Kohta lähdetään kaupoille, mennään vihdoin ostamaan se syöttötuoli. Päädyttiin siihen triptrap tuoliin, ni nyt on ootettu tätä stockan tarjous päivää, saa ees sen -10 % pois hinnasta. Kallishan se silti on, mutta toivottavasti hintansa arvonen.

HeMa: mua ei niinkään hikoiluta, vaikka ilma ollu kyllä monena päivänä tosi nihkeä. Tosin mulla on sisällä vaan flanelliset "pyjaman" housut ja imetystoppi, joten vähillä vaatteilla kyllä tarkenee.
 
Maija:tavallinenkin syöttotuoli on hyvä mut trip trap menee sitten taapero ja leikki-iässäkin ja siinä on tosi hyvä istua kun yltää kunnolla pöydän ääreen.Ette varmasti kadu.
Mulla on siihen nyt hankittuna kaarikin kun Hennalle aikoinaan ostettiin se vasta 1.6 vuotiaana mutta en ole vielä Elliä laittanut kun meillä tavallinen syöttiskin ja Henna istuu välillä vielä siinä trip trapissa.



 
Hei vaan kaikki!
Katja: hyvä, että asiat etenee! :hug:
Kide: Ei ole mullakaan niitä menkkoja näkynyt! :attn: Kiva, kun saa jatkuvasti testailla kun ei muuten tiedä. Pillereitä kyllä syön ja aina säännöllisesti otan! :) Mutta ihmettelen vaan miksei menkat jo ala...
Tänään käytiin siä lääkärissä. Ei tiennyt mikä Emman pimpassa vois olla! :eek: Sanoi vaan, että tule takaisin jos pahenee! :kieh: No, jos pahenee, vien yksityiselle. Nyt kyllä näyttäis, että on paranemaan päin. =) Oli samalla korvakontrolli. Korvista tämä valopää lääkäri sanoi, että kai ne terveet on, ei oikein näe kun on niin karvaiset korvat!!! :eek: Siis mitäh! Viimeksi kun lääkäri katsoi, hän näki ihan hyvin eikä mitään karvoista puhunut! Sama kävi kaverin vauvalle, oli muka karvaiset korvat eikä tulehdusta huomattu. Kun lopulta veivät yksityiselle, niin oli jo tosi paha tulehdus eikä kuulemma mitään näkemistä estäviä karvoja! Kummaa toimintaa täällä päin! :eek: :kieh:
Neamma ja huomiota tarvitsevat tytöt! :heart:
 
Neamma: Toivottavasti Emma paranee pian :hug: Vai että karvaiset korvat :eek: Mistä ihmeestä ne karvat nyt sinne olis yhtäkkiä kasvanu, jos ei ennen oo mitään ollu.. On kyllä lääkäreitäkin joka lähtöön.. Melkein yhtä fiksu oli se jolla käytin Albertia tuon allergiaepäilyn takia, ja kerroin että on juotu Nan-,ja semperin korviketta, niin se lääkäri kysyi, että onko ne molemmat lehmänmaitopohjaisia :eek: Ja että mites reagoi tavalliseen jugurttiin ym. no mie siihen, että en kyllä oo jugurttia antanu kun poika on vasta 7kk, lääkäri siihen: No niin tietenkin, ei kait sitä tuon ikäislle passaakaan antaa :eek:
 
Täälä ollaan taas kiireessä tohistu, en eskaria ja kerho. Vettä sataa |O tuolla ollaan muutamaan otteeseen tänään kastuttu. Hetkeksi ku sade lakkasi lähdin lenkille ja postiin niin eiköhän sitten ku olin hyvässä tahissa lenkillä alkanu satamaan ku esterin sieltä :kieh:
Toivottavasti Katja saa Aapen maitoallergiian selvyyttä tuolla sairaalassa ololla. Mä silloin aikoinaan keskimmäisen kanssa oli 5pvä osastolle hoitamassa ihoa ja aloittelemalla valohoitoa. Pikkusen rasittavaa kyllä oli! Mut mitäpä sitä ei lapsen vuoksi tekis.

Juu, ainahan noita välkkyjä lääkäreitä löytyy.. Muutaman kerran omallekin kohalle sattunu. Esikko pienempänä kans kärsi ihottumasta ja tietty yöllä sitä unissaan raapi, ja jälkiähän siinä tulee, niin lääkäri sitten välkkynä kysy ku ne näki et itekö se on raapinu :headwall: JOO, EN KU MINÄ |O

Mä en tiä mikä tuolla kukkii tai pölisee, mulla on nöösi koko ajan ihan tukossa. Varsinki ku pihalla oon ollu niin nasahtaa tukkoon. Vissiin kai son pujo.

Voi raasu Emmaa. Toivottavasti paranee iho, on varmasti vaikee toisen ollakin.

Kylläpä täälä ollaan testailtu :LOL: Saapa nähä kuka täräyttään ensimmäisenä plussan :heart: Minen oo yhtään testiä tehnyt ja huolta pidetään ettei tarviskaa. Eihän sitä kyl tiä vaikka joku tuolta meiän listalta hiljasempi oiski jo hyvää vauhtia masua kasvattamassa.

Mutta nyt taas kutimet käteen ja sohvalle!
 
Saarulle kiitokset uudesta pinosta! Mä kiittelen vasta nyt :ashamed: mut en oo nyt moneen päivään ehtinyt koneelle... vaikkakin kaikki te äipät ja ipanat kyllä ootte olleet mielessä! :)

Katja: Mä oon samaa mieltä kuin moni muukin täällä, että ei muuta kuin vaadit saada olla sairaalass yötä. Voipi olla ettei sulle uni tuu silmään, kun poika sairaalassa ja jos oot ite kotona... pakkohan niitten on antaa sun olla siellä sairaalassa! Pysyt lujana vaan sen suhteen! Voimia sulle! :hug:

Voimia myös Neammalle ja Emmalle!!! :hug:

Nyt täytyykin jatkaa kotiaskareita ennen kuin ite kellahtaa petiin, joten :wave:

Tammiäiti ja Viola-neiti, joka täyttää sunnuntaina 7 kk :heart:
 
Neamma. Tais se tohtori olla vaan osaamaton, ei osannut katsoa sitä ja pisti karvojen syyksi.. Niitä korvapusikkoja tapaa vain joillakin eläkeläisillä :whistle:
Mulle on jäänyt noista tökeröistä tohtoreista vaan mieleen se kätilö, kun soitin äitiyspoliklinikalle paria päivää ennen kuin sälli syntyi. Kerroin sille asiani ja se muija kysyi olenko mä raskaana?! En mä tietenkään raskaana ollut, tykkään vaan soitella pilapuheluita :xmas:

Mullakin täällä heiluu kutimet. Työn alla on nyt villatakki, taas :D Takakappale onkin jo valmis ja ranteet hellinä. Kävin kurkkimassa uusia ohjeita ja kivan piponkin löysin. Tarttis kait Sampolle semmonen tehdä, oli niin söpö :) Jotain vähän haastavaa sukkamallia kans oon etsiskellyt ja löysinkin. Kirjastosta vois sen kirjan hakea, hintaa kun sillä oli 45?.

Enpä olekaan nyt vähään aikaan kertonut mitään meidän asuntohommeleista. Ollaan nyt käyty katsomassa niitä lisää ja vielä tarttis käydä siinä pikkukaupungissa kattelees missä ukko on töissä.
Sieltä mistä ollaan nyt katsottu kämppiä ensin niin siellä oli hyvänkokonen ja muutenkin kiva koti. Ukkokin tykkäsi. Tiilitalo rehevine puutarhoineen. 3mh, oh, s, keittiö, vaatehuone jne. Olis just passeli. oli viä ihan ok hintanen. Öljylämmityksen sais helposti vaihdettua maalämpöön. Just semmonen aataminaikanenkin vähän, jossa voisi hyvällä omatunnolla repiä vanhat tapetit ja laatat irti. :D Ois sääli alkaa tehdä uutta pintaremonttia juuri remontoituun kämppään. Siellä ei kävisi sääliksi. No kunhan on käyty tsekkaamassa ne muutkin kämpät niin vois sitten laittaa tarjouksen siitä.

Täällä ei olla testailtu mitään ja toivottavasti ei tarttekaan. Luotan noihin spärdäreihin sen verran.. No aikasintaan vois testailla 2010 jos sillonkaan :ashamed:
 
Voi jestas sentään tätä huutoa taas, ihan tulee mieleen se ensimmäiset 3kk, kun ei ollu muuta kuin huutoa 24/7.. Albertilla on kuumetta nyt 38,5 ja "kiukku" sen mukainen. Yritin suuhun taas tsiigailla jos näkyis että hammas olis tulossa, mut ei se oikein antanu katsoa sinne.. Jos huutaa ens yönkin, niin huomenna mennään lääkäriin korvat tarkistuttamaan.

Hoksasin just, että meil olis 8kk neukkalääkäri just silloin 3.9. milloin ollaan osastolla, niin pitääkin huomenna soittaa ja siirtää se neuvolalääkäri aika.. Ne varmaan aikaistaa sitä viikolla tai sit siirtävät viikolla, kun lääkäri on paikalla vaan keskiviikkoisin. Ihan kiva onkin päästä sit taas neuvolaan katsastamaan uudet mitat ym. jutut :)

Mua vähän jännittää sinne sairaalaan mennä, vaikka siihen onkin vielä pari viikkoa aikaa, eikä nyt mistään sen suuremmasta asiasta oo kyse, mut jännittää silti :/
 
Saaru: juu, täälläkin kyllä kovin huolehdin ettei tarvis testailla, mutta aina tulee sellanen mitä jos-tunne, kun ei niitä menkkoja näy... :LOL:
En tiä mikä siitä lääkäriä vaivas, mutta jäi kyllä paha mieli siitä käynnistä. :| Oli muutenkin niin ylimielinen. Mä kans niitä korvakarvoja nauroin, eihän niitä tosiaan ole ku vanhoilla ukoilla! :kieh: Kehtaskin Emmasta sanoa niin. Enpä taas kyllä vähään aikaan mene sille lääkärille!
Gorthaur: Kiva kun on sopiva asunto löytynyt! Ja tosiaan kannattaa viä pari muuta katsastaa ennen päätöstä. Onnea kaupoille! :hug:
Katja: Kyllä se hyvin menee, saat ihan varmasti olla pojan kanssa siellä. Lohduttelette ja viihdytätte toisianne! :D :hug: Mä olin Emman kanssa sairaalassa 3 päivää, kun Emma oli 2 viikkoa. Hänellä oli se RS-virus. Ihan hyvin siellä meni, mulla oli kyllä tosi mukava se huonekaveri ja sen vaavi. Siellä siis oltiin ihan eristyksissä ja ketään ei saanut käydä vierailullakaan. Oli vaan kauhea ikävä esikoista. :ashamed:
Niin ja kiitos kaikille tuestanne! On meillä vaan niin ihana palstaporukka! :hug: :D
Neamma ja nukkuva Emma, huomenna 7 kk! :heart:
 
Juuri tuosta syystä että lääkärit vetoaa karvakorviin kun eivät osaa katsoa käytän tyttöjä korvalääkärillä kun tarvetta on.Siellä ei kertaakaan ole sanottu että öhöm onkohan ne korvat nyt tulehtuneet vai....Mutta kyllä niitä lääkäreitä on moneen junaan ja välillä saa kyllä ihmetellä että kuinka ne voikaan sanoa ihme asioita päin naamaa ja pitää asiakkaitaan niin tyhminä.

Meillä oli todella hyvä yö ja nyt tuli uskoa siihen että meilläkin rauhoitutaan ajan kanssa.Elli söi vaan kerran ja muuten rauhoittui tassuttamalla. :D Ette voi uskoa kuinka onnellinen olin aamulla :wave:

Mies lähtee tänään sorsametsälle ja olen sitten yöhön asti näiden kanssa kahdestaan.Saapa nähdä miten illalla nukkumaanmenot onnistuu mutta kyllä se siitä.

Katja:Toivotaan et Albert rauhoittuu ja ei ole korvissa mitään.Kyllä ne sairaalareissut aina jännittää.Muistan kun Hennan kanssa menin korvaputkitukseen ja kitarisan poistoon ja jännitti niin vietävästi.Kaikki meni hyvin mutta onhan se aina huoli meillä äideillä noista pienistä.Mua jännitti siinä se nukutusosuus kaikkein eniten...

Gorthaur:kiva jos asunto löytynyt
:D

HeMa ja Elli 7kk
 
Onnea Emmalle 7 kk johdosta :heart:
Ihme juttu että pienellä lapsella nyt karvoja korvissa olisi...huh! :kieh:

Meillä on nyt taas yöllä tarvittu maitoa, yösyötöt kun on olleet historiaa kauan. 03 aikoihin likka herää, eikä nukahda ilman maitopulloa. Mitä luulette, heräiskö akka ihan nälkäänsä, kun syö illalla 19 maissa vellin ja sit menee maate viimestään 20. Ja nyt kun öisin herää 03-04 ja tarvii maitoo, niin onko sillä oikeesti nälkä? :)
Kovasti nyt rutistaan täällä ja suuta hinkataan, että kyllä ne hampaat on lujaa vauhtia tulossa. Päiväunet nukkuu kyllä hyvin ja ruokakin maistuu...
Meillä istutaan jo aika hienosti lattialla, toki oon ite aina lähettyvillä, ettei mennä mukkelis makkelis. Ryömimisestä tai konttaamisesta ei oo tietoakaan.... :whistle:

Jep, mä meen nyt laittaan likan aamu-unille, ollaan herätty 07.30....

carla ja iso tyttö reilu 7kk :heart:
 
Huomenta!
Tästä se aamu lähtee, pari buranaa on jo vetästy huiviin ja kolmas kupillinen kahvia menossa. Mul on mieletön jysäri valvotun yön jäljiltä, tai nukuin mie ehkä pari tuntia :| Pitäs soitella lääkäriaikaa Aapella, mut kun en jaksais :ashamed: Saati lähteä sen kans mihinkään..mulla kun ei ees autoa oo, ja mies on tietty töissä :/

Neamma: Ai sie olit Emman kans eristyshuoneessakin yötä, mulle hoitajat sanoi että kannattaa mennä yöksi kotiin, enkä mie ees silloin vaatinu olla siellä yötä. Albert oli kokonaisen viikon sairaalassa pissatulehduksen takia 1½vk:n ikäisenä.. Mut minähän en imettäny silloin ollenkaan, lypsin vaan..

carla: Miten paljon tyttö syö päivällä? Ja syökö se illalla kans puuroa ennen velliä? :)

K&A kipeenä
 
Huomenta vaan..
Taas jääny toi kirjottelu vähemmälle... :ashamed:
Täällä juon kahvia ja Nanu syö maissinaksuja ja rullaa kävelytuolilla.Tyttö on nyt muutamassa päivässä oppinu kunnolla liikkumaan tuolla tuolilla.On se niin huipun näkönen ton vehkeen kanssa. :D
Viime yönä annoin tissiä Nanulle,kun korviketta ei ollut.Ihan hyvin meni,söi ja jatkoi unia.Ei jääny tissille roikkumaan. :)

Katja:Voi Aape raukka.Mikähän pojalla on..Jaksamisia sulle ja Aapelle! :hug: Hyvä,että saitte nyt sen ajan sinne sairaalaan,jospa asiat alkais rullaamaan nyt eteenpäin.Onko Alberi nyt oksennellut?

HeMa:Onnea hyvin menneestä yöstä,siitä se lähtee! :flower:

Neamma:Siis mikä ihmeen lääkäri siellä on ollu!Karvoja korvissa!! :eek:

Gorthaur:Onnea asuntokauppoihin! =) Mä kans mielummin ottaisin vanhemman talon ja tekisin pintaremontin.Sais heti mieleiset seinät,laatat yms..

Juu,mutta nyt lähdetään Nanun kanssa keinumaan ja ihmettelemään hiekkalaatikolle!


:wave:
 
Huomenta!

Nopeasti jos taasen muutaman rivin tähänki kirjottais, sillävälin ku Lauran puuro jäähtyy.

Neammalle ja Emmalle paranemisia
Katjalle ja Aapelle, jaksamisia edelleen, täällä me hengessä mukana koitetaan teitä tsemppailla.

Me käytiin eilen ostamassa se syöttötuoli, ja samalla tarttu kerä lankaakin mukaan. Nyt pitäs sitten vaan saada pipo Lauralle aikaseks, ja jos lankaa jää niin tumput tai kaulaliina kans.

Kävin eilen vielä puol kymmenen aikaan illalla kunnon lenkillä, kierrettiin tuo läheinen kuntopolku koirien kanssa. Pakko se on uskoa, että syksy alkaa tulla, tuolla oli metsäkohdissa jo niin hämärää että! Yhtään pimeämmällä ei enää ois kiva ollut kävellä, kun valot eivät vielä käytössä noilla kuntopoluilla (ja ilman koiria, tai siis tota isompaa koiraa ei mua tonne sais nytkään). Vaan oli kuulkaa hieno kuutamo, ja ihana kun pellot tuoksuivat viljalle!
 
Katja: likka ei oo nyt iltasin puuroa syönyt, kun en oikein tiä mihin väliin sen laittaisin :whistle: Mut, tänään juuri aattelin, että jos ottais taas puuron iltapalaksi ja sit vois vielä velliä tarjota ennen nukkumaan menoa. Jospa sitten yöllä ei tarvis maitoa...
Tosi kurjaa teillä ja varsinkin teidän pienellä Albertilla :( Tosi paljon jaksuja teille :hug:

Nyt keitän itelle aamukaffeet, ei oo kerenny vielä tänään mitään suuhunsa laittaan, ollaan likan kanssa kovasti siivoiltu aamupäivä :D

ja postia ootan kuumeisesti...tänään ois Saarun tekemä pipa vissiin lootassa :heart: Laitan siiten kuvaa teille likasta ja pipasta :D

carla
 
Huomenia täältäki! Taas yhenlaine aamu, millää ei vaatteet löytäny päälle saati aamupala suuhun. Kerranki ois vaa ollu rauhassa yhteistä leikkii, miksi aina väärään aikaa leikit aloitetaan ja ne sujuu hyvin. Eskarireissulla jäätiin sitten hetkeksi pienempien kaa puistoo. Ja Luca tykkää kiikkua, kauhia huuto ku otin pois et lähetään kotiin. Mulla nimittän maha kurni jo siihen malliin, ku muuta en aamulla kerinny suuhun laittamaan ku kaffetta.

Katja, ei kai se uus maito nyt itketä Aapea? Vai mikäs on? Voi raasua ja sua! Koita jaksaa, pääsetkö päivällä ottaa tirsoja. Jos et jaksa mihinkää lähteä, niin soita etes lasten polille ja kerro tilannetta, et voisko johtua siitä korvikkeesta yms.

Carla, joo tänään pitäs tulla pipapostia, jos posti ei kämmi. Eilen laiton sen päivän lähtevään postin mukaan

Meillä taas menny pari yötä 2 syötöllä. Mut ei se haittaa, joskus parempia öitä ja toisinaan "huonompia" mut kuiten poika nukahtaa heti maidon saatuaan. Et ei passaa valittaa.

Mutta nyt maistuis kaffe
 
Saaru: Albert on räkäinen, ihan tukkoinen, ja sillä on kuumetta 38.3 Minäkin ekaks aattelin, että entäs jos se siks on niin itkuinen että se soija-maito sattuu mahaan (se kyllä piereskelee aika paljon) Mut nyt kun sillä on selkeesti oireita, että on tauti päällä, niin veikkaan korvatulehdusta. Albert nukkuu nyt, itekin yritin nukkua, vaan en saa unen päästä kiinni.

Soitin äsken neuvolaan, ja siirsin sitä 8kk lääkärineuvola-aikaa, kun samaan aikaan on se maitoaltistus, kysäsin samalla neuvolantätiltä tuosta maitojutusta, kun sitä menee tosi vähän, niin se sanoi, että tuon ikäiselle vois antaa jo kaupan soijajugurtteja, ja kaurajugurtteja myöskin.. Antoi ravitsemusterapeutin numeron, ja sanoi että sille pitäis soittaa ja tiedustella vielä tarkemmin asiasta.. Blaah, miks nyt kaikki samaan aikaan: Kipeenä, allergiajutut, ravitsemusterapeutillekin pitäis rimputella jne.. :snotty: Taidan jättää nyt tuon ravitsemusterapeutille soiton ainakin tältä päivää väliin, jos niitä soijajuguja saa kerran tuon ikäiselle syöttää, niin ei kait siihen enää ravitsemusterapeutteja tarvita.
Mie ootan kun mies tulee töistä, niin käytetään sit illalla poitsua päivystyksessä, minä en jaksa nyt lähteä mihinkään kuumeista lasta roudaamaan vaunuilla..

carla: Meille tuli eilen Saarun tekemä pipa, ja se on ihan super-ihana Albertin päässä :heart: :)

Anteeks nää mun jutut taas pyörii vähän oman navan ympärillä :/
 
Huomenta!
Meillä meni yö hyvin, paitsi esikoinen oli pissannut sänkyyn ja sitä sotkua tunnin yöllä siivoilin! |O Kumma juttu kun noin kävi. Ei ole yli vuoteen pissinyt sänkyyn ja ilman yövaippaa ollut jo yli 1,5 v. Mulla ei ollut hänen sängyssä enää edes patjamuovia. :ashamed: Ja nyt tietysti patjakin märkä... :/
Mutta Emma nukkui hyvin. Kerran söi ja 8 jälkeen heräiltiin.
KATJA: voi kurjaa! :( Voi olla että on taas korvatulehdus... Esikoiselle ainakin tuli uusi tulehdus heti kun tuli nuhaa... Anna suppo ja illalla päivystykseen. Saatte sitte lääkekuurin jos tarvis. :hug: Ja kaikki noi allergiajutut viä päällä... Ei ole teillä helppoa!! Kauheesti jaksuja teille! Ollaan hengessä mukana! :heart: Niin, ja sain tietty jäädä sinne eristyshuoneeseen, kun imetin. ;)
HeMa: onnittelut hyvästä yöstä! Siitä se lähtee!
Carla: jos tosiaan olis neiti nälkäinen? Kokeile korvata velli puurolla, niin jos auttais! :hug:
Maija: Eikö ookkin jo tosi hämärää. Mä en kans iltalenkille menis ilman tota mun hurjaa vahtia! :LOL:
Jaahas, jos hakis itselle aamupalaa... Kahvia en uskalla viäkään juoda. Maha on niin kipiä.
Neamma ja Emma 7 kk TÄNÄÄN! :heart: :heart: :heart: :D
 

Yhteistyössä