****Tammivauvat2008****vol.4

Huomenta!
Me herättiin tuossa puoli kasin maissa..Kahvia juon ja yritän heräillä.Pitikin valvoo kahteen asti! :xmas:
Mitäs muilla tänään suunnitelmissa?Mä suunnittelin,että olisin vienyt tytön tuohon läheiseen leikkipuistoon,mutta tuolla YLLÄTTÄEN sataa vettä!Prkl.Taas pitää istua sisällä..


Saaru:Meillä myös tyttö nukkuu päikkärit aina ulkona.Ei varmaan suostuis enää sisällä nukkumaan.Mä laitan tänään sulle yyveetä piposta. :D

Liikkumisesta:Nanu ei vieläkään ryömi.Lattialle kun laittaa niin melko pian alkaa kitinä.Noh,eiköhän se ajallaan.Nyt kun lukee noita teidän kirjotuksia liikkuvista vauvoista,niin taidan olla sittenkin ihan tyytyväinen,ettei Nanu vielä liiku. :D Mutta mä kyllä vähän elättelen toiveita,että tyttö viihtyis yksin vähän enemmän liikkumisen myötä.

Pottailusta:Me ei olla vielä käyty potalla.Pitäiskin varmaan ostaa semmonen tässä lähipäivinä.

Jaahas,typy heräs.Myöhemmin lisää! :wave:
 
Huomenta!
Meil meni yö kohtalaisesti, Aape nukkui heräämättä puol 3 asti, mut sit heräili noin 8 kertaa aamuun mennessä, mut nukahti kyl aina melkein samoin tein uudestaan. Maitoakin joi puol 4 aikaan 100ml, ja puol 7 vielä 80ml, ja ylös noustiin sit kahdeksalta. Just Aape meni ensimmäisille päiväunille.. Taas muuten saatiin aamukakat pottaan :)

Saaru: Juu, mie oon iloinen kun löytyi tuollainen jugurtti, kun siinä on tosi hyvin kalsiumia, niin sille on tarve kun sitä maitoa menee niin vähän.
Voin kuvitella vaan että millaista olis monen mukusun kans aamusella johonkin yrittää lähteä, miulla aina kestää tuon yhdenkin kanssa lähteminen aika kauan :whistle:

HeMa: Joo, mie kun kävin apteekista hakemassa tuon lääkkeen, niin soittivat sieltä apteekista vielä sille lääkärille joka tuota lääkettä oli määränny, kun ei olis apteekki muuten sitä lääkettä meille antanu, jos ei olis lääkäriltä sitä merkintää saanut, että lääkäri on vastuussa eikä apteekki, kun on noin pienelle annettu tuota lääkettä..
Nää on vähän kyseenalaisia juttuja, kun myöskin tuossa jugurtissa mitä Aapelle ostin, lukee että ei alle 3-vuotiaille lisättyjen vitamiinien takia. Mut ravitsemusterapeutti sanoi, että se kielto on vaan "pakko ollu siihen laittaa", kun lapsille ei ikinä suositella automaattisesti mitään vitaminoituja tuotteita, mut siinä on ne lisätyt vitamiinit ainoastaan vesiliukoista B-vitamiinia, mikä ei haittaa vaikka vauva sitä saakin vähän ylimääräistä, kun ne tulee kaikki ylimääräiset pissan mukana pois. Kyl mie luotan ammattilaisia näissä asioissa, on heillä kuitenkin enemmän tietoa näistä jutuista mitä mulla itellä..

Hienoa Suomen keihäsmiehet, finaali kutsuu! :D

Katja ja Albert 7½kk
 
Ainiin, se piti jo eilen mainita, että kun eilen käytettiin Albertia siellä päivystyksessä, niin siinä päivystyksen aulassa on semmoinen lasten oma leikkinurkkaus, hoitopöytä, mikrot sun muut, niin siel oli kans semmoinen samanlainen vaaka mitä neuvolassa, niin punnitsin Aapen siinä. Sillä oli kylläkin body+housut+sukat&vaippa, että vähän saa miinustaa tästä lukemasta, mut vaaka näytti 8370g. (Viimeks kun meil oli 6kk neuvola 1.7. niin Aape painoi 7830g)

Villivattu: Miten sie noin myöhään valvoit taas? :D Tuo pottailu on kivaa, kannattaa kokeilla. Nyt kun ei Nanu ees vielä liiku, niin varmaan malttais istuakin siinä potalla vähän aikaa :D
 
Katja:No kun mä vähän jumituin katsomaan dvd:ltä Täydellisiä Naisia. :snotty:
Juu eiköhän ravitsemusterapeutti tiedämitä voi antaa.Eli sen suhteen voi varmaan olla huoletta. :) Vesiliukonen B-vitamiini ei kyllä kuulosta kovin vaaralliselta.Mutta hyvähän se on aina vähän miettiä,että mitä antaa ja mitä ei..Oliskohan Aapen uniin vaikuttanu kurkkukipu tai jotain.Toivottavasti poika paranee pian! :hug:

Oletteko muuten antanu mitä hedelmiä vauvoille?Mä oon antanu banaania ja vähän omenaa.Mutta pitäiskö esim.omenat keittää ennen ku antaa? :ashamed:
 
Shoppailu: Juu siis mulla ois jatkuva into päällä, aina tarvii kaikkee saada :LOL:

VIllivattu: Miten ihmeessä jaksat valvoo nuin kauan??? Mä kopsahdan sänkyyn yleensä viimeistään 11...

Meillä nukuttiin viime yö 9-9 ja kerran herättii... minä oon vieläkin täällä ihan sekasin että mitens nyt näin meni..

Meillä kyllä ryömitään sellasta turbovauhtia että oksat pois...RAuhallisemminkin vois vielä ottaa..

Pottailusta: niin meillä on potta ostettuna mut en oo viä potattanu.

Hyvä juttu Katja että jugu löyty ja on maistuvaa.. Kyllä mäkin luottaisin noihin ammattilaisiin..

Hienolta näytti Saarun tekemä pipa Carlan tytön päässä =) JA varmasti muidenkin. Täällä kans eräänlainen neulontavimma päällä, eilen juur mesessä joku mainitsi että kutomiskerhoko tästä on tullu :LOL:


Eipä tässä muuta, täytynee mennä jatkaa aamutoiumia viä tähän aikaan, ihan sekasi meni meitin päivä nyt.

-c-
 
Huomenta!

Laura kävi päiväunille, niin saan rauhassa syödä aamupuuron ja istua tässä koneella. Hedelmiä meillä ollaan syöty ihan raakana banaania, omenaa, päärynää ja vesimelonia. Banaani ehdoton lemppari, sitä söis vaikka kuin. Banaania ei välttämättä tarvii ees mitenkään "esikäsitellä" kuhan kuorii niin neiti sitten siitä haukkoo palasia. Söpöä miten jauhaa ja "pureskelee" kaikilla kahdella hampaallaan :heart:

Meillä yö meni päinvastoin ku Katjalla, kahteen mennessä Laura oli kiukunnut useamman kerran, mutta sitten nukkuikin seitsemään yhtäkyytiä. Seitsemältä syötin tytön ja unet jatkui puoli kymmeneen jolloin noustiin ylös.

Mutta nyt taidan mennä kahvin keittoon ja kaivaa noi sukkapuikot esiin. Pakko mun on yrittää villatakin tekoa ton pipon seuraksi. Ja mikäli se onnistuu, pitää tehdä toinen pipo. Pinkki pipo (siis tommonen samanmoinen ku carlan tytöllä ) ja pinkki takki ku on pikkasen jo liian imelää, jopa mun makuun. Eli pitää koittaa vaik ruskeaa löytää pipoon ja tumppuihin...
 
Heippa!
Meille kuuluu hyvää. Emman pimppa on miltei parantunut. Mun vatsakivut ja huono olo sen kun jatkuvat. Tänä aamuna oksensin ja taas tein r-testin, negaa näytti onneksi. ;) En tiä mikä kumma nyt on. Onneksi esikoinen on siä mammalla yötä ja sain nukkua Emman kanssa päikkärit. Nukuttiin 3 tuntia!!! :attn:
On se kumma kun äitin kainalossa uni maittaa, ku yksin nukkuu n. 30 min. :LOL:
Kovasti Emma kaipaa siskoaan. Jatkuvasti ryömii siskon huoneeseen ja itkeskelee... :| Onneksi sisko tulee parin tunnin päästä! :)
Villivattu: mä oon kanssa aikamoinen iltakukkuja. :ashamed: Eilenkin valvoin yhteen kun katselin leffaa... En koskaan mene ennen kahtatoista maate... ;)
Oon antanut Emmalle banaania, omenaa, mansikkaa ym, mutta laitan ne aina tehosekoittimella sekaisin. Meidän neiti kun ei palasia voi niellä. :LOL: Viimeksi kun tein neidille sosetta, mun tehari kärähti ja hajos! :kieh: :kieh: :kieh: Pitäis käydä ostaan uus...
Jaahas, mamma laittoi viestin, että ovat kohta meillä. Eli lapsukaista vastaanottaan! :wave:
Neamma ja Emma, joka jahtaa kisuja lattialla! :LOL:
 
Mitäs tänne kuuluu?Tein just tytölle taas soseita pakkaseen.Ihan kiva määrä tuli taas.
Nanu on jättäny tänään yhdet päikkärit väliin ja meinaa olla vähän kiukkunen..No menköön sitten aiemmin yöunille. :)

Neamma:Ihana Emma,kun ikävöi siskoa. :heart: Mä en osaa mennä aikasin nukkumaan.Tykkään viettää omaa aikaa illalla,istua koneella tai kattoo leffoja yms.Ai teillä ei niellä paloja.Mun veljenpoika oksensi pienempänä pöydän täyteen,kun annoin sille pienen murun leipää suuhun. :LOL: Hienokurkku. :D
Nanu taas söi äsken kasvissosetta johon vaan haarukalla vähän pienin kaurapastaa,niin hyvin meni alas.Ei yökkinyt yhtään. :)

Hedelmistä vielä..Mä en tiennyt että mandariinia ja appelsiiniakin voi antaa.. :snotty: Huomenna siis hedelmä ostoksille!

Jaahas,tyttö kaipaa viihdyttäjää----> :wave:
 
Villivattu:muistelisin että sitrusten kanssa pitää olla maltillinen koska rasittavat munuaisia pienillä.älä vaan kysy että mikä niissä rasittaa...muistelen vaan että Henna aikaan olis tämmösitä neuvolassa sanottu.
 
Eipä oo taas moneen päivään ehtiny käydä lukemassa ja kirjoittelemassa tällä... nytkin istun neiti sylissä ja tulin pikaseen käymään. Isommat lähtivät mummun ja papan kanssa kattomaan vaaraimia, että joko niitä ois poimittavaksi...

Tänne ei ihmeempiä... Viola ei edelleenkään ryömimällä mee eteenpäin, mut pakittaa taaksepäin ja pyörimällä menee eteen päin. Hampaita on nyt kaksi.
Kerhoilu aloitettiin tänään ja isommat olivat siellä ihan innoissaan -ja taisinpa minäkin olla, kun sai jutella toisten mammojen kanssa... on se niin virkistävää =)

Jaahas ja nyt takas muihin hommiin, joten heippa! :)

Tammiäiti ja sylissä kököttävä Viola (kohta 7 kk) :heart:
 
Iltaa mammat!

Täällä näköjään vähän hiljaisempaa tänään. Meillä aikalailla samaa rataa mennään. Tänään on roopella ollut ihan ihmeellinen päivä, siis kiukutellut melkeinpä koko päivän!! Ja siis hermoa on kyllä kiristänyt. Kahdet päikyt nukkui meidänkin herra tänään ja kolmansille olis ollu tarvetta mut eihän siitä mitään tullu ku pyöri ja hääräsi sängyssä ihan omiaan joten luovutin.. Olikos neamma joka kertoi että mamman kainalossa uni tulee paremmin.. Meillä ihan sama homma. Poika nukkuu yleensä 30min-1h unet mut jos satun itekki ottaa unet ni nukutaa helposti se 3h. Niin ja huomenna olis nyt sit tarkotus lähtee tonne tampereen suunnalle ja viipyä siel jonkun aikaa kun ei sitä jaksa olla kotona kun ukkokin nii paljon töissä, joten nyt on mulla sit juttuseuraa ja ukko voi tehä töitä niin paljo ku huvittaa.

Katja: Hyvä että saitte Aapen vaivoihin selvyyden. On se kurjaa kun vähän väliä on kipeenä ja nyt kun teillä viä toi maitoaltistus juttukin tulossa, ja seki varmasti jänskättää, mut toivotaan et syy selviäis ja saisitte selvyyden tohon hommaan. :hug:

Ja hyvä että Emmakin on parantumaan päin. :hug:

Pottailusta: Me ei olla vielä tota pottaa hommattu, mut pitäs kait seki täs hommata ja alkaa kokeilee mitä poika on siitä mieltä.. :D Kun täälläkin aika moni sen on jo alottanu..

Niin ja joku kysy hetelmistä: Meillä nyt oikeestaan syödään aika paljon vaan niitä purkkeja mut joskus tuorettakin antanu, banaani yks mistä tykkäsi, mut hirveesti en ole antanu kun poika ei kovin tykkää ja kaikki uudet on sille jotenki yök.. ja nykysin ei kyllä noi hedelmäsoseetkaan mene ja niistä kun se enemmän joskus tykkäs.. Mut nyt olen meinannu et täytys alkaa kokeilee enemmän vaa noita hedelmiä antaa et sais edes jotain uusia makuelämyksiä ja tottuis, ettei isompana vaan jätä syömättä :D

Ja niille kenellä ei vielä ryömitä, niin olisin kyllä vielä iloinen siitä.. siis välillä tuntuu että hermo menee kun joka paikassa on mihin ei saisi mennä ja vahtia pitäis koko ajan, mut kylhän ne toivottavasti vielä oppii nuo kielletyt paikat :D
 
Kääk! Päivät menee nykyään ihan hujauksessa ja mammis senku lähenee loppua :eek: Tässä ravataan eskaria-kotia-kerhoa-koti väliä ja kotona ollessa tulee noita pipoja tehtyä. Nyt poikiinkin hirveesti uusia ideoita niiden suhteen B)
Villivattu, laitahan vain yv:tä pipasta!

Meillä on maisteltu hedelmistä omenaa, päärynää,luumua,vesimelonia,viinirypälettä, banaania..ainaki siis tuoreeltaan ja sitten marjoja mustikkaa,musta&pun.viinim., vadelmaa ja mansikkaa..eli aikas paljo kaikkee. Muutenkin poika tykkää iteksee napsia pöydältä pikku paloja hedelmää tai kasviksia taikka leipää. Hyvin poika pureskelee (2hampaalla:LOL:) Ja aika kökkärinen eväski alas menee. Jos purkki ruokaa osta niin ostanki jo 8kk purkkeja, tai niitä semperin 6kk. Olipa poika muuten yks ilta onnessaa ku sai purkkievästä, mun pöperön sijasta. Oikee suuta auko ku oli niin hyvää, söi semperin kalkkunaa ja coucoussia. Onkohan mun pöperöt jotenkin mauttomia tai jtn :ashamed:

Nyt Lucalla jo pilkottaa ylähampulit, siksi taitaa poika olla hiukan normia levotompi ja itkusempi. Mut ei mitään radikaalia!

Mutta joo, nyt unille, huomenna onki sitten eka eskarikeikka ja perää toiseen suuntaa kerhoo. Muutenki tämä viikko ollu yhtä :kieh: ku vettä sataa KOKO ajan. Jospa huomenna ei satais niin pääsis lenkille ku isommat on kerhoissaan..

ÖITÄ
 
Iltaa!

Mäkin täällä aina myöhään yöhön kukun. En vaan osaa ajoissa nukkumaan mennä. Nyt ku olin illalla uimassa, ni tuskin ihan kohtakaan vielä unta saan. Kummasti sitä jää "kierokset" päälle. Mies oli sillävälin ku olin uimassa avannu Lauralle matkasängyn olkkariin leikkikehäksi. Oli kai tuskastunut kun neiti oli taas joka paikkaan ennättänyt, eikä "kotihommista" tullut mitään. Hyvin oli kuulema lelujen kanssa viihtynyt :D

Nyt mulla loppui lankakin, niin pakko huilata ton kutimen kanssa. Kirja tossa oottaa lukemista niin enköhän mä vielä muutaman luvun lue. Huomenna taitaa aamulla kaduttaa, ollaan lähdössä Lauran kanssa mun mummolle marjoja poimimaan mun äitin kanssa. Siellä oiski sit viinimarjaa niin paljo ku vaan kerätä ennättää. Pitää varmaan Laurallekki maistiaisia tarjota.


Öitä!
 
Täällä MEGAhuono yö, meiän kategoriassa. Luca asettu nukkumaan kunnolla vasta 12 aikaa ja koko ajan unissaa änisi. Heräsi syömää, hyssyteltäväkis yms puol3, 5 ja 6 ja joka välii mahtuin älinää. Nokkahan tuo kuulosti hiukan tukossa oleva. Mut luulisin et ne hampaa vaivaa. Hain suppopaketinkin ylös viereen, mut ei sitten tarvinnutkaa. Katotaan jos ens yöksi varalta antais kuitenni.
Nousinkin sitten jo 6 jälkeen kun sain Lucan uudestaa nukkumaan ja tulin nauttimaan hiljaisesta hetkestä koneella kahveen kanssa ennen hulinaa. Tänään onki sitten hilaamista eestaas tiedossa. Kaverikaan ei oo viestannu lenkkeilystä et pitäneekö se iteksee käydä hetki käveleen(jos ei sada) ja tulla kotiin neuloon :LOL:

Nonii, nyt isommat heräsikin jo...aamupalan tekoon :wave:
 
Huomenta !

Meillä meni tosi hienosti, poika nukkui 20-6.30 =) Yleensä on herännyt 5 aikaan maidolle. Kyllä on luksusta :)

Poika konttaa kovasti ja seuraa mua huoneesta toiseen, kävelytuolilla osaa jo "kävellä".
Hyppykiikku on, mutta se on niin jäykkä, ettei tuu hyppimisestä mitään. Ehkä, kun pojalle tulee painoa lisää, onnistuu sekin.
Nyt meillä nauretaan ja paljon. Eilenkin kun imuroin, niin siinä kävelytuolissa naureskeli ja tuli perässä.
Koirien ruokakupit kiinnostaa tosi paljon, sinne kupeille konttaa kauheeta vauhtia. Vesikupin, kun saa niin... :kieh:

Meillä alkaa hääsuunnitelmat olla kasassa. Vieraslista on nyt sitten lyöty lukkoon. Huh, kyllä siinä oli hommaa. Nyt pitäisi soittaa sinne juhlapaikalle ja mennä järjestään pöytiä, että näkee joutuuko vieraslistaa kumminkin karsimaan...
Polttariporukat on päätetty ja ne annetaan sitten viikon päästä kaasoille ja bestmaneille..
Sitten alkaakin piina siihen saakka, kuin polttarit ohitse... :eek: Pitäsköhän alkaa ottamaan kisakuntoa jo :LOL:

Paino on tippunut 1,5kg taas. Kyllä tuo imetys on tehokasta, vaikka oon nyt alkanut miettiin, että lopettaisin imetyksen...Täytyy nyt miettiä vielä, koska loppuu.
Mitens Saarun paino, onko nyt tippunut?

Kide sulle on vastattu ja uskallathan tulla joukkoomme iloiseen.. :D
Mutta nyt aamupuuroille ja ja ja ..... :wave:
 
Huomenia!
Meillä oli hyvä yö, Emma nukku kun tukki. Mulla on tissit ihan piukassa kun ei oo yöllä lussuttanut! :LOL:
Nyt lähetään hampulääkäriin tytsyjen kanssa.
He nukkuvat vielä, joten herätyspuuhiin!
Neamma
 
Huomenia!
Tyttönen:kiva kun häähommelit hoidossa.On niissä iso homma mutta se on sen arvoista! :heart:

Meillä taasen syötiin aika tiheään yöllä, meillä vissiin tulee nuo ylähampaat kun kitinää riittää.Hyvä puoli on se että yöllä kumminkin nukkui syöttövälit hyvin ja illallakin nukahti itekseen kivasti.

Itsellä on van niin hiton huono päivä kun kaikki pännii.Kävin jo lenkilläkin mutta ei vaan veetatus helpota.Hennan kanssa ei päästy ulos kun neidille ei taaskaan löytynyt sopivia sukkia :kieh: ja mikään muukaan vaate ei nyt ollut hyvä.Mä sit ilmoitin että ollaan sitten sisällä tai no kävin sit Ellin kanssa keinumassa vähän.Nyt on ollu kyllä semmoinen kausi että vosin olla tuosta esikoisesta erossa kauemminkin, siis sen kanssa on pelkkää vääntöä joka asiasta ja sit tulee jo riitaa ukonkin kanssa kun koko ajan saa kinata Henna kanssa..En tiedä.Odotan vaan että se rauhoittuu kun pääsee päiväkotiin tutustumaan muihin lapsiin ja saa ikäistään seuraa.Ehkä se on täällä turhautunut kun mulla menee kotitöissä ja Ellin kanssa niin apljon aikaa :/

Huh ja ei kun taas keksimään sapuskaa
 
Huomenta äidit ja lapsukaiset!

Meillä meni yö ihan suht ok, tai ainakin siihen verrattuna mitä täs nyt on taas ollu viimeaikoina. Kyl Albert nukkui vähän levottomasti, että puoliunissaan kääntyili ja mölähteli aika paljon, mut ei heränny kuin 3 kertaa, ja 2 ekaa kertaa nukahti melkein samointein, mut sit puol 6 kävin jo ihan suosiolla maitopullon, ja jätkä vetäsi maidot hirveetä vauhtia ja kävin vielä lisääkin, niin yht. meni 170ml maitoa..
Mie tossa just aattelin, että hyvä kun yli 6kk ikäiselle "ei sais" enää yöllä antaa maitoa, niin täällä taitaa vielä suurinosa syöpötellä kuitenkin yöllä :LOL: :LOL: Antaa lapsukaisten syödä :D

tyttönen: Joo, on tuo häiden suunnittelu kyllä iso "projekti", omalla tavallaan tosi mukavaa, vaikkakin välillä vähän stressaavaakin. Niin millos teillä se h-hetki sit on? Tiedetään sit kaikki tammimammat tulla paikanpäälle, kun vielä paikan ja ajankin kerrot :LOL: :LOL:

HeMa: Kiva että teilläkin on menny yö suht ok, että oot saanu itekin vähän levättyä :) Saisko Hennan yökylään mummolaan tms.?

Saarulla näköjään vuorostaan ollu hulinayö, näköjään vähän vuoronperään sitä on jokapaikassa..
Onko noissa 8kk sapuskoissa miten isoja palasia? Mie oon kans antanu Aapelle niitä semprein 6kk soseita, mitkä on niitä isompia purkkeja, kana-cous-cous-tomaattisalsa, sit ne ilta-ateriat maistuu kans, ja pastaa&kasviksia (mikä nyt on tosin kiellettyjen listalla kun siinä on maitoa) Niin onko niissä 8kk ikäisille tarkoitetuissa miten paljon isommat palaset mitä noissa 6kk ikäisten sapuskoissa?
Mie oon huomannu että jos on tarpeeks hyvää ruokaa, niin ei haittaa Aapea isommatkaan palaset, esim. mansikat se varmaan nielasis vaikka puolikkaina, mut sit esim. kaurapuuroa pitää kakoa, jos siinä ei oo puolet hedelmäsosetta seassa :LOL:

Jaahas, tänään on se ilta, kun tämä äiti lähtee baanalle!! :attn: :D Kuuden jälkeen menen kaverin luokse, ja siellä aloitellaan, kaverilla on tänään 30-v synttärit. Ja sitten baariin.. Pitää koittaa taas muistaa vettä vähän väliin juoda, niin jos onnistuisin välttämään sen pahimman krapulan tulon.. :whistle: Enköhän mie kahden jälkeen jo kotia hipsi, mua ei oikein nuo yökerhot kiinnosta, ennempään tykkään karaoke-baari-räkälöistä :LOL:

Albert jää isänsä kans kotiin. Ekaks mietittiin, että jos oltais hoitoon viety, ja lähdetty molemmat, mut tultiin sit yhdessä siihen tulokseen että Albert on vielä liaan pieni menemään yökylään, katsellaan sitten joskus 1-veenä :)

Katja ja Albert
 
Palstalla on nimimerkki Outoliini71 joka kaipaa kipeästi apua.Hänellä on kolmoset ja rahasta todella tiukkaa!Miehen 12vuotias tytär asuu heillä myös.
Meiltä on lähdössä hänelle iiiiso laatikollinen vauvanvaatteita,laitoin myös omia vaatteita 12vuotialle tytölle.
Käykää lukemassa hänen ilmoituksia "otetaan vastaan" osastolla.
Heillä on todellinen hätä!Jos teillä on vaatteita mitä lahjoittaa,niin laittakaa hänelle suoraan yyveetä tai minulle.Hänellä ei ole varaa maksaa edes postimaksuja.
Vauvojen vaatteiden koot ovat 50cm poika,62cm tyttö ja 68cm poika.Muutamakin vaate auttaa!
Pienin kolmosista on keskonen ja tytöllä on koliikki,joten murhetta riittää. :'(
Niin ja kysyin toki häneltä luvan tänne kirjoittamiseen. :)
 
Huomenta mammat!

Päätinpä tulla vielä käväseen ennen reissuun lähtöä. Pakattu on ja millään ei jaksas enää odottaa et lähetää ja meillä ukkeli vetää tuolla sikeitä ja nukkunu jo yli tunni mikä on kyl ihan hyvä :D Meillä yöt menny kyllä ihan hyvin, en oo tainnut edes koskaan mainitakkaan..

Katja: Mie oon kanssa antanu nyt niitä 8kk soseita kun ei oo jaksanu ite väsätä niin niitä semperin ja bonan on tullu annettua, ja juu siis huomasin että niissä on ihan järkyttäviä paloja, siis joissain semmosia et hyvä kun varmaan 1v ikänenkää semmosia syö :eek: Mut oon sit haarukalla pikkasen pistäny pienemmäksi.

Tyttönen: Onnea vaan, varmasti on stressaavaa mutta myös varmasti sen arvoita! :heart:

Villivadelma: Minäpä kurkkaan jos miulla sattuis olemaan vielä Roopen vanhoja vaatteita, on tullu suurin osa annettua kaverin vauvalle, mut ehkä multa jtn löytyy..
 

Yhteistyössä