****Tammivauvat2008****vol.4

Onnea kaikille kk-syndejä viettäville..Tänään osa 7kk ja Saapiksella poju jo 8kk.. |O Aika juoksee..

Meilläki on kiukuttanu ja itkustettu, hampaa tullu läpi. Laitoinkin yötä vasten Lucalle supon ja sitten hyvä annos puuroo ja samantein maitopullon kaa ylös nukkumaan. Ja on poika nukkunutkin. Kerran natisi ja kävin kattoon niin oli toisella vain kuuma. Peitto pois ja unet jatkuu. Jatkuispa näin hyvin koko yö.

Mut ei liian luksusta, keskimmäinen tuolla natisee ja kitisee ja rappaa tasaseen tahtiin. Aina son joku joka sitten valvottaa. Yskii ja röhii, kipeeksi vissii tulossa :( Se tästä veilä puuttuu et joku kipeeksi heittäytyy, kui sitä sitten eskariin yhtä kuskaa.. :headwall:

Ois vissii tähellistä munki mennä jo nukkumaa, viime yö meni niin pätkissä ja yhtä juoksuu ollu tää päivä. Eikä tietoakaa mistää päikkäreistä.. Joten nyt sitten pehkuihin, et aamulla taas jaksaa :wave:

Nii ja toivottavasti katja nauttii illastaa :heart:
 
Onnittelut vaan kaikille kk-synttäreitä viettäville :flower:

Tuli sitten eilen äkkilähtö kotoa. Ukko tuli eilen kotiin töistä jo kahden aikoihin, kun oli kipee. Ehtoosti menin sitten käymään prismassa Sampon kanssa. No kun tulin takasin niin ei mennyt kuin jotain 5 min niin ukko lähti yrjöömään. Siinä vaiheessa soitin äitille, et tulee hakemaan meidät pois. Ei siinä muuten mitään, mut Sampoon ei tartte tarttuu semmoset. Heitin vaan äkkii jotain kasseihin. Aamusti ukko sitten soitti, et tarttis jaffaa, suklaata ja banaaneja. Siellä se oksuilee nyt yksin, vähänkö oon reilu, kun lähdettiin heti lipettiin :ashamed:
Tää päivä nyt meneekin sitten täällä... ääh. Ei tullut otettua edes käsitöitä mukaan siinä kiireessä. :kieh:
Sampokin oli nyt sitten ekaa yötä meen äitin luona ja oli ilmeisesti niin jännittävää, kun heräsi joskus aamuviideltä huutamaan. Meni nukkumaankin vasta klo 23, vaikka muutoin on nukkumassa viimeistään klo 22.
Mun piti olla tänään järkkäämässä tänään kisojakin, mut se nyt jäi :headwall: Tympii. Kauheeta valitusta joo :whistle:
 
Hei taas!

Jokos Katja on toipunut eilisistä riennoista? Toivottavasti oli mukavaa!

Meillä alkoi tänään taas vauvauinti kesätauon jälkeen. Lauralla oli tosi mukavaa, söi puuron vasta nyt uinnin jälkeen ja sammui saman tien päiväunille. Taidan kohta itse mennä Lauran seuraksi, kun viimeyönä tuli niitä marjoja perattua puoli kahteen, joten vähän väsyttää |O

Palaillaan taas, toivottavasti pirteämpänä, nyt ei sitten millään osu sormet oikeille näppäimille ja tekstistä tulee ihan mitä sattuu :kieh:
 
Hei!
Esikoisella alkoi tänään tanssitunnit. Kovin oli neiti mielissään! :D Nyt vetelee päiväunia, samoin Emma. Mun pitäis siivoilla, mutta täällä koneella vaan istun! :whistle: :LOL:
Mennään esikoisen ystävän synttärijuhliin kolmen maissa. B)
Taitaa Katjaa väsymys vaivata, kun ei ole vielä "ilmoittautunut". ;)
Gorthaur: olisin tehnyt samalla lailla! Toivottavasti Sampo ei saa tautia! :x
Jaa,a, jos sitä nyt oikeesti vähän siivoilis... :wave:
Neamma ja nukkuvat tytöt! :heart:
 
Gorthaur.. Voi ei, toivottavasti ei Sampoo tai sinuun tartu, oksetauti o inhottavimpia tauteja mitä on |O
Meillä meni loistavasti yö, Luca heräs sitten vasta 5 aikaa maidolle ja samantein takas unille. Muutenkin nukuttiin hiukan pitempää, puol 8 esikko ja Luca heräsi.
Mut riesana meillä on kauhia yskä ja nuha. Keskimmäinen röhiin ja yskii sekä henki menee taas ahtaalle :(

Saa nähä naapurin syndeilläki pitäs piipahtaa..

Luca kätyää ja haukottelee, mut ei millää malta unille. Pitää koittaa rattaisiin nukuttaa, jospa sitten sais hetken rauhan kaffen ääressä.
 
Saaru: toivottavasti paranette pian! :hug: Kiva kun yö meni niin hyvin.
Meillä tuli esikoinen kuuden aikaan yöllä itkien meidän sänkyyn ja sanoi, että nielaisi pinnin! :eek: Mä kauhistuin tietty, mutta sitten tajusin, että toinen oli ihan unenpöpperössä ja kysyin, että unissasiko sen pinnin nielit ja toinen vastas, että joo, sellasta unta näin. Ja kun tarkemmin asiaa mietin, niin eihän meillä mitään pinnejä ole tytön huoneessa ollenkaan. Mutta kyllä sitä aina pelästyy... :|
Neamma ja edelleen nukkuvat tytöt :heart:
 
Huomenta :LOL: :LOL: Nousin äsken vasta sängystä ylös katsomaan keihäänheittoa :LOL: :LOL: Meinaan vähän väsy olo, mut ei onneksi mitään sen vakavampaa jälkitautia tullut, vaikka laskeskelin tuossa just että mitäs kaikkea sitä tulikaan juotua..8 siideriä, 2 lasillista kuohuviiniä, 2 mariannea.. :eek: Miten mie noin paljon oon juonu :kieh: Kauhee sieni :snotty: No, nyt tuskin ihan heti tulee mihinkään lähdettyä, sitä aina kun käy viihteellä, niin ihanaa on tulla kotiin, ja ei sit varmasti pitkään aikaan tee ees mieli lähteä mihinkään.
Albertilla oli menny ilta hienosti täällä, eipä se varmaan ollu ees älynnytkään etten oo kotona, kun mie lähdin puol 7 jälkeen, ja Aape oli ruvennut jo kahdeksalta nukkumaan.

Kamala kun mulla meinasi äsken sydäri tulla, Albert putosi meidän sängystä!!!!! :/ Se nukkui mun vieressä päiväunia, ja sit ite lähdin sitä keihäskisaa katsomaan, ja Albert jäi nukkumaan, laitoin kyl ison tyynykasan eteen, mut olihan se kiivennyt sen kasan yli, ja kamala kopsahdus vaan ja hirvee huuto.. :'( :'( :'( Säihkädin ihan hirveesti, mut ei Albertille tainut mitenkään käydä, kun nyt ihan normaalisti leikkii tuolla lattialla.

Sorry, oli nyt aika omaa napaa..

Väsynyt Katja
 
Katja: tais olla aikas hauskaa! :LOL: Koita nyt vaan mennä ajoissa maate, huomenna on jo virkeempi olo! ;)
Vai että kipus Aape sängystä alas. :/ Onneksi ei sattunut. Emma kans putos jonkin aikaa sitten sängystä, mutta meillä on sängynjalat katkastu ja pudotusta vaan 20-30 cm. Emma oli vaan ihmeissään, että mites nyt kävi ja naureskeli... :eek: Ja mä tietysti pelästyin ihan sikana ja meinasin jo sairaalaan viedä ku mies tokas, että älä ny sekoile ku toinen kerran vaan nauraa... ;) Äidit on kai vähän ylireagoivaa sorttia! :LOL: Mä kans jätin Emman hetkeks nukkuun sänkyyn ja piti vaan lehti hakea muutaman metrin päästä ja tyynyjä ja peittoja kasasin, silti yllättäen heräs ja heti tuli alas... :ashamed: Kummia nää vaavit!
Neamma ja Emma (esikoinen jäi mammalle yöksi :heart: )
 
Katja: hienoa, että oli mukava ilta! Varmasti piristää henkisesti vaikka nyt on väsynyt :) Onneksi Aapelle ei käynyt mitään vaikka sängystä muksahti.

Mä pelkään tuota sängystä putoamista hirmusti, joten siksi Laura on nyt nukkunut vain omassa sängyssään. Pelkään, että vaikka ite vieressä nukkusin, vois neiti livahtaa toiselta puolelta alas.

Meillä opittiin tänään sitten kövelemään puitapitkin. Laura leikki matkasängyssään ja lähes koko sängyn sitte onnistui kävelemään ympäri reunasta kiinni pitäen. Eilen vielä kattelin, ku kädet vei eteenpäin, muttei tajunnut jalkoja mukaan ottaa. Tästä sitten seurasi kova etukeno, ennen ku luovutti ja siirtyi konttaamalla haluamaans paikkaan.

Mihin mun vauva katoaa? :heart:
 
Meidän tytsi ei vielä liiku oikein mihinkään. Kääntyy molempien kylkien kautta, mutta harvoin. Ei oikein tykkää olla mahallaan. Ei vielä ryömimistä jne. Toisaalta ihan kiva. Saan vielä hetken olla juoksentelematta perässä ja ottamassa sormia laatikoiden välistä.

Meillä ihan normaali kaurapuuro menee hyvin alas. Jätän sen aika maitoiseksi, niin ei mitään ongelmaa. Annoin tänään Miljalle kurkkua ja ei tykännyt yhtään. Oikeastaan eka kerta, un oikein kakoi jonkun ruuan takia. Meillä vanhemmilla oli hauskaa.

Maanantaina olis 7 kk neuvola. Meidän neuvolatäti kysyi josko haluttaisiin tulla 7 kk neuvolaan. Tottakai haluttiin. Kiva nähdä miten paino ja pituus on kehitynyt. Minkä kokoisia vauvoja teillä on tällä hetkellä? Milja oli 6kk 68 cm/8200 g
 
Heips taas! On ollut muutama päivä taas taukoa tänne kirjottamisessa, kun meillä oli vieraita. Lukeamssa olen pikaisesti käynyt ja kauheasti onkin tekstiä tullut.

Me käytiin niitten vieraitten kanssa Särkänniemessä. Sää oli aika sateinen, mutta suurimpien sadekuurojen aikana oltiin akvaariossa, delfinaariossa ja ruokapaikassa. Irenekin oli kovasti kiinnostunut Akvaarion kaloista sekä Delfinaarion asukeista. Karusellissakin käytiin pyörimässä. Suurimman osan päivää neiti kyllä veti sikeitä vaunussa. Ja esikoinen otti kyllä kaiken ilon irti Ipanaarion laitteista.

Sängystä putoamisesta. Sisareni joskus sanoi, että kaikkien vauvojen "kuuluu" jossain vaiheessa pudota. Tarkoittanee sillä, että suurin osa vauvoista joskus putoaa. Onneksi ei niissä yleensä suurempia vahinkoja tapahdu. Meillä Irene tipahti viikko sitten viikonloppuna levitetystä vuodesohvasta (ei siis onneksi kovin korkealta). Isoveljet nostivat Irenen sinne sohvalle ja niiden piti myös häntä vahtia, mutta sitten telkkarin lastenohjelmat vei yllättäin suuremman mielenkiinnon ja Irene ryömi tyhjän päälle. Säikähdysitkulla onneksi siitä selvittiin.

En nyt muista mistä kaikesta on ollut puhetta. Päässä lyö tyhjää, kun väsyttää niin kovasti. Irene heräili viimeyönä tunnin välein. Taidanpa suunnata nukkumaan.
 
Huomenta!

Meillä nyt vaihteeksi muutama rauhallinen yö takana. Viimeyönä pientä itkua kahden aikaan (tais masussa kiertää ), sit maitoa huikat kahdeksalta ja ylös 9.30. Muutenki nukkuu paljo sikeämmin ku aikasemmin, ei enää heilu ja huido unissaan.

Tänään onki ohjelmassa vaan kotona oloa, tai no mulla illalla uinti, mutta Laura taitaa viettää päivän kotona. Ulkona taas niin harmaata, että varmaan kohta sataa, joten taitaa lenkkeilyt jäädä väliin. Mukavaa Sunnuntain jatkoa!
 
Meillä kaikin puolin levoton yö. Luca natisi ja ähisi vaikka supon laitoinkin illalla. Keskimmäinen sitten sitäkin enemmän, oli ihan tukossa ja henki röhisi. Sitten lääkittiinkin 3h välein ettei pahemmaksi mene. Poikettiin säännöistäki ja sai nukkua vieressä. Nyt onneksi parempana jo, mut lääkettä ainakin tää vrk koko ajan ettei heti tule uudestaa.
Lucakin on nuhanen, mut johtuneeko hampaista. Jotkut sanoo et sekin voi aiheuttaa nuhaa. Komeesti puskee yläetukaksarit.

Täällä on kans pimeää ja koleaa, mut vielä ainakaa ei sada. Vaunulenkille tuossa ollaan piahkoin lähdössä kaverin kanssa.

Muuten päivä menee yläkertaa siistiessa ja petivaatteet menee tuulettuun ja vaihtoon. Ja tietty pipoja tehden. Tänäänkin valmistu niin ihana vaalenpunainen pipa, ruskeella "pitsi"reunalla ja kukalla:heart:
Mä nyt vaan tee "tilausten" ohessa valmiiksi jotain pipoja, jos sitä sitten joskus vaikka innostuis kirppispöydän varaan niin sinne sitten niitäki taikka sitten jollekin joulumarkkinoille. Mulla aina näitä ideoita, toteutus aina sitten toinen :LOL:

Nyt valmistautuu lenkille :wave:

Rauhallista sunnuntaita!

JOko Gorthaur on päässy palaileen kotio? Vai tarttuko tauti, ku täällä ei oon näkyny..
 
Meillä neiti täyttää tänään 7 kk ! :heart: Kakkua ei sentään oo pyöräytetty, mutta neitiä on kuitenkin onniteltu ;) Viola osaa edelleen samat peruutukset ja pyörähdykset, mutta edelleenkään ei ryömi eteen päin. Oisko nyt uusien taitojen opettelu vähän nyt ollut jäissät, kun tuli nuo kaksi hammasta peräkkäin. No, eiköhän se tuo meijänkin neiti porhalla jo eteen päin... :D

Ilmat täällä päin on olleet aika sateiset, mut ulkona on yritetty olla joka välissä, kun ei oo satanut. Huomenna ois tarkotus mennä mun vanhempien luo iltakaffille, kun ei nähä niitä pariin viikkoon, kun matkustavat Bulgariaan. Pitää sit kastella äitin kukkia ja hakea niille postia ettei postilaatikko täyty yli, kun ovat niin pitkään poissa kotoa. Taitaa meillä isommille lapsille tulla taas kova ikävä mummua ja pappaa (ne yleensä käy pari ulkomaan reissua vuodessa). Ipanat on aina ihan suruissaan, kun mummu ja pappa ovat reissussa, kun ne kuitenkin niin tiheesti näkevät tosiaan.

Jaahas, synttärisankari alkaa väsyä eli maito+nukkumaan.

:wave:

Tammiäiti ja Viola nyt 7 kk :) :heart:
 
Meillä vietettiin eilen miehen veljen häitä ja neiti juhli niin hienosti. Sai kaikkien huomion osakseen, joten oli oikei elementissään!!! Ei edes malttanut ottaa päikkäreitä kun oli niin paljon mielenkiintoista katseltavaa ja nähtävää! Mutta illalla kun päästiin kotiin (23.00) niin johan se uni sitten tulikin! Nukahti loistavasti autoon ja koko yö meni hienosti, ei tietoakaan univaikeuksista...

Mutta siinä taas itestä!
Ansku on siis plussannut jo uudelleen:Onnea kauheasti.

Onko täällä muilla ollut puhetta lasten mahdollisista ikäeroista?? Jos haluaisi sisaruksia? Me ei olla sen enempää puhuttu, mutta ei mitään ehkäisyäkään olla harkittu. Joten jos on tullakseen niin on tervetullut. Meillä kun tuo edellinenkin raskaus on alkanut hoidoilla, niin sitä olettaa ettei toinenkaan raskaus voi alkaa helposti ilman hoitoja?!! Niinhän se asia ei tietenkään ole!

Toivottavasti saatte selvää ajatuksistani. Mene nyt ottamaan päikkärit ja sitten illemmalla palailen taas koneelle! ON KIVAA taas kirjoitella ja lueskella teidän muiden mietteitännä!!
Palataan.
 
Heipsis!

Onnea Tammiäidin Violalle!

Saaru: Ootko kokeillu antaa Lucalle nestemmäistä panadolia? Silloin kun käytettiin Albertia lääkärissä, ja kerroin lääkärille ettei meillä oo supoista oikein mitään hyötyä, niin se lääkäri sanoi, että panadoli on suppoina semmoista, että suurinpiirtein 50%:lle lapsista siitä ei ole mitään hyötyä, kun supon vaikuttavat ainesosat eivät imeydy kaikille suppona, toisille siitä taas on hyvin apua. Samaa sanoivat hoitajat silloin sairaalassa, kun Albert oli ihan pienenä siellä. Minä ostin sit kotiin sitä nestemmäistä panadolia, mut Albert oksensi joka kerta sen, niin pakko oli ostaa suppoja, mut en tosiaan huomannut että niistä olis juuria apua ollut ikinä.. Onneks saatiin sitä Pronaxenia, ja 2 kertaa sitä annoin Aapelle silloin keskiviikkona, eikä se onneksi sitä oksennellut.

Meillä on vähän ongelmaa tän nukkumis-jutun kanssa, kun en oikein uskaltais enää antaa Aapen nukkua päiväunia meidän sängyssä, kun se siis eilen herättyään putosi lattialle. Mut kun mie en saa Albertia mitenkään nukahtamaan omaan sänkyyn, se pyörähtää heti mahalleen, ja ryömii sänkyä ympäri.. Viereen kun nukutan sen, niin otan sen kainaloon, ja se nukahtaa siihen yleensä suht helposti.. Mut jos sitä koitaa siirtää sit omaan sänkyyn kun se on nukahtanu, niin se herää siihen. Ulkona oon koittanu myöskin pari kertaa nukuttaa, mut siitä ei oikein tule mitään, kun asutaan pienkerrostalossa, ja Albert herää heti jos joku naapuri vaikka avaa ulko-oven, ja tuossa pihalla on usein lapsia leikkimässä joista lähtee ääntä jne..
Oisko kellä vinkkiä antaa, että miten mie saisin tuon nukutettua/nukkumaan omaan sänkyyn? Mietittiin tuossa jo sitäkin, että jos otettais jalat irti meidän sängystä, niin sit ei olis kuin n.30cm pudotus, jos putoaa herättyään meidän sängystä..
Nyt Aape nukkuu meidän sängyssä, mut oon ite tässä samassa huoneessa koneella. Näin viikonloppuna se vielä onnistuu, että toinen meistä on tässä makuuhuoneessa tietokoneella koko ajan, mut viikolla en kyllä pysty koko aikaa päivystämään tässä sängyn vieressä.. :/
 
Onnea Violalle 7kk päivän johdosta!
Pitäisi lähteä jumppaan, mutta kun ei oikein kiinnosta! Tuli kuitenkin tuota kakkua syötyä eilen niin paljon, että liikunta taitaisi tehä hyvää!!
No jospa ensin kävisi syömässä palan taas kakkua ja sitten vasta lähtisi kohti salia... :ashamed:

 
Ai niin ja vinkki sängyssä nukkumiseen, joka meillä on toiminut. Olen laittanut petarin alle tyyny/tyynyt jotta tulisi hieman reunoja... Vähän aikaa se toimii vielä, mutta ei taida toimia enään kauaa. Meillä kanssa Saana putosi sängystä tuossa muutama viikko sitten ja kyllä se pelästytti. Ei kuitenkaan käynyt mitenkään ja nyt sitten on tullut oltua varovaisempi!
 
Hei,

Katja: siinä nukahtamis kirjassa mitä luin, oli tuosta omaan sänkyyn opetuksesta suraavaa: Juuri kun on nukahtamassa (eli imettääkö sitten uneen, syöttääkö pullosta, hyssyttääkö sylissä, kainalossa tms.) siirretään omaan sänkyyn. Mikäli havahtuu liikaa toistetaan, koko nukutus "alusta asti". Alkuun saattaa kuulema viedä useamman yrityksen, mutta vähitellen pitäisi päästä tilanteeseen, että lähes itestään oppivat nukahtamaan omaan sänkyynsä. En tiedä toimiiko tuo, mutta 10 päivää tuossa kehoitettiin koittamaan.

Toinen mikä tuli mieleen, niin onnistuisitko nukuttamaan Aapen sisällä vaunuihin? Toki jos saatte sängystänne jalat helpolla irti, niin ei tuo 30 cm enää niin paha ole vaikka pääsiskin putoamaan.
 
MaijaM: Voishan tuota tietysti yrittää kokeilla sen 10pv, mie kun oon katos niin kärsimätön ihminen, niin kaiken pitäis tapahtua/onnistua jo ekalla kerralla :LOL: :LOL:

Albert on taas huipusti nukkunu tänään, 2 unet, toiset kesti 10min ja toiset unet 15min, että toisaalta tuon ajan vaikka päivystääkin siinä sängyn vieressä :kieh: Jonnekin katosi taas meidän 45min-1h luxus-unet, joista sai nauttia pari viikkoa jo tuossa välillä |O
 
No moi!

Mummulasta palattu taasen kotiin =)

Mukavasti meni reissu. Poika kaahi pitkin poikin ja nautti, kun oli enemmän tilaa ympärillään ja uusia paikkoja, joita tutkia ( siis uusia pistorasioita, uunin luukut, tiskikone..... ) No joo olipa sitten useampi silmäparikin perässä juoksemassa eli hyvin meni.

Täällä sitä on toivuttu ja sairastuttu! Kiva kuulla, että Emma on parantunut =) Ja Saarun poppoolle pikaisia paranemisia! Toivottavasti Gorthaur ja Sampo selvisi taudilta turvaan ajoissa =)

Ja sängystäkin pudottu, auts! No onneksi selvisitte Katja säikähsyksellä ja joku muukin, nyt en vaan muista kuka. Onneksi nuo pienet kaverit on vielä niin elastisia, että harvoin pahemmin itseään loukkaavat.

Meillä on ollut muutama levoton yö takana :headwall: Päivän taidot kun on pakko ottaa välittömästi käyttöön, kun yöllä herää. Poika on alta aikayksikön ylhäällä sängyn laitoja vasten heti kun herää ja siitä sitten onkin suht vaikea tainnuttaa takaisin... Ja nyt muutamana yönä poika on itkenyt kurkku suorana josskain vaiheessa yötä niin, että on ollut pakko ottaa syliin. No tai pakko ja pakko, mutta mä en ole kyennyt enää huudattaa sitä enempää! Saa nähdä mihin päin tässä ollaan taas menossa. Tuntuu, että näiden öiden suhteen otetaan aina askel eteen askel taakse.... No mutta kun lukee tätä palstaa niin vertaistukea ainakin saa, kun nin monella tuntuu olevan nyt just levottomia öitä. Toivottavasti ne tästä rauhoittuisivat meillä kaikilla =)

Tyttöselle olis yv:tä

Nyt tyhjentään loput kamat laukuista, moi moi :wave:
 
Moi!

Olen lueskellut näitä teidän juttuja ja vaikuttaa tämä sakki niin mukavalta et haluu mukaan .
Meillä neiti kohta 8 kk ei vielä ryömi, tosin takaperin mennään ja pyöritään ja kääntyillän selältä vatsalleen. Mut eiköhän kohta meilläkin mennä kovaa eteenpäin.
 
Maiskis, tervetuloa mukaan!! Jos haluat, anna neitin syntymäaikaa ja mittoja, niin päivittelen teidätki etusivulle mukaan.

Täällä taas hurahti päivä. Keskimmäisen röhinäki rauhoittu ainakin huikan. Luca on sitten puolestaa normia kätysempi(jospa nyt helpottaa ku hampaat on läpi) ja aamuruoka ei oikee maistunut. Sitten lähettiinkin lenkille ja pitkällä käytiinkin. Kävinkin sitten ostaa kaupasta banaanin välipalaksi pojalle ja se maistu. Sitten ottikin toiset tirsat sille matkaa. 3h meni siis yhteensä kävelylenkillä. Mikäs siinä ku seurana oli kaveri ja hyvä ilma.
Oisin antanu Lucalle nestemäistä panadolia kyllä, mut solikin loppu. Annoin sitten noita suppoja ja hyvin on nukkunu niidenkin kanssa. Pitäski muistaa ostaa sitä nestemäistä lisää. Se nyt vain on jääny ku isommat ei sitä enää suostu ottamaan.

Tänään on ollu lähinnä välipäivä
muutaman pipan viimeistelin. Huomenna sitten postitellaankin jo taas muutama ja aloitetaan uus. Toi on sitten niin terapeuttista toi kutominen :D

Mullaki laihari taas etenee, ei repsahduksia tänä vkl:na ja hienosta näyttää muillakin onnistuvat. Mulla puolestaa imetys ei laihuttanu sitten yhtää :kieh:

Mutta joo aivot lyö taas lukkoon, väsy painaa. Nyt onki ihana painua pehkuihin saunan puhtaana puhtaaseen ja tuulettuneesee sänkyy, sese on sitten ihanaa..*huoh*

ÖITÄ!
 
Violalle onnittelut.

No niin, nyt ollaan kotiduttu karanteenista. Ukko on puunannut tänään koko huushollin kloorilla. Toivotaan nyt, et kaikki pöpöt on lähteneet jonnekin he..tin kauas. Oltiin äitin ja pikkuveljen kanssa sitten mun kummitytön 3-vuotissynttäreilläkin nyt ehtoosti. Kovin tykkäsi siitä Nalle Puh-taulusta.

Mun kaveri on palannut Saksasta ja me mennään huomenna sitten maauimalaan. Sampo saa mennä fammulle hoitoon, et me päästään rauhassa pulikoimaan. :D

Eipä nyt enempiä. Sampo on nyt alkanut pakittaa lyhyitä matkoja, kait se ensi kuussa sitten "jo" ryömii :D
 
Huomenta!

oi :kieh: Kun poika on taas ruvennu heräileen näin ihanan ajoissa.. |O Eilenkin herättiin vasta 5.30 ja siihen päälle sitten heräillään viä muutamia kertoja yössä.. No juu ei parane valittaen.

TOivottavasti Gothaur ja Sampo välttyy taudilta, se on niiiiiin inhottava.

Tervetuloa Maiskis matkaan mukaan :flower:

Niin Kide toivottavasti lähdet mukaan treffaileen meitin kanssa, ja olikos se Shakki kun oli kans Tampereelta ni ois kovin kiva jos myös lähtisit mukaan kahvittelee =) Yyllä noita tosiaan kivampi sopia ku tässä palstalla.

Mä oon Maijan kannalla tossa nukahtamis asiassa, kannattaa kokeilla, meilläkin tota, toisinaan onnistuu toisinaan ei. Nyt ei ainakaan tunnu mikään toimivan taas.

Mulla on tänään työhaastattelu =) Se ois sellanen paikka missä nyt syksyllä kävisin tekees viikonloppuja, ehkä iltaakin joskus ja sitten suodenvaihteen jälkeen vois lisääntyä tunnit =)
Saas nähdä kuin käy niin.. Yritän tässä nyt itteeni ihmisen näköseks saada..

-c-
 

Yhteistyössä