Voi katja :hug: Tosi paljon voimia ja hermoja sulle!!! Mä tiedän tuon tunneskaalan mitä käydään läpi ku laps ei nuku tai nukkuu tosi huonosti. Meillä keskimmäisen kanssa tuota uni/nukkumisongelmaa, ja siten kaupanpäälliseksi oli esikko vielä aina pieni n2½ v mutta siltikään ei päikkärit maistuneet enää.
Mutta koita pitää pinnan hännästä kiinni ja älä lyö/läppäse enää :'( Laita vaikka Aape omaan sänkyy ja mene toiseen huoneesee istuun ja rauhoittuun. Kun ite olet rauhallinen nin lapsikin rauhoittuu helpommin. Ja ota iisisti nyt muutama päivä, lepää aina kun Aape nukkuu, otat kainaloon menettä yhessä unille. Äläkä ressaa mistää muuta, siivosta yms. ne kyllä odottaa.
Ja sinet mikään huono äiti ole. Kaikilla on omat huonot hetkensä, mutta jokainen on hyvä äiti, omalla tavallaan. Kaikki ollaan kuiten erilaisia. Ja varmasti täällä muillaki pinna kirraa ja räjähdyksiä kotona sattuu, niistä ei vain kaikki kirjoita.
Minä voin kyllä kans tunnustautu tohon pinna kireellä-joukkoo. Joskus on vaan niin ressaantunut kun mikää ei siis mikään asia mene isommilla perille. Ja nämä aamut näyttää olevan aina yhtä tuskaa. Kaikkee muuta kyl tehtäis ku syötäis, puettais ja lähettäs liikenteesee :kieh: Et kyllä täälläki mulle äänentaso nousee lahjakkaasti.
Mut älä toki meitä hylkää, täällä me ollaa just sitä varten et saat purkaa mieltä ja tukena
Jos haluat mullekin saa laittaa yv:tä jos haluat jutella :heart:
Ja toivottavasti ne allergia asiat saataisiin selville ja kuntoo, on sitte Aapeki varmasti kuin eri mies ku olo on hyvä!