****Tammivauvat2008****vol.4

Hei taas!

Mäkin tänään vähän arvioinu noita meijän ruokamääriä, meillä ku ei vielä valmisruokia ole syöty, niin ei noita määriäkään oo niin mietitty. Mutta jotakuinki näin on nyt muutamapäivä menty:

aamupala: puuro n. 2 dl, banaania tai muuta hedelmää pikkasen mukana
lounas 1-1,5 dl kasvisliha mössöä
välipala: banaani
päivällinen: 1-1,5 dl kasvismössöä
iltapala: 1,5-2 dl puuroa, banaani

ja juu, meillä syödään Paljon banaania... pikkuhiljaa koitetaan muitakin hedelmiä lisätä, ja banaania vähentää. Vatsa onneksi kestää tuon banaanin syömisen.
 
Aargh!On taas hermot niin kireellä että voi helvetti!Nanu on kyllä ollu tosi rauhallinen yms tänään,mutta miehen ex käy mua niin hermoon!! |O
Miehellä on siis exänsä kanssa 6vee tyttö..Toi ex on nyt saanu uuden työpaikan,kolmivuorotyötä ja kauhee säätö,että millon likka tulee meille ja monelta haetaan yms.Se tekee kaikesta niin vaikeeta!
Sit tää muija koko ajan uhkaa,että tappaa itsensä.Siis jos kaikki ei mene hänen mielen mukaan,niin heti alkaa sama virsi "parempi varmaan,että tapan itseni".Järki lähtee! |O |O

Juu mutta Nanu heräs unilta.. :wave:
 
Meillä alkoi päivä sitten mukavasti.. Muuten niinkuin aina, mut itse söin siinä aamupalaa. Otin sitten Sampon syliin vastakkain, kun se ei viihtynyt lattialla. Sitä aina niin huvittaa, kun ryystän teetä. Ryystin sitten nytkin ja Sampo sitten innostui ja pamautti sitä kuppia!. Puolet siitä teestä lämähti tissille |O |O |O Onneksi oli pikkasen jäähtynyttä, mut kyl silti meni lärpykkä punaseksi |O Et semmosta tilitystä..

Ruokamäärät on suurinpiirtein näin: aamusti n.1,5-2 dl puuroa ja siihen jotain pilttiä kaveriksi. teen puuron yleensä maitoon, kun tuo maidon juonti on vähän jäänyt pienelle. Maitoa saa lisäksi 150ml, mut juo yleensä siitä vaan 50-100 ml.. Päivällä 1 pikkupurkki kasvislihasosetta + hedelmäsose tai 2 pikkupurkkia kasvismössöö. Illalla saa pikkupurkin jotain kasvishöttöö ja maitoa. Illalla samallainen puurosatsi kuin aamullakin.

Nyt on muuten se kassi lisätty blogiin, kun sitä on täällä jo niin kovin odotettu :LOL:

Meillä on nyt lauantaina tyttöjen ilta vanhojen ystävien kesken. Semmonen vip-ilta siis, ei pääse kuin vaan me neljä :D Luvassa mässäilyä grilliherkkujen parissa ja härskiä tekstiä. Sampo lähtee mun äitille hoitoon, kun ukko joutuu lauantaina töihin. On joku spesiaalipäivä silloin siellä..
Sit parin viikon päästä on neuletapaaminen ja sinne olisi tarkoitus lähteä pitämään puikkopiiriä yhteen kahvilaan. Mukavaa siis luvassa. Rupeaa tuo kalenteri täytyymään kaiken maailman huvituksista vaan :LOL:
 
Ruokamää'ristä:meillä menee sosetta 5 kertaa päivässä ja noin 1-2 desiä kerralla.samana on määrät pysyneet jo pirkän aikaa.

Meillä kovasti Elli nostelee itseään konttausasentoon mutta ei vaan ymmärrä niitä käsiä ja jalkoja liikuttaa vaan nostaa itseään karhuasentoon ja huutaa sit kun ei pääse eteenpäin.Kovasti touhuaa ja leikkii itekseen ja hirmuinen pulina käy :)

Villivattu:ei ole varmaan helppoa säätää vanhojen vaimojen kanssa asioista.Jaksamista!

Itse tässä kovasti suunnittelen meille viikko-ohjelmaa kun tuntuu siltä että homma ei suju jos ei tuolle likalle ole aktiviteettia joka päivälle.Nyt aloitti päiväkodin 2 kertaa viikossa ja nyt jo huutaa että haluu päiväktiin.Siinä sit yritän että ensi viikolla taas :whistle: Onkohan mun aika yrittää vähän petrata tuon esikoisen kanssa kun ei viihdy täällä??tuntuu niin pahalta kun haluaa sinne mut toisaalta siellä on ikäistä seuraa.

Mutta nyt taas iltahommat odottaa.Kylpy,suihku puurot ym...
:wave:
 
HUomenia!
Luca herätti jo pikkasen ennen 6, millään ei asettunut uudestaa unille. Mutta heti alas kun tultiin niin kävi nukkumaan vaunuihin ja sitten kömpiki jo esikko alas..
Onneksi pohjana suhthyvät yö unet. Väsy iski jo Housen aikaa, ja sekin piti laittaa nauhalle.
Tänään päätin et nyt on parempi päivä, tsemppaan, jaksaisin ja en hermostuis niin helpolla yms..
Mutta p*skat!! Vettä alko sattaa ku esterin sieltä :kieh: ja käveleen pitäs lähtee taaplaa eskarin kautta kerhoo :headwall: Pyörälläkään ei viihti, keskimmäinen kyl kärrissä pysys kuivana, mut Luca sitten ei. En oo vielä testiny miten se pystyis oleen kärrissä, ku suositus on kuiten et päälle 1v. Joten rattailla son mentävä..

Että tätä rataa tähän aamuun.. :wave:
 
Saaru:meillä kans elli heräilee ajoissa.Tosin ollaan sit valvottu hetki sängyssä ja tissillä olen nukuttanut uudelleen.Mutta viime yönäkin puol 5 jutteli ja oli täysin hereillä ja kyllä siinä jonkin aikaa juteltiin ennekuin nukahti takas.Mut 7 sentään unet kesti.

Meidän piti tänään lähteä kylään mutta sieltä tulikin varoitus flunssasta ja mä peruin koko menon.Mä en ehdoin tahdoin vie Elliä tuoreeseen flunssapesään kun juuri ollaan päästy tuosta korvahommasta terveeksi.Itsellä kurkku karheena 3 päivää ja nyt vähän yskääkin pukkaa mutta ei sen kummempaa.
Tänään sit ohjelmassa siivousta ja illalla kaupassa käyntiä viikonloppua varten.
Hyvää vikkonloppua! :flower:
 
Maija: Ruokamäärät vaihtelee vähän päivän mukaan eli onko poitsu millaisella tuulella. :whistle:

Voisiko joku laittaa kellonaikoja että mihin aikoihin suurinpiirtein syötte? Kiitos! :) Meillä ollaan edelleen syöty vain 4 ateriaa, mutta pitäisi nyt se viides lisätä kun vihdoin alkaa ruoat maistua paremmin. Konttauksen myötä kun poitsu ei millään malttaisi olla paikoillaan edes syömisen ajan.. :LOL:

Myöhemmin enemmän kuulumisia, nyt täytyy taas mennä! Emil konttailee hurjaa vauhtia ympäri kämppää ja seisoo tavaroita vasten, nyt tosin nukkuu ja pitäisi vielä pari hommaa tehdä ennen kuin herää..

Iidukka & Emil 7,5kk
 
MOI!

Meillä yö meni mukavasti. Poika edelleen räkäinen. toedä sitten pitäiskö kiikuttaa lääkäriin, kun tämä on nyt jo viides päivä, kun räkä valuu. kauhiaa kiirettä en ole lääkäriin menolla pitänyt, kun poika on muuten ollut niin hyväntuulisen oloinen. Mitäs ootte mieltä, kannattaisko kuitenkin käydä "näyttämässä", kuunteluttamassa keuhkot ja katsomassa korvat? Kuinka kauna teidän pikkuisten "syysflunssat" on kestäneet?

Kiva kun on viikonloppu tulossa =)

Iidukka kyselit noista ruokailuajoista, meilläs uurinpiirtein näin:

8.30 aamupuuro
11.30 lounas
14.30 välipala
17.00 päivällinen
20.00 iltapuuro

Vaihteleehan nuo päivittäin aina pikkaisen unien mukaan. mutta kuietnkin suurinpiirtein noilla meennään. Eilen illalla syötiin päivällistä vasta kuuden jälkeen illalla ja niinpä ei iltapuuro maistunut sitten juuri ollenkaan.
Rintaa poika imee päivässä noin 4-6 kertaan ja yöllä ei enää

nyt kutsuu kaveri...
 
Meillä ruokailuajat pikkasen kanssa heittelee, sen mukaan miten nukutaan tai ollaan liikenteesä, mutta suunnilleen näin:
10-11 puuro
13 kasvis-liha lounas
16 hedelmä välipala
19 kasvis lounas
21 iltapuuro

maitoa menee sit vähän joka välissä, yöllä en nyt oo enää imettäny, paitsi aamusella 6-8 aikaan ottaa huikat, minkä jälkeen jatketaan unia pari tuntia. Tavoitteena meillä ois pikkuhiljaa hilata noita ruoka-aikoja vähän aikasemmaksi, ja sitä myötä nukkumaan menoakin aikastaa.

Mitäs muilla on viikonloppu suunnitelmia? Meillä miehellä alkaa loma tämän työpäiivän jälkeen, mutta nyt viikonlopuksi ole mitään suunnitelmia. Tai no on meillä vauvauinti huomenna ja sitte mulla uinti treenit sunnuntaina, mutta siis mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei viikonlopuksi olla suunniteltu.
 
Minkäs aikaa MaijaM teillä mennään nukkumaan?

Meillä nukahdetaan vasta siinä 21.30-22, vähän turhan myöhään. Ajatus on ollutkin tuota hieman aikastaa, mutta ei ole vielä oikein onnistunut. Välillä jo onnistuikin, mutta nyt taas venyy tuonne lähemmäksi kymmentä. Aamulla heräilee viimeistään kahdeklsalta, tänään jo seiskalta. No mutta nyt sitten nukkuikin vajaan parin tunnin päikkärit aamupäivällä.

Niin ja sitten piti vielä lisätä tuohon meidän ruokailujuttuun, että olen tarjonnut pojalle jo pari viikkoa kaksi lihakasvissosetta päivässä. Kulutus kun tuntuu olevan niin suurta :eek:

:wave:
 
Kide: meillä mennään nukkumaan n. 21-22. Aikasemminki sais nukkumaan käydä, mutta tämäkin on jo ihan loistava aika, meillä kun aikasemmin on nukkumaan käyty vasta 23-02... Vielä ei oikeen ees tiiä mitä tolla "omalla ajalla" iltasin tekis, ku on niin tottunu, että neiti valvoo puoli yötä. Pikkuhiljaa koitetaan nukkumaan menoa aikastaa, ja vastaavasti aamulla pikkasen aikasemmin herätä.

Sain äskö sovittua, että alotan ens kuussa hoitovapaan, sit vuodenvaihteessa pidän kesäloma (ja mies isäkuukauden), minkä jälkeen jatkan hoitovapaalla ainaki 31.8. asti. Saadaan siis miehen kanssa molemmat olla kivasti kotona vuoden vaihteessa, siinä ku niitä pyhiä on ni venyy tuo isäkuukausikin.
 
Kide: meilläkin mennään nukkumaan klo 21-22 aikoihin. Hetken aikaa meni jo ennen ysiä nukkumaan, mut nyt taas "valahtanut" myöhäisemmäksi. No, onneksi sitten nukkuu aamulla melkein yhdeksään. Iltapuuro meillä syödään suunnilleen klo 20.30 aikoihin.

Tänään ei ole suunnitteltuna mitään erikoista. Kaupasta varmaankin haetaan vähän täydennystä jääkaappiin, mutta muuten ollaan vain kotosalla. Ihanaa kun on taas viikonloppu ja miehellä vapaata :wave:

Eipä tässä sen kummosempaa. Roosa on päikkäreillä ja pyykkiä pitäis vissiin mennä laittamaan lisää pyörimään.
 
Huomenia..Täällä eilinen vitutus jo vähän helpottanut. :snotty:
Viime yö meni taas sitten päin persettä.Nanu kitisi suurinpiirtein koko yön.Ei itkenyt,mutta kitisi ja ulisi.. :headwall:

Noo mutta tänään lähden mun läheisimpien ystävien kanssa baariin!Päästään koko porukka pitkästä aikaa yhdessä liikkeelle.Ihanaa! :D

Meillä ruoka-ajat menee suurinpiirtein näin:

08.30-Aamupuuro
11.00-Lounas
14.00-Välipala
17.00-Päivällinen
20.00-Iltapuuro

Ja tissiä syö vähän joka välissä.Äidin vauva. :heart:

Nukkumaan likka menee ysin maissa.Viimeistään puol kympiltä on unilla.

Voi helvetti,kun pesukone on rikki ja likasia vaippoja olis vaikka muille jakaa! :x Toivottavasti korjaaja ehtii tänään käydä..
Pitää mennä siivoilemaan,ystävä tulee Jyväskylästä kolmen aikaan meille ja jää yöks.Kämppä on aika sotkunen.. :snotty:

Villivadelma&koiria kiusaava Nanu
 
Huomentaa... |O |O |O Joo, mä vasta heräilen. Tuli sitten yö valvottua Emman kanssa ja mies heräs tytön seuraksi 9 aikaan ja mä pääsin maate. Nyt piti herätä ku miehen piti mennä töihin. Siis mä en jaksa käsittää mikä tota neitiä vaivaa!? Vähän nenä vuotaam ,mutta ei muuten kipeän oloinen. Se hammas pukkaa läpi eli kai tää kaikki johtuu siitä... Mä sanon vaan, että hyvästi mielenterveys jos toi neiti meinaa jokaista hammasta tehdä näin tuskalla!!! :kieh: Ihan oikeesti en jaksa millään. Nyt jo viikko kiukuteltu ja itketty! :( Esikoinenkin jo kärsii kun mä en jaksa mitään muuta ku rutiinit hoitaa ja koko ajan väsy ja huono mieli...
Villivattu: Hauskaa iltaa! Ota kaikki ilo irti! :saint:
Kide: mä oon käynyt näyttään lääkärissä vain kun oon epäillyt korvia, mutta jos yli viikon on kestänyt niin oon vienyt näytille. Yleensä ihan turhaan, mutta parempi katsoa kuin katua! ;)
Saarulle jaksuja! :hug: On tää lapsiperheen arki välillä niin perkuleen raskasta.
Ruoka-ajat meillä noin:
9-10 aamupuuro
12-13 lounas
15-16 välipala
18-18.30 päivällinen
21.00 iltapuuro
Ja tosiaan tissiä joka välissä. Ennen ja jälkeen ruokien.
Nyt kahvia!!!
Väsy Neamma
 
8-8.30 Aamupuuro
12-15 lounas. Mikäli herää ajoissa niin saa pelkän kasvismössön ja myöhemmin hedelmäsoseen muuten saa kasvismössön ja jälkkärin samaan aikaan.
16-19 Päivällinen
20-20.30 iltapuuro.

Meillä on tuo rytmi hakee nyt uutta järjestystä niin noi ajat aika vaihtelevat.

Viikonloppusuunnitelmista. Sampo menee huomenna muutamaksi tunniksi mun äitille hoitoon, kun mä lähden tyttöjen iltaan ja ukko menee töihin. Sunnuntai on sitten taas ihan tavallinen päivä, ei ole mitään suunnitelmia siksi.

Neammalle parempia päiviä :hug:

Villivattu. Niin ne exät voi olla tosi kurjia, tiedetään. En tiedä kyl omakohtaisesti, mut mun veljellä on semmonen ex, et vittumaisempasa ämmää saa hakea :kieh: En nyt yksityiskohtaisesti kerro mitä kaikkea se akka on tehnyt, mut äärimmäisen vaikee tapaus on.
 
Joo, reissuista selvitty! Vaikka tiukkaa teki :kieh:
Vettä tuli ku aisaa, Keskimmäisen kumpparitkin sitten näkyi olevan rikki, MOLEMMAT!! Kiva oli kerhoo mennä märillä sukkiksilla. Sadesuojam reunoilta oli vesi lorahtanu rattaiden jalkapeitolle, soli ihan märkä--->loputonta!!

Soitin sitten äiteelle, et jos sais auton et ei tarvis samaa reissuu tuolla kaatosateessa taaplata takasin. Onneksi äippä lainas autoo ja lopuksi heitti meiät kotiin.

Kiitos jaksuista :heart: Tää on tätä, varmaa muillakin on väliin ihan samaa..

Meillä mies lähtee huomenna serkkunsa häihin ja mä jään poikien kaa. Sitten illalla pojat menee hoitoon ja minä lähden rimpsalle, päätä tuulettaa..Kyllä taas tulee tarpeesee. Toivottavasti sää ois parempi, ei oo kiva mökkeileen lähtee ja katoksee grillaileen, jos sataa ku aisaa.

Meillä syödään:
8--puuro
11--lämmin ruoka
14--välipala
17--lämmin ruoka
19--puuro
ja nukkumaan mennää viim klo20

Muksaa iltaa kaikille iv:tä viettäville!
 
Heipsis!

Kide: Meillä on ollu Albertilla jo sama räkätauti 1½kk, silloin korvatulehdus oli melkein heti räkätaudin alkuun, ja samaa soittoa on nyt jatkunu tuo räkätauti..niistäjällä niistän yleensä 3-4 kertaa päivässä, ja lisäks paperilla pyyhin nenää muutaman kerran päivässä, että kyllä sitä räkää tulee edelleen.. !! Mut nyt on ollu suht tyytyväinen poika, niin en oo lääkäriin vieny kun ei oo kuumettakaan ollu..

Mukavaa iltaa villivatulle! Ota iloi irti :D Ja Saarulle ja Gorthaurtille mukavaa iltaa sitten huomiseksi!

Me meinattiin mennä huomenna Albertin kummien luokse saunomaan&makkaran paistoon, ja kait sinne pitänee yöks jäädä, kun kuitenkin parit saunasiiderit tulee otettua :) Ei enempiä ryypiskelemisiä tietenkään, kun Albertikin lähtee mukaan, paitsi miehestähän ei koskaan tiedä :kieh:

Meillä syödään suurinpiiretein aamupala klo8, ruoka klo11, välipala klo 14, iltaruoka klo 17, iltapuuro klo20. Vähän saattaa ajat vaihdella riippuen mihin aikaan on aamulla herätty,ja sattuuko miten päiväunia nukkumaan.

Tänään tuli vihdoinkin ne kotihoidontuen lappuset, pitää täytellä ja viedä postiin. Niin osaako joku sanoa, että miten se menee (kun tuolla kelan sivuilla on sitä asiaa niin julmetusti, ja vaikeesti ymmärrettävästi) että milloin siis mie saan ekat kotihoidontuet, kun mulla loppuu vanhempainvapaa 5.10. Niin tuleeko ne ekat kotihoidontuet sit 31.10.??? Vai mitenkä? Kun siel luki jotain ettei vajailta kuukausilta makseta, mut kait ne nyt maksaa tuolta lokakuultakin??? :attn:
 
Katja, se voi olla et eka rahat tulee sitten vasta marraskuussa, mut siihen on yhdistetty toi vajaa kuukaus mukaan. Sitä maksetaan kuiten heti seuraavasta pvä:stä ku vanhempainvapaa loppuu. Munkin pitäs ne jo postitella etukäteen ja sitten vain oma tilinauha laittaa perässä..Ku vaan sais aikasee..

Täällä piltitki lens jo pitki lattiaa yms.. Alko hitsaa jo kii aika lahjakkaasti. Onneksi mies otti Lucan mukaan päikkäreille ja isommat rauhoittu kattoon dvd:tä niin sain puolisen tuntiin levähtää itekki. Nyt taas hiukan parempi ja kaffetta juon.
Päätin myös etten tänään tiukistele kaloreista (ei kuitenkaa ylenpalttista herkuttelua ole tiedossa) . Sitten sunnuntaina tiukka linja taas.. Nyt kuiten yhteensä -6kg
 
Mäkin sain ton kelan lapun tänään. Mulla loppuu äitiysraha 6.10, siittä sitten tippuukin surkeelle kotihoidon tuelle :headwall: Ymmärsin noin kelan tekstit ainakin niin, että sitä rahaa sitten vasta marraskuun lopulla. Onneksi mulla on säästöjä ja muutenkin niukka rahan kulutus niin ei tule ongelmia jos seuraavan kerran saa rahaa vasta marraskuun lopulla.. Silti jurppii..

Saaru. No hyvä, että huomenna pääset päästemelmään vähän suurimpia höyryjä ulos. Mulla ei ole haisuakaan millaista on arki monen pienen kanssa, mut voin kuvitella miltä susta tuntuu :hug:
Niin ja onnittelut kilojen kadottamisesta :flower:
 
Juu täällä on tosiaan tänään taas vettä riittänyt :x Onneksi ei oo tarvinnut pihalle lähtee, tuntuu vaan että kaipais kyl vähän raitista ilmaa, kun on jo paripäivää siisällä ollut...
Mää täällä leivoskelen, tei jo sen unelmatortun ja tulihan muuten hyvää, sit innostuin vielä kun jäi munan valkuaisia, niin tein niitä marenki "kakkuja" saas nähdä mitä siittä sit tuli :snotty:
Vielä pitäis tehhä se kinkkupiirakka, ja sitten ois huomisentarjottavat tehty, huh.
Meillä on ollut täällä mummi ja pappa apuna, lähinnä Jasulle seuraa pitänyt niin saa äitee rauhassa hommailla :D Ukolla on tänään työpaikan koulutuspäivä (lue sauna ja juopottelu ilta :D ) Niin ollaan varmaan ilta sit pojan kanssa kaksin...
Oottekos muuten puikkojen heiluttajat huomanneet sellaista Novitan neulelehteä, kuin Muksut, joku extra nro.2008. Oli muuten aikasta ihania juttuja pikkuisille :heart: Mää jo väsäsin yhen pipan veljen pojalle... Siin on sit semmoisia ihania juttuja vastasyntyneellekkin ja esim. kastemekon ohje...Tahtoo niitä päästä väkertään :heart:

Voi Neammalle jaksuja ja Saarulle myöskin :hug: :hug:

Villivatulle hauskaa iltaa, ja Gothaurille ja Saarulle huomisiin menoihin!!!

Vähän oot Saaru saanut hienosti kiloja karistettua, ja malttanut mielesi herkuttelussa.. Mutta muistahan nyt välillä palkita itseäsi ja herkutella hieman :flower: !!

Jeps nyt mutta nyt tiskaamaan..aa ja sit pitäis vielä imurillakin hurrauttaa :/

Piku ja Jasu
 
Katja: Mulla päättyy 17.10 vanhempainvapaa ja tänään tuli Kelalta ne kotihoidontuki-laput, jotka pitäis alkaa tässä täyttämään. Ne kotihoidontuet tulee varmaan sit marraskuussa, mut niinku Saaru jo totes niin siihen on yhdistetty se vajaa kuukausi mukaan (ainakin mulla on ollu näin aikasemilla kerroilla = isompien lasten kohdalla). Ja niinku jo joku toteskin: se kotihoidontuki ei tosiaankaan oo mikään suuri summa kuukaudessa. Sais sitäkin korottaa niin sekin kannustais, että äidillä (tai isällä) ois mahdollisuus jäädä edes joksikin aikaa kotiin lapsen kanssa.

Ruokamääristä on täällä ollu nyt puhetta. Meillä neiti syö seuraavasti:

aamupala: puuro n. 1-1,5 dl, marjaa tai hedelmää vähän mukana mauksi
lounas 1,5 dl kasvisliha mössöä
päivällinen: 1-1,5 dl marja- tai hedelmämössöä tai marja/hedelmäjukurttia tai marja/hedelmärahkaa
iltapala: 1,5 puuroa, marjaa tai hedelmää vähän mukana mauksi

Meillä neiti ei enempää jaksa syödäkään, esim. välipaloja, kun kuitenkin imetän+annan Nannia lisäksi. Ja sit ku neiti edelleen nukkuu kerrallaan monen tunnin päikkäreitä niin siksikin jää nuo välipalat väliin. Hyvin silti neiti kasvaa näilläkin syönneillä.
Tuli tässä mieleen, että:
Vieläkö täällä moni imettää? En kai sentään ainut ole? :)

Hauskaa iltaa kaikille vapaa iltaan lähtijöille!

Ja nyt :wave:

Tammiäiti ja naperot :heart:
 
Neammalle ja Saarulle lämmin -:hug: On tuo arki useamman lapsen kanssa kyllä varmasti aikamoista säätämistä! Ootte arjen sankareita :)

Kiva että Saaru pääset huomenna vähän "tuulettumaan" ja kukas muu oli lähdössä ööh... olikohan Gorthaur ja sit vielä joku muu, pitäkäähän hauskaa taas minunkin puolesta =)

Meillä ei viikonlopuksi ole kummempia suunnitelmia. Mutta se on kyllä tähän saumaan ihan hyvä niin.

Hauskaa viikonloppua :wave:
 
Kide: Mulla toi imetys on nyt vähentynyt niin, että imetän enää 2 kertaa päivässä eli aamutissittelyt neitin kanssa, kun heräilee 6-7.00 maissa ja toisen kerran tissitellään iltasella 18.-19-00 maissa. Muulloin annan Nannia. Aion jatkaa tällä imetystyylillä niin pitkään kuin neiti rintaa huolii. Mä jotenniin tykkään tuosta puuhasta: se on ihan mun juttu. =)
 

Yhteistyössä