Sairaalassa olosta Nyt on vaikea arvioida kauanko siellä tulee "viihdyttyä". Esikosesta olin viikon, kun hän joutui teholle ensin niin en halunnut lähteä kotiin ennen kuin saan hänet mukaan.
Nuorimmaisesta olin sen n.2pv ja olin jo ihan kypsä.
Nyt kun on kaksi niin saas nähdä, ja sitten pitää kysyä oppia poika vehkeiden pesuun jne...
Muuten kyllä synnytyksen jälkeen olen ollut hyvässä kunnossa aiempien synnytyksien jälkeen eikä istumiset tms. ole olleet hankalia. Nyt varmaan sitten olenkin ihan kuollutta kamaa, kun muutenkin tämä raskaus on ollut niin vaivainen ja hankala.
(.) Suppareita ei juuri lainkaan, eli kun saisikin vähän kypsytellä lisää niin mitään ei tapahdu, aivan kuten arvelinkin
No, tokihan en saa riehua ja touhuta vieläkään, mutta että edes vähän vois supistella kuten tuossa supisteli aiemmin niin se tekis hyvää esityötä sitten sille mahdolliselle käynnistykselle.
Ja yleensäkin että sitten kans alkavat käynnistämään, siinäkinhän pitää käsittääkseni olla tietty tilanne tuolla alapäässä että siihen lähdetään.
Tänään olis tarkoituksena käydä anoppilassa ja minun porukoilla taas kyläilemässä joten eiköhän se siitä taas riemastu ja supistelut ala :kieh:
Eilen laitettiin jouluvalot, verhot ja jouluvahankangas liina ruokapöydälle joten sieltähän se sekin tulee sitten.
Elayne Minulla kans tuollaisia suppareita ollut ja olen luullut että nyt tuli lähtö. Niitä kertoja on ollut useita ja minäkin olen aina yhtä ymmällään niiden kanssa ollut. Nimittäin aiemmissa raskauksissa ei tuollaistakaan ole ollut.
Enie + Nörtti ja Hissu 35+6