Alkuperäinen kirjoittaja mulish:
Onko kukaan kokeillut tätä?
http://www.hyvinvoinnin.fi/tuote/2294/Salus-Floradix-Krauterblut-Saft
Mummi laittoi juuri sähköpostia ja suositteli tätä.
Olen, eikä auttanut tämäkään vaikka tätä suositteli minun ystäväkin ja neuvola.
Valpuri Ei ole minulla ainakaan maitotuotteita raudan oton lähettyvillä ja toisekseen lääkäri sanoi, että vaikka oliskin niin sitä pitäis olla tosi reilusti, että se vaikuttain vain laskevaan suuntaan.
Eli siis niin että hemppa vaan laskee vaikka rautaa syö.
(.) Tein loppuja joululahja ostoksia netistä ja käytiin äsken kahdessa kaupassa, toisesta vielä lahjoja jne...ja toisesta ruuat hakemassa niin kyllä se ois parempi minun ollut jäädä vaan kotiin.
No, nyt on kotona ja vielä yhtenä kappaleena mutta nytpä sitten tuntuu että ei jaksa hengittääkään.
Mutta, nyt on hommattu sitten korvikkeitakin varulta, ja ennen kaikkea tamppooneita ja siteitä pino paluuta varten myös. Ei paljon naurattais jos ei ainokaistakaan löytyis palatessa laitokselta :kieh:
Eilen tosiaan viriteltiin mobile jne..toiseen pinnikseen valmiiksi, että se on nyt sitten valmis vastaan ottamaan vauvat. Toinen pinnis on täynnä tavaraa, sitteriä ja kaukaloa jne...mutta samassa sängyssähän ne pikkuiset alkuun nukkuvat.
Onneksi tuli avattua myös peite+tyyny setti pakkaukset jotka hommasin jo aika päivää sitten prismasta. Ne peitot nimittäin oli jotain pannulappuja
En ole eläissäni niin pieniä vauvan peittoja nähnyt, eikä silloin kaupassa tullut mieleenkään katsoa koko merkintöjä kun vaan tuijotti että vauvan peite setti.
Nyt sitten tilasin netistä uudet setit molemmille ja toivottavasti ennättävät tulla ennen kuin vauvat kotiutuvat.
Mietin mihinkä ne pannulappu peitot oikein tunkee, kukaan sellaisilla mitään tee, mutta sitten keksin että viedään toinen paketti minun vanhempien luokse ja toinen miehen vanhempien luokse niin ne peitot käy hoitoalustoina just ja just kivasti.
Nyt jotain syömistä ja sitten katsoa jaksetaanko alkaa vääntämään joulu tunnelmaa sisälle.
Löydettiin jouluista vahankangansta sellaista oikein joulu joulu ja pakkohan sitä oli ottaa myös.
Jos tupaan vaihtais jouluverhot myös...,tai kapat 3kpl ja sitten ne valot ikkunoihin jne...
Toisaalta tuntuu aikaiselta, kun tavallaan itsenäisyys päivän aikoihin on laiteltu, mutta nyt haluan jo aiemmin kun osa ajasta menee osastolla sitten.