Tammivauvat 2008 (3)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ~Rosa~
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä olen antanu kylmää hanavettä pojalle, ku oon halunnu alkaa sitä totutteleen lusikkaan. en aio keittää vettä, koska mun mielestä niitä "vesiskandaaleja" ei ole usein ja muutenkin.. sitä vettä menee suuhun kylvyssä tai suihkussa ja poika imee lattiaa ja mattoa ja, mitä vielä :)

mies tulee kohta kotiin, jee loppuu vähäksi aikaa taas tämä yh elämä! tais vaan mennä taas joku päivä turkuun matkoille..

mun pitäs ostaa kans nokkamuki, mitä jumbis suosittelet? noitako, jotka mainitsit? vai onko tuo vaan yksi muki..en ole ihan perillä merkeistä :)

Nukin nokkamukit on mun mielestä parhainpia. Siitä neste tulee silleen tipottain jos ei osaa vielä imeä siitä. Toi Nuby(pitäs olla pisteet uun päällä) on sellanen vähän kuin taikamuki,siitä neste tulee vaan imien. Mä voin koittaa laittaa linkkejä vaikka...
laitan spaceen,sinne saa monta linkkiä peräkkäin

Mitä mitä, me ei olla annettu kertaakaan tytölle vettä! Ei oo käsketty... Maito on kuulemma ton ikäisen juoma... Oonko nyt ihan pihalla...? Ei oo saanu vettä muutenko, jos on tuttia virutettu veden alla ja se sit märkänä suuhun. Ja mummot jaksaa tosta veestä jankata... Mut meillä kyllä neuvolasta näin neuvottu...

Käytiin tänään 4kk neuvolassa. Pituus 66,2 ja paino 7625 eli hyvin poitsu kasvaa rintamaidolla. Tätsy kehui että hyvin on lihasvoimaa kun Kassu puristeli sen sormea. Sanoi, että hyvin voi pelkällä maidolla jatkaa, ei kiirettä kiinteisiin, joten eiköhän niin tehdä sitten.

Täytyypä testata tuo op:n pastasalaatti, vaikuttaa tosi herkulta. Mun onkin tehnyt jo jonkun aikaa noita aurinkokuivattuja tomaatteja mieli, nythän olis syy ostaa niitä. Parhaillaan on pellillinen rahka-raparperipiirakkaa uunissa ja raparperikiisseli tossa jäähtyy (tosin siitä tais tulla enemmänkin keitto kun perunajauhot loppu kesken). Mutsi antoi kassillisen varsia mukaan kun käytiin mummolassa eilen.

Huoh, tilasin meille Manducan kantorepun, mutta Kassu ei viihdy siinä yhtään =(
Reaktio sama kun siellä piknikillä kun testattiin Ullan Yamoa... Toi reppu on muuten hyvin samantyylinen kuin se, on joku uutuus, muistuttaa myös Ergoa, mutta käy jo vastasyntyneelle. Mutta ei siis meidän pojulle kelpaa. Ilmeisesti kyse on siitä, ettei vaan kertakaikkiaan viihdy kasvot kantajaan päin, ei tykkää oikein olla sylissäkään niin päin. Ei kai auta kuin lähettää tuo takaisin ja harkita sitä BabyBjörniä tilalle... siitähän tuo tykkäsi. Tottuiko teidän muiden vauvat kantoreppuun helposti?

Ihania noi punkkarin uintikuvat! Muakin kutkuttais kokeilla tota elementtiä Kassun kanssa, mutta ehkä aloitetaan vaatimattomammin mummulan kylpyammeesta... Elokuussa alkaa vauvauinti, ja olis kiva vähän kokeilla ennen sitä.

Meille sopii kans ens keskiviikko tapaamiselle. Jatketaan juttua spacessa.

rosa, en minäkään ole antanu vettä juuri siitä syystä, et ei sitä tartte. mut nyt olen pari kertaa antanu vettä lusikalla, ku oon halunnu totuttaa poikaa lusikkaan..ja en ole siihen viittiny maitoa lypsää. ettei sit rupee nihkeileen sitä lusikkaa vaan, ku ei se pullokaan kelvannu, siitä pojasta ei koskaan tiedä :) ja on hauska nähdä ku se on ihan ihmeissään, ku sinne suuhun jotain laittaa lusikalla!

jumbis, millasiin pulloihin niitä nokkamukiosia saa? ja onko ne siis sellasia kumimaisen löysiä vai kovia ne nokat? voisin kokeilla ostaa sellasen nukin mukin (hassu sana), mut sitä ei ole lähi vauvaliikkeessä eikä lastentarvike-liikkeissä. että en tiedä, mistä sitä sitten kävisi katsomassa? mistä oot sellasen ostanu?

Op: Nuk:n nokkamukeja ja pulloja oon ihan Prismasta ja Citymarketeista ostanut. Ne nokkamukipäät sopii ihan tavallisiin tuttipulloihin,niihin missä kapea se rengas. Ja noita nokkamukipäitä saa kans ruokakaupoista,ovat kovia.

Eihän tota vettä tartte antaa,mutta kun syödään kiinteitä on hyvä opettaa ruokajuomana vettä antamaan,ettei sitten myöhemmin vanhempana suostu juomaan vettä.

Pojalla tauti ohitse,mutta tyttö vielä eilen illalla oksensi,nyt näyttää taas pirteemmältä ja suostuu juomaan kunnolla ripulijuomaa (FLORIDRAL),tosin ruiskulla antaen.

Väsyttää ihan älyttömästi,nukuin viimeyönä 3tuntia ja senkin pätkisä. Klo.5 herätys kun poika heräs eikä suostunut takaisin nukkumaan. Nyt taitaa sitten posottaa unia,mutta tyttö hereillä...

jumbis

Huh, kun mua väsyttää.. En tiedä mikä ihmeen väsytauti on iskenyt, mutta silmät ristissä olen ollut koko aamun. Mies on ollut kaksi päivää menossa niin, et on lähtenyt ennen kuin ollaan neidin kanssa herätty ja tullut kotiin, kun neiti on ollut jo yöunilla. Ja eilen vielä sattui känkkäränkkä eksymään meille.. Aamun neuvola sekoitti päiväunirytmin ja vielä kakka oli tulossa, niin jopa oli neidin päivikset sekaisin! Ja oli niin puhki, että silmät vain lumpsu. Vihdoin sain kolmen aikana neidin nukkumaan puoleksitoistatunniksi, ja sitten yritin koko illan keksiä viihdykettä, että ei nukahtaisi enää päikkäreille. Ja onnistuin, vaikkakin oli kovan työn takana, ja yö menikin tosi hyvin! Ensimmäisen kerran neiti kiekaisi viiden aikana ja tutilla jatkoi yli kuuteen, jolloin sitten söi. Ja vielä nukuttiin kahdeksaan. Ilmeisesti vähän hakee uutta rytmiä noihin päiksyihin, mutta kun taas äiti keksisi, et mikä se uusi rytmi on..

Jännä kuinka tuosta veden keittämisestä on erilaisia ohjeita. Synnytyssairaalassa meille sanottiin, et ihan vesijohto vedellä voi putsata silmät, mutta sitte kun oltiin neidin kanssa siellä infektio- osastolla eri sairaalassa, he olivat ihan kauhuissaan, että ei keittämättömällä vedellä saa silmiä putsata! No, olen keittänyt tuon ilta- ja aamupesu veden, mutta kädet pestään ihan hanan alla, ja minnekkäs muualle ne märät kädet menee kuin suuhun. Ja tutit huuhdon hanavedellä, jos on sen tarpeessa.

Meille sanottiiin, että ei tarvitse antaa vettä, vaikka syökin kiinteitä, mutta jos haluaa opettaa pikkuhiljaa nokkamukiin, niin voi antaa vettä. En ole vielä antanut, mutta pitäisi alkaa totuttamaan. Aion keittää neidille annettavan veden, koska meillä on aina silloin tällöin ollut ongelmia täällä veden laadun kanssa. Joskus ollut kuulemma jopa kolibakteeria vedessä.:( Siitä on muutama vuosi aikaa, kun oli ongelmia tuon hanaveden kanssa, niin täällä ei silloin annettu minkäänlaisia ohjeita veden keittämisestä tms., vaikka tosi monella oli vatsaoireita veden takia. Me jouduttiin ostamaan silloin juomavesi, koska hanavesi maistuikin tosi p..lle, et itse en olisi edes juonut sitä. Mutta onneksi nyt on ollut tosi hyvää vettä. En vain halua, et jos sattuisi tulemaan taas veteen jotain, niin vaikuttaisi heti pikkuisen mahaan..

Hoh hoijaa, jos menisi tirsoille itsekin, kun neiti nukkuu...

Kävin eilen ja tänään laittamas kuvia spaceen,kun se taas toimii mullakin.

Nyt töllöä ja sit unille...tai ainakin torkkumaan,tyttö taas vaikuttaa huonovointiselta.

Heippa!

Ompelin tuossa kolmea kestovaippaa sarjatyönä... Kohta ovatkin valmiit, huomenna teen loppuun. Piti vaan tulla piipahtaan täällä ennen nukkumaan menoa. Meillä on nyt ihan lähiaikoina käynyt ööö... 5 vaippaa pieneksi ja siis jonkin aikaa oltu vähän niinkö oikeestaan "liikaa" liberoiden varassa (+ muutamat taskut), niin nyt sain aikaiseksi alkaa ompeleen. Kauan ovat olleet valmiiksi leikattuina. Vielä olis sitten neljään vaipaan tarvikkeet. Pitää näillä samoilla "tulilla" tehdä nekin.

Meillä on tänään mennyt päiväunet aika keturoilleen. Aamulla kukkui jo klo 5.30, mies onneksi nousi neidin kanssa silloin ylös, mutta ihan vaan hetkiseksi (kuulemma), kun sitten tuli taas uni, vähän reilu tunti. Klo 7.30 herättiin sitten koko poppoo ja klo 9.30 neiti simahti ihan huomaamatta, kun mentiin makkariin, että alan petaan sängyn, laitan vaatteet ja menin sit käymään vessassa, niin oli sillä tosi lyhyellä aikaa nukahtanut ja nukkui n. kolme varttia. Sitten lähettiin ulos ja käytiin kylässä, tulomatkalla vasta nukkui n. 30min. Ja illalla nukahti vasta n. klo 16.00 ja jännäsin, että mitenköhän nukkuu, niin ei onneksi silloin enää kuin reilun tunnin (n. 1,5h) ja yöunille klo 19.30. Eli tänään otettu neljä 30min-1,5h pätkää. Oon huomannut, että meillä uniin selkeästi vaikuttaa sää. Tänään ollut taas aika lämmintä -> ei nukuta. Nuo illasta nuo unet nukkui makkarissa (varjon puolella illalla) tosi sikeesti.

Mitäs muuta... Niin joo, Jumbikselta on pitänyt kysyä, että miten ne kestot piti silloin yhtenä yönä?Meillä ei oo yöllä kokeiltu kestoja vielä koskaan... Päivällä vaan ja kotona. En tiiä kuinka paljon sais laittaa imua ja mitä materiaalia, kun pissata losottaa yöllä aikalailla, kun aamulla libero on aivan lisku. Toivottavasti Jumbis teillä akais jo helpottaa tuo masutauti! Tosi ikävää!

Tuosta vedestä vielä, että voishan sitä kohta vähän alkaa antaa ihan makuun totuttamiseksi.

Kirjoittelen tässä lähiaikoina asuntokaupoista spaceen!

Rosa ja Piiperöinen 4,5kk

lähden aamulla maisemista pariksi päiväksi. se ens ke ei mulle sovi, koska on asuntokauppajuttuja pariin otteeseen pitkin päivää. laitan sopivia aikoja spaceen..muuten palaan taasen parin päivän päästä. hyvät viikonloput!

No voi harmi op, mä aattelin että voisin yrittää osallistua itsekin tohon seuraavaan tapaamiseen ja sit tylsää jos ei kaikki pääsekään:(

Olenkin valveilla myöhään, käytiin kattomassa se Sinkkuelämää (tykkäsin!!) ja sen jälkeen käytiin terassilla pikaisesti. Kotiin tulin bussilla ja täällä olikin kiva huutokonsertti kun palasin. Poika oli just alkanu itkemään ja oikeestaan ihan hyvä, sainpa annettua tissiä ja näin tyhjennettyä täpötäyden rinnan:) Poika nukahti sitten samantien ja sitten mentiin miehen kans saunaan. Nyt tässä siemailen olutta, kai sitä kohta vois mennä nukkumaankin.. ei vaan väsytä, kumma kyllä.

Hyvää viikonloppua mammoille!!!

No niin, taas ollaan linjoilla. Meillä on hieno uus lattia nyt! =) Mun vanhemmat tuli maanantai-iltana meille. Isä ja mies laitto lattiaa kaks päivää ja listoja kolmantena päivänä. Eilen järjesteltiin paikkoja ja nyt vihdoin ehdin koneelle. Vanhemmat lähti eilen ja on ihanaa kun on taas oma rauha. Mä jotenkin aina taannun ihan murrosikäsen tasolle kun oon pitempään niiden kanssa. =I

Nyt pitäis alkaa hankkiin uusia huonekaluja, mut joudutaan kyllä oottaan vähä aikaa ennen ku on siihen varaa...

Ens viikolla lähen vauvan kans pohjoseen ja mennään juhannuksen viettoon mökille mun veljen perheen kanssa. Eli en oo maisemissa sillon kun suunnittelitte sitä tapaamista. Harmi. =( Juhannuksen jälkeen maanantaina tai tiistaina tullaan taas kotiin. Lumi: Oli tosi kiva kun soitit ja ois ollu hauska nähä vielä ennen ku lähet takas. Mut toivottavasti tavataan sitten ku tuut taas käymään Suomessa.

Op: Nuo sun reseptit kuulostaa aivan ihanilta, täytyy kokeilla niitä kunhan ehdin. Taidat harrastaa aika paljon kokkailua. =) Se kakku on meillä joihan kestosuosikki ja kaikki vieraat on kehunu sitä. Tällä viikolla tein tuplataikinan kun meitä oli viis syömässä ja se meinas silti loppua kesken! =)

Pitää lopetella, oon istunu koneella jo kauan ku piti ensin lukee kaikki jutut läpi! =)

Taitaa olla tauti nujerrettu! Ei mitään oireita enää tänään ollut...

Rosa: Kestovaippa piti hyvin! Tiesin sen,että pitää,kun olen ne ostanut tytölle yövaipaksi ja pitänyt hänellä. Ainut,että poika oli tehnyt jättikakat vaippaan aamuyöstä....En osaa taskuvaippoja pitää öisin.

Just tulin saunasta ja nyt jatkamaan iltaa..miehellä alkoi kesäloma tänään. =)

Huh huh, kiirettä ja actionia riittää! Eilen oltiin tytön kanssa peräti 5,5h raksalla. Sain kitattua työhuoneen ja meidän makkarin seinät. Mun äiti oli kaverina. Tyttö nukkui pariin otteeseen, eka vajaan tunnin ja toisen kerran n. 1h 10min. Nyt me pidetään taas neidin kanssa rakentamisesta vähän taukoa. Iskä on kylläkin mennyt jo tänään klo 7 maissa. Aikoi tulla kohta pois, kun lähdetään meidän kummipojan 2v synttäreille. Vasta käytiin tytön kanssa ulkoilemassa, nukkuu nyt vaunuissa terassilla.

Ens viikollekin on ohjelmaa... Pitäis saada oikeestaan jo tänään siistittyä tätä kämppää... Tulee varmaan jo huomenna kiinteistövälitysfirmasta ottaan kuvat nettiin, laitetaan kämppä myyntiin! Nyyh, nyyh... Oon just samanlainen haihattelija kuin Laura! "Itken" autojenkin perään aina kun vaihdetaan. Tai siis ei me usein edes vaihdeta (onneksi!) Tääkin kämppä on ollut niin ihana! Mies on ostanut tämän jo poikamiehenä ja minä muutin 5v sitten tänne. Ihania muistoja... Ja vaikka tiedän, että uusi on n. 2,5...3 kertaa suurempi ja käytännöllisempi ja ja ja, niin silti mulla tulee melkein tippa linssiin...! Ja meidän terassi on niin ihana (laitan kuvia spaceen). Ja taas tiiän, että uuteen kotiin saa senkin vaikka isommankin, mutta silti...

Niin joo ja ens viikolla mulla on palaveri mun siskon miehen bestmanin kanssa täällä meillä. Niin sehän onkin jo huomenna sekin... Jaahas... Hän on siis mun siskon miehen veli. Onneksi tunnetaan silleen jotenkin jo entuudestaan kuitenkin. Pitäisi saada häitä varten juttuja lyötyä lukkoon. Ne polttarit meillä tytöillä onkin jo hyvin hanskassa. Siskoni kaverit oli oikein innostuneita ja suunnittelivat oikein mukavan päivän meille! Toki olin itsekin paljon mukana, mutta parista morsiamen ystävästä oli kyllä suuri apu mulle!

Mukava Jumbis, että oot löytänyt hyvän yövaipankin kestoista. Minä en ole siis edes kokeillut mitään... Siis oliko sulla villikset päällä? Mulla ei ookaan yhtiäkään villiksiä. Pitäis kokeilla sellaiset ite kutoa. Miten Nuppu, ootko jo saanut villikset kokeiluun? Mulla on vieläkin ne vaipat tossa levällään. Vähän vielä kesken, tarrat puuttuu niistä takasiivekkeistä ja yhdestä tikkaus siitä koko vaipan reuasta. Pitäis saada tehtyä ja kerättyä ompelukone ja saumuri pois tuosta...

Jippii ja jei... Taidan alkaa metsästyspuuhiin...!!! PRKL, tuli takaovesta mehiläinen tai joku hiivatin herhiläinen sisään! Ampiainen...

Palataan!

Rosa

Sain häädettyä sen takas pihalle! Niin, piti vielä lisätä, että tässä miehen kanssa on suunniteltu pientä kesälomareissua miehen sukulaisiin Tampereelle. Saa nähdä pääsemmekö koska sitten reissuun... Meinattiin mennä jo alkuviikosta, mutta siellä oli meidän kummityttö (2,5v) keuhkokuumeessa. ja nyt vie3lä miehen kanssa väännetään kättä, miten mennään, jos mennään. Minä kannatan junaa, mies haluaa mennä autolla. Mulla vaan tympii ajatellakaan noin pitkää automatkaa junalla. Meidän "perheautossa" (toinen on pakettiauto) vaan ei ole ilmastointia, kun on jo sen verran ikää autolla. Eikä oo farmari ja vaunutkin pitäis saada mukaan... Ja kaikki muut kamat...

Nyt keittään päiväkahvit!

Rosa vielä

moikka tammikset!

Kotona jälleen =) Kyllä on nyt reissussa väsynyt ja rähjääntynyt olo. Oltiin tosiaan kolme yötä pupun kummien luona porissa. Junalla mentiin sinne ja matka meni loistavasti ja eka yökin tosi moitteettomasti... No, toka ja kolmas yö mentiin nukkumaan tuntien itkusession jälkeen. Onneksi kaverien lapsi ei tuntunut häiriintyneen kylläkään itkuista. Mutta kyllä harmitti kovasti kun ei saanut pupua tyytyväiseksi illalla... Varmaan vaan vieras paikka jännitti. No, nyt onkin jännät paikat miten tää yö menee.

Muska, käy ostaa sellanen baby björn huuto netistä, katoin yks kerta että niitä on tosi paljo siel myynnissä ja muutamilla euroilla nii saat pojun matkustaa nokka eteenpäin :)

mut nyt nukuttaa :)

Mitäs, Rosako se täällä vaan yksin on:) Missäs kaikki mahtaa luurata, olettekos jo juhannuksen vietossa?

Meilläkin on ollu kiireinen päivä, aamusella tuli vieraita ja sen jälkeen lähdettiin hakemaan miehelle moottoripyörää lainaan. Mies sai pyörän ja minä ajoin auton kotiin, matkalla eksyin kaverille kylään ja vasta äsken kotiuduin. Siinähän tämä päivä on vierähtänytkin. Mies on nyt ajelemassa, saa nähdä koska tulee. Miehellä alkoi loma joten varmaan istuu pyörän selässä puolet lomasta:)

Huomisen päivän olen itsekin liikenteessä, joten palaillaan taas tiistaina ehkä..

Mukavaa alkuviikkoa mammoille:)

Simba

Rosa: Villikset laitan yöksi aina,jos kestovaippaa pidän. Suosittelen Ronja&Roopen tuplaläpällistä yövaipaksi,siihen saat itse valita imumäärän ja mitä materiaalia laitat. Mulla on 10kerrosta bambua noissa molemmissa vaipoissa ja hyvin pitävät MEGA pissatkin!

Oltiin miehen äidillä tänään ja kivaa oli. Pihalla nautittiin kahvit,kun arskakin suostui näyttäytymään. =)

Ollaan ensiviikolla varmaan suuntaamassa Joensuuhun,että tapaamiseen en pääse!

Nyt jatkamaan iltaa sohvalle...

Me ollaan oltu pihan laitto puuhissa kaikki liikenevä aika tänä viikonloppuna! Eilen mummu tuli neidin kanssa iltapäiväksi, et päästiin miehen kanssa pihajuttuja tekemään. Ja yllättävän paljon saatiinkin aikaiseksi! Ja tänään illalla kävin vielä laittamassa minun kotiväen kuontalot ojennukseen ja vieraitakin oli jossain välissä, joten tyhjää hetkeä ei ole ollut! Neiti on ollut koko ajan menossa mukana, ja tykännyt tosi paljon seurata vilskettä. Alkuunhan meillä oli niin, et elämä piti olla tosi, tosi rauhallista tai illat meni itku konsertiksi, mutta nyt kun ikää alkaa olla vähän enemmän ja ympäristö kiinnostaa, niin tuntuu, et kotosalla, varsinkin jos ollaan neidin kanssa ihan kahdestaan, aika tulee pitkäksi. Molemmin puolin.:)

Rosa; Piiperöinen on oikea hymytyttö! Meillä on neidillä muuten ihan samanlaiset aurinkolasit! Meillä vaan käy melkein aina niin kun ne laitetaan päähän ja lähdetään ulos, niin uni tulee lähes samantien, ihan sama onko milloin herätty.

Mites teillä, joilla on vauvelit viiden kuukauden hujakoilla, kuinka paljon nukkuvat päikkäreitä ja kuinka monessa osassa? Me ollaan nyt yritetty jättää kolmannet päiksyt pois (vaikka ne ei kestäneetkään kuin 10-35 min) ja ollaan huomattu, et aamuyöt nukkuu nyt rauhallisemmin ja nukahtaakin yöunille helpommin. Ei tosin ole koskaan ihan hirveesti tarvinnut nukuttaa. Eli siis, kaikenkaikkiaan, unet on yöunet on muuttuneet entistä paremmiksi, mutta mietiskelen, et täytyiskö kuitenkin antaa vauvan vielä nukkua milloin haluaa, eikä "vääntää" noin rytmiä? Oliskos mielipiteitä? Tänä iltana kyllä huomasin, että valvominen viidestä yhdeksään ei enää tehnyt tiukkaa, ja on pidentänyt ekoja päikkäreitä vajaan tunnin. Niin, neitihän on nyt 5 kk ja 2 vk.

Kävin muuten lisäämässä Spaceen muutamia kuvia!

Jotain mun piti vielä kommentoida, mutta en just nyt muista et mitä..

Hyvä yötä!

Tertsut!

Me kotiuduttiin.. Huh mikä reissu! Ihan kivaa oli sinänsä, mut takaisin tullessa unohtui mun vanhemmille koiran panta ja molemmat taluttimet.. No he lähtivät niitä vielä sitten tuomaan. Saatiin tuliaisiksi kaksi 400 g Tobleronea.. Nami! Laihis saa odottaa.. =)

Mä ostin pojalle ekaks nokkamukiksi Ainun Mam-mukin.. Kaveri suositteli. Taitaa olla niin että kaikilla on se oma suosikki ja paras muki, kokeilemalla kait sit löytää parhaan. Annoin tänään pojalle pitkästä aikaa velliä, on nyt kaks viikkoa saanut illalla puuroa, ja oli vähän jo unohtunut pullosta juonti. Täytyy nyt ruveta antamaan vaikka sit vettä välillä, ettei pääse unohtumaan.

Mua jotenkin turhauttaa tällä hetkellä imettäminen. Mun tissit suihkuaa ihan älyttömästi, poika meinaa tukehtua monta kertaa imetyksen aikana ja kun päästää irti, maitoa suihkii joka paikkaan. Ei jotenkin jaksais enää.. Täytyy vaan yrittää, ajattelin että imetän ainakin siihen asti kun meen lokakuuksi töihin, ja siitäkin eteenpäin yritän ainakin kerran päivässä.

Jee, Simba liittyy mun seuraksi "prätkä-leskeksi"! Nytkin pyörä oli mukana tuolla mun vanhemmilla, ja mies puunas sitä monta tuntia eilen ja tänään. Mä rupean olemaan vähän kyllästynyt, kun mulla ei oo mitään tommosta omaa juttua. Mutta tosi kiva jos pääset tapaamiseen!! =)

Nyt täytyy taas mennä laittamaan tavaroita järjestykseen!

Nintsu + pieni mies 5,5 kk

Yhteistyössä