Netti toimii taas!!!!
Sorry ettei musta oo kuulunu, viime viikolla meidän yhteydet lopetti toimintansa, sit oltiin viikonloppu mökillä, mutta nyt on taas piuhat kunnossa ja mun riippuvaisuus helpottaa

Olipa vaikeaa olla ilman ellejä näin kauan!
Simba, meillä on niin että prätkä oli mulla, ei miehellä! Eli erikoinen tilanne. Mies on kyllä tosi rämäpää ja varmasti nauttis prätkästä

Syy miks ei oo sillä pyörää, on se että lähtis helposti lapasesta koko homma, eli on päättänyt itse ettei pyörää hanki, kun varmaan sais ittensä hengiltä sillä. Jouduin ite oman pyörän myymään, kun tulin raskaaks (tosin ajoin kyl alkuaikoina) ja tarttin auton kun me muutettiin tänne pitemmälle. Mut ostan kyllä joku päivä kun elämä on selkeämpää varmaan uuden, sen vertaa jäi tuo hinku päälle
Oltiin pojun kans neuvolassa. Mittaa on punkkiksella 67cm ja painoa 8,75! Kohta 9 kiloa huh huh.. ei ihme että mulla niskat ja hartiat jumissa. Hyvin on kehittynyt ja kaikki muutenkin jees! Sain tosin vähän noottia siitä että olen antanut velliä pojulle iltaisin, kun kuulemma se lihottaa ja on turha juttu :O Mut nyt kehotti sit vaihtamaan puuroon. Eli meillä olisi kiiteistä puuro aamulla, kasvissose puoliltapäivin, hedelmät ennen iltaa ja illalla taas puuro. Ei me siis vielä näin syödä mut saa jo ruveta lisään noita kiinteiden antoja.. Ja määrästä sanoi, että saa antaa kerralla niin paljon kun maha vetää.
Ihmettelen kyllä vieläkin tuota, ei vellejä - vellit jees, vastakkainasettelua. Mut mä oon tehny niin kun parhaalta tuntuu.
En ole kuvia ehtiny kattella, kun tänne sormet syyhys heti kirjoitteleen. Pitää mennä kattoo mitä kaikkea ihanaa ootte sinne lisäilly. Asuntokaupat käy vissiin monella kuumana

Huomenna on miehen synttärit, ja ajattelin tuon mariannne tortun kääräistä sen kunniaksi, ihan yllärinä!
Anteeks tosiaan ettei musta oo kuulunu, varsinkin kun uutta tapaamista ootte sopinu. Mulla toi huominen on huono, kun ajattelin vähän siivoskella ja laittaa sapuskat ym miehen kunniaksi. Keskiviikkona on lekuriaika 11 aikaan, sit töissä käymään, meen keskustelemaan alustavasti siitä että aion jäädä nyt pitemmäksi aikaa kotia ja samalla pari työkaveria näkis pojun.. Tajusin vasta viime viikolla että tää tapaaminen menis sit tammisten päälle

Mut pitää mennä varmaan nyt, jotta ehtis tavata oikeat ihmiset ennen lomia ym reissuja.
Joten en sit varmaan pääse tapaamiseen

Aargh.. harmi. Olisin halunnut kovasti ehtiä tapaamaan lumen ennen hänen reissua takaisin, ja tietty teitä muitakin, mut ehditäänhän me varmasti vielä tavata

Mut yritän vielä järkätä niin että ehtisinkin tuonne tapaamiseen ja ilmoitan jos se onnistuu, ok?
Vaatteista sen verran, että meillä käytössä 68 ja 70 ja 74.. riippuu merkistä. Nuo 68 on jo aika tiukan oloiset, joten isompia pitää mennä ostaan pian.
Meillä poju on ihan älyttömän kiinnostunut juomaan jo mukista.. ja annettiinkin tänään vähän vettä kokeeksi. Osahan on varmasti vaan että matkii meitä, ja olikin ihmeissään kun vettä sai suuhunsa kun kallisti mukia. Osaa ottaa molemilla käsillä kiinni ja sit kallistaa tietty niin reippaasti ja vauhdikkaasti mukia, että kaikki vedet valuu rinnuksia pitikin

Neuvolassa kysäisin juuri tästä juomapolitiikasta, niin sanoi että annan juoda vaikka ruoan jälkeen vähän vettä suoraan mukista, niin oppii siinä käyttään sitä ja samalla huuhtoo suun ruoan jälkeen. Nokkamuki olisi hyvä ostos kun on reissussa tai autossa tms missä ei sais läikkyä, muuten suositteli suoraan jo mukia. Sanoi että läikkyy se yhtä lailla pienemmällä, kun että aloittaisi vasta esim.9 kk iässä ja on hyvä suun motoriselle kehitykselle? jos juo suoraa mukista.. mut tiedä sit näistä taas..
Pitää mennä! Yritetään saadas poju nukkuun aikaseen, kun päikkärit jäi ihan minimiin neuvolan takia ja ollut aika itkuinen, varmaan väsymys ja sit toi rokotus. Luulis että uni kohta maittaa..
Ulla & Punkkis, tänään tasan 5kk!