N
Nuppu80
Vieras
Moikka!
Nähdäänkö me kolmistaan Nintsun ja Lumin kaa? Klo14 rautiksella?
Nolo juttu kyl tuo spacen sulkeminen!No, nyt tietää olla tarkkana, eipä sitä ois arvannut tollasta että noin tarkkaan "isoveli valvoo" tekemisiämme mutta toisaalta tosi hyvä. Eipä sitä voi varmaksi sanoa kuka nimimerkin takaa löytyy kun sielläkin on niitä jotka ei aktiivisesti jutskaa tääl elleissä...
Eilinen konsertti oli mukavaa vaihtelua mutta en kyl oikeen osannut nauttia siitä
mietin koko ajan pupua ja oli ikävä sitä. No, kotiin kun tultiin niin mummu oli olkkarissa vaunujen kanssa ja pupu nukkui vaunuissa tyytyväisen oloisena. Oli kuulemma alkanut välittömästi itkemään ku oltiin läetty, ei ollut suostunut syömään edes tilkkasta, huutanut vaan ja lopulta kun oli tunnin raivonnu niin nukahtanut vaunuihin. Mummu-parka
JA tietty pupu-parka. Mummu ei voinut soittaa meille kun sen känny oli jäänyt autoon eikä me jätetty tietty avainta sille niin ei päässyt sitä hakemaan... Toisaalta ei mua olis huvittanut ennen loppumista sielt konsertista lähtee. No, täytyy kattoo milloin seuraavaksi laittaa hoitoon.
Apuva, mulle tarjottiin töitä
Se paikka olis mulle mieluinen mutta oon niin kahden vaiheilla otanko vastaan kun olin suunnitellut jääväni kotiin... Syksyllä olis koko syksyn aikana vaan 9 iltaa ja keväällä oli niinku osa-aikaisuus. Toisaalta rahaa tarttisin mutta ei huvittais laittaa viel oikeeseen hoitoon pupua... En kyl tiiä tarttisko ees kun mies opiskelee jos se vois hoitaa. En tiiä... oon vaan koko ajan miettinyt sitä.
Op, pupu kääntyy satunnaisesti mutta yritys on kova jatkuvasti. Kyllä se teiänkin poju varmasti alkaa kääntyilee kun saa hetken mietittyä ja pohdittua asiaa
Nam, syön juuri hedelmärahkaa ja Op:n kakkua
nam, nam
Mä ostin just muutaman aventin nokka-osan noihin tuttipulloihin jos joku päivä kokeilis nokkamukina
Muutaman kerran oon antanut pupulle lasista vettä ja nyt aina kun juon itse vettä niin kädet ojentuu lasiin... Ei se sieltä oikee mitään suuuhunsa saa, kunhan uittaa kieltään vesilasissa mutta kun kerta kiinnostaa niin antaa palaa vaan
on muuten melko metkan näköstä tuo kielen uittaminen...
tänään oltiin vauvajumpassa ja pupu oli taas innoissaan. Käykö kukaan muu missään tollasessa? TUlee melkoisen kuuma kun loikkii pitkin salia nostellen 7kilosta mötikkää käsillään.. en jaksanut tänään ees vaunulenkille kun oli niin rankka jumppa
Ulla, mitä lihottavaa tossa vellissä on? Melko outo kommentti mun mielestä sun neuvolatädiltä
miten se velli on erilaista sapuskaa ku muu ruoka jos kerta punkkis saa vedellä kuitenkin luvan kanssa ruokaa niin paljo ku sietää mutta velliä ei? Mulla on kaapissa sellasia hollen velli-puuroja josta saa kumpaakin tehtyä riippuen käytetyn nesteen määrästä tulee joko velli tai puuro että ei kai se velli oo sen kummosempaa ku puurokaan..
Jumbis, tee vaan testi
jännää ois jos pääsisitki saman tien tammimamma09-palstalle =) nojoo, mut siis toivottavasti asiat on niinkuin toivoisitkin..
Nyt tarttee mennä taas keikuttaa vaunuja partsille ettei pupun unet jää liian lyhyiksi
palataan
Nähdäänkö me kolmistaan Nintsun ja Lumin kaa? Klo14 rautiksella?
Nolo juttu kyl tuo spacen sulkeminen!No, nyt tietää olla tarkkana, eipä sitä ois arvannut tollasta että noin tarkkaan "isoveli valvoo" tekemisiämme mutta toisaalta tosi hyvä. Eipä sitä voi varmaksi sanoa kuka nimimerkin takaa löytyy kun sielläkin on niitä jotka ei aktiivisesti jutskaa tääl elleissä...
Eilinen konsertti oli mukavaa vaihtelua mutta en kyl oikeen osannut nauttia siitä
Apuva, mulle tarjottiin töitä
Op, pupu kääntyy satunnaisesti mutta yritys on kova jatkuvasti. Kyllä se teiänkin poju varmasti alkaa kääntyilee kun saa hetken mietittyä ja pohdittua asiaa
Nam, syön juuri hedelmärahkaa ja Op:n kakkua
Mä ostin just muutaman aventin nokka-osan noihin tuttipulloihin jos joku päivä kokeilis nokkamukina
tänään oltiin vauvajumpassa ja pupu oli taas innoissaan. Käykö kukaan muu missään tollasessa? TUlee melkoisen kuuma kun loikkii pitkin salia nostellen 7kilosta mötikkää käsillään.. en jaksanut tänään ees vaunulenkille kun oli niin rankka jumppa
Ulla, mitä lihottavaa tossa vellissä on? Melko outo kommentti mun mielestä sun neuvolatädiltä
Jumbis, tee vaan testi
Nyt tarttee mennä taas keikuttaa vaunuja partsille ettei pupun unet jää liian lyhyiksi
palataan