Linjoilla jälleen... Op:n mutakakku uunissa! Namskis

))
Joo, tosiaan mies piti eilen vapaapäivän raksalta ja siis voi luoja, että sitä pitää olla TYHMÄ, kun sellaisen, ainutlaatuisen päivän käyttää kinasteluun ja kahinointiin...

(( Siis oon muutenkin huomannut, että oon nyt ollut viime sunnuntaista suunnilleen jotenkin kireä. Kaikki vähän kenkuttaa. Rakastan vauvaa ja miestä ihan hirveesti, mutta melkein tippa tuli linssiin, kun luin Ullan syvällisiä pähkäilyjä, tarttis varmaan itsekin... Siis pysähtyä hetkeksi miettimään. Mikä kauheinta, en tiiä koska mies ja papat malttaa taas pitää vapaata raksalta, että sitä ja parempaa mieltä odotellessa...Toisaalta tämä on varmasti ihan vaan sitäkin, että väsyttää. Niinkö jo aiemmin kerroin, että miehen kesäloma on mulle "taakka" täällä kotona...
Meilläkin on kova yritys kääntyä ja on niin lähellä, mutta viime hetkellä vielä päättää kääntyäkin takaisi selälleen. Käsi tahtoo vissin olla vähän hankalasti siellä alla. Jos vatsalleen laittaa suoraan, niin itse on kyllä nyt muutaman päivän tullut sieltä selälleen ja ihan ilman kolahduksia

Aikaisemmin siis ei malttanut edes harjoitella, kun aina vaan palo käämit ja äitin piti kääntää... Vissin Piiperöisellä ja Pienellä Miehellä yhtä pitkä pinna...
Niin joo, ja pottuakin maistettiin eilen ja tänään...! Oli kyllä ihan näkemisen ja kokemisen arvoinen juttu... Heh heh... Ei näyttänyt olevan neidin lemppariruokaa... Kauheeta irvistelyä. Kaupasta oisin tänään ostanut porkkanaa ja siitä potun sekaan, mutta oli jo varhaisporkkanoita ja toinen vaihtoehto ulkolaiset. En sitten ostanut. Mietinkin, että vaikka pitäisi vähän taukoa, eipä noilla kiinteillä niin kiire ole, kun eivät neuvolastakaan vielä ole hoputtaneet. Sanoivat, että saa kokeilla, mutta ei ole kiirettä.
Mukava, kun Simbakin on maisemissa! Mulla alkoi jo huolestuttaa, että mihin oot hävinnyt... Unohin (tuttuun tapaani) sen reissun...
Ullalla oli kyllä makeita reissukuvia

Hurmuri-poika teillä! Ja mukava, kun reissu oli onnistunut!
Aatelkaapa muuten, ensimmäiset "tammikset" alkaa olla kohta puoli vuotiaita!!! Mieletöntä, miten aika menee niin nopeeta???Muistaakseni ekana tämän rajapyykin tais ylittää Catriinan typykkä ja Simban poju.
Simba muuten, minäkin ostin sappisaippuaa ja oon käyttänyt sitä lähinnä porkkanavellitahroihin.
Juups... Neiti nukkuu ulkona, pitäis varmaan lähtä tiskaan käsitiskit ja keittää vaikka mutakakku-kahvit... Kohtahan se on valmista...Jos sen voimin vaikka sais illalla sulateltua miestä ja pyydettyä tätä kireyttä anteeksi... :´(
Rosa ja Piiperöinen
PS: Mulle sanottiin 3kk lääkärineuvolassa, että pullojen ym. keittämisen sai lopettaa. Silloin käskettiin alkaa pitään lasta yhä enemmän lattialla ja sanottiin, että pullojen keitolla ei silloin ole enää merkitystä... Tiskaan pullot, pullotutit, ne rinkulat ja tutit käsin ja joskus teen niin, että keitän vedenkeittimellä vettä ja kaadan siitä päälle ja uitan siinä vedessä hetken. Viimeksi kunnolla keitin kattilassa, kun mulla oli yhden päivän mahatauti ja halusin koittaa eliminoida sen vauvalta kaikin keinoin... Ja siis tiskaan ne aina käsin, en koneessa. Ja tutteja meillä on käytössä öö... vissin 7kpl ja niitä vaihdetaan kuitenkin aika ahkeraan. Meillä vaan neiti vetää sen tutinkin suusta aika kätevästi itse ja "mällää" sitä käsissään, niin eipä siinä tiheellä keittämisellä taida enää olla kauheesti tarkoitusta. Tuli vielä mieleen, että se tutti menee aika hienosti jo omasta kädestä suuhunkin. Yksi ilta, kun mentiin nukkuun, niin tytöllä ei ollut ihan hetki aiemmin ollenkaan tuttia ja sitten kun mentiin makkariin, niin kysyin mieheltä, että oliko se laittanut sen vahingossa väärinpäin, ei kuulemma ollut laittanut ollenkaan, neiti oli laittanut sen itse

Ja menee se välillä ihan oikeinkin päin.