Juu nuita tippumisia kyllä sattuu vähän kaikille, olkaamme skarppina B)
Meillä ei oo vauvat päässy tippuu mut taaperot kyllä sitte ku niille se "apina-ikä" on tulle et siis pakko kokeilla kaikki paikat johon vaan pystyy kiikkuu
Mulla tuli ihme virtapiikki, toissa iltana leivoin 2kakkua, eilen pesin ikkunat ulkoa ja sisältä (en siis välistä ) vaihdoin verhot ja siivosin upouuden vessan kunnolla ja lopuksi nakkasin matot pihalle. Tänään sitte käytiin kummitytön 1w synttäreillä ja sen jälkeen tuli mun oma henk.koht. siivooja (
) ja puunattiin koko talo loppuun. Ihanan siistiä, mutta ei kauan... :snotty:
Pihakin siivottiin remonttisotkuista ja aloitettiin heti uutta tekee, siis purettiin ruokailuhuoneesta kaapistot, uudet tulee ens viikolla ja pitäs alkaa tapetoimaan.
Lupasin kyllä miehelle et saa mennä metille koko viikonlopuksi, yöksikkin mökille kavereittensa kanssa. Että saadaan hetki hengähtää, mulla ku on sitte sitä seuraavana vk-loppuna se oma reissu.
Vauvan hampaat senkun kaihertaa, nytkin unissaan tuolla välillä parahtaa
Rassukka, ei oikein lämmin ruokakaan tänään maistunut.
Huomenna ois 8kk neuvola lääkäri, saa hieman mittoja. Oli kyllä jännän näkönen se meijän kummityttö, hän on meijän vauvasta pienempi (1w= 69cm ja vajaa 8kg) niin kävelee täyttä päätä, mahtuu pyötien alle juoksee