TAMMIVAUVAT 2007

tultiin just lääkäristä. emmillä silmätulehdus. jälkitautina flunsasta. tänä aamuna oli niin kiva herätys 04.30. emmi itki 3h tuntia suoraa huutoa, liekkö sit hampaat ahistanu vaik mikä lie. ja limaa tuntui olevan kurkussa sitä kakosteli. eivät suosittele alle 2v yskänlääkettä.. ja meidän pojulle kun sitä jatkuvasti lääkäristä reseptillä haettiin apteekista. ryömitään kovaa vauhtia... pölypallot on in :( :eek: visiin joka päivä ruettava imuroimaan.

vettä sataa kaatamalla ulkona. eilen vaihoin kaukalon pois autosta. emmi pojun istuimeen ja pojulle ostin uuden istuimen (selkänojallisen korokkeen) ensi kuun alusta mie ilmottaudun työkkäriin ei kannata olla kotona, rahallisesti siis.
ja nyt iltakeffeen keittoon

nipsu ja emmi 8kk 2pv :wave:
 
Tulin just parturista ja nyt mulla on "rokki-tukka"!!! :D
Mulla ei ole kertaakaan ollut näin lyhyttyä ja rikottua mallia, mutta kaippa tähän tottuu joskus. Oon ihan tyytyväinen, mitähän Jere tuumaa kun tuolta päikyiltä herää.. :whistle:

Mulle tuli kans tänään Kelan paperit ja mun äippis loppuukin sit jo 6.10! :eek: Täytyy huomenna viedä nuo paperit suoraan tädille, saavat kattoo heti et oon täyttänyt ne oikein. Kamala, et aika on mennyt nopeaan.
Kotona oon vuoden loppuun ja Jeren ois tarkotus alkaa sit päikky vuoden alusta. :/

Toivottavasti Kränä poni löytyy pian! Saako udella, millanen poni sulle on tulossa?

Oon ihan kateellinen Myyralle. Meillä herätään joka aamu 6.30-7.00, ei puhettakaan et nukkuis joskus ees puol kasiin.. :/

Pikaiset paranemiset Nipsun Emmille!
 
Elämä on sittenki ihanaa taas :D Juu Poio saa udella ja mielelläni kerron, nyt on niin mahtava poni tiedossa et huh huh! Etin vähän kaikenlaisia mut lopulta päädyin joko new forest tai welsh. Just kaks welsh kasvattajaa oli ne joitten kans meni katonnat sivusuun :( Mutta tänään sitten sain kiinni yhen "harrastajakasvattajan" jolla on tosi upeita kasvatteja. Kun juteltiin sen kasvattajan kans siitä ponista, se oli hieman et ei oo ihan varma et myykö. Mut meinas kyllä et meillä vois olla sen koti :) Ku näin sen ponin kuvan nyt niin pakko saada! Oon aina haaveillut kimosta welshistä ja tää on just sellanen!!! Viimekesäinen kylläkin mut aivan käsittämättömän mahtava!!!!!!!! :heart: Pitäkää peukkuja!!!
Poni on Tampereen lähellä joten ens viikon loppuna sitte olen siellä suunnalla lymyilemässä miehen siskon kanssa. Kerätään lauantai-illaksi tapaaminen, en ota meijän vauvaa mukaan mutta kiva olisi tavata teitä siellä... Yv:tä tulemaan halukkaat =)

Piti mun kirjottaa jotain vauvastaki mut pääs unohtuu :snotty:
 
Heipähei, neuvolakuulumisia:

Mitähän me ollaan syötetty vahingossa noille pojille, kun kumpikin on kasvanut kesän aikana niin paljon?
Pituus 72cm, oho! Paino 8850g ja pipa 45,8cm. Aika pötkylä. :D

Tukee käsillä kaatuessa, pinsettiote löytyy ja kaikki muukin ihan kunnossa. Ei vielä istu itseksensä, mutta kohtapuoliin.
Hassua, että vasta tässä vaiheessa kysyttiin nauraako ääneen. Tuntuu että tuo poika on kikatellut jo ikuisuuden.

Pojat nukkuu juu ihanan pitkään. Useimmin heräävät siinä kasin pintaan. Toisaalta täällä kukutaan myöhään. Isoveli tuolla vieläkin pölisee isukin kanssa. :heart: Tänään on ollut kyllä poikkeuspäivä, yleensä tekee unta näihin aikoihin.
Hyvällä säkällä nukahtaa heti, kun isi lähtee, on niin väsynyt.

Kurahousuista vielä, että niitä pistetään melkein automaattisesti pienille jalkaan päikyssä. Ei nyt tietenkään väkisin, jos on erikseen sovittu muuta.

Pieni kauhutarina lapsiperheen näkökulmasta:
Eräänä kauniina iltapäivänä aukaisin kuivauskaapin oven ja kamalaa, iik! Harjoittelija oli laittanut tietämättömänä yhden tytön uudet, ekaa kertaa päällä olleet ReimaTecin haalarit, hanskat, myssyn ja kengät kuivauskaappiin kuumimmalle puhallukselle tavallisten haalarien sekaan. :eek:
Siinä meni ne tecit... :kieh: ja aikamoinen rahatukko taivaan tuuliin....

Ammattilaisten pitäisi kyllä tietää, että niitä saa kuivata viileällä puhalluksella kaapin alatasolla, mutta aina voi olla niitä jotka eivät sitä tiedä.
Jos viet uuden, hienon ja kalliin haalarin päiväkotiin, ilmoita sen hoito-ohjeet hölökunnalle.
Ettei vaan kävisi noin kuinka silloin kerran siellä jossakin kävi.
Oli se kamalaa ilmoittaa päivän päätteeksi vanhemmille tuo uutinen.:ashamed:

Kotiin jäämisestä vielä.
"Onneksi" mulla on niin sairaan kakka palkka, että siitä poistettuna kahden lapsen päivähoitomaksut sun muut kulungit menevät melkein yksiin (ei nyt ihan:whistle: ) kelan sheiBe-rahojen kanssa.
Ihan aiheesta tuolla neuvotteluissa vääntävät siis...
 
Mä oon kans laskenut et kökkö palkoilla mitä töitä nyt oon tehnykkää niin jäis noin saman verran rahaa käteen ku kodinhoitotuki on. Eli siis huono palkka (n.800e netto) miinus kolmen lapsen hoitomaksut (420e) Niin mitä jää jäljelle :eek: Seki satanen tai kaks mitä tulee erotusta niin menee sitte toisen auton huoltoon, bensoihin jne plus kaikki se menetetty aika lasten kans mitä ei voi rahassa mitata!

Saa nähä miten ens yön nukun. Mulla on ollu ihan ihme valvomiskausi. No eka oli flunssat, nyt on lapset nukkunu jo hyvin mut itelle ei vaan uni tuu :/ Viime yönä vielä 1.30 katoin kelloa ku kävin vessassa. Ja kasilta ylös :whistle: Lapset ei oo herätelly ollenkaa nyt mut pieneenki rasahukseen herään, vauva nukkuu samassa huoneessa muttei se juuri ääntele ees.
Nuijanukutus vissiin otettava huomenna jos tääki yö menee harakoille :D
 
Olis Kränä tosi kiva nähdä! :D Kun kerta tänne päin tuutte, niin eiköhän kokoonnuta kaikki jotka vaan pääsee???
Laitoin sulle Kränä yv:tä meidän osalta! =)

Käytiin eilen puistossa testaamassa vauvakeinua! Jeree vähän jännitti näin ekalla kerralla, mutta ihan tomerana se siinä keinussaan istu..


Mies kuorsas tuossa puol kuuden aikaan niin mahdottomasti, etten saanut enää nukuttua. Jere sit heräskin jo 15 yli 6 ja meidän aamu alko siittä. Ysin jälkeen raukka simahti taas ja nyt ajattelin itsekkin oikasta vähän soffalle.. |O
 
Mä ilmoittaudun mukaan kahvittelemaan. :wave:
Tulen kummankin lapsen kanssa. Nyt voi jo liikkua, kun se kamala uhmis on ohi. Silloin tuo jästipää saattoi jäädä tulematta bussiin, karata missä vaan jne.

Täällä myös väsy. Esikoinen nukkui tosi levottomasti yön ja ramppasin siellä jatkuvasti. Ville heräsi jo puoli kahdeksalta.
Mies nukkuu edelleen tyytyväisenä. Pelasi taas melkein aamuun asti ja on niin väsy että. :kieh: Mulla palaa pinna, kun mä olen aina se joka herää olin sitten kuinka kipeä ja väsynyt tahansa, sillä ei ole merkitystä.
Nyt tää tauti on mennyt tuonne keuhkojen suuntaan, yskittää kamalasti ja sattuu. Auh.
Koskahan tuo herra mahtaa nousta tänään, kahdeltatoista? Menee nimittäin kouluun yhdeksi. ainakin ennen sitä siis. Ärrinmurrinärrin....
 
No niin johan nämä sivut pelaa, koko päivän yrittäny lukee kuulumisia mut vauva osio menee vaan valkoseksi... höh.

Mutta reissu siis siirtyi viikolla, laitoin yv:tä tullee takas! Mua jännittää ku pikkutyttöä :D Eka poni... :heart: 20-vuoden haave toteutuu! Yöllä valvoin yli kahteen.

Vauva on taas kitissy koko päivän. Tuttia jyystää niin et luulis jo kohta ne hampaat tulevan, ehkä...

Hammaspesuun, lapset nukkumaan ja lenkille. Ostin leivonta tarvikkeita :eek: Enpä oo varmaan vuoteen leiponu mitään :ashamed: :whistle:
 
Ai niin ja Myyralle :hug: koitahan jaksaa ja kouluta ukkoas :LOL:

Ihanan söpö tuo Poion Jere :heart:

Mun on pitäny kirjottaa jo jonku kerran mut aina se on unohtunu... eli meijän jätkä on oppinu kiukuttelee :whistle: Välillä oikein tramaattisesti heittää kädet levälleen ja päästelee ihme ääniä , kitisee ja narisee. Sitte ku sitä kattoo niin alkaa nauramaan ja taas vääntää naaman kurttuun :D Eipä kyllä ihme jos tässä talossa moisia oppii ku on kaks uhmista :LOL: Onnittelut Myyralle ku ootte sen vaiheen ohittanut :flower:
Meillä neiti suuttui aamulla ku ei saanu ottaa puuropöytään kassillista leluja. Siitä huusi naama punasena vajaan puoli tuntia pöydän vieressä :eek: Periksi en antanu niin sitte nälkä yllätti, hyppäs penkkiin ja söi puuron kaikessa rauhassa ja lelut jätti lattialle. On tää ihanaa... |O
 
kouluviikko on nyt takana päin. illan oon väsänny rästitehtäviä ja enkun läksyjä. meillä oli keskiviikkona eka koulupäivä ja ke-to välisenä yönä wilma yhtäkkiä alkoi itkeen ihan hervottomasti. sama tapahtui myös viime yönä. näkeeköhän tyttö painajaisia ku äippä ei ookkaan kotona? :/ ens viikon torstaina otan tytön kouluun mukaan. saa nähä meneekö luokkakavereilla ja opella hermot ku wilma on välillä aika äänekäs puheissaan. kiljuu siis..

wilmallakin on jo oma tahto. yks päivä mies kylvetti sitä ja kun yritti kääntää et pesis selän niin kauhea parku tuli. sitte ku laitto takas istuun niin hymy tuli ja leikit jatku. sitte ku tuli kylvystä niin taas mahoton itku ku ois halunnu vielä leikkiä kylpyleikkejä. tässä iässä me siis näköjään opetetaan jo et itkemällä saa periks :x

ens viikolla onki 8 kk lääkärinneuvola. kiva mennä, mut hieman "pelottaa" et mitä siellä sanotaan. toivottavasti ei aleta urputtaan painosta.

wilma yrittää jo nousta tukea vasten seisomaan mut ei vielä oikein onnistu. konttaaminen onnistuu jonkin matkaa jos ei oo housuja jalassa. meillä kun ei oo kukaan pessyt vielä tälle "kesälle" mattoja niin oon ottanu suosiolla pois lattioista. huomenna meen peseen ne :ashamed:

hyviä viikonloppuja kaikille!
 
Myyrä! Ukko koulutukseen!!!!!!!!!!!!!!!! |O ;) ;) ;) ;) ;)

Meillä mies heräsi tänään ennen minua ja vaikka mnä heräisin ensin ja hän saisi nukkua niin herää kyllä viimeistään ysiltä silti. Jotenki ihanaa, et tuo ukko ei ole mikään unikeko vaan on heti aamulla aina touhussa mukana.

Tänään mies rupeas aamulla heti tyhjentään tiskinkonetta, Joonas pyöri äänestä päätellen siinä jaloissa lattialla... ja kätisi. Tiesin kyllä, että nälkä sillä on ja ajattelin että kauankohan menee, että mies sen tiedostaa. Mies hääräsi ja kolisteli... ja Joonas rupesi huutamaan jo vaativaan sävyyn. Sitten miehen aivoissa lopulta raksahti ja kuulin makkariin toteamuksen: Jaa, onko sulla nälkä... oota isi laittaa vielä kahvin tippumaan. :kieh: Mua niin huvittaa väillä noi miehen toteamukset: Niinku OOTA. Tuon ikänenhän totta tosiaan ymmärtää odottaa *nyökyttelevä hymiö* Ja sitten jos Joonas välillä kitisee (luultavasti hampaitaan), niin mies kysyy, mitä sinä kitiset ku ei ole mitään hätää. Mieshän sen totta tosiaan tietää milloin lapsella on hätää ja milloin ei. *nyökyttelevä hymiö*

 
myyrä: täällä samanlainen ukko. nukkuu aina kun mahdollista. ja vaikka nousisi samaan aikaan kuin muut niin auttaminen on vaikeaa. esim. pojan pissapotan tyhjennys sen jälkeen kun itse nousee pytyltä on vaikeaa!!!!!! tai aamupalan antaminen. saati että korjaisi jälkiä. argggg :headwall: mä tiedän että kouluttajassa on vikaa mut silti :kieh: saati se että tänään hänen piti lähteä ajoissa hommiin jotta saa työt lähes valmiiksi kun minä olen lähdössä kaverin luo. olisin siis ottanut vauvan mukaan ja vienyt esikon isän mukaan lähteissäni. no, ukon lähtö viivästyi 3 tunnilla (nukkui) ja eihän tuota poikaa voi viedä sinne vaarojen keskelle. tää on tätä maajussin morsiammen kohtaloa näin syksyisin ja keväisin. kuukauteen ei ole pahemmin päivällä ollut "vapaata". kaksi iltaa olen sentään päässyt hetkeksi irrottautumaan kotoa. siis silloin kun muut jo nukkuu.

ja arvatkaa vaan mikä taistelu jos pyydän että nukuttais lapset?! pienempi vaiva uhrata puolituntinen lapsiin kuin tapella ukon kanssa 2tuntii et kumpi menee......

no, itseppä olen ukkoni valinnut :headwall: :D

nyt täytyy ojentaa kämppä ja laittaa ukolle ruoka valmiiksi ja sitten painun molempien lasten kanssa sinne kyläilemään. :wave:
 
Kiitokset osanotoista. :D
Viime yönä mies nousikin joka kerta, kun kitinää kuului. Villen yskä meni illalla jo haukkuvaksi ja ajattelin, että se on keuhkoputkissa. Onneksi yön mittaan rauhoittui ja nyt ei ole yskinyt muutakuin limaa irti.

Olen tässä kohta 8 vuotta yrittänyt saada miestä heräämään, mutta se on välillä ihan mahdotonta. Se nukkuu kuin kivi. :LOL:
Tuo Anneten juttu on todella tuttua.
Kitinää, kitinää, parkua..."Mitä sää nyt siinä? Rauhoitu. Ei ole mitään hätää." Miehen ääni vaan muuttuu ärsyyntyneeksi. Sitten huutelen sängyn pohjalta, että olisiko nälkä? kakka?
"Joo, oota mä vaan teen tän yhen jutun." Touhuaa esikoisen kanssa, keittää sitä kahvia tms. :eek: Ja huuto yltyy... Ja äiti lepää tosi levollisesti. ;)
Niinä aamuina, kun on miehen heräämisvuoro (anottu liitteineen jo viikkoa-paria aiemmin...) hän siirtyy peittoineen olkkarin sohvalle jatkamaan unia. :LOL:
Taitaa nuo ominaisuudet olla aikalailla miesten ominaisuuksia, kun melkein kaikki naiset valittelee samoista jutuista.
Ja onhan tuo oma kulta siltikin paras. :heart:
 
mikki hiiri: Mitä maatila toimintaa teillä on? jos saa udella =) Se on kyllä raskasta hommaa ja aikaa vievää... Vielä jos sattuu lypsylehmiä olee niin on aika kiinni niissä sekä kellossa :whistle: Siihen lisäksi peltohommat ni johan puuhaa riittää.

Meillä onneksi mies osallistuu mahtavasti lastenhoitoon. Viikonloput on sen hommia hoitaa yöheräilyt jos niitä sattuu tulemaan. Ja se ei tykkää lojua sängyssä pitkään, mielellään nousee lasten kans jos heräävät ennen meitä. No meillä nyt on normaalia et lapset herää 8-8.30 mut onhan niitäki aamuja et herää jo seiskan jälkeen :headwall: Mut siis vk-loppuisin mies nousee ja mä saan jatkaa unia.
Tänään oli niin duracel olo et nousin kasin jälkeen ja kävin heti 7km juoksee B) Mahtava olo nyt! pitäs lähtee sormuksia hakee pienennyksestä... orpo olo ollu ilman niitä!!!
 
Huhhuh... vihdoinki sain Topiaksen päiväunille kauhean kitinän ja "tappelun" jälkeen... Koko ajan vain punnersi itsensä mahalleen ja huusi... |O No, nyt sitten nukahti kuitenkin...

Meilä on opittu kovasti kiipeilemään joka ikiseen paikkaan. Siis nousee sängyssä (pinnasängyn pohja on keskitasossa) reunaa vasten polvilleen, pari kertaa on noussu siinä jopa seisomaan!! :eek: Sitten syöttötuolin "välipuolaa" vasten nousee ja kaiken mahollisen päälle, mihin vain yltää... Ihanaa huomata miten äkkiä tuota kehitystä tapahtuu! :heart:

Hampaita on myös tulossa lisää.. ihan 3 kplt kerralla.. saas nähä tuleeko huutoa!! Alhaalla on siis jo 2 hammasta, mut nyt on niitten viereen puhjennut kolmas ja ylös on tulossa selvästi kaksi hamppia. Ikenet pullottaa ja hassusti näkyy jo ikenen lävitse ne hampaat.. :) Topias kyllä jyrsiikin ihan kaikkea siihen malliin, että ikenet kutiaa...

Tuolla oli noista aamuheräämisistä, niin meillä onneksi nuktaan pitkään.. Topias herää yleensä aikasintaan klo:9.. monesti nukkuu kymmeneenki... kunnon unikekoja ollaankin! :D

Kävin muuten perjantaina ekakertaa täällä Topiaksen kanssa MLL:n perhekahvilassa. Aluksi oli vähän outo olo, ku en tuntenut ketään, mutta äkkiä sitä kyllä sitten tuli juttuun muitten äitien kanssa!! Itse vaan oli muita äitejä huomattavasti nuorempi... Mut oli kyllä kiva käydä!:) Täällä on myös ma-ke sellanen avoin perheklubi ja aattelin alakaa käymään siellä Topsun kanssa ainakin maanantaisin, se maanantain ohjelma on suunnattu erityisesti alle 1-vuotiaille lapsille ja heidän vanhemmilleen!
Mukavaa, että on vähän vaihtelua tähän neljän seinän sisällä istumiseen... !! =)



Tuossa vielä kuva, ku Topias nousee ite noin pinnasängyn reunaa vasten :)

Annilia + Topias 7kk, 3 vkoa
 
Wau,kun hienoja kuvia tammiksista. :)

Meidän syöttötuoli on Tuomakselle aika ahdas,ettei siinä voi ollenkaan tehdä noin.Pitäis varata aikaa 8kk neuvolaan,aika menee niin hurjaa vauhtia ettei perässä pysy.
Kaksi hammasta edelleen alhaalla.Ylös tulossa kaksi ainakin lähiaikoina.
Poitsu ollut ainakin ruoka-aikana kotona,painoa ja pituutta tulee hurjasti.
7kk neuvolassa oli 11kg ja 74 centtiä. :)
 
No se meidän räkätauti meni sit Petellä korviin, ja onkin sen seurauksena ollut melkoista humppaa tämä viikko. Antibioottia tuli sitten kuuri, ja sen seurauksena tuo jokakolmaspäivä kakkiva poitsu on ruvennu kakkiin viis kertaa päivässä. Juomalakossa oli vaan pari päivää, huijaamalla sain unenpöpperössä syömään. Tänään on syömisten puolesta ollut selvästi parempi päivä.

Itelläki on sellainen yököttävä yskä, siis yskittää niin kamalasti, että yökkäyttää jo. Hohhoijaa. No, kai sekin ohi menee.

Mä ilmoitin töihin, etten tuu sinne ennen 30.1.2010. Helpotti itteä tuo päätös henkisesti, vaikka taloudellisesti sen kyllä tuntee nahoissaan.

Mulloli eilen synttärit. Nyt tuli ikäkompleksi, kun joudun tai pääsen ikäni puolesta veteraanisarjaan. Niin ne vuodet vierii, ja ikinä ei ois 15 vuotta sitten uskonut, että yhtä nuorelta tuntuu edelleen.

Nyt lauantai-iltaa viettämään.
 
Onnittelut TeeTeelle! :flower: :hug:

Tänne palstalle tuli se kirjautumispakko Marihoi, jonka seurauksena se viestilaskuri nollautu, ainakin osittain. Se kirjekuori tarkottaa yv:tä. Ihmettelin itte samaa sillon.
Mulle infottiin asiasta niin, ettei itelleen moni y-viestejä laita. ;)
 
Onnea TeeTee!! :flower:
Sekä synttäreistä, että kotiinjäämispäätöksestä. :D
Kituutetaan nyt kotona, kun se on vielä mahdollista.
Tänään oli lehdessä just asuntolainojen korkojen noususta. Aika lähellä ollaan jo meidän ensiasunnon ostoaikoja ja silloin sai ison kerrostalokaksion lähiöstä viidelläkympillä. On vähän hinnat muuttuneet siitä... :whistle:

Villellä on ollut tänään melkein yskätön päivä. Jes! Kuin yön alkamisen kunniaksi, yski tuossa iltapalan aikaan ihan kunnolla. Päiväunet on onneksi mennyt jo hyvin, että ehkä se yökin olisi jo rauhallinen.
Poika on syönyt tänään mahdottoman paljon. Kaikkea mahdollista on mennyt tupla-annokset ja maitoakin kiitettävästi. Hyvä hyvä. :D

Kävin tänään metsässä esikon kanssa ja joku ryökäle on mennyt poimimaan mun puolukkani. Sain vaan tofujätskikipollisen mukaani. :( Oli siinä tosin sekin, että aina kun olin pari kourallista poiminut piti jo huudella pojan perään missä menee. Vaikka olihan meillä koira mukana, että olisi tuo sieltä löytynytkin.

Kypsyttelen muuten vielä yhtä pikkusuollista karpaloita, niihin ei auta kenenkään näppejään pistämän. :kieh:
 
onnittelut TeeTeelle :flower:

appivanhempien nämä tilukset on. munivia kanoja on tuossa reilusti. oma ukkoni joutuu päivätöiden lisäksi hoitamaan kaikki tekniset ongelmat ja peltotyöt tilalla. kyllä tuo appiukko vielä traktoria ajaa mut kaikki huollot, pesut, korjaukset yms on tuon ukon tehtävissä.

tänään oltiin lähes puoleen vuoteen ukon kanssa kaksistaan saunassa. ihanaa kun sai rauhassa nauttia löylyistä. tosin mun puhelimeen tuli useampi vahinkosoitto (kaverin taskussa ollut ilman näppäinlukkoa) ja neiti heräili ennenkuin kuulin saunaan asti et se on puhelin kun kiusaa...

ja että on ihania kuvia pian seinällä. oltiin tuon neidin kanssa puolvuotiskuvassa ja nyt saatiin suurennokset kotiin. samalla otettiin sisaruskuva. se on niiiiiin ihana. vitsit kun niitä ei ole sähköisessä muodossa. no, täytyy kattoo mitä tulee jos ottaa ite niistä digikuvan. kun ei ole skannereita lähistöllä.....
 
myyrä: minäkin yritin torstaina molempien lasten kanssa metsäretkeä. tuloksena oikein 2 litraa puolukkaa. Miisa ei sillä päivällä halunnut olla kantoliinassa ja meni pitkä tovi että antoi unelle periksi. ja hetken keräämisen jälkeen (jolloin poika etsi majoja, suuria kiviä pillimehulle jutellen) tuli pojalle kakkahätä. ja sitten neitikin jo heräsi. nautinto oli kaukana. voi kun pääsisi yksinään sinne metsään "miettimään"....
 
Annilia; hienosti nousee poika pinniksen reunaa vasten :heart: Mutta minulle tuli mieleen, että eikös hän pääse tuosta tippumaan, jos kerran seisomaan astikin nousee :eek:

Kai se on kahvin keittoon sännättävä, että heräilee tästä... siis TOSI rikkonainen yö takana. Jokohan ne hampaat viimeinkin?????
 
Tänään se sit tapahtu.
Jere tipahti meidän sängyltä selälleen lattialle. :'( Onneks oli matto alla ja ettei poikaa sattunut pahemmin. :ashamed:
Pelästyin ihan prkleesti, kun kuulin tömähdyksen. Ihan oma moka, valvonta petti. Tulipa opittua kantapään kautta, ettei passaa jättää enää hetkekskään itekseen minnekkään mistä saattaa pudota.
 

Yhteistyössä