Mieki olen kattonut noita jauhemallin puuroja, mutta olen vielä tyytynyt noihin hiutaleisiin. Eka kun erottaa tytölle puuron ja sit vasta maustaa suolalla niin saa itsellekin samalla kertaa. Tosin, riisipuuro hiutaleista tehtynä ei oo mun makuun, saa typy syödä ihan yksin sen. Meillä pitää syöttää jotenki hassusti pienen pieninä nokareina kerrallaan. Muuten tulee kielen kanssa pihalle. Ihan kuin se ruoka ei mahtuis sinne suuhun sen kielen kanssa yhtä aikaa.
Meillä meni tänään totaalisesti hermot kun yritn opettaa ja harjoittaa kääntymistä. Ei halua itse kääntyä niin ei sitten. Mahallaan kyllä viihtyy, mutta ei itse mene. Ja yleensäkin kaikista mukavinta olisi vain äidin sylistä katsella maailmaa. Alkaa vaan jumittaan noissa käsissä ja varsinkin kyynärvarressa tuntuu tunnottomalta, oiskohan jo tooosi jumissa kantamisesta.
Niin syömisestä vielä että jos heräilee yöllä niin olette kai lisänneet ruoan määrää vai? Meillä on nyt viikko heräilty öisin ja kuvittelin että se paranemisen myötä helpottais mut ei. Tai siis kertoja per päivä. Mie aattelin että pakko kai se on. Iltapuuro ja toinen perunaateria nyt kokeeksi lisää. Ja kaupassa totesin et kolme tuntia on kai ihan hyvä ruokailu väli, muuten huuto yltyy liikaa. ENnne meni neljä tuntia ihan hyvin, kai se tuo ruokahalukin kasvaa kun alkaa maailmaa tutkimaan, mie en vaan sitä ole tajunnu.
Mulla on se hormonikierukka ja on vuotanut silläkin koko ajna.Tai no laskin et ehtiu tossa olla yksi viikonloppu et ei vuotanut. Mut ennen menkkoja ja niiden jälkeen on aika monta päivää tiputtelua. Toisaalta hyvä puoli on se et ei tarvi siteitä! Ja minä kun itkin et tarviin kohta vauvan vaipan tuonne housuihin loppuiäksi, kun niin runsaat oli. Että sillä saralla on helpottanut ja mullakin oli kauhee vauvakuume, ja tietty se asennus hieman sitä vahvisti, tuntui että tähänkö nämä nyt loppui. nämä lapset. Mut ihan kivasti on jo unohtunut kuumeilut ja ootetaan nyt pari vuotta ainakin.
Siis tökkii tosi pahasti, teksti tulee tosi paljon myöhemmin. Onko mulla liian hidas kone vai hä.
Onnea kaikilee laihduttaneille ja laihiksella oleville! Hienoa työtä ja hatunnosto! Mie en ite pysty millään ja vaikka mies yrittikin eilen kehua niin toivottomalta tuntuu. Olen ollut tän viikon (joo, vasta keskiviikko!) syömättä mitään hyvää. No okei, pullaa sai syödä kunhan oli leetaa. Sanoi vaan et joko sie olet laihtunut!
en.Siis että haluttaa suklaata. Mut jos otan yhden niin sitten pitää ottaa toinen ja niin edelleen. :ashamed: Jussina mies aikoi hankkia minulle yhden jäätelön jos aurinko paistaa, paistaispa! :kieh: Onneton naisen kuvatus kun en laihikseen pysty mie. Liha on heikko...
Vilipi ja Krista 5kk