*** Tammikuussa tiukentuvat ***

[QUOTE="hippo";25481370]Tsemppiä kaikille, oli sitten paljon tai vähän pudotettavaa!

Mulle iski näköjään vauhtisokeus, aamulla meinasi mennä nenä ruttuun, kun paino on edelleen 79 pilkku jotain. Mun mielestä se on ollut 79 pilkku jotain jo niiiiiin kauan, että se voisi olla jo 78,x kiloa. Tarkistinpa sitten vähän tuota kirjanpitoani ja totesin, että se "überpitkä aika" on nyt yhtä kuin rapiat kolme päivää. :ashamed: Tiistaina siis pääsin alle 80 kilon ja nythän on vasta perjantai.

Ettäjos taas vähän malttia kehiin... ;)[/QUOTE]

Tunnistan tästä tekstistä itseni :D :D
 




Woohoo! :D

Ainoa vaan, että nyt kyllä vähän jännittää...meinaan että tämä viikko on ollut senvertaa miinuspainotteinen, ettei se voi ikuisuuksia jatkua. Ja koska huomenna on viikkopunnituspäivä, niin eiköhän se sitten huomiselle vedä sen plussan :snotty:

Toisaalta eipä sen väliä :) Tammikuun uudistettuun tavoitteeseen pääsen ihan varmasti, koska matkaa sinne on 400g ja aikaa vielä 10 päivää. Kolmatta kertaa en tammikuulle enää tavoitetta laita, koska se mitä sitten lähtee, niin lähtee. 5 kilon tavoite saa siis olla tällä kertaa ihan riittävä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Miksi Chef syöt noin kauhean vähän kaloreita? Oletko kokeillut laihtua suuremmalla määrällä?

Itse ennen raskautta laihdutin 15 kg. Lähtömitat oli 178/78 ja loppumitata 178/63. Laihdutin siis normaalipainon sisällä. Söin joka päivä n.1400 kaloria enkä harrastanut liikuntaa. 4,5 kk kesti tuon 15 kilon laihduttaminen.

Toivottavasti sama urakka ei ole huhtikuun jälkeen taas edessä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Mitä ihmettä! Eilen kävin puntarilla ja sehän oli 76,5 kg ja tänä aamuna 76,1 kg! Tuo pitkä jumittaminen siinä 76,9 kilossa näyttää nyt vaihtuneen supernopeaan putoamiseen. Ja eilen söin ihan normaalisti ja vielä iltapalaakin :ashamed:
Outoa, mutta kivaa että vihdoin paino alkaa taas mennä alaspäin. :)
 
"hippo"
Mun pitäisi viitsiä purkaa yksi keskeneräinen neule. Eipä sitä ole tehtynäkään kuin ehkä viidesosa tai jotain, olen hidas neuloja ja multa meni maku koko työhön, kun se on niin helkkarin LEVEÄ. Yritän kopioida kymmenen vuoden takaista lempipaitaani ulkomuistista ja se uusi neuleenrötväles kyllä koko ajan muistuttaa siitä, miten paljon kapoisempi olin 20kg keveämpänä.

Mutta nytpä ei taritse neuloa sitäkään, puran sen ja mittailen kevätkesällä itseni uudelleen ja teen sen ensi syksyksi. Inhottavaa on vain alkukankeus, mulle on ihan kamalan vaikeaa se aloittaminen. Silmukoiden luominen on ok, mutta pyöröneuleeksi muodostaminen ja jokunen eka kerros, argh! Mutta seuraavalla yrittämällä riittääkin vähäisempi silmukkamäärä, jote näkyviä tuloksia syntyy siis paljon nopeammin. ;)
 
"saara"
Paino pysyny samassa, eli 73kg, mikä on tarkoituskin. Eli siis olen raskaana ja tarkoitus pitää paino kurissa. Ei vauvan kustannuksella, mut terveellisesti syöden ja tavoiteena, ettei paino nousis ainakaan 10kg enempää raskausaikana.
Hyvin on mennyt. Herkkuja ei tee edes mieli. Paljon tulee syötyä hedelmiä, marjoja ja kasviksia. Illalla tein sokeritonta ja melkein rasvatontakin(2rkl voita) pannaria, jota söin vähän pakastemansikoiden kanssa. Oli hyvää ja se oli mun viikonlopun herkku, kun muut söi karkkejansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Miksi Chef syöt noin kauhean vähän kaloreita? Oletko kokeillut laihtua suuremmalla määrällä?

Itse ennen raskautta laihdutin 15 kg. Lähtömitat oli 178/78 ja loppumitata 178/63. Laihdutin siis normaalipainon sisällä. Söin joka päivä n.1400 kaloria enkä harrastanut liikuntaa. 4,5 kk kesti tuon 15 kilon laihduttaminen.

Toivottavasti sama urakka ei ole huhtikuun jälkeen taas edessä :D
Mä en laske kaloreita lainkaan. Yhtenä päivänä tosiaan kirjasin kaikki ylös ja totesin että kaloreita tuli sen 600. Mutta se ei ole misään nimessä luku johon tietentahtoen pyrin, vaan luku joka se nyt sitten vaan sattui olemaan.

Niinä päivinä kun syön vain salaattia, syön salaatin rinnalla jotakin muutakin, jotta kaloerit eivät jäisi niin alas. Syön parhaillani myöhäistä lounasta ja koska se on salattia, söin alkuun kananmunan. Sillä saan kalorimäärää ylös. En tosin tiedä paljonko siinä niitä kaloreita on, mutta keltuaisessa niitä pitäisi kuitenkin jonninvertaa olla :)

Eilen söin lounaaksi salaatin ja päivälliseksi samaa ruokaa kuin mitä muu perhe. Ei hajuakaan paljonko siinä oli kaloreita. Se oli jotain 200 ja 1000 välillä.

Olen laihduttanut monellakin eri tavalla, mutta tämä näyttää olevan ainoa jolla onnistun. Oloni on hyvä ja dietti etenee hyvällä fiiliksellä...joten mitä sitä hyväksi todettua muuttamaan :)

Josakin vaiheessa mulle tulee halu syödä enemmän ja siinä kohtaa sitten muutan diettiä siten, että syön enemmän. Eli fiiliksen mukaan edetään.

Olen laihduttanut myös kaloreita laskien siten, että kalorit ovat olleet noin tonnissa. Ja paino putosi ihan hyvin. Tällä kertaa kuitenkin ennemmin valitsen tämän huolettomamman reitin, kun ei tarvitse olla koko aikaa laskemassa kaloreita, vaan syön sen minkä tarpeelliseksi koen.

Mulla on tavoitteena pudottaa 5 kuukaudessa 13,9 kiloa ja todennäköisesti siinä onnistun :)
 
Mitä ihmettä! Eilen kävin puntarilla ja sehän oli 76,5 kg ja tänä aamuna 76,1 kg! Tuo pitkä jumittaminen siinä 76,9 kilossa näyttää nyt vaihtuneen supernopeaan putoamiseen. Ja eilen söin ihan normaalisti ja vielä iltapalaakin :ashamed:
Outoa, mutta kivaa että vihdoin paino alkaa taas mennä alaspäin. :)
Loistavaa! Eikö ole ihan huippufiilis, kun vaakalukema notkahtaa alaspäin :D
 
[QUOTE="hippo";25489706]Mun pitäisi viitsiä purkaa yksi keskeneräinen neule. Eipä sitä ole tehtynäkään kuin ehkä viidesosa tai jotain, olen hidas neuloja ja multa meni maku koko työhön, kun se on niin helkkarin LEVEÄ. Yritän kopioida kymmenen vuoden takaista lempipaitaani ulkomuistista ja se uusi neuleenrötväles kyllä koko ajan muistuttaa siitä, miten paljon kapoisempi olin 20kg keveämpänä.

Mutta nytpä ei taritse neuloa sitäkään, puran sen ja mittailen kevätkesällä itseni uudelleen ja teen sen ensi syksyksi. Inhottavaa on vain alkukankeus, mulle on ihan kamalan vaikeaa se aloittaminen. Silmukoiden luominen on ok, mutta pyöröneuleeksi muodostaminen ja jokunen eka kerros, argh! Mutta seuraavalla yrittämällä riittääkin vähäisempi silmukkamäärä, jote näkyviä tuloksia syntyy siis paljon nopeammin. ;)[/QUOTE]

Mä en osaa edes kaulahuivia kutoa :ashamed:
 
[QUOTE="saara";25489751]Paino pysyny samassa, eli 73kg, mikä on tarkoituskin. Eli siis olen raskaana ja tarkoitus pitää paino kurissa. Ei vauvan kustannuksella, mut terveellisesti syöden ja tavoiteena, ettei paino nousis ainakaan 10kg enempää raskausaikana.
Hyvin on mennyt. Herkkuja ei tee edes mieli. Paljon tulee syötyä hedelmiä, marjoja ja kasviksia. Illalla tein sokeritonta ja melkein rasvatontakin(2rkl voita) pannaria, jota söin vähän pakastemansikoiden kanssa. Oli hyvää ja se oli mun viikonlopun herkku, kun muut söi karkkejansa.[/QUOTE]

Saiskos reseptiä :D
 
"saara"
Saiskos reseptiä :D
Sokeriton pannukakku:

4dl maitoa
4 kananmunaa
2dl vehnäjauhoja
1tl suolaa

Uunipannulle:
2rkl voita

Sekoita aineet keskenään. Laita voi leivinpaperin päälle ja pelti uuniin siksi aikaa, että voi sulaa. Levitä voi tasaisesti. Kaada taikina päälle ja paista 225 asteessa n.25min.


Tämmöinen ohje mulla on tuohon sokerittomaan pannariin. :)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Jippii, tämän viikon tavoite saavutettu jo tänä aamuna (punnitsen maanantaisin virallisesti)!
Kolmevk laihista ja 3kg pudonnut :)
Ensi viikosta tulee kyllä tosi tiukka, tarttis vihdoin ryhdistäytyä ja saada tiristettyä kaikki mitä mahdollista pois, että mekko mahtuu päälle :D Se on vaan pikkusen noloa kun on ollut tiukalla kuurilla ja sitten illalla juhlissa on päivällinen, niin ei olisi eka kerta kun kävisi niin että sitten syömisen jälkeen maha pömpsähtää oikeen kunnolla :D Tarttis malttaa syödä siellä mahdollisimman vähän.. ja varmaan juodakkin..

Hei asiasta viidenteen..
Näillä sivuilla oli kyselyä hormonikierukan vaikutuksista lihomiseen.
Kyselisinkin on teillä muilla kellään mirenaa ja onko mielestänne vaikuttanut lihomiseen??
Itse olen aikas vakuuttunut, että minulle on sillä ollut monenlaisia, ei niin, kivoja sivuvaikutuksia ja aion poistattaa sen heti kun mahdollista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25491119:
Jippii, tämän viikon tavoite saavutettu jo tänä aamuna (punnitsen maanantaisin virallisesti)!
Kolmevk laihista ja 3kg pudonnut :)
Ensi viikosta tulee kyllä tosi tiukka, tarttis vihdoin ryhdistäytyä ja saada tiristettyä kaikki mitä mahdollista pois, että mekko mahtuu päälle :D Se on vaan pikkusen noloa kun on ollut tiukalla kuurilla ja sitten illalla juhlissa on päivällinen, niin ei olisi eka kerta kun kävisi niin että sitten syömisen jälkeen maha pömpsähtää oikeen kunnolla :D Tarttis malttaa syödä siellä mahdollisimman vähän.. ja varmaan juodakkin..

Hei asiasta viidenteen..
Näillä sivuilla oli kyselyä hormonikierukan vaikutuksista lihomiseen.
Kyselisinkin on teillä muilla kellään mirenaa ja onko mielestänne vaikuttanut lihomiseen??
Itse olen aikas vakuuttunut, että minulle on sillä ollut monenlaisia, ei niin, kivoja sivuvaikutuksia ja aion poistattaa sen heti kun mahdollista.
Upea pudotus!!! Ihan mahtavaa :) :) Nyt toivotaan että mekko sujahtaa päälle kuin rasvattu :)

Mä osaan melko hyvin kuvitella sen mahanplumpsahdusefektin :D :D

Mulla on Mirena ollut nyt vissiin noin 4kk, eikä ole vaikuttanut lihomiseen. Eikä vaikuttanut viimeksikään, kun se oli paikoillaan 5v. Koko tuon ajan olin normaalipainoinen ja nyt tällä kertaa olen koko ajan laihtunut ja laihdutus on sujunut hyvin.

Mitään muutakaan sivuvaikutusta ei ole tullut ja koenkin tämän maailman parhaaksi ehkäisyksi itselleni. Ei vuotoja, ei kipuja :D
 
Pattereita saa ainakin Prismasta. Sieltä olen omaan vaakaani sellaisen nappipariston hakenut :)


Karppaamisessa on juuri se hyvä puoli, että siinä saa syödä kunnon tuhtia ruokaa, jossa on makua ihan kunnolla. Toisaalta kun se ei sitten yhtään salli niitä herkkuja ja valmisruoat saa unohtaa.

Virallisterveellisellä taas tuntuu siltä, ettei koskaan saa syödä ns. ihan kunnolla napaa täyteen jotain kunnon tuhtia tavaraa vaikka se sitten pienissä määrin herkkuja salliikin.

Tätä tää on...kun mikään ei ole hyvä :D :D :D

Kiitos chef patteri-vinkistä! Toivottavasti ne olis siellä kans halvempia kuin jossain muualla.

Mulle sopii karppaaminen siksi, että tykkään rasvasta ja se täyttää mun herkutteluntarpeeni oikeastaan täysin. En ole edelleenkään laskenut kaloreita, eikä ole sitä patteriakaan, eli en ole käynyt vaa'alla, mutta pömpötys mahasta on häipynyt, vaikka kauhea pötsi se edelleen on, kun en ole kiinteytynyt yhtään sitten 2 raskauden :D

Alun innostuksen jälkeen jolloin suorastaan söin pekonia ja munia kaksin käsin olen vähän "rauhoittunut". Eli kaloreita on toivottavasti sopivasti, eikä liikaa laihtumista ajatellen. Nälkää tää pitää poissa kuin unelma, joten syöminen ei ole mielessäkään kuin 3 kertaa päivässä ja se riittää hyvin. Muuten olen ollut sellainen napostelija.

Lukekaapa muuten Mats-Eric Nilssonin kirja Aitoa Ruokaa, niin einesten syömiseen (siis pois jättämiseen) tulee ihan rokotus kuin itsestään. Ainakin mulle. Kertoo kuinka kaupat (tarkoitan ruokateollisuus) huijaavat kuluttajia ja sen kirjan lukemisen jälkeen osaa helpommin valita kunnon ruoat ja hätätilassa vähän laadukkaammat einekset (niitäkin kuitenkin on)!

Ei ole mikään fanaattinen kirja, kirjoittaja on tavallinen toimittaja, eikä mikään eko-hörhö :) Sellainen tuskin olisi niin purrutkaan minuun :)
 
Viimeksi muokattu:
"hippo"
78,8 kg. B)

Painan sen verran, kuin olin suunnitellut painavani 1.4. Mies raapii päätään ja ihmettelee, napsin välillä juustoa ja satunnaisen metwurstinsiivun, saatan tempaista lounaaksi kunnon läjän pasta carbonaraa kesäkurpitsapastalla, latkin menemään kevytjugurtin sijaan partaäijää, valitan ähkyä, kun tonnikalakastike vei itsehillinnän ja vatsa tuli tupaten täyteen ja kilot karisevat silti. Se ei siis usko edes silloin kun näkee. :LOL:

Värkkäsin tavoitteet uusiksi, edelleen löysällä kädellä, jotta mulla on varaa välillä lötköilläkin. Eli todennäköisesti saavutan tavoitteen ilman stressiä. Suunta siis kohti 75 kiloa, aikaa muutama viikko, sillä jossain vaiheessahan tämä nopea painonlasku taittuu.
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
[QUOTE="hippo";25495543]78,8 kg. B)

Painan sen verran, kuin olin suunnitellut painavani 1.4. Mies raapii päätään ja ihmettelee, napsin välillä juustoa ja satunnaisen metwurstinsiivun, saatan tempaista lounaaksi kunnon läjän pasta carbonaraa kesäkurpitsapastalla, latkin menemään kevytjugurtin sijaan partaäijää, valitan ähkyä, kun tonnikalakastike vei itsehillinnän ja vatsa tuli tupaten täyteen ja kilot karisevat silti. Se ei siis usko edes silloin kun näkee. :LOL:

Värkkäsin tavoitteet uusiksi, edelleen löysällä kädellä, jotta mulla on varaa välillä lötköilläkin. Eli todennäköisesti saavutan tavoitteen ilman stressiä. Suunta siis kohti 75 kiloa, aikaa muutama viikko, sillä jossain vaiheessahan tämä nopea painonlasku taittuu.[/QUOTE]

Onnea tavoitteen hurjasti etukäteen saavutuksesta :)

Ähky olo on tuttua. Vaikka syön vähemmän kuin ennen, tulen silti ihan yhtä ähkyyn. Eli annoskokoja on varmaankin taas tarkistettava. Mutta siinä kohtaa pitää ottaa yksi ruokailukerta vuorokauteen lisää, jotta saan kuitenkin riittävästi kaikenmaailman vitskuja ja niitä kaloreitakin :)
 
Heissan!

Ollu härdelliä viikolla, nii en oo kerenny kommailee tänne.
Positiivisesti yllätyin kun hommasin ne patterit puntariin :), luulin että kiloja olis jonnin verran yli 60, mutta eipä ollu. Paino näytti karvan verran yli 59, ja nyt aamulla paino oli tasan 58. Olo on kumminkin ollu sellanen että painoo olis tullu lisää...

Millon te käytte puntarilla, aamulla vaiko illalla?
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Heissan!

Ollu härdelliä viikolla, nii en oo kerenny kommailee tänne.
Positiivisesti yllätyin kun hommasin ne patterit puntariin :), luulin että kiloja olis jonnin verran yli 60, mutta eipä ollu. Paino näytti karvan verran yli 59, ja nyt aamulla paino oli tasan 58. Olo on kumminkin ollu sellanen että painoo olis tullu lisää...

Millon te käytte puntarilla, aamulla vaiko illalla?
Kiva, että vaaka oli hyvällä päällä :D

Mä käyn aina heti aamulla, vessakäynnin jälkeen ja ilman vaatteita. Näin painoa voi seurata parhaiten, kun se kerran on tuolloin niin vertailukelpoinen kuin olla vaan voi.

Tosin nyt viime aikoina olen pomppinut vaa-alla välillä myös huvin vuoksi illalla ja vaatteet päällä. Eilenkin illalla sanoin miehelle, että mun on nyt ihan pakko mennä vaa-alle katsomaan kun sinne tulee niin kivat lukemat. Menin ja vaaka näytti iltapainoksi vaatteet päällä 71,8 kg. Hymy nousi korville :D

Aamulla paino oli sitten sen 70,2 kg :)
 
"hippo"
Mulla on sama metodi kuin Chefillä, aamuvessan jälkeen vaakaan, kun riisuttava on kumminkin, että saa päivävaatteet päälle. Sitä minä vain en käsitä, että miten vaaka näyttää aamulla pienempää lukemaa kuin illalla, siis mihin se paino katoaa yöllä? Voiko se muka tosissaan johtua esim. kosteuden haihtumisesta hengityksen mukana, vai häh? Tajuan kyllä, että illalla painaa enemmän kuin aamulla, kun on päivällä syönyt muutaman aterian, mutta se yö on arvoitus. Ei meillä noiden lasten takia ole edes niin vilkas seksielämä, että "iltavoimistelu" aina hoikentaisi yötä vasten.

Mä olen pohtinut muutaman kerran, milloin mulle mahtaa tulla motivaation lässähdys ekaa kertaa ja halu siirtyä takaisin hiilariruokaan kätevyyden vuoksi. Pelkäsin, että se päivä ei ole kovinkaan kaukana. Käännytin äitinkin karppaamaan ja hän on kehunut mahtavaa oloa, itse en ole juurikaan huomannut eroa kuin vaa'an lukemissa.

Äsken kuitenkin kotiuduin kakkukahveilta, joilta ei kärsinyt kieltäytyäkään. Söin pikkupikkupalan suolaista piirakkaa, se oli onneksi leikattu kätevän pieniksi, sitten niin laihan siivun täytekakkua kuin onnistuin kakusta leikkaamaan ja yhden pikkuruisen keksin. Ja herramunjee mikä olo nyt on. Siis kuin olisi muutamat hattarat syönyt... Osansa tietty tekee kahvi, en yleensä juo sitä, joten kaksi kuppia tarkoittaa käsien tärinää ja jytkettä rinnassa, kun pumppu pistää saksanpolkaksi kofeiinin takia.

En voi kiistää, etteikö tarjoilu olisi ollut maukas, mutta vaikea käsittää, että tämä oli mun ns. normaaliolo vielä kolme viikkoa sitten. Eipä ole vaikea pitäytyä karppaamassa taas tämän jälkeen.

Mä olen ajatellut laskea, montako meitä ketjussa jo on, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. :) Tuntuu vain siltä, että olen ihan moukka, kun en tykkäile muiden edistymisistä, mutta kun mulla ei edes ole facebook-profiilia. Iloitsen kyllä silti tasapuolisesti kaikkien kanssatiukentujien puolesta.

Pahoittelen myös, että olen mm. näyttänyt kieltä noille aiemmille laihdutusketjuille, vaikka en edes avannut niitä. Ärsytti vaan ihan suunnattomasti, kun joku kehtaa edistyä painonhallinnassa kun itse vaan lihon mutta täälläpä sitä nyt itsekin ollaan... :D :ashamed:
 
[QUOTE="hippo";25497983]Mulla on sama metodi kuin Chefillä, aamuvessan jälkeen vaakaan, kun riisuttava on kumminkin, että saa päivävaatteet päälle. Sitä minä vain en käsitä, että miten vaaka näyttää aamulla pienempää lukemaa kuin illalla, siis mihin se paino katoaa yöllä? Voiko se muka tosissaan johtua esim. kosteuden haihtumisesta hengityksen mukana, vai häh? Tajuan kyllä, että illalla painaa enemmän kuin aamulla, kun on päivällä syönyt muutaman aterian, mutta se yö on arvoitus. Ei meillä noiden lasten takia ole edes niin vilkas seksielämä, että "iltavoimistelu" aina hoikentaisi yötä vasten.

Mä olen pohtinut muutaman kerran, milloin mulle mahtaa tulla motivaation lässähdys ekaa kertaa ja halu siirtyä takaisin hiilariruokaan kätevyyden vuoksi. Pelkäsin, että se päivä ei ole kovinkaan kaukana. Käännytin äitinkin karppaamaan ja hän on kehunut mahtavaa oloa, itse en ole juurikaan huomannut eroa kuin vaa'an lukemissa.

Äsken kuitenkin kotiuduin kakkukahveilta, joilta ei kärsinyt kieltäytyäkään. Söin pikkupikkupalan suolaista piirakkaa, se oli onneksi leikattu kätevän pieniksi, sitten niin laihan siivun täytekakkua kuin onnistuin kakusta leikkaamaan ja yhden pikkuruisen keksin. Ja herramunjee mikä olo nyt on. Siis kuin olisi muutamat hattarat syönyt... Osansa tietty tekee kahvi, en yleensä juo sitä, joten kaksi kuppia tarkoittaa käsien tärinää ja jytkettä rinnassa, kun pumppu pistää saksanpolkaksi kofeiinin takia.

En voi kiistää, etteikö tarjoilu olisi ollut maukas, mutta vaikea käsittää, että tämä oli mun ns. normaaliolo vielä kolme viikkoa sitten. Eipä ole vaikea pitäytyä karppaamassa taas tämän jälkeen.

Mä olen ajatellut laskea, montako meitä ketjussa jo on, mutta en ole vielä saanut aikaiseksi. :) Tuntuu vain siltä, että olen ihan moukka, kun en tykkäile muiden edistymisistä, mutta kun mulla ei edes ole facebook-profiilia. Iloitsen kyllä silti tasapuolisesti kaikkien kanssatiukentujien puolesta.

Pahoittelen myös, että olen mm. näyttänyt kieltä noille aiemmille laihdutusketjuille, vaikka en edes avannut niitä. Ärsytti vaan ihan suunnattomasti, kun joku kehtaa edistyä painonhallinnassa kun itse vaan lihon mutta täälläpä sitä nyt itsekin ollaan... :D :ashamed:[/QUOTE]

No ainakin osa siitä illan painosta katoaa sen vessakäynnin yhteydessä. Mutta kyllä yön aikana tosiaan hikoilee jne, jolloin paino putoaa :)

Ja ne tykkäämiset ei liity mitenkään Facebookkiin :D :D Riittää että rekisteröit nimimerkin, eli kirjaudut tänne sivulle mustana. Sitten sulle tulee sellainen "tykkää" nappula esiin, mitä voit halutessasi painaa. Jos tykkäät :D

Jonkinlainen lista olisi kyllä kiva laittaa esille mukana olevista, mutta muistaakseni joskus kyseltiin että halutaanko sellainen vai ei ja silloin moni kertoi ettei halua.
Tuolloin oli tosin kyse vissiin viikoittain ilmoitettavasta punnistustuloksesta tms.

Mutta halutaanko me nyt jonkinlainen lista?

Nikki ja kenties jotain muuta tietoa? Parin lauseen esittäytyminen mihin kertoo sen minkä kertoa haluaa, pakko ei ole kertoa mitään?

Vai jonkinlainen lista johon kirjataan pudotettuja kiloja/menetettyjä senttejä tjtn.

Mun mielestäni vähintäänkin nikkilista olisi kiva, mutta mulle passaa myös lisätietojen raapustelut :)
 
"hippo"
No mä olen jostain lukenut, että "rekisteröidy Facebookiin ja näe, mistä kaverisi tykkäävät..." niin ajattelin, että nuo ilman muuta ovat samaa asiaa.

Mulla ei ole mitään listoja vastaan, kunhan ei tarvitse alkaa mittanauhan kanssa hääriä :D Ja eihän mihinkään ole pakko merkkailla mitään edes viikoittain, jos ei halua.
 
"jee"
[QUOTE="saara";25491051]Sokeriton pannukakku:

4dl maitoa
4 kananmunaa
2dl vehnäjauhoja
1tl suolaa

Uunipannulle:
2rkl voita

Sekoita aineet keskenään. Laita voi leivinpaperin päälle ja pelti uuniin siksi aikaa, että voi sulaa. Levitä voi tasaisesti. Kaada taikina päälle ja paista 225 asteessa n.25min.


Tämmöinen ohje mulla on tuohon sokerittomaan pannariin. :)[/QUOTE]

Että oikee sokeriton pannarikin vielä :) Eihän kukaan tee normistikkaan pannaritaikinaa sokerilla tyhmä
 

Yhteistyössä