*** Tammikuussa tiukentuvat ***

Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25533130:
Huippua Chef!
On muutes pirun vaikeeta lopettaa se karkin syöminen kahteen, hienoa kun sen oppii :) Ja kuulostaa hyvältä suunnitelmalta, toi kiloraja, milloin alkaa aina dietti. Itteekin kyrsii rankasti kun on päässyt ihan käsistä tää paino, jos olis ryhdistäytynyt ajoissa, olis paaaaljon helpompi tää laihdutusprojekti..

Muuten, kotonakin voi aikas hyvin treenata, jos ei raaski lapsia laittaa hoitoon.
Sun mieheshän voisi tehdä sulle vaikka ohjelman vapaille painoille (muistaakseni käy salilla) ?
Mun ex harrasti bodausta ja treenasi jonkin verran myös kotona..

Täytyy myöntää, että ite harrastan liikuntaa mieluiten ulkona rattaita työntäen, kun koirakin saa samalla liikuntaa, ja ite voi aatella kaikkia omia juttujaan kun lapsi nukkuu. On muutes kasvanut taas mekonen hapa ja muutkin lihakset myös :) Mulla oli puolet raskausajasta liikunta ihan minimissä, supistelujen vuoks. Nyt on tää reilu parivuotta taas lenkkeilty koko ajan rankempia matkoja. (Joulukuu meni kyllä iiihan käsille ja tuli varmaan 5kg painoakin..)
Kyrsii täää, kun olis ihan kivassa kunnossa ja lihaksiakin, mutta ne on läskin alla piilossa :D Nooo, oma vika..

Ainii, siitä piti vielä kysyä.. Onko muilla semmosta tunnetta että jotain tekis mieli, mutta ei osaa sanoa mitä?? Siis tarkoitan, että kun on herkuilla saanut sitä hyvää fiilistä, niin jotenkin kaipaa jotain tilallle.. Semmonen kaihertava tunne, joka ei sitten kumminkaan täyty, vaikka söisi jonkun herkun (ja saa siitä tietty morkkiksen) Äääh, en osaa paremmin kuvailla :D
Mä en periaatteessa allekirjoita sitä, että pudottaminen olisi ollut helpompaa. Siis ainakaan omalla kohdallani. Toki se kilomäärä olisi ollut pienempi, jos olisin aloittanut aiemmin, mutta kyllä mä aloitinkin. Enkä koskaan onnistunut. Koska kiloja ei kuitenkaan ollut kuin vaan vähän (mitä itsepetosta!) ylimääräisenä, niin eihän siinä nyt NIIN hätä ja kiire ollut, eihän. Näin mä ajattelin - ja lihoin lisää.

Mä olen ollut ehkä sen sata kertaa dietillä, enkä koskaan ole oikeasti päässyt minkäännäköisiin tuloksiin. Tai no, pudotin mä 1,5v sitten 12 kiloa, mutta lihoin jokaisen gramman takaisin. Syy siihen on mielestäni se, etten itse nähnyt laihtuneeni oikeastaan yhtään. Joten en saanut siitä sellaista "jes!" tunnelmaa. Koin olevani edelleen ihan yhtä läski kuin ennenkin.

Nyt näen muutoksen ja tsemppikin on sitä kautta ihan erilainen :)

Mies käy salilla ja on treenannut kroppansa todella hyvään kuntoon. Hän siis kyllä osaa antaa kaikki vinkit ja neuvot...mutta kun mä nimenomaan haluan salille, jossa saan treenattua rauhassa, ilman jaloissa riekkuvia lapsia. Mies kyllä mielellään hoitaa lapsia jos menen salille (eilen juuri sanoi, että voin ihan hyvin mennä, hän kyllä katsoo lasten perään), mutta kun meillä on niin paljon harrastuksia, etten oikein tiedä mihin väliin sen salitreenin sitten ämppäisin.

Ainoat ns. vapaat ajat perheen kalenterissa on ti aamu ja ke iltapäivä...mutta se tarkoittaisi käytännössä sitten sitä, että meillä ei olisi lainkaan enää yhteistä aikaa koko perheenä. Aina kun on joku josakin treeneissä tms. Mutta kai sen jotenkin saisi sumplittua...pitää miettiä.

Kyllä meillä kotonakin on painoja yms. koska mies on treenannut välillä kotonakin, mutta ei niitä miehen tarpeiksi riittävästi ole. Tuo treenaa senvertaa suurilla painoilla, että kyllä siihen tarvitaan kunnon punttisali. Ja mieluiten hänkin menee salille, sillä siellä on vähän toisenlainen treenifiilis. Ja ymmärrän sen hyvin, koska ajattelen itse samoin. Mulle painot kyllä riittäisi, mutta mäkin kyllä sinne salille mielelläni suuntaisin.

Koiria lenkkeilytän minäkin, joskin pääsääntöisesti pellolla, jolloin ne juoksee keskenään ja mä kattelen, ettei ne kovin kauaksi ryntää. Käveleminen on ehkä maailman tylsintä puuhaa, paitsi jos on sauvat mukana. Mutta sitten taas en saa pidettyä koiria remmeissä. Isompi osaa pysyä vapaana niin fiksusti, ettei remmiä travita, mutta pienempi ei :)

Tyhjiötä en ole kokenut. Mutta se saattaa ainakin josakin määrin johtua siitä, että mä tein alusta saakka päätöksen, että luovun herkkumaniasta kokonaan, enkä siis vaihda sitä johonkin uuteen asiaan. Aikoinaan lopetin tupakanpolton, tai oikeastaan vaidoin tupakan herkkuihin. Ja lopputulos oli sitten sen +23 kg. Nyt päätin etten vaihda herkkuja mihinkään, eli en lähde niitä korvaamaan, vaan luovun siitä kokonaan. En siis tarkoita ettenkö koskaan herkuttelisi, vaan etten tosiaan ota mitään tilalle :)
 
Viimeksi muokattu:
Vatsaus
Mahtava lukea lukemien muutoksia etusivulta! Onnea kaikille, etenkin Chefille kymppikerhon vaihtumisesta!

Nopeasti heitän kuvausta tähän, voi minutkin liittää aloitukseen;

Vatsaus
5 lasta
vyötärö nyt tammikuussa 67 cm (viime lokakuussa 78 cm)
tavoite 62 cm (kesällä)
välitavoite 65 cm
menetelminä kohtuullisuus ja Callanetics :)


Juhlittu tyttären syntymäpäiviä, vieraita tipotellen eri päivinä jo viikon verran. Minä olen ollut kaikkein heikoimmassa osassa juhlia, eli leipurina! Siinähän käy niin, että joka vaiheessa pitää vähän maistaa... Pöhö olo siitä on seurannut, ja se että liikunnalle on jäänyt vähemmän aikaa ja intoa. Tänään vasta tohdin mitatakin, kun on taas yksi treeni takana.

Höh kun harmittaa, että tuli löysäiltyä, kun oli jo niin ryhdikäs ja kiva olo. Sitä seisoikin paljon ylväämmin vielä viikko sitten. Nyt kestää taas viikonlopun yli että saa sen saman jämäkän fiiliksen ja oman kehon kannattelun takaisin.

Tässä kuitenkin tuli taas todistetuksi, että kun mässäsin, niin illalla oli niin vetelä olo että ei edes puolituntiseen lattiajumppaan taipunut. Eli jumppaan mahdollisimman varhain, niin se tulee ainakin tehdyksi. Samalla olo jää niin sporttiseksi ettei sitä tee mieli pilata ylisyömisellä iltaa kohden.

Voimia viikonlopun vitsausten vastustamiseen! :)
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Unohdin aamusella huikata, että paino ei noussut 70 kiloon, vaikka sitä vähän jännäsinkin :)

Aamupaino oli 69,7 kg mikä sinänsä on oikein kiva, mutta nyt näyttäis siltä, ettei tälle viikolle ole tulossa järin suurta pudotusta. Sinänsä sen ei väliä, kun olen jo helmikuunkin alkuperäisen tavoitteen saavuttanut, mutta kyllä mä se pudotus silti saisi olla vielä tällä viikolla kilon pintaa, kun ollaan vasta niin alussa uuden startin suhteen :)
 
Plaah.. Tällä viikolla pudonnut vain 0,5kg, mutta onneksi sentään mekko mahtuu päälle.
Tänää aion tehdä vain tunnin lenkin syömättä, että jaksan juhlia :D
Suoraan sanoen vituttaa kyllä mennä koko juhliin, ukkeli ollut niin vittumainen tänään. Pakko vaan mennä, kun palkkas sitten pojan tyttöystävineen sinne narikkaan..
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Jottei mulla ole aina vaan positiivisia uutisia, niin kerronpa sitten miten kävi. Amaupaino 70,1 kg. Söin eilen normia enemmän, mutta en mitenkään hillittömästi. Heti se sitten kuitenkin vaa-assa näkyi.

Tänään söin yhden laskiaispullan (sukulainen oli tehnyt ja toi) ja syön ehkä vielä toisenkin.

Huomenna viikkopunnitus ja tällä hetkelä viikon tulos on -100g. Voihan arse :D

Olisin tosiaan toivonut sitä kilon pudotusta, mutta näemmä kakkkia toiveita ei saa toteen. Syömisistä sen ei pitäisi olla kiinni, koska olen kyllä niin kovilla miinuksilla, että +-0 tilanteen ei pitäisi olla mahdollinen. Mutta näemmä se silti on. Toisaalta sitten pidemmällä tähtäimellä tilanne varmasti tasoittuu, nyt vaan tuli kakkamaiseen kohtaan se sahaus yläsuuntaan. Käyrä siis näyttää tasaista laskua pienine sahailuneen, eli siltä osin kaikki ok :)
 
Jottei mulla ole aina vaan positiivisia uutisia, niin kerronpa sitten miten kävi. Amaupaino 70,1 kg. Söin eilen normia enemmän, mutta en mitenkään hillittömästi. Heti se sitten kuitenkin vaa-assa näkyi.

Tänään söin yhden laskiaispullan (sukulainen oli tehnyt ja toi) ja syön ehkä vielä toisenkin.

Huomenna viikkopunnitus ja tällä hetkelä viikon tulos on -100g. Voihan arse :D

Olisin tosiaan toivonut sitä kilon pudotusta, mutta näemmä kakkkia toiveita ei saa toteen. Syömisistä sen ei pitäisi olla kiinni, koska olen kyllä niin kovilla miinuksilla, että +-0 tilanteen ei pitäisi olla mahdollinen. Mutta näemmä se silti on. Toisaalta sitten pidemmällä tähtäimellä tilanne varmasti tasoittuu, nyt vaan tuli kakkamaiseen kohtaan se sahaus yläsuuntaan. Käyrä siis näyttää tasaista laskua pienine sahailuneen, eli siltä osin kaikki ok :)
Kyllä sitä välillä pitää herkutella! Lisää lähtee kun käyt vessassa :D
 
  • Tykkää
Reactions: chef
"hippo"
Saa nähdä, miten mun huomisen punnituksen käy, sillä tänään on ollut mässypäivä. :p

Olen tähän mennessä syönyt partista mustikoilla, pippurisen jauhelihapihvin (ison!), leipäjuustoa, manteleita ja 80-prosenttista suklaata (4 palaa) :p :p
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Koska kukaan ei ole merkannut tänne tänään mitään, niin eihän munkaan silloin tartte, eihän?

Perse, perse, perse...70,7kg eli viikkotulos on PLUS 500g.

Ja nyt se käyräkin näyttää jo melko huolestuttavalta. Perse :D

Nooh, ehkei tämä ihan kamalaa ole, mutta nyt tulee kyllä kiirus saada tiistaiaamuksi -800g, jotta pääsen tosiaan tammikuun loppuun mennessä sinne alle seitsemäänkymppiin.

Maha on pinkeä kuin jalkapallo, eli kaikki mikä on tullut takaisin, on tullut mahaan. Onneksi se on juuri se paikka, josta ne ensimmäisenä lähteekin :)

Eilinen ja edellispäivä meni siis possutellessa ja kieltämättä eilen ihan oikeasti possuttelin. Joten siinä syy tähän plussaan. Mutta jotain positiivistakin...enää ei tee kyllä pätkääkään mieli. Mä haluan nyt vain näistä ylikiloista eroon :)
 
Koska kukaan ei ole merkannut tänne tänään mitään, niin eihän munkaan silloin tartte, eihän?

Perse, perse, perse...70,7kg eli viikkotulos on PLUS 500g.

Ja nyt se käyräkin näyttää jo melko huolestuttavalta. Perse :D

Nooh, ehkei tämä ihan kamalaa ole, mutta nyt tulee kyllä kiirus saada tiistaiaamuksi -800g, jotta pääsen tosiaan tammikuun loppuun mennessä sinne alle seitsemäänkymppiin.

Maha on pinkeä kuin jalkapallo, eli kaikki mikä on tullut takaisin, on tullut mahaan. Onneksi se on juuri se paikka, josta ne ensimmäisenä lähteekin :)

Eilinen ja edellispäivä meni siis possutellessa ja kieltämättä eilen ihan oikeasti possuttelin. Joten siinä syy tähän plussaan. Mutta jotain positiivistakin...enää ei tee kyllä pätkääkään mieli. Mä haluan nyt vain näistä ylikiloista eroon :)
Hyvä juttu kumminkin, että et luovuta! Kyllä niitä sortumisia tulee, pääasia että ottaa sitten itteensä niskasta kiinni, ettei tule niitä meidän mässyputkia.
Tsemppiä!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Neljän Äiti;25548406:
Hyvä juttu kumminkin, että et luovuta! Kyllä niitä sortumisia tulee, pääasia että ottaa sitten itteensä niskasta kiinni, ettei tule niitä meidän mässyputkia.
Tsemppiä!
En luovuta, päätin eilen, että putki katkeaa puoleen yöhön mennessä ja niin tein. Tänään en enää misään nimessä herkuttele :)
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti
Heippa täältäkin! Kerrankin jopa kirjautuneena paikalla :D

Mulla meni aivan plörinäksi nyt 3 päivää,plääh! torstai-aamuna vaaka näytti 77,2kg.. Mutta oli miehen kanssa siinä riitaa, univelkaa ym joten olo oli huono ja alkoi heikottaa. Meninpä sitten antamaan itelleni luvan syödä,ja käsistähän se lähti. kolme päivää herkutellut kaksin käsin ja vaaka näyttää taas yli 80!! Eli yli 3kg nousi paino kolmessa päivässä.. ai että mua masentaa!
No nyt otin taas itteäni niskasta kiinni, josko tää tästä.

Tsemppiä kaikille!! :)
 
"hippo"
Mä taidan pitää mässypäiviä useamminkin. :D Pelkäsin, että paino huitelee tänään taas 79 pinnassa, mutta se olikin 77,9kg. Hassua.

Mulle tuli kyllä kauhea kriisi, kun en sallisi itselleni yhtään niitä luonnollisia nousuja, vaikka tiedän, että se on ihan tyhmää. Taidan siis yrittää pysyä poissa puntarilta mahdollisimman kauan (onnistunen korkeintaan kaksi aamua, mutt yritän silti) ja päätän, että ei ole katastrofi, vaikka vaaka vielä väläyttelisikin niitä 78-alkuisia lukemia. Sen verran lupaan itselleni, että 79 kiloon ei enää ole paluuta, saati kahdeksikolla alkaviin.

Ostin eilen itselleni kaksi paitaa, yksiä farkkuja teki hirveästi mieli, mutta mulla eivät reidet käy niihin vielä piiiiiitkään aikaan. Lihon aina eniten reisistä ja perseestä, joten semmoiset reidestä oikein vaaleiksi kulutetut housut eivät todellakaan imartele kroppaani. Mutta kun joskus pääsen ihmismäisiin mittoihin, ostan ne farkut, niissä oli kaikkea ihanaa krumeluuria koristeena.

Tällä hetkellä mulla on pussihoususyndrooma, seitsemän kilon pudotus saa housuni näyttämään järkyttävän suurilta, mutta en millään viitsisi tuhlata uusiin housuihin, kun ne jäävät taas kohta isoiksi. Elloksen alesta ostin kyllä yhdet farkut parilla kympillä, käytän niitä ihmisten ilmoilla käydessäni. Kotona sitten vain lököhousuja, etteivät farkut veny suotta. Lökäpöksyily ei kyllä ole kovin naisellista, mutta... pläääh.
 
oon ollut flunssassa koko viikon ja liikuntaa en ole harrastanut, enkä syömistäkää ku mikää ei maistu ja paino ei ole tippunut yhtään :mad:
Huomenna soitan lääkärille ajan, pakko päästä verikokeisiin, ei tää oo oikeesti ihan normaalia...tai sit mul on vaan maailman hitain aineenvaihdunta :(

Nyt onneksi alkaa flunssa helpottaa ja tänään ois tarkotus jo kokeilla zumbailla, mutta ehkä hieman kevyemmin ku yleensä.
 
Heippa täältäkin! Kerrankin jopa kirjautuneena paikalla :D

Mulla meni aivan plörinäksi nyt 3 päivää,plääh! torstai-aamuna vaaka näytti 77,2kg.. Mutta oli miehen kanssa siinä riitaa, univelkaa ym joten olo oli huono ja alkoi heikottaa. Meninpä sitten antamaan itelleni luvan syödä,ja käsistähän se lähti. kolme päivää herkutellut kaksin käsin ja vaaka näyttää taas yli 80!! Eli yli 3kg nousi paino kolmessa päivässä.. ai että mua masentaa!
No nyt otin taas itteäni niskasta kiinni, josko tää tästä.

Tsemppiä kaikille!! :)
Kuulostaa niin tutulta.. Mutta onneksi sait herkuttelun lopetettua jo!
Tsemppiä sinnekkin!
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Onkohan mein puntari rikki, tänään aamupaino näytti 58kg, siis elisestä puonnu sen 300g. Aattelin että paino tippuis hiukka hitaammin, vaikka en nyt oo syömisiä nii kovin paljoo katellu.

Ja sitten tarviisin arvon mammat apuja. Oon aina ollu tosi huono näitten treenaamisien ja syömisten kanssa. Eli mitä pitäs ennen treeniä syödä, ja mitä juoda treenin aikana (vettä, urheilujuomaa, mitä?), ja tietty että mitä syödä treenin jälkeen?

Tänään ollu taas välipäivä, vaikka jonnin verran tuo sali olis houkuttanu :D. Mutta en halua että joka paikka menee ihan lukkoon/tukkoon, vaikka hyvon venyttelenkin treenin jälkeen :).
Mun mies sano että on musta hirmu ylpeä, kun olen alkanu salilla käymään. Sanoinkin, että kohta sitten puhutaan kavereille, että kun vaimo ei mittään muuta teekkään ku ravaa salilla :D

Ja sitten noihin herkkuihin jos vähän kommentoisin. Mulla ei herkkujen kanssa niin kovin vaikiaa ole, kun en syö mittään kahvipullaa, enkä juuri suklaata, enkä liioin karkkia (paitsi salmiakkia, nam. Tosin harvoin ostan). Mutta yksi on mulle pienoinen kompastuskivi, meinaa SIPSIT. Sen verran on itsehillintää ollu, että en oo niitä ostanu, mutta auta armias jos niitä on jossain tarjolla. Sen yhen kun ottaa, nii en tasan voi lopettaa syömistä ennen ku kuppi/pussi on tyhjä :(. Mä oon nyt sitten vähän tuota suolasen (lue: sipsien) himoa koittanu hillitä pistaasipähkinöillä :). Mutta milläs muulla sitä vois hillitä?
 
  • Tykkää
Reactions: chef
Toss Foo
Huomenta, nuoret :D !

Täällä palellaan uutta viikkoa kohti, pian kalenterikin pyörähtää.. Mä olen tämän aamun lukemilla onnistunut tammikuussa pudottamaan yli kilon :D :D mutta jouluturvotusta siinä on.. hups.. yli kilo :D Eli joulukuun alkuun verrattuna paino on pudonnut puolisen kiloa. Mikä on muuten PALJON, kun olen jo reilusti normipainossa ja vaan loppuviilailen tavoitettani. Kymmenessä kuukaudessa on lähtenyt siis reilu 16kg, josta itseasiassa 15kg meni 7kk:ssa. Paino alkoi silloin seiskalla, nyt vitosella. HYVÄ MINÄ!

Hei, tosi HYVÄ KAIKKI TE joilla painoa on lähtenyt, ihan huimia tuloksia! Voi että, miten ylpeä ja iloinen ja onnellinen voitkaan olla vaakaa katsoessasi :) Ja pitää ollakin! Itsekuri > itsetunto > ylpeys omasta itsestä. Hyvä sinä!

Ja hirmuiset tsempit kaikille, joilla jumii. Se se on kurjaa, mutta onneksi väliaikaista! Eikö? Mulla (nyt täällä minimipainossa) näkyy menkkaturvotus vaikuttavan 10 päivää, eli eipä ihmetellä jos nousee ja jumii eikä mitään tapahdu. Kyllä se sitten tapahtuu, noin päivänä nro 12..

Hei pikavastauksena vielä Fossiilille: ei sua niissä sipseissä se suola kiehdo, vaan se perunan makeus eli hiilihydraatit. Usko pois. Olet nyt vaikka kaksi viikkoa KOKONAAN ilman yhdenyhtä sipsipalaa, ja jos muuten syöt koko ajan herkuitta, maistuu se ystävänpäiväsipsi sitten pelkältä rasvassa uitetulta sokeripotulta. Ihan varmasti.
Tsemppiä kuitenkin, mielihaluja on niiiiin hankala vastustaa.. ja tekosyitä helppo keksiä. Sen varmasti tietää jokainen.

Jahas, missäs villasukat..
Aurinkoista kevään odottelua,
Toss Foo.
 
Heippa täältäkin! Kerrankin jopa kirjautuneena paikalla :D

Mulla meni aivan plörinäksi nyt 3 päivää,plääh! torstai-aamuna vaaka näytti 77,2kg.. Mutta oli miehen kanssa siinä riitaa, univelkaa ym joten olo oli huono ja alkoi heikottaa. Meninpä sitten antamaan itelleni luvan syödä,ja käsistähän se lähti. kolme päivää herkutellut kaksin käsin ja vaaka näyttää taas yli 80!! Eli yli 3kg nousi paino kolmessa päivässä.. ai että mua masentaa!
No nyt otin taas itteäni niskasta kiinni, josko tää tästä.

Tsemppiä kaikille!! :)
Me voidaan molemmat tuudittautua siihen, että me tuskin ollaan mässätty 9000 ylimääräistä kaloria tullutta kiloa kohden, eli nesteitä ne takaisin tulleet kilot on :)

Ja käytännössä se tarkoittaa sitä, että niiden kilojan pitäisi poistua melko rivakasti, eikä jäädä pitkäksi aikaa lanteille roikkumaan :D

Mä en vielä ole käynyt vaa-alla, kun vasta heräilen, mutta kovasti uskon ja toivon vaa-an näyttävän vähemmän kuin eilen. Ja mielellään saisi näyttää jopa 400g vähemmän, jotta olisi edes pieni mahdollisuus olla huomenna alle 70 kiloinen. Saas nähdä miten ämmän käy :O
 
[QUOTE="hippo";25548722]Mä taidan pitää mässypäiviä useamminkin. :D Pelkäsin, että paino huitelee tänään taas 79 pinnassa, mutta se olikin 77,9kg. Hassua.

Mulle tuli kyllä kauhea kriisi, kun en sallisi itselleni yhtään niitä luonnollisia nousuja, vaikka tiedän, että se on ihan tyhmää. Taidan siis yrittää pysyä poissa puntarilta mahdollisimman kauan (onnistunen korkeintaan kaksi aamua, mutt yritän silti) ja päätän, että ei ole katastrofi, vaikka vaaka vielä väläyttelisikin niitä 78-alkuisia lukemia. Sen verran lupaan itselleni, että 79 kiloon ei enää ole paluuta, saati kahdeksikolla alkaviin.

Ostin eilen itselleni kaksi paitaa, yksiä farkkuja teki hirveästi mieli, mutta mulla eivät reidet käy niihin vielä piiiiiitkään aikaan. Lihon aina eniten reisistä ja perseestä, joten semmoiset reidestä oikein vaaleiksi kulutetut housut eivät todellakaan imartele kroppaani. Mutta kun joskus pääsen ihmismäisiin mittoihin, ostan ne farkut, niissä oli kaikkea ihanaa krumeluuria koristeena.

Tällä hetkellä mulla on pussihoususyndrooma, seitsemän kilon pudotus saa housuni näyttämään järkyttävän suurilta, mutta en millään viitsisi tuhlata uusiin housuihin, kun ne jäävät taas kohta isoiksi. Elloksen alesta ostin kyllä yhdet farkut parilla kympillä, käytän niitä ihmisten ilmoilla käydessäni. Kotona sitten vain lököhousuja, etteivät farkut veny suotta. Lökäpöksyily ei kyllä ole kovin naisellista, mutta... pläääh.[/QUOTE]

Onnea pudotuksesta :D

Miten olisi reissu kirppikselle? Sieltä saa muutamalla eurolla tähän "välikauteen" sopivia housuja :) Ei tartte siis maksaa itseään kipeäksi, mutta voi silti näyttää nyvältä :)
 
oon ollut flunssassa koko viikon ja liikuntaa en ole harrastanut, enkä syömistäkää ku mikää ei maistu ja paino ei ole tippunut yhtään :mad:
Huomenna soitan lääkärille ajan, pakko päästä verikokeisiin, ei tää oo oikeesti ihan normaalia...tai sit mul on vaan maailman hitain aineenvaihdunta :(

Nyt onneksi alkaa flunssa helpottaa ja tänään ois tarkotus jo kokeilla zumbailla, mutta ehkä hieman kevyemmin ku yleensä.
Kiva että olet paranemaan päin :)

Jos siltä tuntuu, ettei kroppa toimi kuten kuuluu, niin käy ihmeessä verikokeilla. Meilläkin odotellaan vielä pari päivää lasten kilpparitestin tuloksia, kun paino ja pituuskäyrät elää ihan omaa elämäänsä.
 
Heipparallaa!
Vitsit, paino oli tippunut 700g :)
Viime viikolla lähti vain 0,5kg eli olen jäljessä kilo/vk tavoitteestani, mutta kyllä toi riemastutti että oli edes tuon verran pudonnut.
Alkuperäisen tavoitteen mukaan ensi ma pitäisi painaa 80kg ja nyt siis vaaka näytti 81,7.. eli ei tule onnistumaan, mutta toivottavasti kumminkin alaspäin mennään.
Nämä kovat pakkaset kyllä vaikeuttaa hommaa entisestään, kun mun laihdutus perustuu enimmäkseen lenkkeilyyn.. Lisäksi vaikeuttaa tää melkonen vitutus tota ukkelia kohtaa. Juhlat meni ihan perseelleen sen hullun mustasukkasuuden vuoksi ja nyt joutuu kuunteleen kaiken muun paskan lisäksi vittuilua siitä, kun eräs esiintyjä koski minua vyötärölle ja häpäisin sitten hänet käytökselläni.. Että tämmöstä.
Noo, ei auta kuin koittaa olla mässäilemättä.

Toivottavasti muilla menee laihis paremmin!!!!
 
Nonni...jokohan olis aika rustata tammikuun tuloksia esiin?

Mä en näemmä saa itteäni vieläkään samaan ruotuun, kuin missä olin. Hienosti kieltäydyin eilen treeneissä tarjotuista herkuista, jotka treenikaveri oli voittonsa kunniaksi sinne tuonut. Mutta kotona söin sitten yhden ylimääräisen sämpylän (kokonaisen) ja 3 kettunannaa. Ei kuulosta pahalta, eikä se sinänsä paha olekaan, mutta silti. Olen taas niin selkärangaton, että oikein hävettää. Nyt vaan toivon, että alkais hävettämään niin paljon etten enää possuttelis, koska en enää halua myöntää sitä teille :D

Vaaka oli armollinen ja me ollaan taas väleissä. Ja ihan hirmuisesti nyt taas löytyi uutta tsemppiä, mutta ei se valitettavasti ole ihan samanlaista kuin ennen. Mutta eiköhän silläkin etiäppäin pötkitä :)





Tammikuun pudotus -5,2 kg, eli tavoite saavutettu :)
 
  • Tykkää
Reactions: Neljän Äiti

Yhteistyössä