+++++TAMMIKUUSSA PLUSSAAVAT, helmikuuta suunnittelevat vol4 (kk vaihdettu) ++++++

Nelli, :hug: Toivottavasti asiat ratkeaa miehenne kanssa ja pian pääset takaisin tänne kuumeileen. Ja pahoittelut negasta :(
sintsu, millaisiin hoitoihin olet menossa? Onko aikasempien raskauksien alulle saanti ollut vaikeaa? Jospa sielläki sitten pääsis plussapuhuri käymään ku relaksoituun ja asennoituu hoitoon menosta. Mulla monia tuttavia jotka olleet jo tutkimuksissa taikka jonossa niin tärppi käynyt :D
Tänne ei mitää uutta vieläkää.. plääh! Koitetaan vain tähän aamuu heräillä. Ja kai pitää alkaa korjailee tuota päivitysta ku kirjoitusvirheitä näyttää hypänneen sinne. Tässä heräilen ja aamukaffia juon..
Ja onko Heathy-lla jo uutisia?? :heart:
 
Minnäi Ihan terkkarin lähetteellä.Missä ne hoidot sitte onkaan täällä pk seudulla.Ja tää on ihan uus juttu ku ei aikaisemmin olla tälläiseen turvauduttu :| Mut meillä uus perhe ja miehen kanssa ensimmäistä yhteistä toivotaan...Joten voi olla et vikaa löytyy miehestä mut uskon et me se nyytti viimmeistään hoitojen myötä saadaan jos ei sitä ennen onnistu.Voihan se olla niinkin et on ollut vaan tosi huono tuuri :ashamed:
Mä en edes tiedä mitä siellä tehdään tai miten edetään mut sittehän se selviää.Kai ne jotain kokeita ensin tekee? Toivottavasti vaan ei hirmuisen kauaa tarvitse aikaa odottaa.Vaikka sekin jo helpottaa kun tietää et jotain tulee tapahtumaan.Ainakin tämän vuoden puolella :D
Mut harjoitukset jatkuu toistaiseksi samaan tapaan.
 
Sintsu, pahoittelut negasta :hug: Onnea hoitoihin, toivottavasti luomuplussa pärähtäisi kuitenkin ennen niitä.. :)

Kiitos Minnäi kysymästä :) Raskausoireita edelleen, ja vahva tunne siitä ettei menkkoja tule. Yleensä mulla tuhruttaa edellisenä iltana, ja sitten aamulla alkaa kunnolla. Nyt ei merkkiäkään, vaikka harrastettiin seksiä, kävin kuumassa suihkussa, kävin salilla, pidän valkoisia stringejä..:D Katsotaan, nyt kiire yliopistolle. Testaan siis vasta huomenna, vaikka oli kyl täys tuska malttaa olla testaamatta tänään..
 
Sintsu78 meillä on kans uusperhe ja ensimmäistä yhteistä yritellään. Tuntuu että ois kiva saada semmoinen pieni yhteinen nyytti. Lapset alkaa oleen jo sen verran isoja että pienen jalan tepsutusta kaivattais.
Onko teillä ollu uusperhe jo pitkään koossa? Me ollaan yhteiselämää vietetty kohta neljä vuotta. Onko sulla ja sun miehellä kummallakin lapsia?
Sori kauhee tenttaaminen :ashamed: mutta oli kiva huomata että täällä on joku toinenkin samassa tilanteessa kuin minä ja ollaan melkein samanikäisiäkin.

Täällä ei vieläkään ole täti tullut kylään vaikka välillä on maha tosi kipeä, mietinki että oisko mitenkään mahdollista että oliski ovisaika vaikkei vuotoa ole tullut kahteen kuukauteen?? Osaisko kukaan sanoa?
 
maharaEi haittaa vaikka kyselee :) Me ollaan asuttu nyt yhdessä vasta puolitoista vuotta.Miehellä ei ole aikaisemmin ollut lapsia.Nyt sitten sai koko pesueen yhdellä kertaa ;) Meillä vielä kuitenki aika pieniä pojat.Nyt 3 ja 5v ja tyttö täytti just 10. Ja sitä yhteistä kovasti haluttais :ashamed:
Vaikka ei tässä oikeesti mikään kiire ole.Ajankohtakaan ei ole mikään paras mahdollinen.Mut minkäs teet tälle hullutukselle.Ku vauvakuumeiskee niin ei auta ku :p
Meillä on häät 5kk:den päästä joten touhua riittää ja stressiä |O

Niin ja sit viel tuohon ovis juttuun.Niin miksikäs ei vois olla.Mulla on kierrot venyneet nyt talvella ihan hirmuisesti ja ovis ollu pahimmillaan joskus kp yli 40...
 
Kovasti plussaonnea kaikille :heart:

Ja en minä nyt oikein osaa olla katsastamassa näitä sivuja, joten varmasti käyn kyllä päivittäin lueskelemassa mitä teille kuuluu :)

Ja Eiköhän nämä asiat parisuhteessa tässä selviä :)

Heräsin aamu yöllä ihan jumalattomaan mahatuskaan, vastasi ihan supistuskipuja :( menin sitten vessaan ja kuukautisethan ne sitten alkoi.. No olipa se tiedossaki, mutta sitä aina ajattelee, että niin kauan, kun täti ei tule kylään..

Kyllä tässä nyt todennäköisimmin mennään kuitenkin eteenpäin ilman ehkäisyä, mutta ajattelin antaa asian olla sen kummempaa miettimättä.. ja minut vois varmaan laittaa kuitenkin tuonne taustailemaan :)
 
Keskiviikko 27.1.2010



mahara............kp 74/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk9
macy gray..........kp 57/32-34........29v.........2. lapsi..............yk2
Annmari-76.......kp 57/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
Sintsu78..........kp 41/27-34........31v.........4.lapsi............yk11
Minnäi...............kp 5/31.................30v.........4.lapsi............yk2

KS09..................kp 7/33...........21v.........2.lapsi............yk6
Mahdotontako.....kp 5/29.................................................yk5
Heathy.............kp 30/28............................2.lapsi...........yk1
HayLina..............kp 28/29-32............25v..........1. lapsi
babar...............kp29/??.............30v..........2.lapsi.....

Leli82...............kp 25/29................27v...........2.lapsi...........yk3
Nasukka82 ........kp25/28-30............27v............2.lapsi..........yk6
UuTeEnNoUsUUn...kp 23/25-35...........................................yk9
very important baby kp 22/28-31.........29v ........................yk6
piprane ema..........kp 19/28-30...........32v........3.lapsi........yk7

Agaetis.................kp 17/27-31............................................yk2
Ansku-82...........kp 16/30-33..........27v............1.lapsi.........yk14
angel08............kp12/30..................................yk16 (clomit)
sutulii...................kp 8/28..............30v.........3. lapsi...........
Sone............................................................3.lapsi.... ......

TAUSTALLA
Aurella
miimii10
Piupula
nelli5





PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o


Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 9.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?
icefairy23.1.........kp 39/26-35.........22v.........2.lapsi...............yk4


 
Heippa kaikille! Nyt tarpeeksi kauan lueskellu teidän juttujanne täällä ja haluaa mukaan jännäämään.
tällä hetkellä menossa kp 29/?, pillerit lopetettu juuri joten kierron pituudesta ei tietoa. Toista lasta yritetään. Niin ja ikää on 30 vuotta. :wave:
 
Tervetuloa babar mukaan!!
Joko Heathy on testaillu, täällä mukana jännityksessä +uutisia odottelen ;)

Täällä alkaa vuotopäivät olee pikkuhiljaa takana, tästä taas lähtee yritys vauhtiinsa. Ja ovistikkujakin menin sitten ja tilasin. :)
 
Minnäi, testasin juu ja samanlainen irvikuva sieltä edelleen pilkottaa. Ehkä aavistuksen tummempi kun edellinen, mutta en pidä tuota edelleenkään kunnon haamuna. Tutkailin FertilityFriendiä sit oikein urakalla, kun hämäs et miks ihmeessä ei vielä näkyis ja mistä nää oireet sit vois johtua. Näytti siltä, et mul ois ollut ovis kp 14. Mut nyt toisella katselmuksella, se olisikin hyvin voinut olla kp 17.

Käppyrä siis näyttää tältä:
http://www.fertilityfriend.com/home/2c1d3f

Oikeesti en ovistestejä tehnyt, löin tuon plussatestin siihen että laskisi oviksen oikein. Muutoin se heittää et olis ollut vasta kp 19. Vaik lämmöt sillon uudelleen nousikin, niin en usko et oli ovis koska oli ihan saharameininki ja kn selkeästi kiinni jo.

Summa summarum, luulen että täällä elellään vasta dpo 13 ja siks testit temppuilee. Täytyy odottaa siis vielä tätiä/testipäivää. :) Edelleen tosin sellanen fiilis, ettei ne sieltä tule.
 
Heipä hei! Heathy Pidetään peukkuja että testiviiva vahvistuu oikein mojovaksi plussaksi!

Mä täällä oottelen, et pääsen tasan viikon päästä alottaman sumuttelut! Pienin askelin kohti IVFää... :)

Tervetuloa Babar!
 
Tervetuloa [/b]Babar joukkoomme. =)

Niin ja
Heathylle paljon plussan vahvistumistuulia puhaltelen. :whistle:

ON: Tein eilen uuden haamun taas rtestiin....ihan pikkusen on viiva vahvistunut, mutta ei vieläkään niin vahva, että siihen voisin luottaa... :headwall:

Pakko kai vaan räpiköidä eteenpäin ja testailla perjantaina tai lauantaina uudestaan...oireita edelleen on vaikka muille jakaa... :D

Jalkoja särkee ihan tautisesti...varsinkin nivusista, lämmöt edelleen huitelee siinä 37.2, alaselkä ihan sairaan kipee ja alavatsaa nippailee, jomottelee ja vihloo, nenä tukossa, pissalla saa juosta vähän väliä ja jos on pidempi väli ettei vessaan pääse niin sattuu mahaan tosi kovaa, närästää paljon ja nännit on edelleen tosi herkät. :kieh: :D

Ja nyt aamulla, kun olin pojan vieny tarhaan niin huomasinkin kahvia juodessani, että sepä ei sitten ollutkaan hyvä idea sitä juoda...tuli tosi kauhee olo sen mukillisen jälkeen ja normaalisti kiskon kahvia pannullisen päivässä... :eek: Tupakkakin maistuu ihan kauheelle...iltasin kuuden jälkeen en enää edes pysty tupakalle menemään ja ihmettelen itsekin, että mikä siinä kello kuudessa oikeen on... :D

Toivottavasti tässä ei ite kehittele itelleen oireita...vaan, että olisivat todellisia oireita ja johtuen raskaudesta. =)

Joku toivottelikin mulle jaksamisia rankan historiani takia ja kiitos, että täällä tää porukka on niin ihanaa ja kannustavaa...vertaistuki auttaa paljon elämässä jaksamiseen.

Pojallani, joka pian on 4.v on vasemmanpuoleinen hemiplegia ja kuukausi sitten käytiin silmälääkärissä ja nyt sitten molemmissa silmissä on näkökenttä puutos... saattaa pahentua niin rajusti, että pikkumies menettää näkönsä jossain vaiheessa... :'( :'( :'(

Näiden kaikkien rankkojen asioiden takia olin tyynnytellyt itseni siihen pisteeseen, etten halua toista lasta mutta, kun uuden mieheni kanssa tapasin vuosi sitten ajatukseni asian suhteen muuttui ja nyt sitten kovasti pikkuista toivotaan... =)

Anteeks tää vuodatus...pistetään hormoonien piikkiin... :LOL:

Kaikille puhaltelen plussa tuulia :whistle: =)

Ja kaikille joilta tän kuun jännäilyt menny ohi plussan suhteen pidän peukkuja pystyssä uuteen kiertoon ja :hug:
 
Tuntuu niin pitkältä odottelu. Tapahtuis ees jotakin..raskaustesti näytti negaa ja ei minkäänsortin oireita. Alkais nyt ne menkat et pääsis seuraavaan kiertoon.
Plussaonnea teille kaikille ja pitkää pinnaa!!!
 
myöhäisherännyt vauvakuumeilija ei keksi enää muuta helpotusta kuin kirjoitella pelkän taustailun sijaan! Olen viimeiset puolivuotta palstaa ahkerasti lukenut ja elänyt jokaisen oireissa, odotuksissa ja menetyksissä mukana kuvitellen, etten itse koskaanikinä hörähdä liikaa tähän touhuun kunnes pikkuhiljaa mukaan on tarttunut greippimehu, päälläänseisonta, ovistikut ym. vitamiinit... =)

Taustoista sen verran, että minulle vauvakuume iski myöhään mutta sitäkin kovempana, kolmenkympin rajapyykki on ylitetty joku vuosi sitten...tosin ei näy henkisenä kasvuna miehen mielestä. Mies elää omaa vauvakuumettaa kuvitellen, että se tapahtuu noin vain tuosta vaan kun sitä vauvaa nyt halutaan. No, näin ei ihan ole mennyt vaikka sitäkin perhepiirissä on tapahtunut. Siskon kolme lasta ovat saaneet alkunsa suurinpiirtein kuumista katseista.

Meillä takana yritystä elokuusta, sitä ennen syöty pillereitä reilu kymmenen vuotta. Mitkään muut ovulaatiotikut eivät ole minulla toimineet, mutta nyt Clearbluella bongasin hymynaaman ja se sitten parina päivänä hyödynnettiin. Tässä kierrossa myös mukana greippimehu, jalat ylös puoleksitunniksi ja vitamiinit.

Hymiö ovistestissä kp13, nyt kp20 eikä mikään viittaa mihinkään. Nivusia jomotti ja tulikin flunssa. Vatsassa velloi ja tulikin vatsatauti. Yritän nipistellä rintoja ja olen iloinen kun niihin sattuu sittenkin :/ Jotenkin kuvittelin, että nyt jos ei koskaan ja ei sitten tunnu missään mitään. Kierto on yllättävää kyllä ollut suht säännöllinen lopettamisen jälkeen...kp29 on kahta poikkeusta lukuunottamatta vakio.


Ensi kuussa mies matkaa maailmalla kun vaimo ovuloi, joten saan siirtyä varmaan suoraan haaveilemaan maaliskuuta! Plääh. Tälläinen tapaus siis täällä, ei näköjään kovinkaan harvinainen :) Kaikille paljon plussapuhureita!
 
jemppero Onnea plussasta. Mutta miksi sun nimi pitäs saada toho, ku et ole edes täällä jutellu? Eh...


Hei kaikillee! Ajattelin tulla kuulumisia kertomaan. Vielä ei mitää pahoinvointia ole, tuntuu et oireita ei oo muutaku et painon tunnetta vatsassa ja ei pysty mahallee nukkuu. :D Me hätähousut kerrottiin jo miehe vanhemmille ja mun iskälle. Toivottavasti kaikki siis menee hyvin. 9.2 on eka neuvola.
 
Nooo, voihan sinne nimen saada, tuskin se siellä ketään häiritsee :saint: joten kirjasin sen sinne B)
Haluneeko hiiriitti mukaan listalle? Son kumma mitä kaikkea tämä vauvakuume tosiaan teettää :D

Peukkuja icefairylle eka neukkaan ja onnea odotukseen :heart:

Mä täällä vain odotan ja odotan ja odotan et taas päästäis itseasiaan ;) Mutta joo, nyt unille ja huomenna taas lähenpänä ovispäiviä :LOL:
 
Näyttääpä hurjalta tuo mun kp57. Missä vaiheessa olisi syytä olla lääkäriin yhteydessä, jos menkkoja ei ala kuulua? Mulla on aika varattuna pco-asioita koskien helmikuun puolessavälissä, mutta sittenhän tämä kierto on jo todella hurjissa lukemissa. Toivottavasti täti saapuu pian, niin pääsen tästä piinasta. Tällä hetkellä on stressiä muutenkin, mutta varmaan viikon tai parin sisällä hellittää.

Viime viikolla oli yhtenä päivänä sitkeän liman klöntti ja muutenkin venyvää. Sitä edelsä muutaman päivän kostea kausi. Rinnat on arat ja vähän muitakin oireita, mutta ei ne raskautta tarkoita. Myöhäiseen ovikseenkaan en usko näillä kiertopäivillä. Olen kyllä miettinyt, että jos se tihkuvuoto olikin menkat. Sitten olisi menossa kp34, mutta en nyt osaa vieläkään päättää oliko ne vai ei. Sanokoon lääkäri mielipiteensä ja ehkä sitten osaan jotain päättää. Tänään testasin hetken mielijohteesta ja sain tietysti negan. Testaaminen oli enemmänkin merkki keholle, että olisi aika aloittaa tätin vierailu kuin raskausepäilykseen perustuva. Katsotaan nyt miten homma etenee. Fiilis ei ole korkealla.

Onnea plussanneille ja plussatuulia jännäileville! Peittojenheilutusintoa ovislaisille! :D En ole päässyt lueskelemaan teknisten ongelmien takia ja pian katoan taas netin katkeamisen vuoksi. En siis juurikaan nyt osaa kommentoida ja pahoittelen sitä kovasti. Tsemppiä kuitenkin kaikille ja tarrasukkia plussanneille! Olen kyllä hengessä mukana. :)
 
Torstai 28.1.2010



mahara............kp 75/35-36.........32v........2(4). lapsi.........yk9
macy gray..........kp 58/32-34........29v.........2. lapsi..............yk2
Annmari-76.......kp 58/28-34........33v.........2. lapsi..............yk?
Sintsu78..........kp 1/27-34........31v.........4.lapsi............yk12
Minnäi...............kp 6/31.................30v.........4.lapsi............yk2

KS09..................kp 8/33...........21v.........2.lapsi............yk6
Mahdotontako.....kp 6/29.................................................yk5
Heathy.............kp 31/28............................2.lapsi...........yk1
HayLina..............kp 29/29-32............25v..........1. lapsi
babar...............kp30/??.............30v..........2.lapsi.....

Leli82...............kp 26/29................27v...........2.lapsi...........yk3
Nasukka82 ........kp26/28-30............27v............2.lapsi..........yk6
UuTeEnNoUsUUn...kp 24/25-35...........................................yk9
very important baby kp 23/28-31.........29v ........................yk6
piprane ema..........kp 20/28-30...........32v........3.lapsi........yk7

Agaetis.................kp 18/27-31............................................yk2
Ansku-82...........kp 17/30-33..........27v............1.lapsi.........yk14
angel08............kp13/30..................................yk16 (clomit)
sutulii...................kp 9/28..............30v.........3. lapsi...........
Sone............................................................3.lapsi.... ......

TAUSTALLA
Aurella
miimii10
Piupula
nelli5





PLUSSANNEET 2oo9

MaybeSomeday 25.12. kp 28/28-30...23v.....1. lapsi..........yk8
Tellu30 27.12. ...kp 32/30..............................5. lapsi..........yk2
Neila 28.12. .....kp 28/30....................................................yk6

PLUSSANNEET 2o1o


Riemu 1.1. ..........kp 24(26)/28..............32v.....5. lapsi..........yk1
tyyty85 2.1. ........kp31/28................................2. lapsi...........yk3
Lara- 9.1. ............kp40/??........................1. lapsi............yk1
ennie 10.1. .........kp 36/29-31 .........33v...............................yk4
Hyväsetti15.1. .....kp 31/33...............30v........3.lapsi...............yk2
jemppero15.1.......kp 34/28...........
Auroora21.1.........kp 28/28-34......................................yk?
icefairy23.1.........kp 39/26-35.........22v.........2.lapsi...............yk4



 
Sone
Tuleeks teille ennen menkkoja rinnat kipeeks? Ite oon pistäny silmälle et noin viikkoa ennen kun alkaa menkat niin tissit alkaa turvota ja pistellä. Miulla oli aina ennen varma merkki raskaudesta kun rinnat oireilee, mutta nykysin tulee samat oireet vaik ei oliskaan raskaana, oviksen aikoihin saatta olla arat ja sit ennen menkkoja turpoo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Sone:
Tuleeks teille ennen menkkoja rinnat kipeeks? Ite oon pistäny silmälle et noin viikkoa ennen kun alkaa menkat niin tissit alkaa turvota ja pistellä. Miulla oli aina ennen varma merkki raskaudesta kun rinnat oireilee, mutta nykysin tulee samat oireet vaik ei oliskaan raskaana, oviksen aikoihin saatta olla arat ja sit ennen menkkoja turpoo.
Mulla tuli aina ennen raskautta ja juurikin tuolla mainitsemallasi aikataululla. Samaan aikaan alkoi myös masun turvotus, suklaahimo ja finnit. Raskauden jälkeen rinnat eivät ole mitenkään oireilleet kuukautisia, paitsi tässä meneillään olevassa maratonkierrossa on pistellyt ja kihelmöinyt. Ovat myös herkät, mutta eivät varsinaisesti kipeät. Oviksen aikaan ovat joissakin kierroissa nännit olleet herkät (ärsyyntyy kosketuksesta), mutta vain harvoin. Yleensä siis minulla liittyy menkkojen lähestymiseen tai paremminkin liittyi.
 
Sone; juu:) Mulla alkaa rintsikat aina kiristää ennen menkkoja, vähän kipuilevat muttei paljoa. Raskausoireena on sitten ollut paljon huomattavammat vihlonnat, ei mitään pientä aristusta...

Ja tänään alkoi menkkajomotukset. Toivotaan nyt parasta, ainakin yritystä on ollut kovin, mutta liekö sitten osunut oikeeseen aikaan! Plussaonnea!
 

Yhteistyössä