Heippa.
Suerte ihana ylläri,voimia itsellesi. Ateeksi mutta mulla on tainnu ohi mennä,miten sä olet tippaan joutunut?
Tine mitkäs on sun olot,vieläkö masu kipuilee vai menikö ohi? Toivotaan
Anu84 mulla tuli esikoista odottaessa lenkillä pariin otteeseen semmosii puukon iskui suoraan tuonne jalkoväliin. jalathan siit lähti melkein alta,kipu niin kova. Ehkäpä ihan harmitonta.
Väsyttää niin kovasti...oon nyt iltapäiväpäikkäreiden aikaan ottanut tytön kainaloon ja nukuttu semmoset rapiat parin tunnin päiksyt. Neiti nukkuu paremmin näköjään mamman kainalossa kun parvekkeella vaunuissa
aaah mä niin rakastan nukkumista...no joo kello 7 aamuherätylset eivät sitten olekkaan niin kivoja
Tänään rupes illal tekee ihan sikana mieli jotain suolaista piirakkaa,joten lähin sit kauppaan ja väsäsin chilitonnikal-jauheliha-feta piirakan
nam nam...tosin teko vaiheessa joutu puhaltelee vähän aikaa et tekeekö sittenkään mieli...mut nyt hieman jäähtynenä hyvin uppoo..
Halutaan nyt tietää onko tyttö vai poika,esikoisesta ei haluttu. Kyllähän mä sen pojan toivoisin nyt saavani,kun tyttö entuudestaa...en tiedä tämä alku ennyt aika samanlailla ( vähäoireisin) kuin tyttöä odottaessa...ainut ero on tuo kamala tuskan hiki kun vähän jotain tekee...olisitte nähny mut tossa kokkailupuuhissa tovi sitten,huh huh kun joutu puuskuttaa
Turvotusta juu löytyy,näytän olevani puolessa välin raskautta
No nyt se on taas mentävä piirakan kimppuun
Ranskis & ? 5+6