Nyt toi
facebook saa täällä jo "riitaa" aikaan, ja mä en nyt henk. koht (sanon suoraan mitä ajattelen) niin ymmärrä sitä että miksi ei myöhemmin otettas joukkoon, kun nyt on paljon jotka ei halua liittyä vielä... Eihän tossa ole mitään järkeä et täällä ollaan tiivis ryhmä ja sitte yhtäkkiä ei pääsekkään faceen mukaan kun haluaa????!!!! Ei mee mun järkeen, ja samoten toi et joku tietty lukumäärä montako???

En tajua!!

Mutta nyt ei kukaan ota nokkiinsa, vaan sanoin mitä ajattelin!!
anu84 mä oon ihmetellyt aivan samaa...varsinkin kun
Haimin kutsu oli lämmin ja selkeä eikä siinä ollut mitään aikarajaa tms..
Että siis yhtäkkiäkö muututtais kauheiks ämmiks tuolla facessa..ööö..ei huolittais ketään mukaan ja heivattais ulos hetikohta..no ei halvattu sentään..

Sit mä lähen menee sieltä!!
Eikä facessa tarte ryhtyä mitenkään superaktiiviseks.. Siis ihan samallalailla siellä saapi käyttäytyä kuin täällä, terkkuja voipi heitellä kun ehtii, eiköhän se ole selvä! :heart:
Harmittaa kun tämä otettiin niin negatiivisesti aluksi ja itsellä tuli paha mieli kun aloin alunperin kyselemään..
Ajatukseni oli vain että kommunikaatio välillämme paranisi ja voisimme käydä keskustelua keskenämme huomattavasti vaivattomammin kuin täällä..koska siis
ai lav juu ja välillä jää kommentoimatta koska ei vain ehdi tuonne välin kommentoimaan..tai tekstiä tulee niin paljon että vahingossa jää jotain huomaamatta näin hassuhormoneissaan..
Ymmärrän kyllä ettei face kaikkia kiinnosta ja that`s all right mutta jos se jotakuta meistä kiinnostaa niin eikö sekin ole ihan o.k. vai mitä..
Jokainen tekee omat valintansa. Ja täällä porukkaa riittää joten en usko että tämä ketju tähän kutistuu, onhan jo moni ollut selkeän "facevastainen" kirjoituksissaan.
Kuitenkin täällä voi näppärästi kirjoitella nimimerkin takaa!!
Joku jo ilmoitti vähän tyyliin että "kun noilla on kiire" niin
perustetaan oma ryhmämme sitten heinäkuussa faceen...no hö mä ainakin tahdon kuulla mitä teille kuuluu ja tuun sitte siihenkin mukaan jos huolitte heh..?
......Mutta siis tää ajatus toivottavasti juonsi toivottavasti juurensa jostakin vanhoista tapahtuneista muista faceketjuista..siis etteikö tuohon meidän faceketjuun ehtisi muka myöhemmin liittyä enää mukaan...no kyllä ehtii, niinhän Haimi heti informoi selvästi.
Ja mun kanta "kiireeseen" on se että kukin saa tehdä ratkaisunsa asioissa nopeammin tai hitaammin, kaikki ajallaan ja tyylillään. :heart: Raskauteen nää asiat ei vaikuta millään lailla ja kyllä se vauva sieltä tosiaan tupsahtaa tupiimme, hypittiin me yhdellä tai kahdella jalalla tai toimittiin sitten kuinka toimittiin..
Hennu86: papakoe raskauden aikana on riskaabelia kuten jo tuolla todettiinkin kun siinä mennään kohdunsuuta ärsyttämään, mullakin tuli joku ikävuosikutsu mutta jää nyt väliin. Viime koe otettu joskus tammikuussa 2010 heheh, ups..
Hankinnoista: kävin H&M:lla etsiskelemässä housuja ja järkytyin miten sääreni ovat KUIN ELEFANTIN!!! No ehkei muiden silmissä niin tai no mies jo naureskeli että kurvit ovat loiventuneet olemattomiin hahhahaaaa.. En löytänyt housuja järkytyksissäni mutta pari ale-paitaa tarttui mukaani! Ja kylläpä noi alepaidat korostavat karttuneita kilojani, apua!!
M1n1: Onneaonneaonneaaaaaa puuhääpäivän johdosta!!! :heart::heart: ..meilläkin on viikon päästä 5-vuotishääpäivä, hih..
adora: Jotenkin meni vahingossa ohi tuhruilut...huh sentään saisivat nyt loppua moiset, onneksi ovat taas kaikonneet??? Ja kivutkin nyt hemmettiin sieltä!!

:hug:
Ja ihana kun teillä on ollut mahdollisuus hoitaa lapsenne pitkään kotona, toivottavasti meilläkin talous järjestyy ja ukko saa töitä jotta minäkin voisin jäädä nyt pidemmäksi aikaa kotiin pikkukakkosen synnyttyä..

Kyllä minustakin koti on paras paikka hoitaa pienokaisia, aina vaan perheiden tilanteet eivät salli kotihoitoa..
ja poikaolo poikaolo...toinen poitsu ois poikaa!! ÖÖKS

..veri sori, olipa huono kjeh kjeh..
Vauvan vaatteista: Esikoista ootellessa ja toiveillessa se pari vuotta tuli osteltua ihan hirmu kasat vauvan vaatteita huutonetistä vaikka raskautta ei kuulunut.. Eli noita terapiavauvanvaatteita riittää..

..mutta pakko ostaa jotain söpöä pientä uutta uusretroa kyllä kunhan alkaa tuo vauvaolo varmistumaan ja masu kasvamaan..
Tyttöylläri: Aika hauska jos oiskin tyttö tulossa...ois kyllä ihana ostella jotain söpöä vaaleanpunaista ja kimallusta tms.. Joku pieni ballerinan tutu oiiiiiii.. :heart:
Meinaatteko kysyä sukupuolta rakenneultrassa..? 
Luulen että meillä ei voida olla utelematta hihih... Tosin joka paikassa eivät kai ultrassa kerrokaan vaikka haluttaisiin..
Pokusaj&Vintiö 10+3