Hipparallaa kaikki! Ja kiitos uuden pinon tekjiälle
Viikonloppu se meni hurahtaen ohi! Sunnuntaina kerrottiin sitten tulevalle anopillenikin raskaudesta, oli onneksi tosi onnellinen meidän puolesta, onhan mieheni ainoa lapsi!! Toisaalta hän myös ymmärsi että vielä ei kannata hirveästi hihkua kun niin vähän viikkoja vasta kasassa, kertoi itse kokeneensa kaksi keskenmenoa aikanaan.
Oireista Mullahan siis torstaina alkoi se tiputteluvuoto, mikä muuttui viikonloppuna tuhruksi, vieläkin ihan vähäsen tuhruttaa mutta vähenemään päin kokoajan, jesh! Ajateltiin jaksaa ekaan neuvolaan asti, ja jos siellä neuvolan täti on myös huolissaan tiputtelusta niin sitten ajatelsiin sinne varhaisultraan mennä, tai onkos se enää varhaisultra sillon...
Rinnat on kasvanut tässä kahden viikon aikana, kipuilee koskettaessa ja välillä ihan itsekseen nipistelee. Nännejä kutittaa ja ne kovettuvat välillä myös ihan itsekseen ilman syytä... Väsymys on kasvanut, päikkärit on päivän kohokohta :heart:
Nyt on kolmena aamuna ollut ällö olo, ei siis suoranaisesti oksettanut mutta mikään ei tunnu maistuvan. Paitsi siis se aikaisemminkin jo mainitsemani keitetty tankoparsa
Luulen että ällötys aamuisin on johtunut pitkästä tauosta syömisen kanssa, sillä sama olo meinaa hiipiä kun se kolme tuntia syömisestä täyttyy. Ja se nälkä iskee niin hetkessä! Hapankorppua on mennyt viikossa paketillinen, ja normaalisti ällöämäni mysli on nyt suurinta herkkua!
Olen normaalisti hillitön herkkupeppu, nyt raskauden aikana ei ole tehnyt mieli MITÄÄN herkkuja, ei siis mitään! Suurin intohimoni on suklaa, sitäkään ei tee mieli
syön kyllä sitä edelleen mielelläni jos tarjotaan, mutta ei tee todellakaan tiukkaa jättää niitä herkkuja sinne kaupan hyllylle. Suolasta tekee mieli enemmänkin, mikä on todella omituista minulle! Eilen mieheni lämmitti lihapiirakkaa mikrossa. Se on myös aikaisemmin ollut mieliruokaani, eilen meinasin oksentaa sen hajusta
Oli pakko tuulettaa koko kämppä...
Kuumia aaltoja tulee myös, ja hikoilen nykyään todella helposti, hengästyn myös normaalia helpommin. Olen myös huomannut tuon
Peikko 89 mainitseman "unettomuuden" itsessäni! Normaalisti menen aikaisin (klo 22.30 viim) nukkumaan ja nukun 8.30 asti. Nyt viikon ajan olen edelleen saanut ajallaan unta, mutta alan heräilemään klo 5 aikaan ja viimeistään klo 7.30 menee hermot kun ei saa enää unta ja nälkäkin olis että pakko vaan. Linea negra huomattiin massulla viimeviikon lopulla, häpykarvoituksesta napaan asti ylettyy nyt
Mulla on muuten ihan poikafiilis, en tiedä mistä johtuu! Jotenkin vaan tuntuu siltä, pojan nimikin olisi jo valmiina
Tässäpä näitä oireita, tuli taas niin pitkä sepostus ettei kukaan jaksa tätä lukea...
pitäis ehkä käydä useammin niin kirjoitukset ei venyis näin pitkiksi...
Ja en nyt muista kuka tuolla aikaisemmin mainitsi tästä vertaistuesta, ja olen todellakin samaa mieltä! Itselläni on vain yksi hyvä ystävä jolla on kaksi lasta. Häneltä saan jonkin verran neuvoja, mutta onhan se mukavampi keskustella sellaisten kanssa jotka ovat juuri samassa tilanteessa!
Nyt pitkän Tallinnassa vietetyn päivän jälkeen taidan kömpiä koira kainalossa nukkumaan, mies yövuorossa tänään.
AnnCa ja masukki 6+3