Heippa pitkästä aikaa!
On ollut niin kiire syksy että ihan hirvittää. Ja kiire sen kun jatkuu tuonne marraskuun loppuun asti. Joulukuussa unohdan kaikki työasiat ja todellakin vaan lepäilen ja valmistaudun tulevaan koitokseen. Vaikka jouluihminen olenkin, meinaan ottaa joulunkin mahdollisimman rennosti ja puolivalmiilla mennään. Jos tätä menoa jatkan viedä joulun kaikki hommatkin niin jossain vaiheessa sitten kostautuu. Siksipä siis pitää ottaa järki käteen!
Mulla on ollut kovat liitoskivut ja selkä jumitellut myös. Nyt selkä teipattu joka tuntuis auttavan niin selkä- kuin liitoskipuihinkin, onneksi! Ei kuitenkaan kokonaan pois, joten esim. liikunta on jäänyt täysin pois
Toisaalta tuolla ulkona kyllä jo paleltuukin, josta pääsenkin aiheeseen
ulkoiluhousut!!! Mistä sellaisia saa iso mahaiselle??
Olen plärännyt nettiputiikkeja läpi mutta en vaan löydä mistään.
Niin ja tuo
maha on tosiaan valtava. Porukka kyselee joko se tässä kuussa syntyy. Juu ei, vielä kolme kuukautta
Hemppa laskenut mulla 121:een joten rauta ois pitäny aloittaa syödä. Kävin apteekissakin mutta enhän minä lahopää oo muistanu niitä ottaa :headwall:
Nyt sitten olen totaallisen väsynyt ja voisin nukkua vaan ihan koko ajan. Lie sitten tuosta hempan laskusta tullut tää väsy.
Pienimmän päiväuniaikana yritän levätä, joskus jopa nukun mutta usein se menee sähköposti hommiksi ja kurssien suunnitteluksi.
Ai niin nuo
kelan laputkin ois varmaan pitäny muistaa laittaa eteenpäin
Me ei otetakaan sitä pakkausta. Shoppailemaan siis sitten joulukuussa
Painoa on tullut jo ihan liikaa > 17kg :ashamed: Vähän pysäytti viime neuvola kerralla. En ollu tajunnu ollenkaan että sitä on tullu noin valtavasti lisää. Olen mässännyt herkkuja oikein olan takaa ja tosiaan kun tuo liikkuminen on jäänyt pois niin tuleehan sitä painoa lisää. Nyt kahteen viikkoon ei ole sitten paino noussu yhtään kun olen edes vähän katsonut mitä suuhuni laitan.
Torstaina lääkärineuvola jota vähän jännään. Sen verran paljon varmaan nuo kivut aiheuttaa noita supistuksia että saas nähdä onko ne saanut jotain aikaiseksi.
Mutta nyt, hus pois koneelta ja huilimaan!
Elviida ja neiti rimpsuhelma 26+2