Moikka kaikille!
Oon ollu ihan super väsyny, joten koneella käynti on ollu olematonta! Nyt sit oonkin eilen ja tänään lukenu muiden juttuja, 10 sivulle pääsin ja ajattelin kirjottaa välillä.
Töissä on ollu tosi rankkaa! Ei oo tarvinnu tauoista haaveilla ja selkä onkin sit siitä hommasta tykänny oikein kovasti! Eli issias alkoi vaivaamaan ja ehti jo niin pahaks ettei töiden jälkeen pystyny kunnolla kävelee! Nyt oonkin sit saikulla selän takia.
Neuvolassa käytiin viikko sitten. Neuvolan täti käski mun miettiä miten tuon työhomman kans jatketaan koska en todennäköisesti siellä pysty olemaan...
Kaikki oli muuten hyvin, painoa +300g/vko, paineet matalat 100/55 (syön hitosti salmiakkia kaiken lisäks!) Hb oli 7.7 118, joten käski alkaa syömään rautaa. siks kai oon niin väsyny ollukin kun huonot veret... Multahan ei oteta hb:a kun vain korkeintaan joka toinen kerta kun olen niin neulakammoinen. Sydänäänet saatiin tovin koittelun jälkeen. Kaveri oli niin liikkuvainen ettei pysyny yhdessä kohti et olis ehditty mitata sykettä! 150+ se sit loppujen lopuks oli.
Liitoskipuja mulla on jonkun verran ollu, ei onneks paljoa. Sekin on ihan uus juttu, eli mullei niitä ole aiemmissa raskauksissa ollu.
Mutta yks jännä juttu on ja oli kans edellisellä kerralla, eli en voi nukkua jousipatjalla!! Mulla menee lonkat ihan sika kipeiks yöllä! Siihen auttaa iso tyyny polvien välissä, mutta toinen apu on ihan normaali patja! En tiedä mikä siinä sit on, mutta taas alkaa lonkat vaivaamaan öisin. Sit herään siihen kipuun enkä saa nukuttua.
Tupakoinnista oli kans tuolla alussa puhetta. Mä kans poltin, oon polttanu aina ennen raskauksia. Pojan ja tämän kans poltin siihen asti et plussasin, keskimmäisen kohdalla sain lopetettuu jo ennen kun alettiin yrittää.
Aina oon repsahtanu tupakoimaan kun muksut on ollu reilun vuoden ikäisiä :ashamed: Nyt sit ajattelinkin et pidän pääni enkä ala uudelleen polttaa. Haisee se niin pahalle :x Mies ei oo ikinä polttanu.
Neuvolasta laitettiin lähete Oysiin. Toivottavasti aika tulis pian niin ei tarvis jännityksellä odotella eikä stressata sitä tulevaa synnytystä niin paljoa!
Mä pelkään synnytystä ihan sikana! En tiedä uskallanko enää alakautta synnyttää...
Me mentiin
naimisiin tytön ristiäisissä! Tehtiin se vielä niin ettei kerrottu vieraille asiasta
:kieh:
Joku kans kirjotteli
kivuttomista suppareista tuolla. Tuli vain mieleen kun mulla niitä on ollu niin paljon välillä et maha menee kipeeks, siis sillai araks ettei alamahaa voi edes sievästi painaa niin se käy kipeesti! EI ole ennen tätäkään vaivaa ollu... Onko muilla? Ku en edes tiedä voiko se mahakipu johtua niist suppareista? Ihan niinkun olis treenannu vatsalihakset jumiin, mut ne ei oo silti kipeet. Hassua...
Meillä alkaa kans huoneiden muokkaus viikonloppuna kunhan sisko tulee kaveriksi. Kaks huonetta pitäis maalata, ja lasten nykyisestä leikkihuoneesta tulee meidän makkari ja meidän makkarista se leikkihuone. Pitäis vaan keksiä paikka parisängylle siks ainaa kun maalaus on menossa.... Ensin maalataan se nytkyinen makkari, siirretään lelut sinne ja maalataan nykyinen leikkihuone. Sit vasta saadaan sänky pois tieltä... No, jospa sitä jotain keksii...
Tulipa taas tarinaa... Jatkan illalla lukemista ja kirjoittelen taas sit uudelleen. Teillekin pieni muistelo "vanhoista" aiheista kun meikäläinen säheltää
MrsO & Eelis 18+1