Taas täälä...mähän käyn täälä kohta useemmin kun facebookissa, ja se on jo aika huolestuttavaa
Tervetuloa taas kaikille uusille munkin puolesta :flower:
Pakkohan se oli sitten tänään tehdä vielä yksi testi mielenrauhan turvaamiseksi. Tässä tulos: http://www.aijaa.com/v.php?i=6166037.jpg
Edelleen epäilyttää, kun oireita on ainoastaan mahan "hassu painon tunne" ja silloin tällöin nippailut. Tissit vain vähän arat. Hassua toivoa itselleen pahaa oloa, mutta jotenkin se toisi tämän raskauden konkreettisemmaksi... tai kai sekin on ihan normaalia, että sitä pahoinvointia ei kaikille edes tule? Tajusin muuten tänään, että masukki on tarrannut kiinni melkein päivälleen samoihin aikoihin, kun meillä miehen kanssa tuli 10v täyteen
Piupula mulla on vähän samanlaiset fiilikset, että viimesen vuoden (vähintään) oon ahminu kaikkea "raskausfaktaa" sisuksiini ja nyt tuntuu, kun ne ois kaikki ihan totaalisesti hävinny johonkin!
Neuvolasta ja varhaisultrasta Aika moni täälä on näköjään jo varaillut neuvola-ajan ja varhaisultrankin aika moni. Itse en vielä kumpaakaan. Huomenna ajattelin varata varhaisultran yksityiseltä. Tehäänkö noita varhaisultria periaatteessa kaikilla yksityisillä lääkäriasemilla, joissa on ns. normi gynen vastaanototkin? Osaako kukaan suositella pääkaupunki/keski-uusimaa/Lahti alueelta hyväksihavaittua paikkaa/gyneä? Kattelin meiän kunnan nettisivuilta, että sileä suositellaan, että neuvola-aika varattaisiin vasta, kun viikkoja on 7 täynnä! Siis mitä, pitääkö mun oikeesti oottaa vielä pari viikkoa ennen kun voin ees soittaa sinne!