*Tammikuun Tähdet-11* toukokuu-10 (Päivitykset yksityisviestillä)

Alkuperäinen kirjoittaja miisuliisa:
hyvät uutiset hcg oli noussut nyt 578 kun la illalla 323( jos oikeen ton arvon muistan)
no eilen ei vuotanut kun muutama tippa. tänään sellaista ruskeaa töhnää ja nyt taas kun pääsin kotiin niin tummaa verta tuli kun kävin wc:ssä ja pyyhin.

mietin että jos se km olis niin kait se olis laskenu se arvo? jos taasen kohdun ulkopuolinen niin se ei noin paljon olisi noussut kun sanoivat että 1,5-2 vuorokauden aikana pitää normaali raskaudessa kaksinkertaantua ja tuotahan tuo on melkeen nyt tehnyt. mitä ihmettä tuo vuoto sitten on :'( mulla hajoaa pää kun mietin asiaa! kerkisin jo innostua kun ei siteeseenkään ollut tänään mitään tullut ja nyt sitten kotiin tultua tulikin :headwall:
jos siulla on "menkat" siltikin, jotkuthan vuotaa raskauden ajankin menkkojen aikaan, ja jos siulla ei kipuja ole, niin voisin kuvitella sen olevan sitä tai sit joku hematooma ym...voimia epätietoisuuteen :hug:
 
sain lääkärin kiinni. sanoi että hcg nousu viittaisi normaaliin raskauteen mutta mitään ei ikinä voi sanoa varmaksi. sanoi myös että vuodon määrällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa missä raskaus sijaitsee.ke aamulla pääsen ultraan ja uudet verikokeet! ehkäpä sitten vähän viisaampana! ihmetteli myös sitä kun sain plussan testiin niin aikaisin ja meinasi jos olen hedelmöittynyt aikaisemmin mutta.. ovistesit kuitenkin näytti sillon pe 16.4 + ja eipä seksiäkään kovin kummoisesti ole ollut joten hedelmöittymisessä voi korkeintaan viikko olla eroa jos sitäkään! äh hulluksihan tässä tulee:(
 
Tervetuloa mukaan kaikki uudet tammikuiset. Ihana kun joukko kasvaa!

miisuliisa :hug: jospa kuitenkin vuotot olisi ihan vaaratonta, kun nuo hormonit noin hyvin nousee. Kovasti täällä pidän peukkuja että teillä menisi kaikki hyvin ja pääsisit nauttimaan alkuraskaudesta! Tsemppiä.

Mä varasin tänään neuvola-ajan 25.5. kun silloin on meidän kuopuksen neuvola (se 2-v. neuvola joka olisi pitänyt olla maaliskuun lopussa... :whistle: ) niin ei sit tartte erikseen aikatauluja miettiä. Viikkoja olis tuolloin kasassa 8+1 jos sinne asti päästään (miten niin muka vieläkin skeptinen...).

Mulla on kans sellanen fiilis ettei millään malttais pitää suutaan kiinni :D No parille kaverille olen kertonut kun ovat suoraan kysyneet (tiesivät yrityksestä ) ja pikkusiskolleni myös ihan heti ekasta haamusta. Olen ajatellut sen niin, että kerron kaikille niille joille voisin kertoa myös mahdollisesta keskenmenosta. Lapsille kerrotaan vasta sitten kun saadaan neuvolassa kuulumaan ekat sydänäänet (samoin kuin viimeksikin).

mussu 5+0
 
Uskaltaudun mukaan, vaikka hysteerisesti pelkäänkin tällä hetkellä keskenmenoa, vaikka syytäkään ei ole. Kai sitä miettii, että hyvä tuuri ei voisi jatkua...

Meille siis olisi neljäs vauveli tulossa, jos kaikki menee hyvin. Tällä hetkellä laskettu aika on 25.12. mutta tulin jo suosiolla tähän pinoon, kun tiedän että se siirtyy ultrassa ainakin viikon eteenpäin (mulla on pitkä kierto).

Ihanaa saada vauva :heart:
 
miisuliisa mullakin tuli viime raskaudessa, toisin vasta toisella ja kolmannella kolmanneksella veristä vuotoa usein. Lääkärissä käytiin todella useasti eikä syytä koskaan oikeen löytynyt. Sanoivat vaan että jollain äideillä voi tulla vuotoa ilman minkäänlaista syytä. :) Kauhea stressihän siitä tulee, ite ainakin pelkäsin kaikkea mahdollista ja aina tietenkin pahinta. Mutta täysin terve pikku tyttö sieltä tuli. Nyt kun sun arvotkin on noussut niin kaikki näyttää parempaan päin :)

Kuika te muut, ootteko jatkaneet tavallista liikkumista raskaudenaikana? Siis samaa mitä aiemmin? Ite oon käynyt stepissä, spinningissä, pumpissa ym. Ja nyt plussaamisen jälkeen on sykkeet noussut aivan älyttömiin lukemiin. Yleensähän kuitenkin sanotaan että ekan kolmanneksen voi liikkua samoin kuin aiemminkin mutta jotenkiin tuntuu hullulta ettei olis haittaa jos mun maksimisykkeet huitelee 180-195 joskus korkeemmallakin :eek: Nyt oon yrittäny himmailla tahtia, mutta jotenki ne nousee tosi helpolla ylös. Viime raskaudessa lopetin lähes kaiken liikunnan (paitsi tietysti kävely, pyöräily ym hyötyliikunnan) heti kun sain tietää raskaudesta, jotenkin pelkäsin että pikkuiselle sattuu jotain jos jatkan kovaa liikuntaa. Nyt haluaisin kuitenkin jatkaa mahdollisimman pitkään, mahdollisuuksien mukaan tietenkin. Pikkunen on nyt kaikista tärkeintä. :heart: Uskomatonta kuinka voi olla näin onnellinen!

Painon tunne vatsassa on lisääntynyt ja nälkä on JATKUVA!
 
Hei, olen kohta 37-vuotias "yllätysraskaana". Takana luomukeskenmeno vuonna 2000 ja tuloksettomia lapsettomuushoitoja vuoteen 2006 asti. Sen jälkeen olemme hyväksyneet olomme ja elomme lapsettomina. En ole kuitenkaan mitään ehkäisyä käyttänyt kun ei kerran raskaaksikaan tule - kunnes nyt vappuna tuli rinnat niiiiin kipeeksi ja piti alkaa miettiä milloin ne viimeiset kk olikaan (en edes merkkaile niitä ylös). Tein siiten eilen päivällä testin (ja toisenkin) ja tulos oli kaksi viivaa.... Mä olen järkyttynyt! Mä en osaa oikein suhtautuakaan tähän, pelkään keskenmenoa, pelkään jos raskaus jatkuu, iloitako vai ei, oonks mä nyt sit odottaja .......

Miten sitä toivoikaan raskautta silloin joskus ja nyt tuntuu hieman hölmöltä ettei tässä hypikään onnesta. Tunteet on tosi ristiriitaiset, tuli meinaan niin pommina. Ehkä mä eniten pelkään sitä keskenmenoa kuitenkin, jos tämä onni tässä päätään hieman nostaa, niin jos sitä sitten tippuukin korkeelta, meinaan onnistumisen mahdollisuudet tällaiseen "pommiin" on aika pienet.

Eilen jo harmaana pohdin sitäkin, että mulla oli tässä huhtikuussa paljon iltamenoja; pääsiäisenä (milloin oli viime menkat), ovulaation aikoihin kaverin synttärit ja nyt vappuaattonakin tuli muutama siideri otettua. Hirvee syyllisyys siitäkin vaikka periaatteessa sikiö turvassa onkin. Vitsailtiin meinaan kaverin kanssa että meillähän ihan repsahtaa tämä elämä kun noin usein viihteellä oltiin.... että pitää tipaton toukokuu.... No, sellainen nyt ainakin mulle tulee.

Vappupommi 4+6
 
Onnea vappupommi!!!!

Minä tiedän miltä moinen yllätys tuntuu, ennen mun esikoista mulla oli takana 7,5v pettymyksiä, tuloksettomia hoitoja ja lukematon määrä epätoivoa. Minäkin luovuin ehkäisystä ja toivosta sen myötä. Kunnes mulla kävi samoin, että rintoja koski kuin viimeistä päivää, testiä en olisi halunnut pettymyksen pelossa edes tehdä. Tein sitten lopulta ja olinkin jo rv 9+ :D Onnea siis paljon ja nauti koko raskausajasta, fiilistele alusta asti, osta vauvalehtiä ja hullaannu, elämän ihaninta aikaa! Uskomatonta on sekin että minä, entinen epätoivoinen lapseton saan nyt neljännen lapseni jos kaikki menee hyvin :D
:hug:
 
Miisuliisa :hug: aikamoinen tilanne, mutta täällä pidetään peukkuja että kaikki on hyvin ja huomennahan sitten olet taas viisaampi!!

Uusille tervetuloa ja onnittelut plussasta!! :heart: :heart: :heart:

Tein tänään uuden testin ja edelleen näyttää plussaa, eli kai se on uskottava ja tilattava se neuvola-aika. Jotenkin pelottaa varata aika, kun se tuo asian niin todelliseksi... pelko uudesta tuulimunasta nostaa päätään. Eilen nukkumaan mennessä mietin, kun mitään "oireita" ei ole. Esikoisesta oli selvät alavatsanippailut ym. Niinpä illalla päätin oikein "kuunnella" kehoa ja tuntea oireita. Aluksi ei mitään... ihan normaali olo, sitten alkoi elohiiri pompottaa polvessa, repesin... joten päätinpä jättää oireiden kuuntelut toiseen kertaan! :LOL:
 
vappupommi todella paljon onnea ja eiköhän kaikki mene ihan hyvin. Sinullahan on nyt vielä 8 kuukautta aikaa valmistautua tulevaan :D

emeliina ällös ota tressiä kehon kuuntelusta, silloin ei ainakaan tunne mitään paitsi tietty sen elohiiren polvessa :D

Haluis että aika menis niin paljo nopeempaa!!!! Olen alkanut tressaamaan painostani nyt jo!! tuntuu että olen ihan mahoton pulla. Vatsaa turvottaa ja panoo nousee ku kaikkee tekee mieli syödä kokoajan vaikka ei ole nälkä! Tänään alotin makeen lakon :D Taitaa onnistua yhden päivän :LOL: Ei vaan oikeesti pakko ruveta tekeen jotaki ku muutenki tota painoa on aina ollu..... siirtyi heittämään kaikki makeet roskikseen... :LOL:

Vajaa kolme viikkoa vielä neuvolaan niin selkiää se tarkka päiväki :heart: :heart: :heart: :heart: Nyt mennään 5+1 tai 6+1
 
Olen ihan satavarma että poistun pian tästä pinosta. Menkkamainen olo jatkuu ja nispistelyt. Lisäksi nyt sitten tuli hieman ruskeaa tuhnua jossa seassa pari kirkasta veriviirua. Ihan vähän vaan, mutta minulle se on varma merkki tulevasta keskenmenosta koska koskaan ennen kolmessa raskaudessa ei moista ole tapahtunut. Alavatsa on hassusti arkakin, ei normaalia mulle.

En tietty saisi surra niin kovasti, jos neljäs raskaus menee kesken mutta tuntuu kuin maailma pysähtyisi. Miten tässä voi vaan odottaa, kun nyt en kuulu vielä neuvolaa enkä kuulu muuallekaan, pitää vaan itse tietää milloin on menossa kesken. Ei tuolla kohdussa mitään elossa kuitenkaan ole, turhaan innostuin, ei olis pitäny tehdä testiä vielä :( :'(
 
Karhuntassu Aina on oikeus surraa ja itkeä jos siltä tuntuu. Ei ole väli monesko on :hug:
Soititko asiasta neuvolaan? pitäähän asia tutkia ennen ku voi olettaa mitään...
Toivotaan nyt silti parasta ja ettei vuoto lisääntyisi.. Voimia :heart: :hug:
 
Tervetuloa kaikki uudet. :flower:

Miisuliisa :hug: Tuo on piinaavaa tuo odotus ja epätietoisuus. :/ Toivottavasti hcg on huomisessa labrassa noussut reippaasti. :heart:

Liikkumisesta: Toivon voivani liikkua raskauden aikana normaalisti eli kävellä ja ehkä käydä salilla. Vielä on selvittämättä, että mitä liikkeitä voi kuntosalilla tehdä ja mitä ei. En ole käynyt salilla hetkeen, vaikka liikuntamaksun olen maksanutkin. :ashamed: Nyt haluan käydä edes alkuraskaudessa, jotta selkä kestäisi sitten myöhemmän lisäpainon.

emeliina, Täälläkin edellinen tuulimuna kummittelee mielessä. Enkä voi sanoa, että tietäisin olevani raskaana näillä oireilla, jos en olisi tehnyt positiivista testiä. Tietenkin kun on ahkerasti selvitellyt kaikki mahdolliset raskausoireet, niin kyllä niitä löytyy, mutta ne voisivat käytännössä olla aivan muutakin. =)

Memmu Mullakin on kovasti turvotusta. Paino on noussut kahdessa viikossa puoltoista kiloa. :) Enkä ole mielestäni syönyt yhtään sen enempää.

Karhuntassu :hug: Älä vielä menetä toivoa. Mullakin kipuili vatsa menkkamaisesti ja olin peloissani, että kesken menee. Nyt on vähän kipu helpottanut tai oikeastaan muuttunut erilaiseksi. Jospa se tuhruttelu vielä loppuisi. Ja tietenkin sinulla on oikeus surra, vaikka olisikin lapsia ennestään. Kyllä sitä ehtii heti plussatestin jälkeen pyöritellä asiaa mielessään ja kiintyä ajatukseen tulevasta lapsesta.

Täällä on tullut muutama oire, minkä voisi kuvitella raskaudesta johtuviksi. Nyt pitäisi oviksesta laskettuna olla 5+0. Muutaman päivän sisällä ovat rinnat turvonneet ja nännit kipeytyneet. Menkkakivut ja paineentunne ovat kadonneet ja vaihtuneet vatsan vihlomiseksi. Vihlonta tulee äkillisesti, kun vaihtaa asentoa ja etukäteen sitä ei voi tietää. Lisäksi vatsalihakset ovat kipeät, vaikken ole niillä mitään tehnytkään. :)
Kävin eilen labrassa, jossa otettiin hcg verestä. Tänään sain tulokset ja se oli vähän päälle 4100. Se näyttäisi olevan ihan ok, mutta vielä ei voi tietää varmaksi ettei kyseessä ole tuulimuna tai kohdunulkoinen. Vatsan vihlaisut nimittäin sijoittuvat lähes kaikki oikealle alavatsalle samoille kohdille, missä tunsin jomotusta oviksen aikaan.
Ai niin ja samalla terveydenhoitaja varasi jo minulle ekan neuvolan ja ajan nt-ultraan. Neuvola olisi 31.5 ja ultra ennen juhannusta. Viimeksi kerkesin käydä neuvolan ensikäynnillä, mutta ultra piti peruuttaa keskenmenon takia.

Onnea meille kaikille mukaan, että raskaus sujuisi hyvin ja oireettomuus ja vuodot eivät tarkoittaisi sitä pahinta. :heart:
 
tulen myöhemmin lukemaan pinon kunnolla läpitte.. nopsaa vaan tulin päivittämään omaa tilannetta.
verta ei tänään ole tullut YHTÄÄÄN! ehkä se vain olikin jotain harmitonta. no vielä ei kannata liikaa intoilla. huomennahan se selviää..ehkä..



MUOKS:

ois vissiin pitäny olla puhumatta mitä tuosta verestä kun taas tuli :headwall:
 
Pakko kai tännekin vähän "huudella" päivän parasta uutista omalta kohdaltani: minusta tuli tänään tuplatäti :heart: Veljenpoika syntyi viikon ja 4 päivää yliaikaisena ja lopulta suunnitellulla sektiolla. Sitkeä sissi =) Sen kunniaksi olin koko päivän vahtimassa veljeni toista poikaa, ihanaa 3v uhmista. helpommalla olisin töissä päässyt, mutta pakkohan sitä on treenata tulevaa varten, jos tuo oma masuasukki pysyy matkassa mukana. Ja loppupeleissä kiva päivä oli poitsun kanssa. Nyt vaan ootan, että pääsisin pian kattomaan uutta vauvantuoksuista tulokasta :heart: Sairaala, jossa ovat ei hyväksy muita vieraita, kun isän/tukihenkilön, eli saa vielä ootella ensitapaamista jonkun aikaa.

Liikunnasta Olin itse just ajatellut aloittaa kunnonkohotuskuurin, mutta eipä se taida nyt onnistua ihan sellaisena... Salikortti loppui joulukuussa, eikä sen jälkeen ole tullut muuta kun hiihdettyä ehkä kerran viikkoon talvella jos sitäkään. Juoksemisesta tykkään ihan älyttömästi ja kesällä piti mennä puolimaraton juoksemaan, mutta senkin saa nyyt unohtaa. Mulla kanssa nousee juostessa sykkeet ihan pilviin, vaikka en kovaa juoksisikaan. Mulla jotenkin korkea syke luonnostaan. Jostain muistan lukeneeni, ettei syke pitäisi raskaana liikkuessa pitää alle 140...eli tarkottaa sitä, että meitsin juoksut on sitten juostu, jos asia oikeesti on noin. Haluaisin kuitekin liikuntaa harrastaa. Että jos jollain on vinkkejä raskausajan liikkunnasta, niin täällä ollaan pelkkänä korvana!

Miisuliisalla paljon tarrasukkia! Hyvältä nuo viimeset uutiset kuullostavat!

Oireista Panikoin itsekin oireettomuutta, kun tuntuu, että alussa vaivannut rintojen arkuuskin on jo mennyt ohi... Mahaa on nippaillut silloin tällöin, että sitä kai voi pitää jonkunlaisena oireena. Ja tänään huomasin kummipoitsua nostaessa, että vatsalihakset tosiaan ovat kipeet! Vaikka en tod ole niillä mitään tehnyt. Mutta jotenkin pelottaa toi rintojen arkuuden häviäminen ja muu oireettomuus. Pakko varmaan mielenrauhan vuoksi ostaa tänään VIELÄ yksi testi ja katsoa kuinka vahvaa viivaa se näyttää...

Sanmar 4+5
 
Tervetuloa uusille!

Miisuliisa: Viimeiset uutiset kuulosti hyvältä, toivottavasti kaikki on kunnossa.

Liikunnasta: Olen harrastanut liikuntaa ihan entiseen malliin eli jumppia, spinningiä, kuntosalia ja lenkkeilyä. Periaatteena pidän sitä, että liikunnan pitää tuntua hyvältä ja ihan maksimisyketreenit olen jättänyt pois. Olen myös pyrkinyt siihen, ettei syke olisi korkealla pitkäkestoisesti eli lyhyet intervallit vähän korkeammalla sykkeellä ok. Olen googletellut asiaa ja suositukset näyttävät vaihtelevan paljon. Jonkinlainen suositus näyttää olevan, ettei syke saisi olla pitkään yli 85 % maksimisykkeestä. Uskon kuitenkin enemmin omiin tuntemuksiin ja hengästymisen asteeseen mittarina kuin absoluuttisiin sykerajoihin. Hulluksi tulisin, jos en liikkuisi tai harrastaisin vain kävelyä ja joogaa seuraavat 8 kuukautta.
 
Hei kaikille,

Sain tänään varattua ajan neuvolaan, niin ajattelin ilmoittautua tännekin. Kolmas lapsi olisi tulossa ja tällä hetkellä laskettuaika ainakin neuvolan mukaan 6.1. Eka neuvola-aika on vasta kesäkuun puolella rv 9+1, mutta eipä tuo haittaa kun ei ole ensimmäinen.

Kaksi ensimmäistä lasta olen synnyttänyt Kättärillä Haikaranpesässä ja molemmilla kerroilla oli sama kätilö, niin saa nähdä voisiko kolmannellakin kerralla käydä niin hyvä tuuri, että sinne pääsisi ja sattuisi vielä kerran sama kätilö vuoroon, olisi kyllä hassua =)

Oireista: Ennen testiä olin aika varma, etten ole raskaana. Vähän ällötti, mutta en uskonut sen liittyvän mihinkään. Nyt kuitenkin ällötys on voimistunut, niin kaipa se voi jo alkaa 3+ viikolla. Joitain nippailuja oli, mutta niin oli kaikissa 3 edellisessä kierrossakin ja silloin en ollut raskaana. Nyt on rinnat kipeytyneet ja ehkä jopa kasvaneet jos mahdollista. Nälkä on myöskin koko ajan ja jotkut hajut ovat alkaneet etoa.

Miisuliisa: :hug: Toivottavasti kaikki on hyvin. Verenvuotoa voi olla kyllä ilman syytäkin. Tai sitten voi olla esim. etinen istukka.

Karhuntassu: :hug: Haleja sullekin. Toivotaan, että kaikki on hyvin!

Lueskelen vielä viestejä läpi ja yritän päästä mukaan.
 
Onnittelut ja tervetuloa joukkoon BellaMarie ja vappupommi - oli kyllä varmasti aikamoinen pommi.

karhuntassu - toivottavasti tuntemuksesti hämäävät ja pysyt joukossamme tammikuulle asti :hug:

miisuliisa toivottavasti saat huomenna tosi hyviä uutisia. Koita saada edes hieman lepoa yöllä vaikka varmasti jännittääkin.

Liikkumisesta mä aion jatkaa lähes samaan malliin ku ennenkin. Ratsastamaan en nyt enää uskalla vaikka periaatteessa vois jatkaa - en vain antais itelleni anteeksi jos putoaisin... Juoksemassa aion kyllä käydä vähintään sen kolme kertaa kympin viikossa. Kakkosenkin odotusaikana kävin vielä kolme viikkoa ennen synnytystä viiden kilsan hölkkälenkeillä (oli kyllä aika köpöttelyä :LOL: ). Koira pitää väkisin liikkeessä kun on aika vauhdikas rotu ja lenkitettävä joka päivä. Salilla en ole muutamaan viikkoon käynyt, kun meidän työpaikan soppari on kierroksella. Jahka saan taas ne pari ilmaista käyntiä viikossa niin jatkan kun en malta luopua vaivalla väännetyistä käsivarsilihaksista :D Eli aika vauhdikasta menoa meillä, mutta toisaalta mä tarvitsen noi liikuntahetket että pysyy pää kunnossa... :p

Mä muuten löysin meidän kakkosen odotuspinon ja olen nyt lueskellut että mitäs tapahtuikaan kolmisen vuotta sitten kun aloin odottaa tuota meidän junnua! Kovin on samoilla urilla menty tähän asti :D

Kauniita kevätpäiviä kaikille!!!

mussu 5+1
 
HIP!

Saatan HUOM! saatan liittyä teihin,jos passaa :) tänään tein päiväpissasta haamuisen :heart: mutta tulen vasta, kun ihan 100% varmaa :)

piupula ja mahdollinen paupula 3+6 ( ehkä )
LA 12.1.2011

*muoks* ja luen teidän kirjoittelut, kunhan vaan saan tästä aikaa ja rauhaa :)
 
Tervetuloa uusille! :)

Miisuliisalle lisää tsemppiä ja tarrasukkia! :)

Tänne ei ihmeellistä. Tissit on aivan järkyttävän kipeät. Ei oo koskaan ollu näin pahat. Etovaa oloa oon alkanu havaita, jos nälkä yllättää, mut tosi lievänä.. Niin ja väsyttää koko ajan.. Muuten kaikki hyvin! :)

Minky 5+4
 
Sain eilen varattua ensimmäisen neuvolan. 24.5 päästään kirjautumaan neuvolaan ja sen jälkeen antavat lähetteen ultraan niin saadaan jonkinlainen laskettuaika. Meinasi ensin antaa suoraan ajan ultraan mutta perui sen koska säännöt kieltää antamasta ennen sisäänkirjautumista. Kyllä harmitti. Haluaisin mahdollisimman nopeesti päästä sinne ultraan, se jotenki muuttaa tän paljon todellisemmaksi.

Liikunnasta kysäsin eilen noista sykkeistä samalla kun sinne neuvolaan soitin ja täti oli ainakin sitä mieltä että niistä ei tarvi vielä välittää. Enemmän sitten toisella ja kolmannella kolmanneksella. Joten ehkäpä mäkin jatkan tavalliseen tapaan, jos vaan pikkasen yrittäis himmailla ettei se syke hirveesti sen 85% nousis.

Oireista nyt on alkanut tuntua aina silloin tällöin sellasta "viiltävää" kipua ( ei kovaa ) jos teen äkkinäisiä liikkeitä. Enemmänki jos oon pitkän aikaa liikkumatta, jumpissa ei oo ainakaan vielä vihlasuja tullu vaikka siellähän niitä äkkikäännöksiä ja pomppuja tehään. :)

misuliisalle ja karhuntassulle paljon halauksia :hug:

Nyt laittamaan puuroa pöytään ja lähdetään pikkuhiljaa esikoisen kanssa muskariin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piupula:
HIP!

Saatan HUOM! saatan liittyä teihin,jos passaa :) tänään tein päiväpissasta haamuisen :heart: mutta tulen vasta, kun ihan 100% varmaa :)

piupula ja mahdollinen paupula 3+6 ( ehkä )
LA 12.1.2011

*muoks* ja luen teidän kirjoittelut, kunhan vaan saan tästä aikaa ja rauhaa :)
Oih onnea Piupula :heart: :heart: :heart: Onnea matkaan ja tarrasukkia vauvalle!!!Oon käynyt teidän pinoa vauvakuume puolella(omaa vanhaa pinoa)joka päivä lukemassa ja odottanut näitäkin uutisia =)
Me9jaBonus ja rv 25+5
 

Yhteistyössä