*Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

Alkuperäinen kirjoittaja tiinu83:
mä voisin kans liittyä sinne facebook ryhmään jos kerrotte miten... :)

Jos siulla on oma profiili luotuna, niin sieltä löytyy osio ryhmät ja sinne hakuun kirjoittaa Tammikuun tähdet ja laittaa ryhmään pääsemispyynnön ja mää käyn sitten klikkaamassa sinut sisään...olikos tarpeeksi epäselvää :D :D

Pt ja Kille 15+0 :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkutoive:
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu83:
mä voisin kans liittyä sinne facebook ryhmään jos kerrotte miten... :)

Jos siulla on oma profiili luotuna, niin sieltä löytyy osio ryhmät ja sinne hakuun kirjoittaa Tammikuun tähdet ja laittaa ryhmään pääsemispyynnön ja mää käyn sitten klikkaamassa sinut sisään...olikos tarpeeksi epäselvää :D :D

kävin laittamassa itteni sinne jonoon :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu83:
Alkuperäinen kirjoittaja pikkutoive:
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu83:
mä voisin kans liittyä sinne facebook ryhmään jos kerrotte miten... :)

Jos siulla on oma profiili luotuna, niin sieltä löytyy osio ryhmät ja sinne hakuun kirjoittaa Tammikuun tähdet ja laittaa ryhmään pääsemispyynnön ja mää käyn sitten klikkaamassa sinut sisään...olikos tarpeeksi epäselvää :D :D

kävin laittamassa itteni sinne jonoon :)
B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja miisuliisa:
mä en viiti tonne facebook ryhmään liittyä kun siellä on niin paljon mun tuttuja kavereina keitten en halua että saa tietää raskaudesta :ashamed:
enkä minäkään voi liittyä, kun en ole koko naamakirjaan koskaan liittynyt..... ja vielä pärjännyt ilmankin. Pistäytykää täälläkin välillä kuulumisianne kertomassa :LOL:
 
mä taisin saada asetukset niin ettei muut nää missä ryhmissä minä olen, minullakin vielä arka aihe tämä enkä halua sen vielä paljastuvan, toivottavasti se on nyt muilta piilossa :/

Mutzilla ja tirriäinen 15+4
 
Mä voisin nyt sit "änkee" tänne teidän joukkoon :D Eli oon nyt vakaasti ollut sitä mieltä, et mun laskettu aika tulee olemaan helmikuussa, kun sain myöhäisen plussan. Tänään sit np-ultrassa asia olikin sit niin, et laskettu aika onkin kuin onkin tammikuun 26 päivä :heart:
Teidän juttuja olen lukenut kyllä aktiivisesti kokoajan. Mä voisin kans nyt samantien kans kokeilla liittyä tohon fb-ryhmään, vaik en nyt ihan varma ole, kui se toimii :saint:

Eli täällä toista odotellaan, esikoinen on nyt 9kk :heart: Synnärinä on PHKS ja ikää on 25.v

Missah ja Jalle 12+5

MUOKS. Mutzillalle laitettu yksärinä tiedot =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja miisuliisa:
mä en viiti tonne facebook ryhmään liittyä kun siellä on niin paljon mun tuttuja kavereina keitten en halua että saa tietää raskaudesta :ashamed:
Ryhmämme on tulossa täysin salaiseksi, heti kun saadaan kaikki osallistujat mukaan...joten jos haluat liittyä vielä, niin meidän ryhmästä ei tule näkymään sinun kavereittesi sivuille mitään tekstiä...Voin ilmoittaa sinulle sitten henk.kohtaisesti että milloin tämä ryhmä on täysin salainen ;)

Pt ja Kille 15+0 :heart:

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:
mä taisin saada asetukset niin ettei muut nää missä ryhmissä minä olen, minullakin vielä arka aihe tämä enkä halua sen vielä paljastuvan, toivottavasti se on nyt muilta piilossa :/

Mutzilla ja tirriäinen 15+4

Niinkuin miisuliisall ekirjoitinkin laitan asetukset heti niin, että sinne meidän kerhoon ei pääse ketään ulkopuolisia lukemaan, lunhan kaikki halukkaat ovat liittyneet...se liittyminen oli vaan niin paljon helpompaa... :wave:

Pt ja Kille 15+0
 
Mulla ei ainakaan näy noi ryhmät muille, eikä tullut seinälle, että liittyi ryhmään xxx.

Spatz: Kyllä varmaan kaupoissakin osataan näyttää sidontoja. Meillä oli kerran yhdelle kaverille sellaiset vauvakutsut, joihin tuli babyidean jälleenmyyjä ja hän sit näytti sidontoja ja esitteli myös kestovaippoja. Ja niitä sai sit ostaa jos halus. Joissain asukaspuistoissa tai perhekahviloissakin käy välilillä esittelijöitä.

Täällä on ihan kuvallisiakin ohjeita:

http://www.kantoliinakanava.fi/kantoliinakanava/tekstisivu.tmpl?navi_id=272

Ja liinojen mukana tulee ohjeita. Musta toi kietaisuristiII on paras, siis pystyasento. Tai ainakin mun lempparisidonta. Vauvaa tuskin huomaa ja voi käyttää molempia käsiä. Mulla esikoinen oli tosiaan 1 v 8 kk kun toinen syntyi ja kakkonen oli ihan liinavauva. Mut oli esikoinenkin. Kakkosen kanssa vaan löytyi uusia hyötyjä, paljon.

Taca: Ihanaa, että sait sydänäänet kuuluviin :heart:

vappupommi: Mä ainakin lupaan käydä täälläkin :)

BellaMarie & Heppuli 15+5
 
Missah tervetuloa. :) Kiva, että on joku toinenkin piinattavana samassa sairaalassa. :D :D

Mutzilla kerro miullekin miten sen ihmeen sait aikaan!

Ylihuomenna nt-ultra ja jännittää tolkuttomasti. Ensinnäkin sairaala, toisekseen itse toimenpide ja siihen vielä tulokset ultrasta ja seerumiseuloista. :ashamed: Ei saisi tän ikäisenä jännätä noita tuloksia näin paljon, mutta pessimisti minussa on ollut voimakkaasti mukana tässä raskaudessa. Vieläkään jaksa uskoa että me selvittiin ekasta 12 viikostakaan..

Facebookiin laitettu kutsu. Rikkoo kaikkia "fiksusti internetissä" sääntöjä vastaan. :D

Spatz ja mahavaiva 12+1
 
Spatz Haaveilinkin jo tänne teidän joukkoon siirtymisestä, kun huomasin et sullakin sama synnäri :D Hyvin sulla ultra menee, ei paniikkia :hug: Mä en saanut niitä lukuja ollenkaan, vaan kätilö vaan sanoi, et negaa näyttää. Ja jallella ei niskaturvotusta ollut kuin 0,7mm. Ja muutenkin siellä äitiyspolilla on mukavaa porukkaa, ainakin mun kohdalle aina osunut.
 
Missah olekko miltä suunnalta päksiin jos kerran päädyit? Kouvolasta itään päin taitavat kaikki mennä Kotkan sairaalaan.. :) Ja kiitos vakuuttelusta, mutta paniikki taitaa helpottaa vasta kun pääsee taas ulos sieltä, tullut vietettyä viimeisten vuosien aikana liikaakin aikaa siellä..
 
Mäkin laitoin siihen ryhmään pyynnön, mutta toivottavasti se ei tosiaan näy muille. Asiasta kun on oltu aika hissukseen vielä...

Spatz Tsemppiä ultraan!

Tässä onkin illalle urakkaa lukea tätä palstaa, kun olette niin aktiivisina kirjoitelleet :)

Aiemmin oli kyselyä hankinnoista.
Meillä ei ole vielä mitään hankittu. Pessimistinä taidan odotella johonkin syksyyn ja toisaalta meillä on nyt pihavajan rakennusta ja sen sellaista, niin syksymmällä on paremmin käyttövaroja.
Osa tarvikkeista tulee mahdollisuuksien mukaan varmaan hankittua käytettynä, mutta turvallisuusasioissa ei tingitä!

Tänään oli neuvolalääkäri ja kuulin ekaa kertaa sydänäänet :heart:

-minemi ja tyyppi 14+0
 
Alkuperäinen kirjoittaja minemi:
Mäkin laitoin siihen ryhmään pyynnön, mutta toivottavasti se ei tosiaan näy muille. Asiasta kun on oltu aika hissukseen vielä...

Spatz Tsemppiä ultraan!

Tässä onkin illalle urakkaa lukea tätä palstaa, kun olette niin aktiivisina kirjoitelleet :)

Aiemmin oli kyselyä hankinnoista.
Meillä ei ole vielä mitään hankittu. Pessimistinä taidan odotella johonkin syksyyn ja toisaalta meillä on nyt pihavajan rakennusta ja sen sellaista, niin syksymmällä on paremmin käyttövaroja.
Osa tarvikkeista tulee mahdollisuuksien mukaan varmaan hankittua käytettynä, mutta turvallisuusasioissa ei tingitä!

Tänään oli neuvolalääkäri ja kuulin ekaa kertaa sydänäänet :heart:

-minemi ja tyyppi 14+0
Ryhmämme on tulossa täysin salaiseksi, heti kun saadaan kaikki osallistujat mukaan...vielä en osaa sanoa varmuudella että näkyykö kavereilla vai ei?

Pt
 
Joo, ei hätää. :) Kiitos kovasti, kun jaksat nähdä vaivaa tuon ryhmän perustamisessa!
Yritin muokata niitä yksityisyysasetuksiani, ettei mikään ryhmäni näy, mutta en ole varma onnistuinko.

Kyllä muutama ystävä jo tietää, kun suoraan kysyivät. Tänään jopa ekan kerran juttelin muun kuin miehen kanssa asiasta.
Vanhemmille kerrottiin alkuviikosta, kun heitä nähtiin. Ottivat tosi innolla tiedon vastaan. Saas nähä, tuleeko juteltua enemmän kun menen ensi viikolla äipän luokse pariksi päiväksi käymään.
Isä ei vielä tiedä, kun ei kovin usein nähdä. Ennemmin puhelimitse yhteyksissä. Onkohan tökeröä kertoa asiasta vaikka sähköpostitse skannatun ultrakuvan kera...?
Mä olen ihan tosi huono kertomaan asioistani edes perheelle. Tänäänkin käytiin veljen kanssa terassilla, enkä saanut sanottua.
 
Heips, minäkin laitoin pyynnön naamakirjaan jos pääsisi liittymään ryhmään :)

Oon täällä seuraillu teidän kirjotuksia ja ajattelin sitten laittaa viestiä tältäkin suunnalta. Meillä oli viime ke ensimmäinen ultra (nt 0,7mm eli ei mitään hätää) ja oli aivan mahtava kokemus nähdä se pieni siellä ruudulla! Mulla oli kyllä suuri pelko siitä että kaikki ei oo hyvin ja mulla oli jo vaikka mitä kauhukuvia et siellä masussa olis joku mutantti tai muuta. Nyt tässä yritän viimein totutella ajatukseen että meille on tulossa vauva :)

Sanokaahan kun mä oon ihan ulapalla että milloin sen vauvan sukupuolen saa tietää? Joka paikassa lukee erilailla ja sitten ku on noi kaikki tulevat isovanhemmat jotka luulee tietävänsä kaiken. Tyttöä täällä kovasti toivottaisiin, mutta pääasiahan sen on että syntyy terve lapsi!

Mahtihirmu ja nöpö 12+1
 
ja memmu merkkailee :)
Mutta tosiaan en ole varma sainko tuon naamakirjan nyt sillee näkymättömäksi muile tuon meän ryhmän osalta.. mutta luotan susannnan sanaan :)

Täytyy vissin nukkuun lähteä pikkuhiljaa.. ja kyllä sitä tääläki tulee vielä poukkoiltua :)
12+1
 
Mä oon ainaki eläny uskossa, et rakenneultrassa selviää. Jos tulokas suostuu jalkovälinsä näyttään :D

Neuvolasta saatu helistimen dvd sano, et viikolla 14 ois mahollista hyvillä laitteilla.

t. Tammitähti ja Tirppis 14+1
 

Yhteistyössä