Alkuperäinen kirjoittaja tiinu83:mä voisin kans liittyä sinne facebook ryhmään jos kerrotte miten...
Alkuperäinen kirjoittaja pikkutoive:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu83:mä voisin kans liittyä sinne facebook ryhmään jos kerrotte miten...
Jos siulla on oma profiili luotuna, niin sieltä löytyy osio ryhmät ja sinne hakuun kirjoittaa Tammikuun tähdet ja laittaa ryhmään pääsemispyynnön ja mää käyn sitten klikkaamassa sinut sisään...olikos tarpeeksi epäselvää
kävin laittamassa itteni sinne jonoon
Alkuperäinen kirjoittaja tiinu83:B)Alkuperäinen kirjoittaja pikkutoive:Alkuperäinen kirjoittaja tiinu83:mä voisin kans liittyä sinne facebook ryhmään jos kerrotte miten...
Jos siulla on oma profiili luotuna, niin sieltä löytyy osio ryhmät ja sinne hakuun kirjoittaa Tammikuun tähdet ja laittaa ryhmään pääsemispyynnön ja mää käyn sitten klikkaamassa sinut sisään...olikos tarpeeksi epäselvää
kävin laittamassa itteni sinne jonoon
enkä minäkään voi liittyä, kun en ole koko naamakirjaan koskaan liittynyt..... ja vielä pärjännyt ilmankin. Pistäytykää täälläkin välillä kuulumisianne kertomassaAlkuperäinen kirjoittaja miisuliisa:mä en viiti tonne facebook ryhmään liittyä kun siellä on niin paljon mun tuttuja kavereina keitten en halua että saa tietää raskaudesta :ashamed:
Ryhmämme on tulossa täysin salaiseksi, heti kun saadaan kaikki osallistujat mukaan...joten jos haluat liittyä vielä, niin meidän ryhmästä ei tule näkymään sinun kavereittesi sivuille mitään tekstiä...Voin ilmoittaa sinulle sitten henk.kohtaisesti että milloin tämä ryhmä on täysin salainenAlkuperäinen kirjoittaja miisuliisa:mä en viiti tonne facebook ryhmään liittyä kun siellä on niin paljon mun tuttuja kavereina keitten en halua että saa tietää raskaudesta :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Mutzilla:mä taisin saada asetukset niin ettei muut nää missä ryhmissä minä olen, minullakin vielä arka aihe tämä enkä halua sen vielä paljastuvan, toivottavasti se on nyt muilta piilossa :/
Mutzilla ja tirriäinen 15+4
Ryhmämme on tulossa täysin salaiseksi, heti kun saadaan kaikki osallistujat mukaan...vielä en osaa sanoa varmuudella että näkyykö kavereilla vai ei?Alkuperäinen kirjoittaja minemi:Mäkin laitoin siihen ryhmään pyynnön, mutta toivottavasti se ei tosiaan näy muille. Asiasta kun on oltu aika hissukseen vielä...
Spatz Tsemppiä ultraan!
Tässä onkin illalle urakkaa lukea tätä palstaa, kun olette niin aktiivisina kirjoitelleet
Aiemmin oli kyselyä hankinnoista.
Meillä ei ole vielä mitään hankittu. Pessimistinä taidan odotella johonkin syksyyn ja toisaalta meillä on nyt pihavajan rakennusta ja sen sellaista, niin syksymmällä on paremmin käyttövaroja.
Osa tarvikkeista tulee mahdollisuuksien mukaan varmaan hankittua käytettynä, mutta turvallisuusasioissa ei tingitä!
Tänään oli neuvolalääkäri ja kuulin ekaa kertaa sydänäänet :heart:
-minemi ja tyyppi 14+0