Luojan kiitos tuosta! :hug: Toivottavasti tuo antais pikkasen nyt varmuutta.Alkuperäinen kirjoittaja TaCa:Jeeeeeee!!!!
Löysin vauvan sydänäänet... tai ainakaan ne ei mun ollu ku niin nopeeta viuhto!!!
oon niiiiiin onnellinen :heart:
TaCa ja ötökkä 13+4
Noin minäkin ajattelen. Niin ja se on otettava huomioon et noita keskenmenoja on monenlaisia samoin kuin miten eri ihmiset pystyy käsittelemään asioita. Ja vastaus aikaisempaan on kyllä eli silloin kun odotin ekaa en pelännyt mitään. En olisi uskonut et minulle voi noin käydä. Mutta siis niin kävi ja se siitä. Mutta positiivista asennetta kannattaa yrittää pitää yllä, koska sillä pääsee pitkälle.Alkuperäinen kirjoittaja MamiMansikka:K1rs1kka :ashamed: en oikeasti tarkoittanut pahalla. Keskenmenot ja yleensäkin vauvan menetys missä vaiheessa tahansa on varmasti niin vaikeita asioita,että on vaikea iloita, vaikka uusi raskaus olisi mennytkin hyvin. Eikä se tietenkään ole itsestä kiinni, pystyykö raskaudesta nauttimaan vaan siihen vaikuttaa miljoona asiaa. Voimia :heart:
Mutzilla :hug:
MM 12+0
Palataan syssymmällä asiaan :wave:Alkuperäinen kirjoittaja NullPoints:Kirjoittelin tossa aikaisemmin mut se sit vaan katos. :headwall: Otti ja meni muihin avaruuksiin tosiaankin. |O Jospa nyt ei katois sit....
Luojan kiitos tuosta! :hug: Toivottavasti tuo antais pikkasen nyt varmuutta.Alkuperäinen kirjoittaja TaCa:Jeeeeeee!!!!
Löysin vauvan sydänäänet... tai ainakaan ne ei mun ollu ku niin nopeeta viuhto!!!
oon niiiiiin onnellinen :heart:
TaCa ja ötökkä 13+4
Noin minäkin ajattelen. Niin ja se on otettava huomioon et noita keskenmenoja on monenlaisia samoin kuin miten eri ihmiset pystyy käsittelemään asioita. Ja vastaus aikaisempaan on kyllä eli silloin kun odotin ekaa en pelännyt mitään. En olisi uskonut et minulle voi noin käydä. Mutta siis niin kävi ja se siitä. Mutta positiivista asennetta kannattaa yrittää pitää yllä, koska sillä pääsee pitkälle.Alkuperäinen kirjoittaja MamiMansikka:K1rs1kka :ashamed: en oikeasti tarkoittanut pahalla. Keskenmenot ja yleensäkin vauvan menetys missä vaiheessa tahansa on varmasti niin vaikeita asioita,että on vaikea iloita, vaikka uusi raskaus olisi mennytkin hyvin. Eikä se tietenkään ole itsestä kiinni, pystyykö raskaudesta nauttimaan vaan siihen vaikuttaa miljoona asiaa. Voimia :heart:
Mutzilla :hug:
MM 12+0
FB kerhoa olette perustaneet. Mulla oli sama ajatus etten halua monenkaan tietävän tästä vielä. Mutta jos se ei näy noissa uutisvirroissa niin ok. Toinen ongelma mun liittymiseen on se et mulla loppuu tunnit päivästä ja en haluis/jaksa täs koneella olla koko aikaa varsinkin kun aurinko paistaa. B) Toi pienempi on kans niin vilkas etten kerkee tosiaankaan ja ei se oo oikein jos äiti istuu vaan koneella kun vois lasten kanssa hommata enemmän. Ja nyt puhun tosiaankin ihan itsestäni. Eli siis jos sopii niin olisiko ok jos liityn syksymmällä? Jos ei sovi, niin jään sit tosta pois ja kirjoittelen vaan täällä. :wave:
(.) Tänää oli se sokerirasitus ja eipä siellä sen kummempaa. Varmaan tulee muutaman päivän sisällä sieltä viestiä et se toka verikoe on korkee... Kiva sitä on taas inttää et niin se on AINA raskauksissa et ei oo vaarallista ku se ei sen kummemmaksi muutu. :|
Tänää sit kuuli pari muuta mun raskaudesta ja on aika huvittavaa katsoa reaktioita. Jotkut kun olivat vissiin meidän puolesta päättäneet et meil kun on jo poika ja typsy niin ei me sen enempää tehdä. Hohhoijjaa...
Nyt on lopeteltava kyllä. Muutama juttu on tehtävä ja sit nukkuu...
NP ja Pluto 14+4
Ihan sama vika rahikaisellaAlkuperäinen kirjoittaja Jeccika:Nyt on aika kiva ku kirjottaa facebookissa ja täälä niin on aina pakko mennä facebookista etsimään "kasvot" kirjoittajalle
Kirjoitin tämän tekstin jo eilen tänne pinoon!Alkuperäinen kirjoittaja ppiitu:Minäkin liityin FBn ryhmään ja huolettava kävin sinne just äsken kirjoittelemassa, olin laittanut asetukset niin, että kenenkään ei pitäisi saada tietää. Ja kas, siellähän sitten oli mun omassa profiilissa, että "ppiitu on kommentoinut Tammikuun tähdet...plaaplaa". Että meidän raskaus ei enää taida olla salainen. Ärmur. Ärsyttää, kun luulin, että osasin laittaa asetukset niin ettei kukaan näkis mitään! Ja kun tuolla ei auta vaikka poistais ne omasta profiilista, tekstit jää kuitenkin kavereiden etusivuille kummittelemaan!
Anteeksi avautuminen. En ole vielä saanut aamupalaa syötyä Onneks mies lähti jo reilu pari tuntia sitten töihin, just nyt olis ehkä vaarallista olla nälkäkiukkuisen kanssa neljän seinän sisällä....
ppiitu&Teiska 14+6
Näkyy kavereille, kun ei ole täysin salainen.Alkuperäinen kirjoittaja pikkutoive:Kirjoitin tämän tekstin jo eilen tänne pinoon!Alkuperäinen kirjoittaja ppiitu:Minäkin liityin FBn ryhmään ja huolettava kävin sinne just äsken kirjoittelemassa, olin laittanut asetukset niin, että kenenkään ei pitäisi saada tietää. Ja kas, siellähän sitten oli mun omassa profiilissa, että "ppiitu on kommentoinut Tammikuun tähdet...plaaplaa". Että meidän raskaus ei enää taida olla salainen. Ärmur. Ärsyttää, kun luulin, että osasin laittaa asetukset niin ettei kukaan näkis mitään! Ja kun tuolla ei auta vaikka poistais ne omasta profiilista, tekstit jää kuitenkin kavereiden etusivuille kummittelemaan!
Anteeksi avautuminen. En ole vielä saanut aamupalaa syötyä Onneks mies lähti jo reilu pari tuntia sitten töihin, just nyt olis ehkä vaarallista olla nälkäkiukkuisen kanssa neljän seinän sisällä....
ppiitu&Teiska 14+6
Ryhmämme on tulossa täysin salaiseksi, heti kun saadaan kaikki osallistujat mukaan...vielä en osaa sanoa varmuudella että näkyykö kavereilla vai ei?
Pt