*Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

Kirjoittelin tossa aikaisemmin mut se sit vaan katos. :headwall: Otti ja meni muihin avaruuksiin tosiaankin. |O Jospa nyt ei katois sit....

Alkuperäinen kirjoittaja TaCa:
Jeeeeeee!!!!

Löysin vauvan sydänäänet... tai ainakaan ne ei mun ollu ku niin nopeeta viuhto!!!
oon niiiiiin onnellinen :heart:

TaCa ja ötökkä 13+4
Luojan kiitos tuosta! :hug: Toivottavasti tuo antais pikkasen nyt varmuutta. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja MamiMansikka:
K1rs1kka :ashamed: en oikeasti tarkoittanut pahalla. Keskenmenot ja yleensäkin vauvan menetys missä vaiheessa tahansa on varmasti niin vaikeita asioita,että on vaikea iloita, vaikka uusi raskaus olisi mennytkin hyvin. Eikä se tietenkään ole itsestä kiinni, pystyykö raskaudesta nauttimaan vaan siihen vaikuttaa miljoona asiaa. Voimia :heart:

Mutzilla :hug:


MM 12+0
Noin minäkin ajattelen. Niin ja se on otettava huomioon et noita keskenmenoja on monenlaisia samoin kuin miten eri ihmiset pystyy käsittelemään asioita. Ja vastaus aikaisempaan on kyllä eli silloin kun odotin ekaa en pelännyt mitään. En olisi uskonut et minulle voi noin käydä. Mutta siis niin kävi ja se siitä. Mutta positiivista asennetta kannattaa yrittää pitää yllä, koska sillä pääsee pitkälle.

FB kerhoa olette perustaneet. Mulla oli sama ajatus etten halua monenkaan tietävän tästä vielä. Mutta jos se ei näy noissa uutisvirroissa niin ok. Toinen ongelma mun liittymiseen on se et mulla loppuu tunnit päivästä ja en haluis/jaksa täs koneella olla koko aikaa varsinkin kun aurinko paistaa. B) Toi pienempi on kans niin vilkas etten kerkee tosiaankaan ja ei se oo oikein jos äiti istuu vaan koneella kun vois lasten kanssa hommata enemmän. Ja nyt puhun tosiaankin ihan itsestäni. Eli siis jos sopii niin olisiko ok jos liityn syksymmällä? Jos ei sovi, niin jään sit tosta pois ja kirjoittelen vaan täällä. :wave:

(.) Tänää oli se sokerirasitus ja eipä siellä sen kummempaa. Varmaan tulee muutaman päivän sisällä sieltä viestiä et se toka verikoe on korkee... Kiva sitä on taas inttää et niin se on AINA raskauksissa et ei oo vaarallista ku se ei sen kummemmaksi muutu. :|
Tänää sit kuuli pari muuta mun raskaudesta ja on aika huvittavaa katsoa reaktioita. Jotkut kun olivat vissiin meidän puolesta päättäneet et meil kun on jo poika ja typsy niin ei me sen enempää tehdä. Hohhoijjaa... :whistle:
Nyt on lopeteltava kyllä. Muutama juttu on tehtävä ja sit nukkuu...

NP ja Pluto 14+4
 
Alkuperäinen kirjoittaja NullPoints:
Kirjoittelin tossa aikaisemmin mut se sit vaan katos. :headwall: Otti ja meni muihin avaruuksiin tosiaankin. |O Jospa nyt ei katois sit....

Alkuperäinen kirjoittaja TaCa:
Jeeeeeee!!!!

Löysin vauvan sydänäänet... tai ainakaan ne ei mun ollu ku niin nopeeta viuhto!!!
oon niiiiiin onnellinen :heart:

TaCa ja ötökkä 13+4
Luojan kiitos tuosta! :hug: Toivottavasti tuo antais pikkasen nyt varmuutta. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja MamiMansikka:
K1rs1kka :ashamed: en oikeasti tarkoittanut pahalla. Keskenmenot ja yleensäkin vauvan menetys missä vaiheessa tahansa on varmasti niin vaikeita asioita,että on vaikea iloita, vaikka uusi raskaus olisi mennytkin hyvin. Eikä se tietenkään ole itsestä kiinni, pystyykö raskaudesta nauttimaan vaan siihen vaikuttaa miljoona asiaa. Voimia :heart:

Mutzilla :hug:


MM 12+0
Noin minäkin ajattelen. Niin ja se on otettava huomioon et noita keskenmenoja on monenlaisia samoin kuin miten eri ihmiset pystyy käsittelemään asioita. Ja vastaus aikaisempaan on kyllä eli silloin kun odotin ekaa en pelännyt mitään. En olisi uskonut et minulle voi noin käydä. Mutta siis niin kävi ja se siitä. Mutta positiivista asennetta kannattaa yrittää pitää yllä, koska sillä pääsee pitkälle.

FB kerhoa olette perustaneet. Mulla oli sama ajatus etten halua monenkaan tietävän tästä vielä. Mutta jos se ei näy noissa uutisvirroissa niin ok. Toinen ongelma mun liittymiseen on se et mulla loppuu tunnit päivästä ja en haluis/jaksa täs koneella olla koko aikaa varsinkin kun aurinko paistaa. B) Toi pienempi on kans niin vilkas etten kerkee tosiaankaan ja ei se oo oikein jos äiti istuu vaan koneella kun vois lasten kanssa hommata enemmän. Ja nyt puhun tosiaankin ihan itsestäni. Eli siis jos sopii niin olisiko ok jos liityn syksymmällä? Jos ei sovi, niin jään sit tosta pois ja kirjoittelen vaan täällä. :wave:

(.) Tänää oli se sokerirasitus ja eipä siellä sen kummempaa. Varmaan tulee muutaman päivän sisällä sieltä viestiä et se toka verikoe on korkee... Kiva sitä on taas inttää et niin se on AINA raskauksissa et ei oo vaarallista ku se ei sen kummemmaksi muutu. :|
Tänää sit kuuli pari muuta mun raskaudesta ja on aika huvittavaa katsoa reaktioita. Jotkut kun olivat vissiin meidän puolesta päättäneet et meil kun on jo poika ja typsy niin ei me sen enempää tehdä. Hohhoijjaa... :whistle:
Nyt on lopeteltava kyllä. Muutama juttu on tehtävä ja sit nukkuu...

NP ja Pluto 14+4
Palataan syssymmällä asiaan :wave:

Pt
 
Heippa!

Meitä on facebookin kerhon puolella jo 23 odottajaa...ihan kiva saldo :D

Ajattelin, että jos tämän illan aikana (klo 21 mennessä) kaikki halukkaat liittyisivät, niin voisin sitten vaihtaa ne asetukset täysin salaisiksi?Käykös kaikille?

Tokihan senkin jälkeen voi liittyä, mutta sitten se onkin jo vähän hankalampaa, mutta palataan siihen sitten...eli KAIKKI LOPUTKIN HALUKKAAT NYT FACEEN KESKUSTELEMAAN.

Ja mulla ainakin oisi tarkoitus roikkua ihan molemmilla palstoilla, eli ne jotka tänne haluavat jäädä, niin eiköhän täälläkin vielä ihan kivaa keskustelua synny =)

Pt ja Kille 15+1
 
Huomenia!

Eilen illasta oli tarkotus käydä kommentoimassa jotain mutta se sit jäi....
Itekin olisi tarkoitus käydä kummallaki palstalla kuulumisia vaihtamassa. kumpiki paikka on sellaisia joissa tulee
eniten roikuttua silloin kun aikaa löytyy :D


TaCa :D ihanaa. Ne pikkuisen sydänäänet onkin aivan ihanaa kuultavaa!!

Mutta nyt pikkuneitille aamupuuuuron keittoon ja sit leikkiin...
Illanpäälle lisää

Ninnipo ja :heart: Masumussukka 14+3 :heart:
 
Minäkin liityin FBn ryhmään ja huolettava kävin sinne just äsken kirjoittelemassa, olin laittanut asetukset niin, että kenenkään ei pitäisi saada tietää. Ja kas, siellähän sitten oli mun omassa profiilissa, että "ppiitu on kommentoinut Tammikuun tähdet...plaaplaa". Että meidän raskaus ei enää taida olla salainen. Ärmur. Ärsyttää, kun luulin, että osasin laittaa asetukset niin ettei kukaan näkis mitään! Ja kun tuolla ei auta vaikka poistais ne omasta profiilista, tekstit jää kuitenkin kavereiden etusivuille kummittelemaan!

Anteeksi avautuminen. En ole vielä saanut aamupalaa syötyä :D Onneks mies lähti jo reilu pari tuntia sitten töihin, just nyt olis ehkä vaarallista olla nälkäkiukkuisen kanssa neljän seinän sisällä....

ppiitu&Teiska 14+6
 
Just ton takia mä en vielä liity, ku en osaa laittaa noita asetuksia sellaiseksi ettei kukaan nää mun ryhmään liittymisiäni. Liityn sitten kun olen kertonut työpaikalla tästä asiasta loman jälkeen noin kuukauden päästä. Toivottavasti myös täällä jatkuisi keskustelu :)
 
Minäkin jatkan keskustelua täällä, en pääse edes töistä facebookkiin.. :(

Täällä alkaa vatsaa tulla pikkuhiljaa näkyviin.. :) Se onkin tässä lähipäivinä pistellyt kummasti, että oiskohan tosiaan tuota kohdun kasvamista... kun niistä supistuksista ei ole kyllä minkäänlaista tietoa miltä ne tuntuu, mutta ehkä nekin tän raskauden aikana selviää! :)

Hienoa TaCa!!Olen iloinen puolestasi! :)

Marde ja Milli 15+3
 
Alkuperäinen kirjoittaja ppiitu:
Minäkin liityin FBn ryhmään ja huolettava kävin sinne just äsken kirjoittelemassa, olin laittanut asetukset niin, että kenenkään ei pitäisi saada tietää. Ja kas, siellähän sitten oli mun omassa profiilissa, että "ppiitu on kommentoinut Tammikuun tähdet...plaaplaa". Että meidän raskaus ei enää taida olla salainen. Ärmur. Ärsyttää, kun luulin, että osasin laittaa asetukset niin ettei kukaan näkis mitään! Ja kun tuolla ei auta vaikka poistais ne omasta profiilista, tekstit jää kuitenkin kavereiden etusivuille kummittelemaan!

Anteeksi avautuminen. En ole vielä saanut aamupalaa syötyä :D Onneks mies lähti jo reilu pari tuntia sitten töihin, just nyt olis ehkä vaarallista olla nälkäkiukkuisen kanssa neljän seinän sisällä....

ppiitu&Teiska 14+6
Kirjoitin tämän tekstin jo eilen tänne pinoon!
Ryhmämme on tulossa täysin salaiseksi, heti kun saadaan kaikki osallistujat mukaan...vielä en osaa sanoa varmuudella että näkyykö kavereilla vai ei?

Pt
 
Alkuperäinen kirjoittaja pikkutoive:
Alkuperäinen kirjoittaja ppiitu:
Minäkin liityin FBn ryhmään ja huolettava kävin sinne just äsken kirjoittelemassa, olin laittanut asetukset niin, että kenenkään ei pitäisi saada tietää. Ja kas, siellähän sitten oli mun omassa profiilissa, että "ppiitu on kommentoinut Tammikuun tähdet...plaaplaa". Että meidän raskaus ei enää taida olla salainen. Ärmur. Ärsyttää, kun luulin, että osasin laittaa asetukset niin ettei kukaan näkis mitään! Ja kun tuolla ei auta vaikka poistais ne omasta profiilista, tekstit jää kuitenkin kavereiden etusivuille kummittelemaan!

Anteeksi avautuminen. En ole vielä saanut aamupalaa syötyä :D Onneks mies lähti jo reilu pari tuntia sitten töihin, just nyt olis ehkä vaarallista olla nälkäkiukkuisen kanssa neljän seinän sisällä....

ppiitu&Teiska 14+6
Kirjoitin tämän tekstin jo eilen tänne pinoon!
Ryhmämme on tulossa täysin salaiseksi, heti kun saadaan kaikki osallistujat mukaan...vielä en osaa sanoa varmuudella että näkyykö kavereilla vai ei?

Pt
Näkyy kavereille, kun ei ole täysin salainen.
 
heissulivei, minäkään en tiedä näkyykö mulla muille, ei ainakaan tainnut se et sanoin et mutzilla huhuilee näkyä mun kavereille, laitoin sovellusasetuksista: ryhmät: muokkasin sitä näkyvyyttä sieltä et vain minä näen, yksityisyyspuolelta en ole laittanut mitään, paitti nyt klikkasin yhden paskapään sieltä pois, joka on kavereissa vain toisen kaverin polttareiden suunnittelun takia

6 päivää ois ultraan täällä, että minä odotan malttamattomana sinne, meidän neuvolan vehkeillä tosin ei taida nähdä mitään sukupuolia, se jää sitten sinne rakenteeseen mietittäväksi, joka sit onkin tuosta ultrasta 3 viikon päästä sitten.

pää ihan tyhjää nyt

Mutzilla ja tirriäinen 15+5

:heart:
 
Taidanpa minäkin ainakin toistaiseksi jättää fb:n kirjoittelun väliin, näkyy tänään aamullakin tuo "spatz kirjoitteli Tammikuun tähdet keskustelussa".. Rivakasti sen merkinnän poistin omalta sivulta, joten täytyy toivoa, että se riittää. :kieh: En vielä viitsisi mainostaa ihan kaikille kuitenkaan.
 
Niin no tuosta en tiiä näkeekö kaverit ne tuoreimmat tapahtumat, siellä mullaki lukee että oon tuonne ryhmään kirjottanu. Mutta muuten se ryhmä on tosiaan piilossa kavereitten silmiltä. Mulla ei oo kyllä mitään ongelmia ton näkyvyyden kanssa, ku ei tuolla kavereissa semmosia ole keltä pitäs salailla asiaa.

Muoks** enkä kyllä tiedä että miten mulla on noi mitkäki asetukset päällä noissa.
 
Ja nyt on kysytty seki että näkeekö kaverit ne minun sivuilla olevat tuoreet tapahtumat missä lukee minun kirjotelleen tuohon ryhmään. Ja ei ne nähny niitä. Enkä kyllä edelleenkään tiedä asetuksista mitä siellä on :D
 
Mä en ole enää ihan varma, että mitä kaikkia asetuksiani menin muokkaamaan ja näkyyköhän mun profiilissa kohta enää mitään :D
Sinänsä voisin kuvitella, että ei näy enää muille, kun ei uteliaat ystävät ole mitään kyselleetkään...

Olipas mahtavaa nukkua 9h yöunet!
Yllättävää kyllä, mutta tällä hetkellä jopa nautin yksinolosta. Mies kun on liki kaksi viikkoa kiipeilyreissussa.

Mikäs täällä on muiden kanta hiusväreihin?
Loppukuusta on yhdet häät ja haluaisin vähän piristää päätäni.
Netistä kun hain tietoa asiasta, niin siellä oli kyllä juttua äärestä laitaan, eikä oikein tiedä mihin olisi uskominen.
 
Mulla ei näy kavereille noi ryhmä jutut.. Tosin ei sillä niin väliä oliskaan, kun eilen laitoin sen ultra kuvankin tonne :D

Mulla masussa oli ihan kammo turvotus vielä muutama viikko sitten, mut nyt se on hävinnyt. Nyt vaan tuntuu alamahassa, et se on ihan kova. Menee taas aikaa ennenkuin kukaan tunnistaa, et vauva siellä kasvaa. Kiitos "pienen" ylipainon :kieh:

Pakko alkaa vähän siistiä paikkoja, kaveri tulee käymään.

Missah ja Jalle 12+6
 
lääkärissä käyty pahan olon takia :ashamed: Eilen alkoi siis ihan kaamea päänsärkykohtaus, kera oksennusten ja ihan jumalattoman huonon olon. Päänsärky jatkui iltaan asti, ja oli pakko mennä nukkumaan jo seitsemältä. Noh, sama jatkui tänä aamuna, ja jatkuu edelleen. Onneksi eilen varasin itselleni lääkärin, ja nyt juuri tulin sieltä. Sain pahoinvointilääkettä ja pancodia päänsärkyyn. Ei kuulemma ole migreeniä, kun ei mulla ole ollut sitä aiemmin. Auringonpistoksestakin olisi saanut olla ulkona enemmän aikaa, vaikkakin aurinko on aiheuttanut mulle päänsärkyä jo pari viikkoa.

Ei tietoa mistä tämä johtuu, tänäänkin olen jo mukavasti oksennellut. Päänsärky on ihan tajutonta :ashamed: Pitäisi käyttää koira vielä tänään lääkärissä myös, sillä on varmaan silmätulehdus. Onneksi sain parin viikon saikun, mutta ei sillä niin väliä. Haluan vaan päästä tästä kamalasta olosta eroon, millään muulla ei mitään väliä.

Jos jatkuu vielä huomenna näin pahana, niin sitten meikä taitaa painua päivystykseen. Sori kun en jaksa nyt muita kommentoida, on vaan niin pirun huono olo. :$

neulainen ja klöntti 12+6
 
neulainen Mitattiinko sulta hb? Voi sulla siis jotain muutakin olla, mut alhainen hb aiheuttaa päänsärkyä. ja näillä keleillä, vaikka viilenemään päin jo on, niin paha olo tulee helposti.
Mun pitäis itteni käydä hakemassa nestemäistä rautaa, koska herään joka aamu päänsärkyyn. Ja seuraavan kerran neuvola on tosiaan vasta elokuun puolen välin jälkeen. Yleensä oon aloittanut raudan viikolla 12. Mulla oli eka neuvolassa jo tippunu 115, en ees uskalla ajatella mitä se nyt on...

BellaMarie & Heppuli 15+6
 
neulainen, mulla oli poikaa odottaessa samanlaisia päänsärky kohtauksia. Pahimmillaan viikon kesti se jomotus. Panacodia en suostunu syömään (tiedän kyllä että sitä sais) ja 1g panadoli ei auttanu, joten sitä vaan kärsittiin se aika. Sitten se loppu ku seinään.

Nyt on sitten kaks kertaa ollu jo niin hirvee päänsärky että on vetäny ihan veteläksi eikä oo pystyny yhtään mitään tekee. Kestäny aina sen yhen illan ja sitten helpottanu. Saa nähä joutuuko nyt koskaan turvautuu Panacodiin, sitä ku on tuolla kaapissa migreeniin määrättynä, ku on tuo lapsi jonka kanssa on pakko pystyä touhuamaan. Sillon ku tosiaan poikaa odotti niin pysty ihan huoletta makaamaan vaikka 24/7 mutta nythän se ei onnistu.
 
mullahan on raudan kanssa ollut ongelmia jo alusta alkaen. Hb on ollut koko ajan normi (tänään ei edes mitattu tosin), mutta ne rautavarastot on olleet tyhjiä. Olen saanut nestemäistä rautaa, mutta se pistää mahan sekaisin. Ja nyt lekuri sanoi, että jos otan sitä nyt, niin saattaa vaan pahentaa oloa entisestään. Olen pyrkinyt kyllä syömään rautapitoisia ruokia, mikä on tosin vähän hankalaa kun olen kasvissyöjä.

kiitos kuitenkin kokemuksistanne. Ihanaa tietää ettei tämä ole ihan epänormaalia. Mä kun luulin, että näillä viikoilla pitäisi alkaa ne hyvät olot, eikä olon vaan koko ajan pahentua :ashamed:
 
Paikaisesti pyykinpesutauolla mökiltä. Ilmeisesti fb ryhmä oli jo suljettu kun ei haulla löytynyt kuin tammikuun tähdet 2010? Vieläkö on jokin keino päästä mukaan?!?

Huomenna lääkärineuvolaan ja sit takaisin mökkeilemään loppuviikoksi. Myyn potkut tuntuu päivä päivältä selvempinä. Viime yönä heräsin kamalaan painajaiseen huudon kanssa ja siitäpä vasta masussa elämä alkoi. Puoli tuntia valvoin hereillä ja ihastelin toisen poukkoilua. Taisi olla reppana vähän hädissään että mikä hätä äipällä on!

Palaan vielä illalla tai huomenna aamupäivästä lueskelemaan viestejä, mutta sitten sunnuntaina tai maanantaina oikein ajatuksen kanssa taas mukana!!!

Mussu & Myy 16+2
 
Hei kertokaas typerykselle, miten pääsisin liittymään tohon FB-ryhmään, laitoin kyl hakuun kyseisen ryhmän mutten sitä löytänyt??? Vai onks kyseessä sama ryhmä, josta on ollu puhetta tuolla vauva lehden keskustelussa? :headwall:
 

Yhteistyössä