*Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

*Tammikuun 2011 odottajien pino*



Meitä on 81 odottajaa




LA/Nimi........Ikä......Synnytyssairaala......Monesko....Villi veikkaus..

1.1
Minky......................25v..................VKS..............2
Mörrimöykky.............???...................TYKS...........3

2.1
täpläkäs....................26v................KÄT..... ..........1
mussu81..................29v................OAS..............3
riidankylväjä............24v.................OYS................3

3.1
emeliina...................26v.................LS...............2
M1n1......................32v.................TYKS............2
Tuittu-...................27v.................TAYS...........1
Kasi82....................28v.................K-HKS.........3

4.1
Martta B.................27v.................KSKS..........2

5.1
BellaMarie................33v...................KÄT...........3...

Memmu86.................24v.................SATKS...........2....


6.1
Mutzilla......................24v................KYS..............3........

RouvaQ...................38 v................ SEKS..............5
ä060811..................23v...................K-HKS............3
vappupommi............37v....................TAYS.............1
lauraliina85...............24v................K-SKS.............2
Karkki81..................29v.................OYS..............2

7.1
katianne.....................34v..................???...............?
jutt............................19v.................VKS.............2
merenneitonen.............33v..................TYKS...........2
piupula.......................24v.................K-HKS.........1..........

miisuliisa...................26v..................???.............3...........


8.1
Tarkse.......................30..................???..............3

9.1
Marde79.....................30.................TYKS............1...

Estu............................28v...............JS.................4

10.1
LillyWhite...................25v................TAYS............1
Mimi11.......................38v................PKKS............1 & 2
pikkutoive..................35v.................HYS.............2...........




11.1
Hemiina86..................23v.................TYKS............2
mammyli.......................28v.................LS.................2
Shamandalie.................28v..................TYKS..........3

hippu10.......................???..................KÄT..............2
misteli83......................26v.................TYKS.............1....


12.1

13.1
tuutikki08..................27v.....................TAYS..........2
NullPoints.................35v...............Ulkomailla..........3

14.1
tiinu83..........................27v.................TYKS...........2
jenk-ka........................23v.................K-PKS..........2
Susannna...................25v..................???.............2
TammiMölli....................???...................SKS.........?
Overjoyed....................27v....................KÄT..........1

15.1
Tammitähti.................28v..................RAS...........3......

Noppaliini...................20v..................KYS............1
Ninnipo1.......................32v..................LPKS..........4

16.1
Nakkelis-Kokkelis.........35v...................KOS...........1
Sparkle.........................23..................K-PKS................1
Elmi..............................26v..................KÄT............ ......2
icefairy.......................23v....................NKL............2....


17.1
iitu--...........................22v...............OYS..........2

18.1

19.1
ArcticAmethyst..........??...................KYS..................?
savara.....................32v..................OYS..............2 & 3 & 4
Maska82..................28v...............KYS/KAKS............4&5...
&

Kipinäkenkä.............30v..................PKKS................ 1
sunshine25...............25v.................MKS..................2

20.1
k1rs1kka...................???..................JS............?
parel..........................23v.................JS............1



21.1
Avokado....................29v................KÄT.............2
TaCa.........................30v.................NKL.............1

22.1
Victoria89..................21v................SATKS.........2
Kreecher..................28v.................LS................4

23.1

24.1
kääkkis..................27v..................PHKS............... 3

25.1
Manna......................???..................JS..............1


26.1
toive81......................29v.................TYKS..............2....

neulainen..................28v.................TAYS..............1
Missah..................25v................PHKS....................2

27.1
anmami.....................24v...................TAYS.............1
Mamadedos..............29v..................KOKS...............3........

Lumikuningatar......32v................LPKS.................2

28.1
Mussukka81................31v....................TYKS..........?

29.1
Siili81........................28v....................TAYS..........2
Äitienpäivälahja........34v....................SATKS........ ?

30.1
Onerva88.................22v....................SATKS..........1
Spatz.........................??.....................PHKS............1
babybutterfly.............20.......................JS................2
Mahtihirmu................20.......................JS.................1

31.1
Jeccika.......................24v.....................LPKS...........2

MamiMansikka...........25v......................PKKS..........3



Ilman laskettua aikaa

pimpula74.............36v.................K-HKS...............3
Karhuntassu..........32v.................KOKS................4
Mouse...................30v................TAYS................2
Zenith....................25v..................KÄT.................1.


Tekayn raskauskiekko

http://www.tekay.fi/index.php?option=com_wrapper&Itemid=54



Piupula on perustanut kerhon LA Tammikuu 2011, salasanan kerhoon saa perustajalta eli Piupulalta Yksityisviestillä




Suru-uutisia kohdanneet ystävämme :'(

Sanmar82 :hug:
Cladoceran :hug:
Lumina83 :hug:
Calypso :hug:
Susa91 :hug:
Helinäkeiju10 :hug:





Synnytyssairaaloista käytetyt lyhenteet:


EKKS = Etelä-Karjalan Keskussairaala
HYS = Hyvinkään aluesairaala
JS = Jorvin sairaala
K-HKS = Kanta-Hämeen Keskussairaala
K-PKS = Keski-Pohjanmaan Keskussairaala
KAKS= Kainuun keskussairaala
K-SKS = Keski-Suomen Keskussairaala
KOKS = Kotkan/Kymenlaakson keskusairaala
KYS = Kuopion Yliopistollinen Sairaala
Kät, KOS = Kätilöopisto
Kät/H = Kätilöopisto, Haikaranpesä
LKS = Lapin Keskussairaala
LPKS = Länsi-Pohjan Keskussairaala
LUS = Länsi-Uudenmaan Aluesairaala (Tammisaari)
LS = Lohjan aluesairaala
MKS = Mikkelin keskussairaala
MHSO = Malmin terveydenhuoltoalue/Pietarsaari
NKL = Naistenklinikka
OAS=Oulaskankaan aluesairaala
OYS = Oulun Yliopistollinen Sairaala
PHKS = Päijät-Hämeen Keskussairaala
PKKS = Pohjois-Karjalan Keskussairaala
PS = Porvoon sairaala
Ras = Raahen aluesairaala
SAS = Salon aluesairaala
SKS= Savonlinnan keskussairaala
SeKS = Seinäjoen Keskussairaala
SatKS = Satakunnan Keskussairaala
TAYS = Tampereen Yliopistollinen Sairaala
TYKS = Turun Yliopistollinen Keskussairaala
VAS = Vammalan aluesairaala
VKS = Vaasan Keskussairaala
VSAS = Vakka-Suomen aluesairaala
ÅCS= Ålands centralsjukhus

Huhti-Toukokuun pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1717593

Kesäkuun pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1747266

Päivityspyynnöt yksärillä, niin tulee ihan varmiten sitten listalle mukaan :wave:
Mutzilla on pinon päivittäjä joten nimen alta painakaa keltaista kirjekuorta ja sitä kautta tulee tieto yksityisviestillä minulle.
 
Kopioin tännekin kirjoituksen jonka laitoin vanhaan pinoon... Menee kuukaudet niin nopsaan ettei ees huomaa. Onneks päivittäjä on valppaana. :D


Alkuperäinen kirjoittaja pikkutoive:
Niin tuosta tulikin kyssäri mieleen, että kuinka monta kertaa muut ravailee yön aikan pissalla?


Tuosta korusta olen kyllä kiinnostunut...kertoisko joku siitä lisää :wave:

Pt ja Kille 12+4 :heart:
Mä käyn kerran tai kaks. Riippuen siitä jaksaako nousta. :LOL: Mikäli hätä ei ole niin kova, et saa uudestaan unenpäästä kiinni niin en jaksa nousta ylös... :whistle:

Bola korusta löytyy tietoa kun laittaa googleen hauksi ihan vaan Bola koru. :) Mun eilen tilaamani koru tuli jo tänään. :)

HelinäKeiju: :kieh: :kieh: Olipas mukava neuvolakäynti. :kieh: Voisko siitä laittaa palautetta johonkin?

MamaDeDosille onnea hyvistä ultrakuulumisista, vaikka onkin kurjaa siirtyä viikoissa taakse päin. :heart:

Mulla tuli tänään postissa myös ne veriseulan tulokset jotka otettiin keskiviikkona ultran jälkeen. Säikähdin vähän, kun sanottiin et mikäli siellä jotain on, niin otetaan nopeammin yhteyttä... Huh. No, ei siellä mitään kohonnutta riskiä kuitenkaan onneksi ollut. :heart: Ei sitten kai oo ruuhkaa kun näin nopeasti tuli nekin kirjeitse vielä noi tiedot. Kai sitä nyt uskaltais sitten oikeesti alkaa nauttia tästä sen verran minkä pahoinvointi antaa periksi... :LOL: :heart:

Onkos TaCalla jotain uutta?
:attn:

Shamandalie ja Itikka 12+3
 
Voi luoja ku pelotti. Sydän löi ainaki kahta sataa :(. Kaikki oli kuitenki kunnossa. Pikkunen oli 5cm pitkä ja sydän löi tiuhaan tahtiin. Nyt voi sitte alkaa ootteleen rakenneultraa, joka ois elokuun lopulla. Vauvan iäksi saatiin 11+4 eli parilla päivällä mentiin taaksepäin.

t.helpottunut Tammitähti ja Tirppis 11+4
 
mä nyt otin ja tilasin sen dopplerin uutena, kaippa sen saa sit myytyä poissa säädylliseen hintaan, se ois sit ens viikolla postissa, ei millää malttais oottaa, jos oisin heti sen tiistaina laittanu tilaukseen, ois se varmaan jo mulla ollu hyppysissä :headwall: kumma kun pitää vitkutella kun päätin et sen tilaan, makso mitä makso :headwall:

Mutzilla ja tirriäinen 13+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tammitähti:
Voi luoja ku pelotti. Sydän löi ainaki kahta sataa :(. Kaikki oli kuitenki kunnossa. Pikkunen oli 5cm pitkä ja sydän löi tiuhaan tahtiin. Nyt voi sitte alkaa ootteleen rakenneultraa, joka ois elokuun lopulla. Vauvan iäksi saatiin 11+4 eli parilla päivällä mentiin taaksepäin.

t.helpottunut Tammitähti ja Tirppis 11+4
Hyvä että kaikki oli hienosti. :heart:
 
Tervehdys naiset!!

Kiva että on taas mukavia ultra kuulumisia :heart:

Olin sitten uhkarohkea ja tilasin huutonetistä dopplerin :ashamed: ja nyt tuntuu että ei olis vielä pitäny ku ei tilanteesta tiiä oikein mitään!!

Viime yö meni saman kaavan mukaan eli heräsin kipuun klo4 ja noin tunnin se kesti. Verta tulee edelleen mutta sitä en osaa enään edes pelätä, ellei se nyt muutu kirkkaan punaiseksi jos pysyy tuollasena vaaleanpunaisena niin kai kaikki on ok. Noi kivut kyllä vähä huolestuttaa?!?! Onneks on ens keskiviikkona se nt-ultra niin eiköhän sitä taas olla viisaampia.

TaCa ja ötökkä 11+0 :heart:
 
voi luoja mitä neuvola juttuja taas!! Noita tuollaisia tyyppejähän löytyy kyllä joka alalta, ehkä tuolla neuvolan tädilläkin oli vaan loma liian lähellä tulossa. Mutta kannattaa tehdä valitusta!

Hitto tää rautakuuri on saanut nyt mun mahan sekaisin, ei yhtään kivaa :| Vähän on töissä pirteämpi olo, mutta taas näin kun pääsee kotiin, niin nytkin meinaan nukahtaa tähän sohvalle. EIlen kun vedin päikkärit, kuolasin yhden sohvatyynyn :p

Illalla pääsee miehen kanssa shoppailemaan Ideaparkkiin :heart: Me asutaan siis tampereella, mutta vasta tällä viikolla tosiaan hommattiin oma auto, ja nyt päästään vähän pidemmällekin ostoksille, eikä vaan keskustaan bussien aikataulujen mukaan. Mä vähän pelkään, että tulee shoppailtua niissä lastentavarakaupoissa ;)

neulainen ja klöntti 10+2
 


Tässä olisi uunituore kuva Killestä

Kaikki hyvin ja lääkärin sanoin "toistaiseksi loistavasti asiat"

Tosiaan 1 kappale tyyppejä siellä köllötteli ja niskaturvotus oli vaivaiset 0,6mm,
kaikki systeemit paikoillaan ja 4 raajaa ja sydän jumpsutteli mahtavan kuullosesti.

Sain positiivista palautetta kun olen lopettanut tupakoinnin (tuttu lääkäri) ja negatiivista taas painostani, joka oli ihan aiheellista.

Koko (5,6cm) vastasi viikkoja...joten täälllä ei muutosta laskettuun aikaan.

Huomenna möksälle viikoksi rentoutumaan. Saadaan tuttavaperhe seuraksi muutamaksi päiväksi.
Tästä on hyvä jatkaa

Pt ja Kille 12+4
 
K1rs1kka tässä terve, viimeksi kirjoitin neljä viikkoa sitten :LOL: Lukemassa olen käynyt päivittäin mutta pessimistinä en kirjoitellut kuin vasta kun mulla on HYVIÄ uutisia. Ultrassa käyty ja Pääkkö vastasi kokoa 11+4. Jee!!! Kiva tästä on jatkaa eteenpäin kun on niskaturvotuskin vain 0.7 mm. Nyt kerroin jo isälleni, joka ilostui asiasta aivan suunnattomasti :heart:

Ja nyt jalkapalloa katsomaan!

muoks. Ikävä lukea TaCa että sulla on kivut ja vuotoa jatkunut. Mulla kans kipuja jonkun verran, mutta ne on tullut ja mennyt niin en osaa olla huolissani kauheasti. Vuotoa ei ole ollut. Tsemppiä sinulle, olet ajatuksissani!

k1rs1kka ja Pääkkö 11+4

 
pikkutoive & k1rs1kka Onnittelut hyvistä ultra kuulumisista ja näkymistä. Ihana aina katsoa toistenkin ultrakuvia.

Tammitähti oli myös käynyt ultrassa, eli onnittelut sinnekin!!

neulainen Mukavaa ostosreissua!

TaCa :hug:

vessassa ravaaminen 1-2 kertaa yleensä pitää käydä öisin. Joskus useemmin, joskus menee jopa ilman käyntiä. Riippuu tosi paljon kuinka paljon on juonut päivän mittaan ja just jos on juonut kahvia illalla niin sit kyllä tarvii helposti käydä yli 2 kertaa.

Shamandalie Mä en oo vieläkään saanut veriseulan tuloksia, vaikka ultra oli jo viikko sitten tiistaina ja samalla siis otettiin ne verikokeet. Tänään olin ihan täpinöissä ku postilaatikossa oli HUSilta kirje, mut siellä oli vaan lasku tosta ultrasta :( No ainakaan ei oo tullut soittoa, että ei kai niissä mitään hälyyttävää oo. Ja niskaturvotustakin oli vaan 0,7 mm, niin luotan siihen. Ei multa aiemmin oo mitään veriseuloja otettu ollenkaan.

BellaMarie 13+2
 
Neuvolan idiooteista:
Se on vaan valitettava tyosiasia että niilläkin joskus on hyviä ja huonoja päiviä. Jos mulla tulee se huono päiväinen neukku eteen niin ihan varmaan sanon että "jos sulla on huono päivä,se ei kyllä ole mun vika,minä tahtoisin että tehdään nyt näin" ja sitten oonkin saanut oikein mukavaa kohtelua ja anteeksipyynnön.
Mulla taas on oma neukkutäti lomalla joten viime ja tää seuraava kertaon terveydenhoitaja opiskelija ja varsin ärsyttävä sellainen. Kyselee jatkuvasti samoja asioita ja tulee selainen olo että puhuu dementikolle. Eikä voi oikein kysyäkkää mitään kun ei osaa vastata.

Vessakäynnit:
Kerran-Pari yössä. Se on kyllä ihan normaalia että alussa tihenee ku kohtu painaa virtsarakkoa ,mut se hellittää siinä13 viikon jälkeen.

KIVUISTA
Kuinka monella muullaki on kovia kipuaj muttei vuotoa? Esikoisesta ei ollu mitää kipuja,mutta nyt onkin ne hematoomat ja sektiokin alla niin voiko ne vaikuttaa? ihan mielettömät kivut välillä iskee ja ihan alkaa pelottaa että apua eiks kaikki ookkaan hyvin. :/

BB 9+5
 
Alkuperäinen kirjoittaja BellaMarie:
Shamandalie Mä en oo vieläkään saanut veriseulan tuloksia, vaikka ultra oli jo viikko sitten tiistaina ja samalla siis otettiin ne verikokeet. Tänään olin ihan täpinöissä ku postilaatikossa oli HUSilta kirje, mut siellä oli vaan lasku tosta ultrasta :( No ainakaan ei oo tullut soittoa, että ei kai niissä mitään hälyyttävää oo. Ja niskaturvotustakin oli vaan 0,7 mm, niin luotan siihen. Ei multa aiemmin oo mitään veriseuloja otettu ollenkaan.

BellaMarie 13+2
Joo se on kuulemma tämän vuoden alusta tullut (ainakin Turussa) toi veriseula ultran lisäksi... Jos siellä on enemmän odottajia tai jotain ku täällä. Mut tosiaan voi lohduttautua sillä et tuskin niissä mitään on kun kestää. :)

Onnea hyviä ultrakuulumisia saaneille. :hug: :heart: :flower:

Ja TaCalle edelleen tsemppiä. :flower: :hug:

Me käytiin tossa törsäämässä... Ostettiin nyt navigaattori, kun tiistaina lähdetään reissuun ja mä en voi ollenkaan lukea karttaa liikkuvassa autossa. Ja tällä hetkellä mieluummin istun vieressä kuin ajan, joten ei saa mies tehtyä molempia... :LOL: Ja sitten kun mä olen muutenkin onneton suunnistamaan mihinkään, niin saan mä sen sitten avukseni joskus jos on tarvis. :D Ja samalla ostettiin tyttöjen huoneeseen uus cd soitin, kun vanha lakkasi toimimasta. Tosin se olikin niitä ensimmäisiä cd-kasettisoittimia mitä on markkinoille tullut. :D Laiskat vanhemmat ovat keksineet laittaa iltaisin likoille cd sadun päälle, ja tavallisesti silloin rauhoittuvat sinne ihan keskenään vaikka hereillä olisivatkin. :heart: Mä olen iltaisin niin väsynyt, etten jaksa siellä istua tai juosta vähän väliä komentamassa ettei saa hyppiä sängyssä ym... :ashamed: Enkä sitten edes halua olettaa, et mies hoitaisi ne joka ilta kun osaa noi murut olla väliin aika rasittaviakin.. :heart: Äitiinsä tulleet... :whistle: :ashamed:

Shamandalie ja Itikka 12+3
 
Tänään oli nt-ultra =) Ja hyviä uutisia tuli. Kovasti jännitti ku sinne mentiin, että mitäs jos kaikki ei oo hyvin, mutta onneksi näin ei ollut. =) Ensin pikkuinen oli tosi rauhallinen, ei juurikaan liikkunut éikä meinattu saada mitattua niskaturvotusta, mutta sitten pikkunen pääs vauhtiin ja voi mikä huitominen ja heiluminen siellä alko =) Ja oli ihana kuulla sydämen lyönti, ku sitäkään ei oltu vielä kuultu. Ultran jälkeen sitten kävin verikokeissa ja nyt sit odotellaan tuloksia. =) Pituutta oli noin 5 cm ja vastasi viikkoja =) Nyt on kyllä hyvä mieli =)

Sparkle86 ja Viuhti 11+5
 
HelinäKeiju: :hug:

sparkle: :heart: Onnea hyvistä ultanäkymistä. :)

(.): Tsiisus mikä olo taas! :x :x :x Eikä tunnu mikään auttavan tähän hetkeen taas... |O Tuolla ois vielä jääkaappi kylmiä kirsikoita, en ole vielä päättänyt uskallanko niitä edes kokeilla... :/

Mä keksin tänään, että en mä tarviikkaan vielä uusia housuja. :D Olen keväällä ostanut lasten pukuihin metri tavarana reikästä nappikuminauhaa, joten otin pätkän sitä ja ompelin siihen napin. Ja kas: ennen housut jotka eivät menneet kiinni, eivät vieläkään mene kiinni kunnolla mutta pysyvät jalassa. :D Ei ehkä kaikkein kaunein viritys, mutta en jaksa ettiä housuja kun olen aika nirso kuitenkin... :whistle: Masutuubin ajattelin ehkä tuhlata, jos ei kovan hintaisia ole ja siihen sitten pitkä paita päälle niin ei näy viritykset. Lapsia nauratti, mutta mies totes olevansa tyytyväinen kun ei tartte lähteä juoksemaan vaatekauppoihin... :LOL:

Nyt tää siirtyy sohvalle voimaan pahoin... :x
 
Taca Anteeksi kun kysyn (en ole vielä täysin ajantasalla kaikkien tilanteesta, vaikka kovin olen koittanutkin ketjuja lukea), mutta onhan sinulta varmistettu se, että raskaus on kohdun sisällä? Tarkoituksenani ei ole nyt aiheuttaa lisää paniikkia, mutta kun tuli mieleeni ja se on ainakin hyvä varmistaa jos ei vielä ole. Jos raskauden on todettu olevan kohdunsisäinen niin uskoisin ja jatkan edelleen toivomista puolestanne, että kaikki menee hyvin. :hug:


Helinäkeiju10 Näköjään nuita riittää joka mantereella, ikävää. Jos nuo sydänäänten kuuntelemattomuus harmittaa niin varailehan aikaa uudestaan, kertoen, että olet huolissasi kun viime kerralla kävi näin. Onhan suurin osa työntekijöistä kumminkin mukavia yleinsä ja itsekin Suomessa pääsin kerran toisen alueen neuvolaan kun toisessa ei sydänääniä kuunneltu kans mielestäni kunnolla ja iski paniikki (oli aiemmin kuulunut). Ei huolta ja harmia kannata pantata itsellä ja samalla saa työntekijätkin kallisarvoista oppia siitä kuinka odottavat äidit voivat olla hyvinkin herkkinä poissa tolaltaan mikäli asiat jää ns. roikkumaan ja epätietoisuus kasvaa. :/ :hug:


Onpas kiva lukea muiden iloisia ultrakuulumisia ja nähdä kuvia pienistä!:heart:

Toilettiriennoista kerran yössä on vielä piisannut, mutta varmaan mahan kasvaessa lisääntyy käynnit. Makeiden unien keskeltä tosin ei millään viittis nousta!|O

Äitiysvaatteista Vielä en ole yhtäkään ostanut kun mekkoni on sellaisia mihin maha mahtuu. Rintaliivit olen joutunut vaihtamaan isompiin. MUTTA olen pohdiskellut, että alkaisinkohan toimittamaan täältä odotusajan vaatteita sillä ne on todella muodikkaita ja edullisia täällä. Vaihtoehtoja löytyy enemmän kuin henkkamaukan äitiysvaate-osastolta ja kiinnitin asiaan huomiota kun tänne muutimme, vaikka en ollutkaan vielä raskaana. En vaan tiedä olisko kysyntää. :attn:


O.N. Ei kummempia. Hieman ollut tänään tuskastuttavan lämmintä eikä ole oikein jaksanut ihmeempiä puuhastella. Ollaan pelattu muksujen kanssa korttia ja ihan vaan oleskeltu.
Muutama pikkuinen napautus on päivän mittaan mahasta tuntunut ja se saa aina hymyn huulille.
Nyt kohtapuoliin Nukkumatin luokse. :wave:
 
Onnea hyvistä ultranäkymistä, jotka niissä oli jo käyneet. :flower:

On ollut hieman kiireitä niin en ole kerinnyt juurikaan kirjotella mitään. Ja ei ole jotenkin uskaltanutkaan. Tuli hieman punaista paperiin rv 7+4, mutta onneksi oli vain pyyhkiessä. Siitä paroi päivää tuli ruskeaa ja sit se loppu. Nyt taas oli hieman rusehtavaa. Ei oikein tiedä mitä ajatella. Seksiäkään ei uskalla harrastaa ja se hiertää hieman ukon kans välejä.

Nt-ultra ajan sain ja se on 21.7, jolloin viikkoja 12+6 ja siitä seuraavana päivänä on sit lääkärineuvola. Sydänääniähän en ole vieä kuullut kun eka neuvola oli mulla sillon rv7+4.Joten ultraan asti mennään ja toivotaan että kaikki on hyvin. Itsestä tuntuu että maha olis kasvanu, mutta ei se varmaan kauheesti ole kasvanu kun ei kukaan muu huomaa.

Ukon kans sovittiin et kerrotaan tutuille vasta kun on ultarassa käyty niin tietää sit varmasti, mutta juhannuksena meni pienessä sievässä asian paljastaan kun oltiin kavereilla grillaamassa. :(

Kirjottelen sit ultran jälkeen hieman viisaampana. :)

Lumikuningatar ja Tuikku 10+1
 
Halauksia kaikille tarvitseville :hug:

BabyButterfly Mulle sanottu että kun on tehty leikkauksia (umppari, sektio jne.) niin voi tulla ns kiinnikekipuja ja jotka tuntuu todella kipeiltä. Multa on umppari leikattu ja se on aiheuttanu mulla joka raskauteen kipuja.

Ny suihkuun ja sit vois kommentoida lisää

Ninnipo ja masumussukka 11+6
 

Moiks!

Pojat lähtivät viikonlopuksi isälleen ja mä en nyt sitten saa mentyä nukkumaan, kun tiedän, että huomisaamuna saa aika rauhassa nukkua.

Tuosta painonnoususta juteltiin just kaverin kanssa ja totesimme, ettei meistä kumpikaan tunne ketään, jolla paino olisi noussut sen 12kg tai alle. Minä vetelin esikoiselta 23kg, kakkoselta 14kg ja kolmoselta 17kg. Enkä usko, että yhtään sievempiä lukemia tulee nytkään. Mulla on onnelliset geenit siinä mielessä, että laihduttaa ei ole tarvinnut koskaan, en liho helposti ja raskauskilot ovat lähteneet imetysaikana itsestään. En siis voi todellakaan ottaa itselleni mitään elämäntapacredittejä, meillä on koko suku tällaisia aidanseipäitä.

Täälläkin vuodetaan, ei mitenkään rajusti vaan lähinnä ärsyttävästi. Sen verran tiputtelee koko ajan, että alapää hautuu ikävästi. Mulla on ollut joka raskaudessa just tässä kymppiviikolla sama juttu, nyt ei jaksa enää huolestua siitä, kun mitään kipujakaan ei ole ja jo poistunut pahoinvointikin on palannut muistuttelemaan itsestään. Sitä en olisi välttämättä kyllä enää kaivannut... :/

Mun koneessa on joku vika. Kun teksti tulee kentän alareunaan saakka, en enää näe, mitä kirjoitam. Ihan kiva, sokkona mennään.
 
Jatkan siis siksi toiseen viestiin suoraan, että en enää nähnyt, mitä kirjoitan.

Mulla on istukka ollut esikoiselta etuseinässä (aluksi kohdunsuun päällä, nousi siitä onneksi ylös) ja kahdessa seuraavassa takaseinässä. Liikkeet tosiaan tuntuivat aiemmin noilta kahdelta nuoremmalta.

Nyt tarttee mennä huuhtomaan väri pois päästä. Juu, meitsi värjäilee hiuksia keskellä yötä...
:whistle: Palailen huomenissa tai sunnuntaina.

Kreecher ja Ötys 10+3
 
Mardex4, luulisin, että hyville ja muodikkaille äitiysvaatteille olisi täällä suomessa aikamoinen markkinarako. En itsekään löytänyt hm:stä sopivia fakkuja muutenkaan, koot menneet... enkä oikein edes tiedä missä muualla myydään äitiysvaatteita? HELP!

Nyt lähden suuntamaan mökille vkl:si ottamaan aurinkoa! :) Ja uimaan ja syömään ja....

Marde ja Milli 13+0 POKS!!
 

Yhteistyössä