*Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

Alkuperäinen kirjoittaja Jeccika:
Onko facebookissa joku keskustelupalsta meile? (jotka ovat AIKA usein koneella) :D täälä kun ei oo semmosta reaaliaikasta tää :D vaikka kivaa tääki :)

toinen terroristi
Mä voisin sellaisen perustaa facebookkiin...jos ei muita halukkaita löydy.Vois kokeilla että miten ihmiset "uskaltaa" liittyä kuvienkin kera... :D
Mulle yksäriä nimien kanssa, niin laitan kutsuja tulemaan. B)

MUOKS** Ryhmä perystettu "tammikuun tähdet" nimellä ja on salainen, joten kaikki meidän pinolaiset voivat aivan surutta liittyä.Keskustelut eivät näy kuin ryhmään kuuluville. :wave: Rohkeasti vaan!Yksärin kautta pääsee liittymään.

MUOKS 2 jos sulla on estoja omilla sivuillasi, laita mulle sähköpostiosoitteesi, niin kokeillaan sitä kautta.

Pt ja Kille 15+0 :heart: *POKS*
 
jos sä et pt saa ryhmää perustettua, niin mä voin kokeilla myös :p

Tee siitä muuten sitten salainen ryhmä, niin että sisään pääsee vaan kutsulla. Lisäksi ois varmaan hyvä lisätä ainakin pari ihmistä adminiksi, vai? Oltaisko me Tammikuun tähdet vai toivot?

Meillähän oli tuolla esikoisesta haaveilevien kanssa ryhmä myös, mutta se on nyt hiljentynyt. Toiset ovat jo synnyttäneet, kun taas toisilla ei ole tärpännyt vieläkään. Niin ja Spatz Se meidän esikoisten ryhmä on tällä samalla palstalla, roikkuu nytkin tässä etusivula tuo ryhmä :)

saikkuilen tänään. Tekisi mieli saikkuilla seuraavat kaksi viikkoa :ashamed: Mulla on siis enää kaksi viikkoa harjoittelua jäljellä, eikä kiinnosta pätkän vertaa. Lopetin vähän aika sitten mun mielialalääkityksen lääkärin toiveesta, ja nyt se alkaa näköjään vaikuttaa. Lisäksi mun rautavarastot on varmaan vieläkin ihan tyhjät, väsymys on kauheaa ja ei millään haluaisi kuluttaa niitä vähiä energioita töihin, josta ei saa edes palkkaa. Olen vaan niiin pirun tunnollinen, etten osaa hakea sitä saikkua. Potkikaa mua perseelle, että saan sitä haettua! ;) :whistle: Päänsärkykin on ihan kamalaa...

Ei tekisi mieli valittaa. Haluan ja nautin tästä olosta, siis vatsan kasvusta yms. Haluaisin laittaa kotia vauvaa varten, miettiä mitä ostellaan ja ulkoilla koiran kanssa omaan tahtiin. Mun pitää kuitenkin joka päivä ottaa vähintään parit päikkärit, eikä oikeasti töistä tule enää mitään. Teen ulkotöitä, ja toi helle vielä pahentaa oloa :ashamed:

Nyt mulle tuli finnikin mun leuassa olevan luomen alle/päälle. Voiko olla veemäisempää paikkaa? :kieh: :D

Mä kehoitan kaikkia muitakin lepäämään kunnolla. Niin itsenne kuin vauvankin takia :heart:

neulainen ja klöntti 12+5

' muoks. Mä olin hidas.. Kiitos pikkutoive :heart:
 
pikkutoive Mukavaa, kun jaksat tehdä :) Itse ainakin voisin liittyä :)

Spatz Kiitoksia :heart: Kyllähän tänne välillä vähän kaikki hukkuu :)

(.) Jaahas, tänään käyty näytteet antamassa pitkän kaavan mukaan.. Ensin menin näytteen ottoon, johon vein pissanäytteen ja sanoin ,että hiiva ja streptokokki pitäisi ottaa, noh, streptokokista ei ollut lähetettä.. Menin sitten Neuvolan puolella käymään ja kysymään asiasta, sanoivat, että katsotaan loppuraskaudesta, kun ei kuitenkaan hoidetan vielä tässä vaiheessa, samalla sanoin noista mun pissatulehduksista, kun kysyi ja lääkäristä, joka ei suostunut mulle lääkkeitä määräämään, eikä laittamaan kestolähetettä labraan, että vois käydä 1xkk viemässä kontrollinäytteen. Noh, terkkari katto silleen, että ei ole totta ja sano, että kun sulla on yksi pissiitti ollut, niin sillon alotetaan estolääkitys ja käydään kontrollinäytteissä. Laitto mulle kestolähetteen labraan ja ihmetteli lääkärin toimintaa, kun lääkäri sano mulle, että ketolähetteitä ei ole enää olemassa ja labra ei ota niitä vastaan..!! Noh, onneksi siis sen puolesta kaikki kunnossa.. Noh menin sitten näytteenottoon uudestaan, otin vuoronumeron ja odottelin 20min ja menin huoneeseen ja näytteenottaja sano, että ei niitä tässä oteta, että vie lähetteen toiseeen huoneeseen ja odotin taas 25min ja pääsin vasta hiivakokeen ottoon... :kieh: Olisi sitten sanonut siinä neuvonnassa, että tule tähän sitten kun olet käynyt neuvolassa ja laitetaan sulle lähete tohon valmiiksi.. Mutta ei sano, että ota vuoronumero ja istu odottamaan.. :kieh: HUH!
Tulipas nyt vaikeesti selitettyä ja valitettua tässä heti aamutuimaan.. :ashamed: Onneksi nyt kaikki otettu, suppareita ei ole tullut kuin 2 ja tulokset saan huomenna :heart: Onneksi pomo on ollut ymmärtäväinen ja sono mulle tossa, että ota rauhallisesti vaan ja että on ihan hyvä jäädä pois, jos tarvii levätä.. :)

Mutzilla Mukava kuulla, että neuvolassa ymmärretään ja autetaan eteenpäin :heart: Paljon voimia seuraaviin viikkoihin :hug:

keskenmenoista En voi edes ymmärtää, kuinka suuren menetyksen olette joutuneet käymään läpi, mutta paljon haluan teille haleja ja voimia täältä virtuaalisesti antaa :hug:

Hmm.. olikohan vielä jotain.. Pää ihan pyörällä jotenkin ihan kokonaan, mutta kerkiäähän sitä tässä kommentoimaan, jos jotain mieleen tuleepi =)

Mukavaa maanantain jatkoa kaikille

yksi palsta terroristi lisää :whistle: ( ja pahemmaksi menee, kun työttömäksi jään ) :LOL:

piupula ja leevi 15+3

*muoks*

neulanen Ihan olet sairaslomas ansainnut.. :hug: Menet vaan työterveyteen tai neuvolaan tai omalääkärille ja sanot, että nyt ei voimat riitä, olo on kamala ja annat itsellesi luvan levätä. Sanot, että kaksi viikkoa jäljellä ja tuntuu siltä, että ei pysty menemään, niin kyllä lääkäri ymmärtää ja antaa sulle saikkua sen kaksi viikkoa :) Otat nyt aikaa itsellesi ja vauvalle, nyt saa luvan hengähtää ja levätä kunnolla ihan luvan kanssa :heart:
 
Piupula No vai että semmosta palveluu oot saanu tänää. :kieh: Joo siis poika voi tosi hyvin, siihe minkä nökäsii noi näppylät on. Juttelin yhen kaverin kanssa ja se sano et niillä on iha samalaisia ja ne ovat tulleet järvestä. Hassua tässä että poika kävi joku 1kk sitte ja nyt ne vasta tuli. Mutta tuntuu että heti tuo lääke autto minkä annoin eile. Kaike lisäks olis halunnu sitä lisää, oli vissii hyvän makusta. :D

Hmm noo eiköhän sitä uskalla nimen antaa. Mä en kyllä oikee oo missää ryhmässä tuolla facessa, et en tiiä ees mite se juttu toimii? :whistle:

icefairy&Linnun Lyy 14+1
 
Vielä täällä vaikka pitäisi olla jo tien päällä :eek:
Muokkasin toviksi meidän ryhmää, että se löytyy ja sitten muunnan sen takaisin salaiseksi...nyt kandee liittyä, ollut tosi vaikeaa saada yhteyttä muihin, kun ryhmässä oli salaiset asetukset ja henkilöillä oli salaiset asetukset...mutta nyt siis nimellä Tammikuun tähdet

:attn:

Pt =)
 
Avokado: sulla pitäs omalla sivulla näkyä semmonen otsikko kuin ryhmät. Sinne kirjota tuo ryhmän nimi Tammikuun tähdet. Sitte klikkaat pääsyä ryhmään, näkyy oikeella ylhäällä. Sitte ootat et sut hyväksytään :D

Tää ryhmä on salanen, joten mikään mitä kirjotat tai teet sillä sivulla ei näy ulkopuolisille.

Selkkiskö?

t. Tammitähti ja tirppis 14+1
 
Alkuperäinen kirjoittaja Avokado:
Mä onneton en ymmärrä mitään noista facen ryhmistä mut jos joku neuvoo miten liityn siihen niin mieluusti tulen myös sinne vaihtamaan ajatuksia :wave:

Avokado 13 + 2 :heart:
Tuon minun edellisen kirjoituksen mukaan hakuun kirjoitat Tammikuun tähdet ja pyydät ryhmää kaveriksesi...onhan sinulla omat sivut siellä jo...jos ei niin sitten menee vähän hankalammaksi selittää...Ryhmissä voi keskustella ihan samallatavalla kuin omassa profiilissakin...jne

Pt ja Kille :heart:

 
Kreecherille tsemppiä. :hug:

HelinäKeijulle tosiaan pikaisia plussatuulia. :) :heart:

|O Ku teillä on niin ihania masuja jo. :heart: Mä olen kade. :ashamed: :whistle: Nooh, kai mullakin joskus... :D

toive81: Mulla alkaa huomenna rv 15, ja pahoinvointia on päivittäin... :x

Jeccika: Mulla ei henk. koht. kokemusta tuplista ole, mut silloin kuin odotettiin kakkosta, joka kuitenkin meni kesken, niin katottiin brion jotain mallia. Siin sai selkänojat eri asentoihin (siis toisen pystyyn ja toisen maate) ja siihen samaan sarjaan sai ostaa kantokassin et on samaa sävyä ku vaunut. Ja kaveri osti nyt kans jotku briot, heillä vanhempi vuoden ja pienempi viikon...http://www.brio.net/BRIO_NET/Suomi/?url=http:%2f%2fwww.brio.net%2fBRIO_NET%2fSuomi%2fAbout+BRIO%2fABOUT+BRIO%2fNews%2fPrimo+best+test+FIN.htm?b=9 Näitä jotain tälläsia me katottiin, en nyt ole varma oliko just nää, mut kuitenkin... =) Mä haluisin tuplat, mut ei niille ole käyttöä, eli turhaa haluumista... :LOL:

TaCa: :hug: Ei se susta huonoa äitiä tee, että pelkää tulvevaa varsinkin sun tilanteessa. Enemmän se musta on normaalia kuin huonoa äitiyttä. :hug:

pikkutoive: Kiitos. =) Täytyyki suunnata sitten het tän jälkee naamakirjaan. Ajattelin, et perustan sellaisen ja infoilen sit täällä, mut olit nopeampi. Hyvä niin. :D

Musta tuntuu et toi meitin nuorempi likka tekee mulle ihan kiusaa. :kieh: Mies aloitti tänään työt loman jälkeen, ja pikkulikka on jo kahesti paskonu housuunsa tänään. :kieh: :kieh: Joten mä olen siis oksentanut tänään kahesti... Seuraavat savet saa sit olla siihen saakka et mies tulee töistä... :whistle: :ashamed: :D

Eilen illalla kun olin nukkumaan menossa, niin alkoi mahassa tuntua selvästi möyriminen. :heart: Mieskin kokeili, mut ei voinut olla varma tunsiko liikkeen, kun mä kuulemma valitettavasti hengitin samalla.. :LOL: :LOL: No, kiva et edes mä tunnen ne... :D

Mutta nyt naamakirjan kautta päikkäreille kun lapsetkin nukkuu... Jaksaa sit illalla lähteä äidin ja siskon kanssa shoppailemaan... :D

Shamandalie ja Itikka 14+6 :heart:
 
kiitos Shamandalie vinkistä! täytyypäs tutustua noihinkin :)

Aattelin jo että ehotinko ihan hulluja että ihmiset suostuisivat nimellä esiintymään facebookissa mutta mukavaa kun monia saadaan mukaan :) Kiitos kun perustit ryhmän
pikkutoive! liityin myös :) tai laitoin pyynnön :D

keskenmenoista ei ole kokemusta ainakaan toistaiseksi eikä toiv. tulekkaan.. lähipiirissä kyllä on eikä ne ole helppoja varmaan ikinä :/

enää kolme päivää ultraan! 12+1
 
Meillä muuten mies on kuunnellut mun vatsaa päivittäin, ja sen mielestä sieltä kuuluu molskintaa :D Olisi kiva tietää mitä muilta kuuluu, vai kuuluuko mitään.

Taisin saada jonkinlaisen migreenikohtauksen :ashamed: koko aamupäivä on mennyt makuuasennossa silmät kiinni, nyt vasta alkaa hengittää. Sain lopulta syötyäkin, ja sekin vähän helpottaa. Huomiseksi varasin itselleni lääkäriajan, eli saikkua vaan pyytämään :ashamed:

nyt mä siirryn facebookiin, täältä häiriköimästä :whistle:

neulainen 12+5
 

Yhteistyössä