pikkutoive Mukavaa, kun jaksat tehdä
Itse ainakin voisin liittyä
Spatz Kiitoksia :heart: Kyllähän tänne välillä vähän kaikki hukkuu
(.) Jaahas, tänään käyty näytteet antamassa pitkän kaavan mukaan.. Ensin menin näytteen ottoon, johon vein pissanäytteen ja sanoin ,että hiiva ja streptokokki pitäisi ottaa, noh, streptokokista ei ollut lähetettä.. Menin sitten Neuvolan puolella käymään ja kysymään asiasta, sanoivat, että katsotaan loppuraskaudesta, kun ei kuitenkaan hoidetan vielä tässä vaiheessa, samalla sanoin noista mun pissatulehduksista, kun kysyi ja lääkäristä, joka ei suostunut mulle lääkkeitä määräämään, eikä laittamaan kestolähetettä labraan, että vois käydä 1xkk viemässä kontrollinäytteen. Noh, terkkari katto silleen, että ei ole totta ja sano, että kun sulla on yksi pissiitti ollut, niin sillon alotetaan estolääkitys ja käydään kontrollinäytteissä. Laitto mulle kestolähetteen labraan ja ihmetteli lääkärin toimintaa, kun lääkäri sano mulle, että ketolähetteitä ei ole enää olemassa ja labra ei ota niitä vastaan..!! Noh, onneksi siis sen puolesta kaikki kunnossa.. Noh menin sitten näytteenottoon uudestaan, otin vuoronumeron ja odottelin 20min ja menin huoneeseen ja näytteenottaja sano, että ei niitä tässä oteta, että vie lähetteen toiseeen huoneeseen ja odotin taas 25min ja pääsin vasta hiivakokeen ottoon... :kieh: Olisi sitten sanonut siinä neuvonnassa, että tule tähän sitten kun olet käynyt neuvolassa ja laitetaan sulle lähete tohon valmiiksi.. Mutta ei sano, että ota vuoronumero ja istu odottamaan.. :kieh: HUH!
Tulipas nyt vaikeesti selitettyä ja valitettua tässä heti aamutuimaan.. :ashamed: Onneksi nyt kaikki otettu, suppareita ei ole tullut kuin 2 ja tulokset saan huomenna :heart: Onneksi pomo on ollut ymmärtäväinen ja sono mulle tossa, että ota rauhallisesti vaan ja että on ihan hyvä jäädä pois, jos tarvii levätä..
Mutzilla Mukava kuulla, että neuvolassa ymmärretään ja autetaan eteenpäin :heart: Paljon voimia seuraaviin viikkoihin :hug:
keskenmenoista En voi edes ymmärtää, kuinka suuren menetyksen olette joutuneet käymään läpi, mutta paljon haluan teille haleja ja voimia täältä virtuaalisesti antaa :hug:
Hmm.. olikohan vielä jotain.. Pää ihan pyörällä jotenkin ihan kokonaan, mutta kerkiäähän sitä tässä kommentoimaan, jos jotain mieleen tuleepi =)
Mukavaa maanantain jatkoa kaikille
yksi palsta terroristi lisää
( ja pahemmaksi menee, kun työttömäksi jään )
piupula ja leevi 15+3
*muoks*
neulanen Ihan olet sairaslomas ansainnut.. :hug: Menet vaan työterveyteen tai neuvolaan tai omalääkärille ja sanot, että nyt ei voimat riitä, olo on kamala ja annat itsellesi luvan levätä. Sanot, että kaksi viikkoa jäljellä ja tuntuu siltä, että ei pysty menemään, niin kyllä lääkäri ymmärtää ja antaa sulle saikkua sen kaksi viikkoa
Otat nyt aikaa itsellesi ja vauvalle, nyt saa luvan hengähtää ja levätä kunnolla ihan luvan kanssa :heart: