Jeccika: Eipä kestä.
Tämäkin liittyi jo viimeks koneella ollessa
FB ryhmään, ja sit unohdin sen...
:ashamed: Tänään kävin sielläkin kurkkimassa...
Hyvä TaCa.
Kyllä ne sieltä sit jatkossakin kuuluu, mikäli sattuu osumaan kohdalle.
Siis kun on se ihmisen alku kuitenkin pieni vielä ja pääsee hyvin piiloon...
Tervetuloa Missah.
PT: Mut näkyy kai se siellä omassa profiilissa missä on ryhmät mihin kuuluu? Jos niitä ei laita näkymättömiin. En tiedä, en laita tyhjää päätäni pantiksi..
Ja täällä aion minäkin käydä, vaikka tuolla FB:ssakin on...
Tämä sivusto vaan tökkii useammin eikä tänne pääse kännykällä, niin siksikin on kiva et tuollakin niin ei tuu vieroitusoireita...
Mahtihirmulle tervetuloa. :flower: Sukupuolen voi saada selville siinä toisessa, rv 20 ultrassa. Meillä on kumpikin neiti olleet jalat nilkoista asti ristissä, niin mitään ei ole näkynyt.
Jeccika: Huomasin saman, et kun luen juttuja niin koitan miettiä minkänäköinen tää nainen nyt olikaan..
Luulen muistavani
Susannan ja TaCan, pitääkin kirjoittamisen jälkeen käydä tarkistamssa...
Mulla ei näy mun kirjoituksen tammikuun tähdissä omalla eikä kavereiden sivuilla, tarkastin äsken... Kai se johtuu jostain asetuksista, tiedä häntä...
maska: sitä varten me täällä ollaan et tänne saa tulla purkamaan... :hug:
(.): Muuten ihan ok, mut toinen nilkka on paskana.. :/ Kaaduin sit tänään ku oltiin tyttöjen kans ulkona.
Mulla nilkat löysät, kun niin monta kertaa jalkapalloillessa ne aikoinaan loukannut, niin nyt kävelin tasaista alamäkeä ja naps, nilkka väärin päin. Voitte vaan kuvitella niitä kirosanojen määrää kun nilkkaa poltteli jonkin aikaa ihan kittettävästi..
Likat seiso suut seljällään ja kuunteli mun manaamista.. :ashamed: Saman tien tuli sekä nilkan ulkosyrjästä että sisäsyrjästä luun alle komea mustelma ja turpos heti. Eka ajatus tosin oli, et ei kai housut menneet polvesta rikki kun oli uudet housut jalassa, käytössä olleet n. 10min.
Onneks vaan polviin tuli pienet vekit eikä ees verta, niin ei heti menny uudet pöksyt pyykkiin..
(Viis polvista, ne paranee toisin ku housut..
) Oman mielenrauhan vuoks soittelin neuvolaan, ja siellä mun ajatukset vahvistu, et tuskin vauvalle mitään kävi, koska kuitenkin kaaduin kyljelle enkä suoraan mahalle, ja kun on vähän viikkoja niin on vielä hyvin piilossa. Ja kun kummassakin polvessa on vekit ja komeat mustelmat samoin kuin kämmenissä, niin menin ensin kontalleen ja siit sitte kyljelleen... Ja arvatkaas kuinka korkeat kengät mulla oli? Ihan crocsit, et ei kovin paljon pohjaa ollu...
Ärsyttää, kun ei tohtorisedät suostuneet mun nilkkoja operoimaan joku vajaa 10v sitten kun toinen meni pahasti pelissä, ei ollut vielä tarpeeksi paha... Vaikka ne mietti et kiristelläänkö nivelsiteitä vai ei, niin ei sit lopulta kuitenkaan vaikka pyysin et ois korjattu...
Eipä tässä muuta, kai se pitäs mennä kakku väsäämään ja sit isäntä herätteleen et päästään autonpesuun. Mun piti käydä, mut en nyt sit aja... :/ Ostin eilen sellaisen simpson- kakkukuvan, ajattelin isäntää muuten vaan hemmotella herkuilla kun en aikoihin oo mitään tehnyt sille... :heart: :heart:
Shamandalie ja Itikka 15+0 :heart: POKS