NullPoints Kiitos noista ihanista sanoista!
Todollakin tässä asunnossa kuuluu kaikki äänet(ihan kaikki) naapureille ja napureiden äänet meille :ashamed: Niin nämä eräät ovat alkaneet kuvittelemaan että mun nykynen pahoinpitelee mun lapsia, kun vihaa niitä! On se totta että on tullut kummankin huudettua noille että olkaa hiljaa mutta mitäpä sekään auttaa... ja sitten laitamme herkemmin arestiin kun turhan päivästä vinkuuvat ja huutaavat...ex- ukko antaa vinkumalla periksi niille ja sitten kokeilevat täällä onnistuuko? Tytöt on minulla 27 päivää/kk ja sillä 4 päivää/kk eli pari viikonloppua ja meidän poika asuu sillä niin on mun luona kerran viikolla ja parina viikonloppuna kk:dessa ...no nämä naapurit ottavat siitä vähä omia johtopäätöksiä ja sitten nuorimmalle tullut itsensä hakkaaminen lattiaan ja heittäytyminen mihin sattuu...ja siitä loput eipä muuta tarvitakkaan...ex ukko aikoi ilmoittaa sen mun nykyisen miehen sossuun ja aikoo alkaa vaatimaan tyttöjä itselleen...nyt ne porukalla kyttää meidän tekemisiä, menoja tuloja...ja se naapurin eukko oli mun todella hyvä ystävä :kieh:
Eikä siinä kaikki ex-ukko on pilannut minun ja vanhempieni ja sisarrusteni välit haukkumalla ja keksimällä kaikkia älyyttömiä nykyisestä...eivät ole nähneet mun nykyistä ja kohta ollaan oltu vuosi yhessä! Äidillä on joku ihme juttu että ei voi hyväksyä mun tekemisiä...no jos hänen ajatukset on semmoset niin minulla ei ole vaihtoehtoja...saavat elää ilman minua! Ja olla ex- ukon kanssa miten haluavat. Ja mikä riemu siellä tulee kun kuulevat että meille tulee vauvoja tai siis oikeastaan kaksoset... :heart: Kaikista pahinta että äiti ei voi minulle kertoa mitä paskaa se on jauhanut muiden kanssa..ja että ei voi hyväksyä mun nykyistä ukkoa. Se satuttaa todella pahasti! :'( Mä olenkin aatellut et p''''ako niitä mä elän omaa eläämäni ja se menee juuri näin tällä hetkellä, jos ei onnistu niin sitten katsotaan taas miten ja minne
Kun lähin ex ukon luonta mulla ei ollut kun jalkavalaisin ja astioita jotain krääsää ja vaatteet tytöille ja itelle...muut olen joutunut kodin hoitotuella hommaamaan ja saanut lahjoituksena ja sitten ostettu yhessä kun tammikuussa yhteen virallisesti muutettiin. nyt toivottavasti loppuviikosta saadaan omauusi sänky! :heart: Ruokapöytä saatiin edullisesti kun voitin suomisoffalle lahjakortin =)
Kyllä me kohta muutamme kuhan uusi vapautuu tai sanovat irti(tällä viikolla kai) niin itekkin uskaltaa sanoa tämän sitten...tämä on todella pienikylä eikä asuntoja noinvain saa. Ollaan me jo aiemmin laitettuhakemuksia etäämmäksi, mutta kummankin lapset jäisi tälle kylälle.
Kyllä nyt tuntuu paljon paremmalta kun saa avautua!!
maska82 ja duo 14+0 :heart: :heart: