*Tammikuun Tähdet-11* heinäkuu-10

Jeccika Hienoa:)Onnittelut näin jälkikäteen! Mä pääsin opiskelemaan terveydenhoitajaksi(jee!:)) Ja meinasin kyllä syksyllä aloittaa, ja jos kaikki menee hyvin, kerkeisin siis yhden lukukauden opiskella ennen vauvan syntymää. Sitten katsotaan jatkot:O Odotan kyllä kovasti, kun siitä on jo neljä vuotta, kun oon viimeksi mitään opiskellut :D
 
Uusille Tervetuloa :flower: :flower: :heart:

Buranasta Mulla meni tuo polvi vapun tienoilla ja silloin söin buranaa ja sit ku plussasin niin jätin pois. Nyt sit kun se edelleen vaivaa ja oon lääkäriltä kysyny tuosta särkylääkkeen käytöstä niin sanoi ettei suositella buranaa. Että paracetamolia nassuun...samoin jos migreeni vaivaa niin panadolia sano että ottaa. Ja saa ottaa kuulema 2tablettia kerralla, jos niin pahana kivut.

Liikkeistä Täällä on liikkeet alkanu tuntuun jo joku aika sitten... Varsinkin silloin ku itse rauhottuu istuskeleen tai pötkötteleen... Todella ihanaa!! :heart: :heart:

Seksihaluista Niitä kyllä on mutta kun tuo ukko tehny tän viikon töitä niin ahkeraan että on ollu illat aina töissä ja välillä koko yön siihen perään niin ei oo oikein ollu asian hoitoon saumoja.... Nyt ku viikonloppu ja ukolla viikonloput vapaata niin sit vois korjailla asiaa :D :D

Hankinnoista Sen verran on nuita pikkuvaatteita ettei niitä tarvi oikeestaan olla ostamassa... Aina kuiten jotain pitää olla ostamassa. Ja näin tammivauvalle ainakin se toppapuku pientä kokoa on ostoslistalla. Ja me kun myytiin ne meidän yhdistelmät niin pakko ostaa sellaiset. Meillä neitillä Emmaljunga Scooter 2.0 nyt ja niissä kun ei voi vauvaa pitää... Ja sitterikin löytyy vielä jemmasta. Turvakaukalo joudutaan ostamaan ja pinnasänky. Nuorimmainen nukkuu jo jatkettavassa sängyssä ja pinnis on laitettu jo maailmalle :D


Masun kasvusta vaikka sitä omasta takaa onkin niin kyllä tuosta pallosta huomaa että odotetaan neljättä.... Miettiny että kuin valtavaksi tuo masu kasvaa tän raskauden aikana...


(.) Olotila oikeestaan mitä mainioin...tuossa siivottu ja nuorin on ulkona ukon esikoistytön kanssa leikkimässä... Meidän muut muksut onki vielä mummolassa.Pitäisi kotiutua nyt ens viikon aikana.

Ninnipo ja :heart: Masumussukka 13+6 :heart:

Huomenna poksutaan :D
 
Heips!

Kiitos tervetulo toivotuksista. :) Erityisesti kiitos Toive. Me tosiaankin taas pinoillaan yhessä. NeitiK jaksuja sulle sinne loppumetreille. <3 En voi odottaa uutisia!

Sokerirasitukset vaihtelee tosiaankin paikkakunnittain ja jopa se yläarvotkin. Jännä juttu silleen et jopa samassa paikassa voivat käsitellä ihmisiäeri tavalla. Mutta se on just sitä.... :headwall: Niille jotka ovat jääneet nalkkiin jo niin pahoittelut. Onhan se inhottavaa kun joutuu seuraamaan joka ruokapalaansa. Toisaalta tulee sit syotyä terveellisemmin.
Painosta tuohon liittyen niin mulla on tippunut pari kiloa pois nyt muutamana viikkona. Olen alkanut seuraamaan mitä syon ja koska olin lomilla jne niin on tullut liikuttuakin enemmän. Tuo onkin ihan ok koska auta armias kun joulu tulee niin voi se puntari sit näyttää kummia lukemia. :xmas:
Alhaisesta sokerista. Toi voi olla ihan normaalia ja helteessä varsinkin heikotus voi alkaa pian. Mutta jos tota sattuu usein, niin menisin itse tarkastuttamaan mikä on vialla. Mulla on tollasia heikotuksia tullut sen RDn takia ja sen takia on niitä hiilareita saatava säännollisesti...
Kasvukipuja tulee silloin tälloin. Nyt ei oo ollut viikkoon ainakaan. Ja yhtenä päivänä tuli muutama suppari, mutta ne saavat kyllä pysyä poissakin....
Nukkumisesta on sit tulemassa taas vaihteeksi kunnon taitolaji. Sen verran alkaa olla kumpua joten mun tavallinen mahallaan nukkuminen on sit loppunut. Kyljellään kun nukkuu niin alkaa sattumaan ja selällään nukkuminen on sit tietty pois suljettu. Sit sen päälle tulee yollinen pissareissu ja läheisyyttä etsivä pikkupoika niin menee aika hankalaksi nukkuminen... :( Niin ja tää on tietty vasta alkua.
Ostoksia ei tarte tehdä sen kummempaa kuin sit vaan lopussa rintaliivin suojia, vaippoja, rasvoja jne... Kaikki tosiaankin kun on jo olemassa noiden kahden jäljiltä.

Nyt pitäis alkaa kehittää ruokaa. Sellainen pasta-kalainen-uuni-juttu olis mielessä. Jos vaan loydän jonkun fiksun reseptin jostain niin sellaisen saa sit toteutettuakin. :p

NP ja Pluto

 
NullPoints tervetuloa :wave:

Shamandalie: onpas inhottava tilanne! Linjat kuumiksi liittoon päin mut täytyy sanoa ettei mun tekis mieli enää tuon jälkeen edes pyllistää sitä duunipaikkaa päin joten jos asiat ratkeaisivat ja saisitkin paikan niin ei sinne enää tuon tempun jälkeen olisi kovin mielekästä palata :/
Ikävä tilanne siis kävi miten kävi.. :kieh:

Nämä helteet tekee mulle tosi pahaa, huimaa ja hiki kirjaimellisesti virtaa käsivarsia pitkin :x Tänään kävin taas tekemässä yhden työvuoron (kesken kesälomani) ja päivä oli tosi raskas kun helteessä teki fyysistä raskasta työtä, kotimatka bussilla jonka ilmastointi ei ihan pelittänyt oli päivän raskain kestettävä.. meinas tosissaan pyörryttää loppumatkasta!
Nyt päätin etten enää edes vastaa työpuheluihin kun mulla on loma koska en näytä osaavan kieltäytyä työvuoroista kun mulle soitetaan ihan hädässä ja kerrotaan ettei kukaan tuu eikä pärjätä jos ei saada ketään.. mä sanoin tänään et tulen elokuuksi töihin enkä ole ennen sitä edes tavoitettavissa. Katsotaan soittelevatko perään vai antavatko mun lomailla 2 viikkoa ilman sijaispyyntöjä..

Avokado 12+6 :heart:
 
Heips!
Pikakuulumiset Porvoosta, mies järkkäsi yllärin ja vei mut kaupunkilomalle! :heart:

Tervetuloa mukaan NullPoints!

Shamandalie, raivostuttavaa ja melko laitonta, jos sinulla on pätevyys ja palkatulla ei. Tosiaan liittoon vaan yhteys ja paskaa pomon postilaatikkoon... :kieh:

Mulle määrättiin migreenin hoitoon panacodia ja lisäksi saa kuulemma ottaa vielä buranan tai miranaxin (=tulehduskipulääke). Hurjalta kuulostaa, mutta ne muutamat hankalammat kohtaukset, mitä on tullut, on ollut oikeastaan pakko lääkitä. Yhden päästin liian pahaksi, kun yritin selvitä panadolilla ja sitten oltiinkin tipassa hakemassa lääke suonen kautta. :/
Yhdyn kyllä edellä mainittuihin, että turhaa lääkitsemistä kannattaa välttää viimeiseen saakka, mutta sen "viimeisen rajan yli" ei kannata kuitenkaan mennä. Tuskin sekään on raskauden kannalta hyvä, jos äiti on todella huonossa kunnossa.

Np-ultrassa käytiin eilen. Ötys nukkui koko ajan. Mitat olivat hieman isommat, joten viikot vaihtuvat nyt kaksi päivää aiemmin ja laskettu aikakin näin ollen siirtyi. Näköjään meillä siirretään nykyään pienetkin muutokset, aiemmin se oli muistakseni se visii päivää. Turvotus oli ok (1,4mm) ja kaikki olennaiset osat näyttivät olevan paikallaan. :) :heart:

Mitään sukupuolifiilistä ei ole edelleenkään, joten taidan jättää arvailun rakenneultraan. Kysytään kyllä silloin, että kummalta näyttää.

Kreecher ja Ötys 12+5
 
Tänäännon miehe synttärit, se ollu taas koko yön ja vieläki töissä, tekee vissii tupla vuoroo. No aamulla aattelin pojan kanssa josse sormiväreillä vähä taiteilis pahville. No kyllähän mä' sen arvasinki ettei siitä mitää tuu, kun tuo meiä poika on nii NEITI! Siis aina ku kädet menee likaset vähänki, ni seon pyyhkimässä niitä. No eipä saanu isi syntymäpäivälahjaa. :D Tänää mennää kyllä syömää Santa Fe tai johonki ihanaa paikkaan! <3 Nam nam, ja äiti kasvaa. :whistle:

icefairy&Linnun Lyy 13+6
 
Listaa taas päivitelty, toivottavasti on oikein :) ja tuo että kerrotte lasketun ajan aina muokkaus halutessanne auttaa paljon, joskus ei meinaa nikillä löytää ollenkaan kun se on aikamoista bittitekstiä jo tuo etusivu kun siellä on niin paljon kuvaa ym.

Tänään ois sitten polttarit tiedossa veljen avovaimolle :) saas nähdä mitä kaasot keksineet morsiamen pään menoksi :heart:

nyt ei vielä mitään hätää tästä paljastumisesta ole, ei ole miun kavereita samoja morsiamen kanssa, mutta sitten 6.8 ois kaverin polttarit ja siellä varmasti narahdan, en vielä haluis, mut eipä sille maha mitään :|

rakenne kun siirtyi meillä 16.8->18.8 kun esikoinehn lähtee eskariin tolloin 16.8 klo 8 ja mulla ois kysissä ollu aika klo9 joten mahdottomuus keretä sitten sinne, keskiviikkona on sitten 9.30 joten luulis sit kerkeevän.

onneksi on tuo doppleri ja kyllähän nuo äänet tänäkin aamuna kuuluivat, mut seuraavat vajaa 3 viikkoa on mulle kauhujen aikaa :(
pienempi kaksonen oli menehtynyt noin 16+ viikolla ja toinen 17+ viikolla, joten rauhatonta aikaa täällä vietetään :ashamed:

Mutzilla ja rakastakin rakkaampi tirriäinen 15+2 :heart:
 
MamiMansikka minun sisko sai nyt helmikuussa pojan ja kerkesi opiskella puolivuotta kun sattui just pääsemään edellisenä syksynä sairaanhoitajaksi opiskelemaan :) sen pitäs nyt tammikuussa sitte jatkaa niitä opiskeluja! Kiitos onnitteluista :)

huomena poksuu! 11+6
 
Täällä jouduttiin eilen käymään tyksissä kun aamulla lorahti verta enemmän ku paljon! mutta onneksi kaikki oli hyvin! syy verenvuotoon on luultavasti se etää istukka on niin alhaalla. Ultrassa näkyi myös joku supistusrengas joten sain nostokiellon. Välillä supistelee aika usein, varsinkin kun tekee jotain, mutta nyt sitten otettava rauhallisesti.
 
Sokerirasituksesta on ollu puhetta. täälä joutuu siihen kaikki joiden Bmi 28 tai yli. Ite en oo onneks joutunu.

Ihania ultrakuulumisia monilla, onnea niistä :flower:

(.) edelleen supistelee päivittäin jos ei malta ottaa rauhallisesti. Ens viikolla otan yhteyttä neuvolaan jos sama meno jatkuu. Huimaus on tullu takasin, samoin joka päiväinen pahoinvointi :'(. Sais kyllä jo loppua.

Raskaudesta tiedottomina on edelleen mun vanhemmat ja sisko. Ei olla nähty nyt muutamaan viikkoon, puhelimessa ei vihti kertoo B)

T. tammitähti ja tirppis 13+6 (kait)
 
Moi,
paljon voimia Mutzilla, on varmasti epävarma fiilis. Toivottavasti olo helpottuu, kun noiden viikkojen yli päästään.

opiskelin aikanaan mahakkaana sekä esikoista että kakkosta odottaessa. Kävi tosin tuurilla aika hyvä ajoitus: molemmat ovat syntyneet kesällä. Esikoisen jälkeen olin vuoden pois ja jatkoin sitten seuraavana syksynä. Kakkosen synnyttyä oli jäljellä enää päättöharjoittelu ja gradu. Mies jäi silloin vanhempainrahakaudelle ja olimme käytännössä koko sakki kotona. :)

Supistelu jatkuu Litalginista huolimatta. En ole huomannut oikeastaan mitään vaikutusta koko lääkkeellä. :/ Ultraaminen ärsytti istukan vuotamaan uudestaan, mutta ei tässä kai auta kuin luottaa, ettei se ole vaarallista.

Nyt palaan miehen kainaloon, pieni siesta ja kohta takaisin kaupungille. :heart:

Kreecher ja Ötys 12+6
 
heippa piiiitkästä aikaan!! :)

Olen oikeestaan taustaillut tässä kesän ajan niin täältä palstalta kuin koko tietokoneelta! :D On ollu niiin hienot ilmat ja paljon puuhaa, että en ole sisällä juurikaan muuta kuin nukkunut! :) Eli ihan pihalla olen teidän tilanteista ja yritän sitten sadekeleillä kahlata teidän kuulumisia läpi! :)

Siksi näin toteankin kaikille :hug: jotka tarvitsee!

Täällä voidaan hyvin, masu kasvaa ja olo on mahtava ainakin vielä. Kuumuus ei ahdista sen enempää kuin muutenkaan ja mikään muukaan ei vielä reistaa, niin jaksaa nauttia olosta! :)

Palaan sitten paremmalla ajalla enemmän höpisemään, mutta nyt lähden kolmeksi viikoksi reissuun ja otan ilon irti mukavasta kesästä... :)

Minky 16+0 *poksista*
 
Halit teille, joilla supistelee!! :hug: Miltä ne tuntuu, niinkuin kovilta menkkakivuilta vai? Mulla tuntuu vaan jotain tapahtuvan koko ajan, ehkä se on sitten kohdun kasvamista.

Käytiin tänään katselemassa vaunuja. Olin aiemmin selaillut eri vaihtoehtoja netistä, ja olin päätynyt aikalailla Teutonian Prestigeen, mutta nyt taisi mieli muuttua. Teutonithan on tosi kalliit, ja lisäksi ne tuntui olevan liian alhaalla miestä ajatellen. Enemmän me kummatkin ihastuttiin Brio Happy malliin, tosin en tiedä otetaanko erillinen vauvakoppa ja ratasosa, vai sitten perinteisempi yhdistelmä. Mutta Briot tuntuivat olevan korkeammalla, siis erityisesti se vauvaosa. Kyllähän kaikissa saa sen työntöaisan korkealle, mutta miehen on silti hankala kumartua alas vauvaa hoivaamaan. Onko jollain kokemusta Brioista, ja onko ne ostamisen arvoiset?

En tiedä miten jaksa vielä kaksi viikkoa töitä :ashamed: Tekisi mieli jäädä saikulle vaikka heti, mulla ei riitä energiaa yksinkertaisesti mihinkään. Tekisi nytkin mieli ottaa jo päivän toiset päikkärit, ja päätäkin särkee. Tiedän, että mulla on varmaan taas rauta-arvot tosi matalalla, mutta en voi ottaa rautalisiä joka päivä, kun vatsa menee sekaisin. Kauhea kierre siis alkanut :/

neulainen ja klöntti 12+3
 
Hui, kun monia jo supistelee... Voimia :hug:

Meillä on Brio Kombit esikoisella. Ollaan tykätty. Ainut miinus mikä meillä on, niin hölmöt valittiin sellainen runko, missä ei ole heittoaisaa. Nyt ratasikäisenä varsinkin olis paljon helpompi jos koko istuinosaa ei tarttis nostaa ja kääntää naaman menosuuntaa. Mutta muuten ei ole ollut mitään valittamista. Meillä niissä oli kova kantokoppa, kun neiti syntyi viime kesänä. Ajateltiin, että kova koppa olis kivempi kesävauvalla. Kauaahan se ei ole loppupeleissä käytössä.

Sukupuolituntemuksia - mulla on ihan tyttöfiilis. Aivan samanlainen raskaus - ainakin alku - mitä oli tuon esikoistytön aikana. Mutta tiedä häntä. Rakenneultrassa sitten kysellään... :)

Onko kellään tulossa pientä ikäeroa tai aiemmin n. puolentoista vuoden ikäero lapsilla? Oletko ajatellut hankkia tuplia tai onko ollut käytössä? Mietin niin kovasti, onko kannattavaa... Seisomalauta ei kyllä meillä toimi, kun asustellaan maalla...

Äsken kuuntelin sydänääniä :heart: Ihanaa kun on tuo doppleri omasta takaa tällä kertaa.

sunshine ja pikkukakkonen 13+3 (oonkohan mä nyt yhtään laskuissa mukana...? :))
 
Olipas taas muutama sivu tullu juttua ku ei muutamaan päivään oo kerenny keskittyä lukemaan :D

Liikkeistä oon nyt ehkä parina päivänä ollu tuntevinani jotain liikettä :heart: Mutta vielä ku se on semmosta ettei ihan satavarma oo niin ei oikein osaa suhtautua :D

Ja kaikille uusille tervetuloa :)

Hyviä ultrakuulumisia saaneille onnea :heart:

Vaatteista ei kiristä normivaatteet muualta ku mahan kohdalta, ei puhettakaan että omat farkut menis enää jalkaan. Tai no meneehän ne mutta istumaan et pysty. Oonki nyt sitten huudellu huuto-netistä ittelleni muutamat housut lisäksi ja parit paidat vielä vaikka niitä ois pojalta ollukki vielä. Mukava kulkee vaatteissa jotka ei tee oloa epämukavaksi :)

Sokerirasitukseen täällä joutuu jos BMI on yli 28, ja mullahan oli eli se on edessä joskus. En nyt muista millon mutta ei vissiin vielä 10vkoon ainakaan.

Päänsärkyä on täälläki taas ihan liiaksi asti, ja siihen ei mitkään panadolit auta joten en ees ota. Buranaa en syö ollenkaan nyt raskauden aikana, pojan aikaan se oli kiellettyä niin en sitä nytkään ala syömään vaikka saiski.

Vauvalle en oo vielä ostanu mitään, toissapäivänä meinas lähteä kaupasta mukaan semmonen minitutti mutta jätin ostamatta :LOL: Muutaman pikkukeston oon varannu ja ostan ku saan käytettynä halvemmalla, ja muutenki tulee noita pikkukestoja osteltua nyt sitten jo pikkuhiljaa ku niitä ei yhtään ole.

(.) Täällä on helle helpottanu pariksi päiväksi, töissäki on sitä myöten ollu ihan suhthyvä olla. Mutta taitaa se taas lämmetä pian ja sitten on taas paska olo. No, jos tässä vielä alkaa tuntuu siltä ettei jaksa niin haen sairaslomaa, ei mulla oo pakko itteeni ihan piippuun ajaa. Mutta eipä tässä taas en kummempia mieleen enää tuu, masua kasvatellessa :)

Susanna & MyttyRyttynen 14+1 :heart:
 
No niin, taas yövuorossa joten joutaa kirjotella :D

Seksihaluista itellä ei oo kyllä ollu mitään kauheita haluja.. Mutta ei kyllä miehenkään puoleleta mitään kauheeta hinkua oo ollu. Toisaalta tää kuumuus ja väsymys vie edelleen voimat.. Väsymyksestä tuntu että siitä olin pääsemässä jo eroon, mutta ei..nyt tuntuu et väsyttää vaan kokoajan ja et vois vaan nukkua.. Eilenki otin kahden tunnin päikkärit päivällä ja silti olisin ollu valmis meneen nukkuun jo yheksältä illalla. Viime yönä tuli nukuttua 11 tuntia ja lisäksi vielä vajaan kahden tunnin päikkärit ennen yövuoroon lähtöä ja nyt jo mietin että mitenhän sitä jaksaa valvoa (oon vasta reilu tunnin ollu töissä)..

Sukupuolituntemuksista niitä ei pahemmin oo.. tai se ainaki vaihtuu joka päivä :D että parempi varmaan oottaa vaan rakenneultraan, jos ne siellä osais jotain kertoa =)

Sokerirasitus se olis mulla edessä varmaan parin kuukauden sisällä.. täällä meillä on rajana jos painoindeksi on 28 tai enemmän niin joutuu heti siihen.. Meillä on lisäks äidin puolelta suvussa diabetestä rasitteena, että toisaalta hyvä että tarkastavat multa niitä arvoja..

Ostokset vauvaa varten me ollaan ostettu jo kaikki isoimmat ostokset alta pois. Nyt ku ite on töissä ni on enemmän rahaa, ni ajateltiin ostaa kalliimmat hankinnat alta pois, että on varmasti sit rahaa niihin ku syksyllä saan taas vaan opintotukea ni tulot vähän pienenee. Ollaan siis ostettu rattaat, turvakaukalo, sitteri, syöttötuoli ja lattialle sellanen lelukaari.. Mun äiti halus ostaa meille häkkisängyn ja isä lupas ostaa hoitopöydän. Uus auto vaan pitäs vielä ostaa että rattaat mahtuis paremmin kyytiin :D

(.) mulla oli viime tiistaina neuvolalääkäri.. Ensin menin terkkarille joka otti verikokeita huonolla menestyksellä. tai siis eka yrittämällä pisti ohi suonen ja sit otti toisesta kädestä näytteen. sit se sättäs jotain niitten tyhjien näyteputkien kanssa.. Se oli joku kesälomasijainen ja mua oikeesti hirvitti olla siellä sen pistettävänä ku se oli kauhee säätäjä.. Onneks ens kerralla on oma neuvolatäti taas paikalla. Sit odotin varmaan yli puolituntia et pääsin lääkärin vastaanotolle ku sillä oli ajat vähän jäljessä ja ku vihdoin pääsin ni se tutki kohdunsuun ihan tosi pikasesti, ihmettelin et kerkeskö se muka jotain nähdä.. Sit pikasesti ultras alakautta jsut sen verran et kerkes nähä pikkusen siellä killumassa ja sydämen sykkivän. Ei edes antanu kuunnella sydäntä, oli kuulemma niin kiire.. sit se oliki siinä.. jäi lievästi paska maku suuhun.. Onneks ei kyseisen lääkärin luona tartte käydä ku muutaman kerran koko raskauden aikana..
Muuten on kyllä ollu ihan hyvät olot =) liikkeitä ei vielä oo tuntunu, mutta eiköhän nekin kohta ala tuntumaan =) Huomenna poksuu viikot =)

Sparkle86 ja Viuhti 13+6
 
Ikäerosta, meille tulee 1v4kk ikäeroksi ja ehdottomasti hankitaan tuplat :wave:

Monet on menossa sokerirasitukseen vasta myöhemmin...mä tosiaan kävin jo tällä viikolla, joten ihmettelen että miksi, kun muilla vasta paljon myöhemmin :whistle:
Onkohan sekin neukkulakohtaista, vai?

Eilen illalla talviturkki lähti.Käytiin keski-uudenmaan parhaimmassa uimapaikassa.Isot pitkät hiekkarannat ja vesi on lähdepohjaista, eli tosi raikastavaa ja puhdasta :D

Nyt likan aamupuuron syöttöön.

Pt ja Kille 14+6 :heart: (huomenna jo 15???...mihkä aika on kadonnut?) :eek:
 
pikkutoive tuntuu olevan erilaiset rajat joka paikassa vissin ja tuntuu että vielä jokaisen asian suhteenki :D mikään ei mee samallalailla! Äläs huoli :) minä menen sokerirasitukseen nytte viikoilla 12-16 eka kerran ja sitte myöhemmin toiseen kertaan.. :p

voiko olla mahollista.. tänä aamuna heräsin ja ku makkoilin sängyssä vähän aikaa nii tuntu ku joku ois möyriny vattassa ja sitte tuntu semmosia kuplia.. miten sitä toisen kohalla ossais tuntea jo enemmän :eek: tuntuu mahottomalta..

poks* 12
 
Oi että oli ihanaa ruokaa!!! :p Nam nam nam, ku sais joka päivä ravintolassa käydä syömässä!

Jeccika Onse juu jännä ku uudelleen raskaana olijat tuntee vaan aikasemmi liikkeet. :)

ikäero Meille tulee 2,3kk.

Supistukset Onkohan niitä nyt sit tullu mullekki? Eile sattu taas vatsaan ihan kauheesti ku miehe kanssa käveltiin kotii, piti oikee pysähtyy puhaltelemaan. :/ 2 kerta oli nyt tämmönen samalainen.

icefairy&Linnun Lyy 14+0 POKS :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Avokado:
Shamandalie: onpas inhottava tilanne! Linjat kuumiksi liittoon päin mut täytyy sanoa ettei mun tekis mieli enää tuon jälkeen edes pyllistää sitä duunipaikkaa päin joten jos asiat ratkeaisivat ja saisitkin paikan niin ei sinne enää tuon tempun jälkeen olisi kovin mielekästä palata :/
Ikävä tilanne siis kävi miten kävi.. :kieh:
Totta. :kieh: Mutta eipä ne niitä uusia erota sieltä, ja kun muutenkin hämärää niin ei ne mua sinne enää ottaiskaan kun on uskaltanut pitää oikeuksistaan kiinni. ;) Mut tosiaan olen liittoon yhteydessä... Ja ajattelin työkkärissäkin sanoa, ettei ainakaan suosittele kyseistä paikkaa kellekkään... :whistle: Kreecherille myös kiitos. :flower: Tässä on se harmi, et tää pomo joka on lupaillut ja valehdellut, sai myös lähtöpassit sieltä yllättäen.. :whistle: Ikävää, et seuraaja saa selvitellä sotkuja ensitöikseen, mut ei voi mitn. Ja onhan siellä sit ylempänä ne, jotka ovat kauemmin olleet ja ovat myös näihin juttuihin vaikuttaneet...

Hienoa Kreecher et saitte hyviä ultrakuulumisia. :heart:

Mutzilla: :hug: Tiedän tuon tunteen, kun pelkää joitain viikkoja jotka vielä edessä. :hug: Mulla se oli se 12 viikon ultra, vaikka varhaisultrassa kaikki olikin hyvin ja oireet jatkui silloinkin. Meillä se kolmas raskaus oli päättynyt rv 11 ja todettiin 12 viikon ultrassa. Silloin ei ollut muita oireita keskenmenosta kuin kerran pieni verinen tuhru pyyhkiessä. Ja nyttenkin samanlaista tuli sitten muutamaa päivää ennen ultraa ja siinähän se loppuaika meni sitten varautuen pahimpaan... Toivottavasti sullakin kaikki etenee jatkossa hienosti, ja pelot osottautuu turhaksi. :heart: Mut eihän sille mitään voi et pelkää, kyllä se mennyt kokemus jää painamaan takaraivoon.. :hug:

tiinu83: :hug: Nyt sitten lepoa että kaikki sujuu jatkossa mallikkaasti. :hug:

Opiskelusta ollut puhetta... Mä olen kans opiskellut kummankin odotusaikana, ja toinen syntynyt toukokuussa ja toinen joulukuussa. Esikoinen kun syntyi toukokuussa, sain tehtyä kaikki muuten, mutta puolet työssäoppimisesta jäi kesken. Silloin se työssäoppimisjakso oli jaettu kahteen osaan, niin ei haitannut ollenkaan. Ja toisen tytön kohdalla jäin äitiyslomalle kun muut menivät harjoitteluun (reilu kk ennen laskettua aikaa) ja koulun suostumuksella sain tehdä sitten toisten harjoittelun ajan kurssit, jotka toiset suorittivat työssäoppimisen jälkeen, ja 8vk työssäoppimista suoritin kun palasin lomalta ja sitten valmistuinkin maaliskuussa, kun tammikuun alussa heti menin työssäoppimiseen. :)

Shamandalie ja Itikka 14+5 :heart:
 

Yhteistyössä