Alkuperäinen kirjoittaja Avokado:
Shamandalie: onpas inhottava tilanne! Linjat kuumiksi liittoon päin mut täytyy sanoa ettei mun tekis mieli enää tuon jälkeen edes pyllistää sitä duunipaikkaa päin joten jos asiat ratkeaisivat ja saisitkin paikan niin ei sinne enää tuon tempun jälkeen olisi kovin mielekästä palata :/
Ikävä tilanne siis kävi miten kävi.. :kieh:
Totta. :kieh: Mutta eipä ne niitä uusia erota sieltä, ja kun muutenkin hämärää niin ei ne mua sinne enää ottaiskaan kun on uskaltanut pitää oikeuksistaan kiinni.
Mut tosiaan olen liittoon yhteydessä... Ja ajattelin työkkärissäkin sanoa, ettei ainakaan suosittele kyseistä paikkaa kellekkään...
Kreecherille myös kiitos. :flower: Tässä on se harmi, et tää pomo joka on lupaillut ja valehdellut, sai myös lähtöpassit sieltä yllättäen..
Ikävää, et seuraaja saa selvitellä sotkuja ensitöikseen, mut ei voi mitn. Ja onhan siellä sit ylempänä ne, jotka ovat kauemmin olleet ja ovat myös näihin juttuihin vaikuttaneet...
Hienoa
Kreecher et saitte hyviä ultrakuulumisia. :heart:
Mutzilla: :hug: Tiedän tuon tunteen, kun pelkää joitain viikkoja jotka vielä edessä. :hug: Mulla se oli se 12 viikon ultra, vaikka varhaisultrassa kaikki olikin hyvin ja oireet jatkui silloinkin. Meillä se kolmas raskaus oli päättynyt rv 11 ja todettiin 12 viikon ultrassa. Silloin ei ollut muita oireita keskenmenosta kuin kerran pieni verinen tuhru pyyhkiessä. Ja nyttenkin samanlaista tuli sitten muutamaa päivää ennen ultraa ja siinähän se loppuaika meni sitten varautuen pahimpaan... Toivottavasti sullakin kaikki etenee jatkossa hienosti, ja pelot osottautuu turhaksi. :heart: Mut eihän sille mitään voi et pelkää, kyllä se mennyt kokemus jää painamaan takaraivoon.. :hug:
tiinu83: :hug: Nyt sitten lepoa että kaikki sujuu jatkossa mallikkaasti. :hug:
Opiskelusta ollut puhetta... Mä olen kans opiskellut kummankin odotusaikana, ja toinen syntynyt toukokuussa ja toinen joulukuussa. Esikoinen kun syntyi toukokuussa, sain tehtyä kaikki muuten, mutta puolet työssäoppimisesta jäi kesken. Silloin se työssäoppimisjakso oli jaettu kahteen osaan, niin ei haitannut ollenkaan. Ja toisen tytön kohdalla jäin äitiyslomalle kun muut menivät harjoitteluun (reilu kk ennen laskettua aikaa) ja koulun suostumuksella sain tehdä sitten toisten harjoittelun ajan kurssit, jotka toiset suorittivat työssäoppimisen jälkeen, ja 8vk työssäoppimista suoritin kun palasin lomalta ja sitten valmistuinkin maaliskuussa, kun tammikuun alussa heti menin työssäoppimiseen.
Shamandalie ja Itikka 14+5 :heart: